Ik geniet weer met volle teugen, van de helft snap ik niks maar Leanne komt zo wel weer een goede samenvatting gevenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
yvonne, je zit er weer helemaal in, hè?
Deze hè:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:42 schreef Poezewoes het volgende:
Zit nog van verbazing bij te komen van dat telefoongesprek!!
Hier...zoals dit berichtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
yvonne, je zit er weer helemaal in, hè?
Geen idee waar dát nou weer overgaatquote:Even voor nieuwschierigaagje zie jou post. ------------------------------ Sterre en Amber zijn er nog wel degelijk maar onder andere namen en Sterre heeft verkering dus daar moet ook tijd aan besteed worden niks mis mee over Nancy zij is de nieuwe vriendin van Slaai ook niks mis mee maar dat powergirlweblog daar staat zoveel smaad leugens en laster over mensen en dat is van sterre en amber dus hoezo mag dat zeker wel. nu is het daar al tijdje erg rustig misschien hadden ze ingezien dat ze zo fout bezig waren en zich stilletjes hebben terug getrokken het is niet weggehaald heeft ook geen zin want er zijn zoveel mensen die het hebben opgeslagen ook sterre en amber zijn dus 1 pot nat met slaai al jaren vanaf het begin van nl lopen ze iedereen zwart te maken en later kwamen sterre en amber er nog een schepje bovenop doen. Wat wel vreemd is toen dat powergirlweblog verscheen met laster werd de link van Sterre haar weblog op nl verwijderd allemaal foto`s etc en verhaaltjes waar was sterre bang voor juist dat het tegen haar gebruikt kon worden. ach er komt zoveel naar boven en ik lees zoveel hier op RM en er komt nog meer bij let maar op. Vraagje: Weet iemand hoe het zit met al die MOD's die verdwijnen bij NL? Die Sterre en haar moeder kwam altijd op voor Sly en nu horen wij haar niet? Hoe komt het dat er nog niets staat op de site Powergirls? En wie is Nancy? Alvast bedankt
Wie is wie aan het bedreigen dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze hè:
Uitermate verbazingwekkend ja
Het is net een dubbele agenda met een mooie kaft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:45 schreef beequeen het volgende:
Zo dan @yvonne, je bent goed bezig.
BTW, Joost en Fiona zijn niet getrouwd. Ging om een fotoshoot met als thema "Bond".
[ afbeelding ]
Mooie meid hoor.![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:45 schreef beequeen het volgende:
Zo dan @yvonne, je bent goed bezig.
BTW, Joost en Fiona zijn niet getrouwd. Ging om een fotoshoot met als thema "Bond".
[ afbeelding ]
Mooie meid hoor.![]()
Sterre en Amber zijn moeder en dochter. Waren of zijn mods op NL en kusten de grond waar de goeroe Slaaaajjj liep.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef yvonne het volgende:
Hier...zoals dit bericht![]()
![]()
![]()
Geen idee waar dát nou weer overgaat
Baggertime..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:52 schreef yvonne het volgende:
Powergirls weblog
http://energetic-powergirls.blogspot.com/
Omdat dat suffe programma de naam RLS onwaardig is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef dgklieke het volgende:
ik heb een klacht waar voor is cbml uit dit topics gehaald
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze hè:
Uitermate verbazingwekkend ja
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=152&maand=01&jaar=2009quote:sly is een warme ontegere man die iedereen zal helpen waar hij kan
Slaatje bedreigt de ontwerper/oud medewerker van zijn sitequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Wie is wie aan het bedreigen dan?
er was ook een gerucht dat sly iets met die sterre heeft gehad en dat amber daar niet zo blij mee was ... iets met geile msn gesprekken ......quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterre en Amber zijn moeder en dochter. Waren of zijn mods op NL en kusten de grond waar de goeroe Slaaaajjj liep.
Het gerucht gaat dat Slaaaaajjj elektronisch huisarrest heeft maar ik doe niet aan roddels. Dit bericht wordt binnen 20 sec automatisch verwijderd.
Die advocaat heeft hij ook al eens een brief naar geenstijl laten schrijven.quote:Sly heeft nog nooit iets anders gedaan dan dreigen naar andere sites toe, bij het oude Kiekenkot is het hem gelukt helaas want de host trapte erin, een 3 jaar bestaande site foetsie weg en daar stonden ook alleen maar meningen over meneer Sly, lang niet zo erg als hier. We hadden toen al een noodforum wat al langer bestond i.v.m. storingen bij de ander, dus daar zijn we toen naartoe gegaan, maar daar baalde Sly ook van en naam ook contact op met de provider van die site......maar helaas voor Sly traptten die er niet in----------------------------------------Ik plaats de mail____________________________________________Nowlive.eu schreef: Geachte heer/mevrouw Er is sinds enigee tijd een hetze gaande tegen nowlive.eu en mij als persoon waarvoor nu een onderzoek loopt. De mensen zijn van diverse site's geweerd en ook zijn er site's gesloten. Laster en smaad etc. etc is aan de orde van de dag en nu bevinden deze mensen zich sinds gisteren op een forum van u. Mijn advocaat Mr. Backer van Beelaard Breetveld Advocaten is op de hoogte en zal een cc: krijgen van deze mail. Misschien is het handiger als u mij even belt omdat ik u niet telefonische te pakken krijgen en toch het één en ander wil toelichten. Er lopen al aangiftes voor smaad en laster. Met vriendelijke groet, Ewald Hulleman P.S Sinds gisteren de andere site is verwijderd door alpha mega hosting zitten de mensen nu op onderstaande link, dus een forrum van u_________________________________________________het antwoord van de provider........................................Subject: Re: ter informatie Beste, telefonisch zijn wij niet bereikbaar, en al helemaal niet voor onderstaande zaken. Waar exact (topic plus posting) komt de laster en/of smaad voor? Graag zie ik een citaat van de postings waar deze laster en smaad plaats zou vinden plus link naar de bewuste postings. 't Is niet omdat u een forum en/of mensen niet welgezind bent, dat we zomaar fora gaan sluiten. Uw email is dermate weinig inhoudelijk, dat ik op dit moment geen enkele reden zie om dit forum te sluiten. De CC naar uw advocaat zegt me niets; op die manier zaken trachten af te dwingen, is niet aan ons besteed. Het is een truuc die wellicht werkt bij particulieren, maar niet bij bedrijven die juridisch enigzins onderlegd zijn. Aangezien er reeds een onderzoek loopt (wie? wat? waar?) lijkt het me zinvol dat u dat afwacht. Met vriendelijke groeten, Multiforum.nl
Voor klachten willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met Slaaaj!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef dgklieke het volgende:
ik heb een klacht waar voor is cbml uit dit topics gehaald
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:52 schreef yvonne het volgende:
Powergirls weblog
http://energetic-powergirls.blogspot.com/
Euh, okay.quote:Een rechtzaak van schaapachtige idealisten of fakkeldragers van haat?
Vraag jij je ook af waarom?
Zie, hier voor u Ede(lach)bare, de doorgeefluiken van normen en waarden voor onze kinderen, de mensen achter de posten op sommige sites, die een levenshouding hebben, wat de hele samenleving bedreigd.
De manier waarop deze mensen te werk gaan is tekenend voor hun persoonlijkheid, wat kun je trots zijn op jezelf tot wat je bent geworden......
Laat Antoinette Herzenberg dit nu eens een keer tot de bódem uitzoeken!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:17 schreef dgklieke het volgende:
Geplaatst op 27 Jan 2009 16:14 door ikziehet
--------------------------------------------------------------------------------
Sly volgt een vast patroon.
[....]
bron http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=840641#840641
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterre en Amber zijn moeder en dochter. Waren of zijn mods op NL en kusten de grond waar de goeroe Slaaaajjj liep.
Het gerucht gaat dat Slaaaaajjj elektronisch huisarrest heeft maar ik doe niet aan roddels. Dit bericht wordt binnen 20 sec automatisch verwijderd.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:30 schreef dgklieke het volgende:
Sorry mensen maar alles wat offtopic is gaat weg anders is er totaal geen overzicht meer. Ik zal een topic aan maken met de titel mijn mening.
Deze is te vinden op:
http://home.nowlive.eu/in(...)cseen.html#msg377369
quote:De titel lijkt me duidelijk. Dit is niet gebonden aan 1 onderwerp dus je mag je mening geven over alle onderwerpen maar wel op een normale manier.
M.a.w., Slaaaajjjjj kan het ff niet meer bijhouden. VOL, FOK! ,NL en RM volgen is toch een helse klus. Zelfs voor Slaaaaajjjj en zijn hulptroepen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:32 schreef Copycat het volgende:
Geweldig. Één topic waarin je je mening mag geven over alles!
Win-win situatie lijkt mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof dat je eerst dood moet zijn voor zo'n heilig verklaring
quote:Ik heb een vraagje. Waarom worden er tegen mensen die niet tegen Huub zijn opmerkingen gemaakt als: beter lezen, je begrijpt het niet, beter lezen, ze worden zeker door Huub betaald, je verafgoodt hem, hij kan bij jou niets verkeerd doen etc. Het is toch een forum, en een forum is toch om je mening ergens over te geven? Meld dit bericht aan de moderator Gelogd En ook die is weg..
dat noem ik nu puur Jaap proberen binnen te lokken ...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:41 schreef dgklieke het volgende:
BKun je even al die complotten over mijn persoon de wereld uithelpen door te bevestigen dat wij gebeld hebben en dat notabene jijzelf me tipte dat ik eerst een account moest aanmaken om de brieven van Bram en Ron te kunnen lezen.
Is dit de echte Jaap of suikeroom?quote:
Japioquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:41 schreef dgklieke het volgende:
dgkjaap
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3886 Gepost op: Vandaag om 16:33:22 »
(.................)
Adiossssssssss
Jaapje Terror
Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
ja rot maar weer opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef yvonne het volgende:
Dames, het was me een waar genoegen, tot vanavond
Toedelsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef yvonne het volgende:
Dames, het was me een waar genoegen, tot vanavond
Je mag daar echt niets tegen de grote man inbrengen zonder een ban te krijgen. Hoe kleinzielig ben je als je elke vorm van kritiek letterlijk in de ban doet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Dementor het volgende:
scarabee:
Sly een vraag
Waarom is jou Hyves na een uur weer online? En als je mailt in november dat je een hyves wil laten verwijderen omdat diegen overleden is en tot op heden nog bestaat?
Heb je soms gedreigd?
Hierbij zeg ik je een ban toe
groot gelijk heeft hij, DGK is afgelopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef Deliana het volgende:
Geen woord over deze hele toestand op de site van kleine frankie. Die was er in het verleden altijd als de kippen bij als het om Huub ging.
Het is inmiddels ook onnavolgbaar.... Er zijn altijd een paar mensen die blijven rellen en zo te zien is Sly een van die mensen, en gelukkig heeft hij een heel eigen forum waar hij naar hartelust mensen kan bannen die dingen zeggen die hem niet bevallen.quote:
nah..... ik vond het toevallig wél leuk.......quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat dat suffe programma de naam RLS onwaardig is.
Je bedoelt... Ik vond Ribas toevallig wél leuk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
nah..... ik vond het toevallig wél leuk.......
jah........ en nou kan hier dus niks meer gepost worden over CBMLquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bedoelt... Ik vond Ribas toevallig wél leuk...
Tjiezus dus hij zit ook de pm's van al zijn users te lezenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:11 schreef dgklieke het volgende:
Sly
Beheerder
« Antwoord #3907 Gepost op: Vandaag om 17:01:32 »
--------------------------------------------------------------------------------
hetismewat, ook mensen opruien via PM is BAN, dus bij deze tot ziens.
Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
Ren nooit je beschermengel voorbij
Alles komt goed, maar voor wiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef dgklieke het volgende:
enjoybram
« Antwoord #3948 Gepost op: Vandaag om 18:04:06 »
brief komt id van mij, gezien de situatie de enig uitweg.. en sly... wel ontopic blijven he? haha...
maar ik heb wel nieuws... alles komt goed
Als hij echt met zijn poten aan claire zou hebben gezeten deugt hij voor geen cent en moet claire heel snel bij hem weggaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch wel frappant dat Sly hier en elders zo enorm onder vuur wordt genomen door vele Huubsoppers en anderen, terwijl het eigenlijk om de streken van Huub zou moeten gaan. Maar goed, 't is een beetje het oude liedje zo het lijkt. Iedereen die iets over heer H zegt moet hangen, behalve dat kleine menneke, geen of minimaal kritiek op hem!
uhm.. misschien omdat DGK al lag, heel lang, voorbij is?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
behalve dat kleine menneke, geen of minimaal kritiek op hem!
hehe dit is beyond conspiracyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:29 schreef Leandra het volgende:
Ik zou wel graag bevestiging (op een andere site) willen hebben dat Bram die brief idd gestuurd heeft.... volgens mij kan Sly zo met de account van een user posten, en dan is het wel heel makkelijk om "Bram" op deze manier te laten bevestigen dat hij die brief idd gestuurd zou hebben.
Mwah, als er met modder gegooid wordt dan is het niet handig je site daarvoor als platform te lenen (zeker niet als je er zo actief mee bezig bent als Sly), als je vervolgens ook nog eens een banbeleid hanteert zoals Sly dat doet, en iedereen die niet gelijk "ja en amen" zegt van je site verwijdert, dan is het niet zo vreemd dat de aandacht verschuift van het onderwerp naar degene die zichzelf weer eens wilde profileren door het onderwerp openbaar te maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch wel frappant dat Sly hier en elders zo enorm onder vuur wordt genomen door vele Huubsoppers en anderen, terwijl het eigenlijk om de streken van Huub zou moeten gaan. Maar goed, 't is een beetje het oude liedje zo het lijkt. Iedereen die iets over heer H zegt moet hangen, behalve dat kleine menneke, geen of minimaal kritiek op hem!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als hij echt met zijn poten aan claire zou hebben gezeten deugt hij voor geen cent en moet claire heel snel bij hem weggaan.
Hij dus schijnbaar wel?quote:Maar dan nog breng je dat als broer niet naar buiten toe.
Mwah, iedereen maakt daarin z'n eigen keuzes en het is al eerder gebleken dat de familie Recourt niet de slimsten zijn met het maken van keuzes als het over zoiets gaat.quote:Dan ga je naar je zwager toe en doe je even hetzelfde met hem. En zwijg je verder overal over. Of je doet aangifte van mishandeling maar om via een site als nowlive dit naar buiten te brengen, is zo ontzettend stom niet te geloven.
Ja, natuurlijk moet Claire dat zelf beslissen, dat zal ze uiteindelijk ook wel doen. Maar er zijn genoeg dames die zich laten slaan en toch niet weglopen, loyaal blijven, etc.quote:Als huub vreemd is gegaan is dat iets wat niet deugt in mijn ogen en je ook niet spoort vooral als je vrouw van je zwanger is en je die beslissing hebt genomen om het kind te laten komen, maar wederom dat is iets wat claire dan moet beslissen of ze daar mee kan leven of niet. En weer je brengt dit als broer niet naar buiten.
Denk nog even aan de halve familie die klaar stond om Claire van haar "ondergang" te redden tijdens DGK. Zo zit die familie schijnbaar in elkaar.quote:Wat een familieband zeg. Die liefde voor zijn zus gaat wel heel ver. In mijn ogen tever.
Liefde is juist mensen hun eigen fouten laten maken zodat ze er van kunnen leren.
Ok, Sly is een lutser, makkelijk zat, vind ik ook. Maar in deze is hij toch alleen maar het doorgeefluik en een boodschapper. Plots staan alle schijnwerpers op hem, terwijl ze op z'n minst op Huub zouden moeten staan en/of de familie Recourt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als er met modder gegooid wordt dan is het niet handig je site daarvoor als platform te lenen (zeker niet als je er zo actief mee bezig bent als Sly), als je vervolgens ook nog eens een banbeleid hanteert zoals Sly dat doet, en iedereen die niet gelijk "ja en amen" zegt van je site verwijdert, dan is het niet zo vreemd dat de aandacht verschuift van het onderwerp naar degene die zichzelf weer eens wilde profileren door het onderwerp openbaar te maken.
Daarbij: als het idd via een Bram gegaan is die lafjes via Sly de misdragingen van z'n zwager in de openbaarheid wilde brengen dan is dat simpelweg te triest voor woorden... ook dat zal er toe bijdragen dat mensen het nu niet gelijk over het vermeende slechte gedrag van Huub hebben.
Je kent me goed genoeg om te weten dat ik geen Huubfan ben, en dat ik ook geen hekel aan hem heb (ik ken hem immers niet, alleen van 1½ jaar DGK) maar het zal me werkelijk worst wezen wat de geaccepteerde omgangsvormen in zijn huwelijk met Claire zijn, het is hun huwelijk, hun probleem.... of geen probleem.
Ja, hallo. enig begrip voor eikeltje Sly heb ik toch ook wel weer. Die gast wordt volledig door het slijk gehaald, naam, adres, telefoonnummers en routebeschrijvingen m.b.t. hem komen op internet te staan. Echt lekker lijkt mij dat niet en dat hij er doorheen schiet zou je eventueel menselijk kunnen noemen. Vooral als je in aanvang alleen maar boodschapper en doorgeefluik bent., En dat is toevallig wel het bestaansrecht van NLquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:52 schreef lies1958 het volgende:
ja maar vind het gewoon heel toevallig dat dit allemaal gebeurt nadat hij huub om IP gegevens had gevraagd en die daar niet aan voldeed.
Huub en Sly hebben ruzie en ondertussen wordt er even een sms en mailtje van claire haar familie het internet opgegooid. Ook heeft Sly prive berichten van huub openbaar gemaakt op zijn site.
Huub zelf heeft niets in die richting gedaan naar sly toe. Hij laat alleen iedereen toe op zijn weblog met reageren. Huub vertikt het om aan sencuur te doen zoals op nowlive de gewoonte is.
Sly is zelfs zover gegaan vandaag om total rocket te bellen om te zeggen dat ze hun reclame van de site van huub moesten laten verwijderen.
Hoe zielig is dit allemaal zeg.
ja idd Sly mag wel wat meer liefde krijgen, hij zorgt immers ook voor al deze ophef.. en Huub komt er weer mee weg, nee nee deze keer niet Huubje wat jij hebt gedaan gaat veelste ver, ik verwacht dat er vanavond nog wel een brief binnen komt met een ton boete voor Huub of misschien wel een exitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hallo. enig begrip voor eikeltje Sly heb ik toch ook wel weer. Die gast wordt volledig door het slijk gehaald, naam, adres, telefoonnummers en routebeschrijvingen m.b.t. hem komen op internet te staan. Echt lekker lijkt mij dat niet en dat hij er doorheen schiet zou je eventueel menselijk kunnen noemen. Vooral als je in aanvang alleen maar boodschapper en doorgeefluik bent., En dat is toevallig wel het bestaansrecht van NL
Het lijkt erop dat velen dit aangrijpen om zijn beleid aan te vallen, in plaats dat men zich gaat focussen op de boodschap en waar het echt om gaat.
Maar goed, ik ga geen lans breken voor Sly, ik kijk wel link uit. Die gast lijkt mij redelijk maf. Ik probeer alleen te zeggen dat hij als kop van Jut gebruikt lijkt te worden omdat het over Huubje gaat en men dát liever niet wil horen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd Sly mag wel wat meer liefde krijgen, hij zorgt immers ook voor al deze ophef.. en Huub komt er weer mee weg, nee nee deze keer niet Huubje wat jij hebt gedaan gaat veelste ver, ik verwacht dat er vanavond nog wel een brief binnen komt met een ton boete voor Huub of misschien wel een exit
quote:Schiphol schrapt honderden banen
HOOFDDORP (AFN) - Bij Schiphol Group verdwijnen honderden banen. Het luchthavenbedrijf verwacht dat Amsterdam Airport Schiphol eind volgend jaar 10 tot 25 procent minder werknemers telt. Daar werken nu nog 2200 mensen. Het bedrijf exploiteert ook de luchthavens in Rotterdam en Eindhoven.
sorry hoor maar sly zit al een week lang te zeggen dat hij een sms heeft gehad van iemand over huub en zegt er bij als dit naar buiten komt dan zullen jullie schrikkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hallo. enig begrip voor eikeltje Sly heb ik toch ook wel weer. Die gast wordt volledig door het slijk gehaald, naam, adres, telefoonnummers en routebeschrijvingen m.b.t. hem komen op internet te staan. Echt lekker lijkt mij dat niet en dat hij er doorheen schiet zou je eventueel menselijk kunnen noemen. Vooral als je in aanvang alleen maar boodschapper en doorgeefluik bent., En dat is toevallig wel het bestaansrecht van NL
Het lijkt erop dat velen dit aangrijpen om zijn beleid aan te vallen, in plaats dat men zich gaat focussen op de boodschap en waar het echt om gaat.
Maar goed, ik ga geen lans breken voor Sly, ik kijk wel link uit. Die gast lijkt mij redelijk maf. Ik probeer alleen te zeggen dat hij als kop van Jut gebruikt lijkt te worden omdat het over Huubje gaat en men dát liever niet wil horen?
Er moet meer aan de hand zijn. Huub schermt zijn privé af terwijl hij het simpel had kunnen weerleggen of ontkennen. Hij gaf zelfs toe dat er wat sores was maar dat dat een privéaangelegenheid is. Misschien lukte het Bram en pa Recourt niet Huub in de hand te houden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:52 schreef lies1958 het volgende:
ja maar vind het gewoon heel toevallig dat dit allemaal gebeurt nadat hij huub om IP gegevens had gevraagd en die daar niet aan voldeed.
Huub en Sly hebben ruzie en ondertussen wordt er even een sms en mailtje van claire haar familie het internet opgegooid. Ook heeft Sly prive berichten van huub openbaar gemaakt op zijn site.
Huub zelf heeft niets in die richting gedaan naar sly toe. Hij laat alleen iedereen toe op zijn weblog met reageren. Huub vertikt het om aan sencuur te doen zoals op nowlive de gewoonte is.
Sly is zelfs zover gegaan vandaag om total rocket te bellen om te zeggen dat ze hun reclame van de site van huub moesten laten verwijderen.
Hoe zielig is dit allemaal zeg.
nee, dat lukt ze niet, de meeste fans van hem zitten bij goeroe Sly op zijn forum, en al hun geld gaat naar hemquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een ton is wel wat weinig. Binnen een uur hebben z'n fans dat wel bij elkaar
Hé Blomst, da's wel kut voor Huub danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, dat lukt ze niet, de meeste fans van hem zitten bij goeroe Sly op zijn forum, en al hun geld gaat naar hem
Want je weet altijd de leider volgen.
Huub en Claire kunnen wel meer willen. Bekend willen zijn en opeens niet meer als het even niet uitkomt? Dat gaat nu eenmaal niet, ze moeten niet zeiken. Huppekee, met de billen bloot, 't is de andere kant van hun eigen medaillequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:22 schreef lies1958 het volgende:
Kijk huub en claire op haar hyves geven een bericht uit over dat ze het binnenkamers willen houden. Dat dient vooral door familie gerespecteerd te worden. Bram laat zich er vandaag weer en bedekte termen over uit op nowlive. How low can you go.
Zet hij neer het komt goed: bedoelt hij dat ze gaan scheiden want dat is volgens mij wat de familie recourt wil op dit moment.
de reden waarom slaai zo door de sjit wordt getrokken is omdat ie dat compleet aan zichzelf heeft te danken.....al jaren bedreigt hij vrouwen...belt ze midden in de nacht op...maakt ze bang....gooit al jaren persoonlijke gegevens op zn site van mensen die hem een beetje dwars zitten.....hitst mensen massaal op via zn recordertje om mensen lastig te vallen en is een meester in laster en smaad....wat er nu gebeurd is als het ware....what goes around comes around.....hij krijgt wat ie ge zaaid heeft....en ziet nu miss...als ie door die dikke stalen plaat voor zn harses heen kan kijken...hoe het is om zo door de sjit heen getrokken te worden....ik zeg....jeuhhhhhhquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd Sly mag wel wat meer liefde krijgen, hij zorgt immers ook voor al deze ophef.. en Huub komt er weer mee weg, nee nee deze keer niet Huubje wat jij hebt gedaan gaat veelste ver, ik verwacht dat er vanavond nog wel een brief binnen komt met een ton boete voor Huub of misschien wel een exit
hoe weet je dat allemaal joh.. anyway ik zeg het ook alleen maar voor de sensatie..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
de reden waarom slaai zo door de sjit wordt getrokken is omdat ie dat compleet aan zichzelf heeft te danken.....al jaren bedreigt hij vrouwen...belt ze midden in de nacht op...maakt ze bang....gooit al jaren persoonlijke gegevens op zn site van mensen die hem een beetje dwars zitten.....hitst mensen massaal op via zn recordertje om mensen lastig te vallen en is een meester in laster en smaad....wat er nu gebeurd is als het ware....what goes around comes around.....hij krijgt wat ie ge zaaid heeft....en ziet nu miss...als ie door die dikke stalen plaat voor zn harses heen kan kijken...hoe het is om zo door de sjit heen getrokken te worden....ik zeg....jeuhhhhhh![]()
![]()
![]()
en dat huub fout is als het allemaal waar is...das een waarheid als een koe....maar deze soap draait om slaai nu...puur en enkel omdat iedereen die man spuugzat is
Mochten ze gaan scheiden dan komt de party en wilma er toch wel achter, maar jij maakt mij niet wijs dat jij zou staan juichen met zulke familieleden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub en Claire kunnen wel meer willen. Bekend willen zijn en opeens niet meer als het even niet uitkomt? Dat gaat nu eenmaal niet, ze moeten niet zeiken. Huppekee, met de billen bloot, 't is de andere kant van hun eigen medaille
Deze soap ging en gaat over Recourtjes en Huub. De Sly soap loopt al minimaal een half jaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef Laysa het volgende:
en dat huub fout is als het allemaal waar is...das een waarheid als een koe....maar deze soap draait om slaai nu...puur en enkel omdat iedereen die man spuugzat is
1e hand enzow.........quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoe weet je dat allemaal joh.. anyway ik zeg het ook alleen maar voor de sensatie..
maak daar maar 2 jaar vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze soap ging en gaat over Recourtjes en Huub. De Sly soap loopt al minimaal een half jaar.
nou als je op |RM leest, gaat het toch vooral om Sly, het zijn vooral de tegenstanders van Sly die daar posten, en natuurlijk loopt daar de soap Blurk en Neo ook nogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze soap ging en gaat over Recourtjes en Huub. De Sly soap loopt al minimaal een half jaar.
ok.. maar ik snap ook niet dat al die mensen hun privegegevens op internet gooien, beetje voorzichtig daarmee zijn lijkt me niet verkeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |