groot gelijk heeft hij, DGK is afgelopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef Deliana het volgende:
Geen woord over deze hele toestand op de site van kleine frankie. Die was er in het verleden altijd als de kippen bij als het om Huub ging.
Het is inmiddels ook onnavolgbaar.... Er zijn altijd een paar mensen die blijven rellen en zo te zien is Sly een van die mensen, en gelukkig heeft hij een heel eigen forum waar hij naar hartelust mensen kan bannen die dingen zeggen die hem niet bevallen.quote:
nah..... ik vond het toevallig wél leuk.......quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat dat suffe programma de naam RLS onwaardig is.
Je bedoelt... Ik vond Ribas toevallig wél leuk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
nah..... ik vond het toevallig wél leuk.......
jah........ en nou kan hier dus niks meer gepost worden over CBMLquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bedoelt... Ik vond Ribas toevallig wél leuk...
Tjiezus dus hij zit ook de pm's van al zijn users te lezenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:11 schreef dgklieke het volgende:
Sly
Beheerder
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3907 Gepost op: Vandaag om 17:01:32 »
--------------------------------------------------------------------------------
hetismewat, ook mensen opruien via PM is BAN, dus bij deze tot ziens.
Meld dit bericht aan de moderator Gelogd
--------------------------------------------------------------------------------
Ren nooit je beschermengel voorbij
Alles komt goed, maar voor wiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef dgklieke het volgende:
enjoybram
Re: DGK verledentijd
« Antwoord #3948 Gepost op: Vandaag om 18:04:06 »
brief komt id van mij, gezien de situatie de enig uitweg.. en sly... wel ontopic blijven he? haha...
maar ik heb wel nieuws... alles komt goed
Als hij echt met zijn poten aan claire zou hebben gezeten deugt hij voor geen cent en moet claire heel snel bij hem weggaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch wel frappant dat Sly hier en elders zo enorm onder vuur wordt genomen door vele Huubsoppers en anderen, terwijl het eigenlijk om de streken van Huub zou moeten gaan. Maar goed, 't is een beetje het oude liedje zo het lijkt. Iedereen die iets over heer H zegt moet hangen, behalve dat kleine menneke, geen of minimaal kritiek op hem!
uhm.. misschien omdat DGK al lag, heel lang, voorbij is?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
behalve dat kleine menneke, geen of minimaal kritiek op hem!
hehe dit is beyond conspiracyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:29 schreef Leandra het volgende:
Ik zou wel graag bevestiging (op een andere site) willen hebben dat Bram die brief idd gestuurd heeft.... volgens mij kan Sly zo met de account van een user posten, en dan is het wel heel makkelijk om "Bram" op deze manier te laten bevestigen dat hij die brief idd gestuurd zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |