Mwah, als er met modder gegooid wordt dan is het niet handig je site daarvoor als platform te lenen (zeker niet als je er zo actief mee bezig bent als Sly), als je vervolgens ook nog eens een banbeleid hanteert zoals Sly dat doet, en iedereen die niet gelijk "ja en amen" zegt van je site verwijdert, dan is het niet zo vreemd dat de aandacht verschuift van het onderwerp naar degene die zichzelf weer eens wilde profileren door het onderwerp openbaar te maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch wel frappant dat Sly hier en elders zo enorm onder vuur wordt genomen door vele Huubsoppers en anderen, terwijl het eigenlijk om de streken van Huub zou moeten gaan. Maar goed, 't is een beetje het oude liedje zo het lijkt. Iedereen die iets over heer H zegt moet hangen, behalve dat kleine menneke, geen of minimaal kritiek op hem!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als hij echt met zijn poten aan claire zou hebben gezeten deugt hij voor geen cent en moet claire heel snel bij hem weggaan.
Hij dus schijnbaar wel?quote:Maar dan nog breng je dat als broer niet naar buiten toe.
Mwah, iedereen maakt daarin z'n eigen keuzes en het is al eerder gebleken dat de familie Recourt niet de slimsten zijn met het maken van keuzes als het over zoiets gaat.quote:Dan ga je naar je zwager toe en doe je even hetzelfde met hem. En zwijg je verder overal over. Of je doet aangifte van mishandeling maar om via een site als nowlive dit naar buiten te brengen, is zo ontzettend stom niet te geloven.
Ja, natuurlijk moet Claire dat zelf beslissen, dat zal ze uiteindelijk ook wel doen. Maar er zijn genoeg dames die zich laten slaan en toch niet weglopen, loyaal blijven, etc.quote:Als huub vreemd is gegaan is dat iets wat niet deugt in mijn ogen en je ook niet spoort vooral als je vrouw van je zwanger is en je die beslissing hebt genomen om het kind te laten komen, maar wederom dat is iets wat claire dan moet beslissen of ze daar mee kan leven of niet. En weer je brengt dit als broer niet naar buiten.
Denk nog even aan de halve familie die klaar stond om Claire van haar "ondergang" te redden tijdens DGK. Zo zit die familie schijnbaar in elkaar.quote:Wat een familieband zeg. Die liefde voor zijn zus gaat wel heel ver. In mijn ogen tever.
Liefde is juist mensen hun eigen fouten laten maken zodat ze er van kunnen leren.
Ok, Sly is een lutser, makkelijk zat, vind ik ook. Maar in deze is hij toch alleen maar het doorgeefluik en een boodschapper. Plots staan alle schijnwerpers op hem, terwijl ze op z'n minst op Huub zouden moeten staan en/of de familie Recourt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als er met modder gegooid wordt dan is het niet handig je site daarvoor als platform te lenen (zeker niet als je er zo actief mee bezig bent als Sly), als je vervolgens ook nog eens een banbeleid hanteert zoals Sly dat doet, en iedereen die niet gelijk "ja en amen" zegt van je site verwijdert, dan is het niet zo vreemd dat de aandacht verschuift van het onderwerp naar degene die zichzelf weer eens wilde profileren door het onderwerp openbaar te maken.
Daarbij: als het idd via een Bram gegaan is die lafjes via Sly de misdragingen van z'n zwager in de openbaarheid wilde brengen dan is dat simpelweg te triest voor woorden... ook dat zal er toe bijdragen dat mensen het nu niet gelijk over het vermeende slechte gedrag van Huub hebben.
Je kent me goed genoeg om te weten dat ik geen Huubfan ben, en dat ik ook geen hekel aan hem heb (ik ken hem immers niet, alleen van 1½ jaar DGK) maar het zal me werkelijk worst wezen wat de geaccepteerde omgangsvormen in zijn huwelijk met Claire zijn, het is hun huwelijk, hun probleem.... of geen probleem.
Ja, hallo. enig begrip voor eikeltje Sly heb ik toch ook wel weer. Die gast wordt volledig door het slijk gehaald, naam, adres, telefoonnummers en routebeschrijvingen m.b.t. hem komen op internet te staan. Echt lekker lijkt mij dat niet en dat hij er doorheen schiet zou je eventueel menselijk kunnen noemen. Vooral als je in aanvang alleen maar boodschapper en doorgeefluik bent., En dat is toevallig wel het bestaansrecht van NLquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:52 schreef lies1958 het volgende:
ja maar vind het gewoon heel toevallig dat dit allemaal gebeurt nadat hij huub om IP gegevens had gevraagd en die daar niet aan voldeed.
Huub en Sly hebben ruzie en ondertussen wordt er even een sms en mailtje van claire haar familie het internet opgegooid. Ook heeft Sly prive berichten van huub openbaar gemaakt op zijn site.
Huub zelf heeft niets in die richting gedaan naar sly toe. Hij laat alleen iedereen toe op zijn weblog met reageren. Huub vertikt het om aan sencuur te doen zoals op nowlive de gewoonte is.
Sly is zelfs zover gegaan vandaag om total rocket te bellen om te zeggen dat ze hun reclame van de site van huub moesten laten verwijderen.
Hoe zielig is dit allemaal zeg.
ja idd Sly mag wel wat meer liefde krijgen, hij zorgt immers ook voor al deze ophef.. en Huub komt er weer mee weg, nee nee deze keer niet Huubje wat jij hebt gedaan gaat veelste ver, ik verwacht dat er vanavond nog wel een brief binnen komt met een ton boete voor Huub of misschien wel een exitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hallo. enig begrip voor eikeltje Sly heb ik toch ook wel weer. Die gast wordt volledig door het slijk gehaald, naam, adres, telefoonnummers en routebeschrijvingen m.b.t. hem komen op internet te staan. Echt lekker lijkt mij dat niet en dat hij er doorheen schiet zou je eventueel menselijk kunnen noemen. Vooral als je in aanvang alleen maar boodschapper en doorgeefluik bent., En dat is toevallig wel het bestaansrecht van NL
Het lijkt erop dat velen dit aangrijpen om zijn beleid aan te vallen, in plaats dat men zich gaat focussen op de boodschap en waar het echt om gaat.
Maar goed, ik ga geen lans breken voor Sly, ik kijk wel link uit. Die gast lijkt mij redelijk maf. Ik probeer alleen te zeggen dat hij als kop van Jut gebruikt lijkt te worden omdat het over Huubje gaat en men dát liever niet wil horen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd Sly mag wel wat meer liefde krijgen, hij zorgt immers ook voor al deze ophef.. en Huub komt er weer mee weg, nee nee deze keer niet Huubje wat jij hebt gedaan gaat veelste ver, ik verwacht dat er vanavond nog wel een brief binnen komt met een ton boete voor Huub of misschien wel een exit
quote:Schiphol schrapt honderden banen
HOOFDDORP (AFN) - Bij Schiphol Group verdwijnen honderden banen. Het luchthavenbedrijf verwacht dat Amsterdam Airport Schiphol eind volgend jaar 10 tot 25 procent minder werknemers telt. Daar werken nu nog 2200 mensen. Het bedrijf exploiteert ook de luchthavens in Rotterdam en Eindhoven.
sorry hoor maar sly zit al een week lang te zeggen dat hij een sms heeft gehad van iemand over huub en zegt er bij als dit naar buiten komt dan zullen jullie schrikkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, hallo. enig begrip voor eikeltje Sly heb ik toch ook wel weer. Die gast wordt volledig door het slijk gehaald, naam, adres, telefoonnummers en routebeschrijvingen m.b.t. hem komen op internet te staan. Echt lekker lijkt mij dat niet en dat hij er doorheen schiet zou je eventueel menselijk kunnen noemen. Vooral als je in aanvang alleen maar boodschapper en doorgeefluik bent., En dat is toevallig wel het bestaansrecht van NL
Het lijkt erop dat velen dit aangrijpen om zijn beleid aan te vallen, in plaats dat men zich gaat focussen op de boodschap en waar het echt om gaat.
Maar goed, ik ga geen lans breken voor Sly, ik kijk wel link uit. Die gast lijkt mij redelijk maf. Ik probeer alleen te zeggen dat hij als kop van Jut gebruikt lijkt te worden omdat het over Huubje gaat en men dát liever niet wil horen?
Er moet meer aan de hand zijn. Huub schermt zijn privé af terwijl hij het simpel had kunnen weerleggen of ontkennen. Hij gaf zelfs toe dat er wat sores was maar dat dat een privéaangelegenheid is. Misschien lukte het Bram en pa Recourt niet Huub in de hand te houden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:52 schreef lies1958 het volgende:
ja maar vind het gewoon heel toevallig dat dit allemaal gebeurt nadat hij huub om IP gegevens had gevraagd en die daar niet aan voldeed.
Huub en Sly hebben ruzie en ondertussen wordt er even een sms en mailtje van claire haar familie het internet opgegooid. Ook heeft Sly prive berichten van huub openbaar gemaakt op zijn site.
Huub zelf heeft niets in die richting gedaan naar sly toe. Hij laat alleen iedereen toe op zijn weblog met reageren. Huub vertikt het om aan sencuur te doen zoals op nowlive de gewoonte is.
Sly is zelfs zover gegaan vandaag om total rocket te bellen om te zeggen dat ze hun reclame van de site van huub moesten laten verwijderen.
Hoe zielig is dit allemaal zeg.
nee, dat lukt ze niet, de meeste fans van hem zitten bij goeroe Sly op zijn forum, en al hun geld gaat naar hemquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een ton is wel wat weinig. Binnen een uur hebben z'n fans dat wel bij elkaar
Hé Blomst, da's wel kut voor Huub danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, dat lukt ze niet, de meeste fans van hem zitten bij goeroe Sly op zijn forum, en al hun geld gaat naar hem
Want je weet altijd de leider volgen.
Huub en Claire kunnen wel meer willen. Bekend willen zijn en opeens niet meer als het even niet uitkomt? Dat gaat nu eenmaal niet, ze moeten niet zeiken. Huppekee, met de billen bloot, 't is de andere kant van hun eigen medaillequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:22 schreef lies1958 het volgende:
Kijk huub en claire op haar hyves geven een bericht uit over dat ze het binnenkamers willen houden. Dat dient vooral door familie gerespecteerd te worden. Bram laat zich er vandaag weer en bedekte termen over uit op nowlive. How low can you go.
Zet hij neer het komt goed: bedoelt hij dat ze gaan scheiden want dat is volgens mij wat de familie recourt wil op dit moment.
de reden waarom slaai zo door de sjit wordt getrokken is omdat ie dat compleet aan zichzelf heeft te danken.....al jaren bedreigt hij vrouwen...belt ze midden in de nacht op...maakt ze bang....gooit al jaren persoonlijke gegevens op zn site van mensen die hem een beetje dwars zitten.....hitst mensen massaal op via zn recordertje om mensen lastig te vallen en is een meester in laster en smaad....wat er nu gebeurd is als het ware....what goes around comes around.....hij krijgt wat ie ge zaaid heeft....en ziet nu miss...als ie door die dikke stalen plaat voor zn harses heen kan kijken...hoe het is om zo door de sjit heen getrokken te worden....ik zeg....jeuhhhhhhquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd Sly mag wel wat meer liefde krijgen, hij zorgt immers ook voor al deze ophef.. en Huub komt er weer mee weg, nee nee deze keer niet Huubje wat jij hebt gedaan gaat veelste ver, ik verwacht dat er vanavond nog wel een brief binnen komt met een ton boete voor Huub of misschien wel een exit
hoe weet je dat allemaal joh.. anyway ik zeg het ook alleen maar voor de sensatie..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
de reden waarom slaai zo door de sjit wordt getrokken is omdat ie dat compleet aan zichzelf heeft te danken.....al jaren bedreigt hij vrouwen...belt ze midden in de nacht op...maakt ze bang....gooit al jaren persoonlijke gegevens op zn site van mensen die hem een beetje dwars zitten.....hitst mensen massaal op via zn recordertje om mensen lastig te vallen en is een meester in laster en smaad....wat er nu gebeurd is als het ware....what goes around comes around.....hij krijgt wat ie ge zaaid heeft....en ziet nu miss...als ie door die dikke stalen plaat voor zn harses heen kan kijken...hoe het is om zo door de sjit heen getrokken te worden....ik zeg....jeuhhhhhh![]()
![]()
![]()
en dat huub fout is als het allemaal waar is...das een waarheid als een koe....maar deze soap draait om slaai nu...puur en enkel omdat iedereen die man spuugzat is
Mochten ze gaan scheiden dan komt de party en wilma er toch wel achter, maar jij maakt mij niet wijs dat jij zou staan juichen met zulke familieleden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub en Claire kunnen wel meer willen. Bekend willen zijn en opeens niet meer als het even niet uitkomt? Dat gaat nu eenmaal niet, ze moeten niet zeiken. Huppekee, met de billen bloot, 't is de andere kant van hun eigen medaille
Deze soap ging en gaat over Recourtjes en Huub. De Sly soap loopt al minimaal een half jaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef Laysa het volgende:
en dat huub fout is als het allemaal waar is...das een waarheid als een koe....maar deze soap draait om slaai nu...puur en enkel omdat iedereen die man spuugzat is
1e hand enzow.........quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoe weet je dat allemaal joh.. anyway ik zeg het ook alleen maar voor de sensatie..
maak daar maar 2 jaar vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze soap ging en gaat over Recourtjes en Huub. De Sly soap loopt al minimaal een half jaar.
nou als je op |RM leest, gaat het toch vooral om Sly, het zijn vooral de tegenstanders van Sly die daar posten, en natuurlijk loopt daar de soap Blurk en Neo ook nogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze soap ging en gaat over Recourtjes en Huub. De Sly soap loopt al minimaal een half jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |