wat wil je dan nog van ons weten?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef Pacino88 het volgende:
[..]
Zoek dus echt iets dicht bij het centrum/snelweg , dacht zelf daar in de buurt van de Meent.
blijft wel een tijdje goed hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:27 schreef Koewam het volgende:
Het is zijn twee verse, rauwe bosjes![]()
Was bezig met een lekker brocolli-pastasausje, maar toen het klaar was was ik iets vergeten. De brocolli.
Je staat er op, bij het varkensorenviaductquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:49 schreef Tomasso het volgende:
Weer terug in Rotterdam!![]()
Eindelijk, na 5 maanden
was een steekpartij en de dader zat op mijnsherenlaan in een pand ofzo dacht ik net te horen op radioquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
vraag me af wat het was.. waren zeker 15 politiebusjes binnen 4 minuten
waar gehoordquote:Op zondag 1 februari 2009 00:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
was een steekpartij en de dader zat op mijnsherenlaan in een pand ofzo dacht ik net te horen op radio
weet ik veel wat er hier op staquote:Op zondag 1 februari 2009 01:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar gehoord?
altijd gezellig hier
[ afbeelding ]
had toch gekundquote:
Zie de frontpage, steekpartij in de Tarwewijkquote:Op zondag 1 februari 2009 01:30 schreef IHVK het volgende:
Ik zag een traumahelikopter vandaag ergens bij de maashaven op een klein grasveldje.
Iemand enig idee waarom die daar is geland?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo even naar Baroeg! Loveless zn buurtje onveilig maken
Ik zal er eens bestellen.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef DutchTrain het volgende:
Nog even spammen voor dit Westside eettentje =>
Gate of India
Nu twee keer gegeten voor minder dan 15 euro per persoon. Heerlijke curry gerechten (vis/garnalen/lam/beef). Niet echt sfeervol nog ingericht met de twee tafeltjes die ze maar hebben, maar je kan ook afhalen of laten bezorgen![]()
Als je een hyves bouwt word ik lid!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:13 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand al een actiegroep opgericht voor het behoud van de pinguins of moet ik dat zelf doen (als belanghebbende)
=> http://www.ad.nl/rotterda(...)mlns_naar_Artis.html
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind pinguins stomme, stinkende kutbeesten, dus laat maar lekker gaan.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Je moet ze ook niet als huisdier houdenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:13 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand al een actiegroep opgericht voor het behoud van de pinguins of moet ik dat zelf doen (als belanghebbende)
=> http://www.ad.nl/rotterda(...)mlns_naar_Artis.html
is heiden een pinguin?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet als huisdier houden
Het gaat om de zwartvoetpinguins, die leven niet echt in de kou. Normaal gesproken kun je ze vinden bij Kaapstad.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
pfff bouwen ze ee heel arctisch gebied en dan kunnen ze de pinguins er niet in plaatsen? wat een onzin
Nep-pinguins dus. Opgeruimd staat netjes!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het gaat om de zwartvoetpinguins, die leven niet echt in de kou. Normaal gesproken kun je ze vinden bij Kaapstad.
heej leipo doe is normaal!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nep-pinguins dus. Opgeruimd staat netjes!
Over, twee broodjes pinguins graag, zonder mosterd, met uitjes
die worden er niet speciaal voor gefoktquote:Op zondag 1 februari 2009 21:27 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou je wel runderen, varkens, kippen mogen opeten en geen pinguïns?
Moet je March of the pinguïns bekijken!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:27 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou je wel runderen, varkens, kippen mogen opeten en geen pinguïns?
Nee, want ik hou niet van pinguïns.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Moet je March of the pinguïns bekijken!
Dan vind ik het niet erg..........hoelaat en waar is het eten?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Isegrim het volgende:
Dan gáán we ze er speciaal voor fokken.
Dat hangt er vanaf hoe lang het duurt om wat pinguïns vet te mestenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet erg..........hoelaat en waar is het eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |