Kick!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Wie trapt me straks naar de sportschool? Ik wil er om 4 uur naar toe en ik heb het koud en geen zin
Dat is mijn tekstquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef freecell het volgende:
Je hoeft geen zin te hebben, je moet je gewoon gaan omkleden, je tas in pakken en je jas aantrekken. Dan ga je automatisch
Dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef YPPY het volgende:
Ik heb wel meteen goede schoenen gekocht, ook als extra motivatie. Die dingen zijn best duur en ik vond ze zo lelijk dat ik ze niet gewoon aan zou doen en het is zonde van het geld ze nutteloos in de kast te laten staan. Dus dan moest ik ze maar gebruiken ook.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Gedoucht, tas gepakt en dan ga ik dus maar
Dankzij dit berichtje ben ik ook gaan hardlopen, met frisse tegenzinquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Dikke prima! Succes
Ik ben vandaag ook op die manier gaan hardlopen. Liep met frisse tegenzin en een bijzonder chagrijnig hoofd het trappenhuis uit
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef omearos het volgende:
[..]
Dankzij dit berichtje ben ik ook gaan hardlopen, met frisse tegenzinLes 17 gelopen, ik lig nog steeds op schema voor de city-pier-cityloop in maart
Jep, dwars door het weilandquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:27 schreef teigan het volgende:
freecell, is dat dat stuk door het weiland?
Ik loop nu nog richting korreweg, dan industrieterreintje en langs het kanaal en via uitloper iepenlaan terug... Straks ga ik weer naar kanaal en dan recht..
ik heb er geloof ik ook wel eens over gelopen... Ik loop daar vaak richting kanaal, kom je niet zoveel mensen tegen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Jep, dwars door het weilandOnverharde weg, maar wel goed te lopen
Ik vond het een vet lollig weggetjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef teigan het volgende:
[..]
ik heb er geloof ik ook wel eens over gelopen... Ik loop daar vaak richting kanaal, kom je niet zoveel mensen tegen.
Tip 1: laat je niet gek maken door de weegschaal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:20 schreef zesje het volgende:
Graag jullie advies. Ik ben in de afgelopen week 1,5 kilo AANgekomen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |