Voor klachten willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met Slaaaj!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:47 schreef dgklieke het volgende:
ik heb een klacht waar voor is cbml uit dit topics gehaald
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:52 schreef yvonne het volgende:
Powergirls weblog
http://energetic-powergirls.blogspot.com/
Euh, okay.quote:Een rechtzaak van schaapachtige idealisten of fakkeldragers van haat?
Vraag jij je ook af waarom?
Zie, hier voor u Ede(lach)bare, de doorgeefluiken van normen en waarden voor onze kinderen, de mensen achter de posten op sommige sites, die een levenshouding hebben, wat de hele samenleving bedreigd.
De manier waarop deze mensen te werk gaan is tekenend voor hun persoonlijkheid, wat kun je trots zijn op jezelf tot wat je bent geworden......
Laat Antoinette Herzenberg dit nu eens een keer tot de bódem uitzoeken!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:17 schreef dgklieke het volgende:
Geplaatst op 27 Jan 2009 16:14 door ikziehet
--------------------------------------------------------------------------------
Sly volgt een vast patroon.
[....]
bron http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=840641#840641
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterre en Amber zijn moeder en dochter. Waren of zijn mods op NL en kusten de grond waar de goeroe Slaaaajjj liep.
Het gerucht gaat dat Slaaaaajjj elektronisch huisarrest heeft maar ik doe niet aan roddels. Dit bericht wordt binnen 20 sec automatisch verwijderd.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:30 schreef dgklieke het volgende:
Sorry mensen maar alles wat offtopic is gaat weg anders is er totaal geen overzicht meer. Ik zal een topic aan maken met de titel mijn mening.
Deze is te vinden op:
http://home.nowlive.eu/in(...)cseen.html#msg377369
quote:De titel lijkt me duidelijk. Dit is niet gebonden aan 1 onderwerp dus je mag je mening geven over alle onderwerpen maar wel op een normale manier.
M.a.w., Slaaaajjjjj kan het ff niet meer bijhouden. VOL, FOK! ,NL en RM volgen is toch een helse klus. Zelfs voor Slaaaaajjjj en zijn hulptroepen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:32 schreef Copycat het volgende:
Geweldig. Één topic waarin je je mening mag geven over alles!
Win-win situatie lijkt mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof dat je eerst dood moet zijn voor zo'n heilig verklaring
quote:Ik heb een vraagje. Waarom worden er tegen mensen die niet tegen Huub zijn opmerkingen gemaakt als: beter lezen, je begrijpt het niet, beter lezen, ze worden zeker door Huub betaald, je verafgoodt hem, hij kan bij jou niets verkeerd doen etc. Het is toch een forum, en een forum is toch om je mening ergens over te geven? Meld dit bericht aan de moderator Gelogd En ook die is weg..
dat noem ik nu puur Jaap proberen binnen te lokken ...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:41 schreef dgklieke het volgende:
BKun je even al die complotten over mijn persoon de wereld uithelpen door te bevestigen dat wij gebeld hebben en dat notabene jijzelf me tipte dat ik eerst een account moest aanmaken om de brieven van Bram en Ron te kunnen lezen.
Is dit de echte Jaap of suikeroom?quote:
Japioquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:41 schreef dgklieke het volgende:
dgkjaap
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3886 Gepost op: Vandaag om 16:33:22 »
(.................)
Adiossssssssss
Jaapje Terror
Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
ja rot maar weer opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef yvonne het volgende:
Dames, het was me een waar genoegen, tot vanavond
Toedelsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef yvonne het volgende:
Dames, het was me een waar genoegen, tot vanavond
Je mag daar echt niets tegen de grote man inbrengen zonder een ban te krijgen. Hoe kleinzielig ben je als je elke vorm van kritiek letterlijk in de ban doet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef Dementor het volgende:
scarabee:
Sly een vraag
Waarom is jou Hyves na een uur weer online? En als je mailt in november dat je een hyves wil laten verwijderen omdat diegen overleden is en tot op heden nog bestaat?
Heb je soms gedreigd?
Hierbij zeg ik je een ban toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |