abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2009 @ 09:48:28 #151
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65589609
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:46 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Er zijn gewoon anonieme kaarten te koop.
ja maar het gaat even over het hele oplaad systeem. Dat de chip zomaar ergens van een afstand is uit te lezen (en te veranderen) ... als dat kan worden opgelost is er nix aan de hand.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_65589617
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:47 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

is dat zo? Hoe weet je dat? De nieuwe mensen waarover wij spreken in deze samenleving leven nog niet zo lang en niet zo lang samen.
Deze samenleving is een stuk losser geworden en het is voor veel mensen veel gemakkelijker geworden om iets los te laten en dat doen ze dan ook.
Ja, natuurlijk geven mensen makkelijker op, want scheiden 'mag' nu. Maar soms geven mensen misschien wel te makkelijk op.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 09:49:36 #153
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65589620
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

zo een heb ik er maar mijn pinpas wordt geweigerd bij de oploaadautomaten
dat heb ik ook vaak genoeg. Nix mis met me pas, maar het oplaad punt weigerd gewoon mee te werken. Dat zorgt ook voor veel frustraties, zeker als je op een bepaalde tijd je metro moet halen en je mist hem doordat dat apparaat zo irritant is ...
  zaterdag 31 januari 2009 @ 09:51:46 #154
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65589643
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:49 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk geven mensen makkelijker op, want scheiden 'mag' nu. Maar soms geven mensen misschien wel te makkelijk op.
dat klopt, maar ik heb het ook over meer dan alleen een relatie ..., maar voordat we wel heel erg FiloSophie's worden op deze ochtend, ga ik er zo maar eens vandoor ...
pi_65589684
Ik heb gewoon een kaart die automatisch via de bank wordt opgeladen als er te weinig op staat en ik vind het een uitermate relaxt systeem. Nooit meer dat gestempel, nooit meer uitzoeken hoeveel zones het is.
pi_65589706
Voor LHO =>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65589722
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:59 schreef DutchTrain het volgende:
Voor LHO =>
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het scheelt een slok op een borrel allemaal.
pi_65589738
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
ja maar het gaat even over het hele oplaad systeem. Dat de chip zomaar ergens van een afstand is uit te lezen (en te veranderen) ... als dat kan worden opgelost is er nix aan de hand.
Als dat ding niet draadloos was geweest, was de magneetstrip wel te kopiëren of de chip te manipuleren, het papier te kopiëren etc.

De vraag is alleen of een crimineel liever vijf euro van je reistegoed steelt of je creditcard kopieert met veel minder moeite en kosten

En het ding werkt gewoon, alleen niet volgens degenen die 'm niet gebruiken
pi_65589753
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 10:01 schreef Isegrim het volgende:

Ja, als ik dus voortaan 24 kilometer ga fietsen per week, bespaar ik al snel 2,5 euro per week aan m'n boodschappen
  zaterdag 31 januari 2009 @ 10:08:19 #160
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65589788
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 10:01 schreef Isegrim het volgende:

[..]

ja 3 biertjes... nou daarvoor ga ik wel voor het betere gevoel van de Appie .. de winkelbeleving wil ook wat...

(owja ik ging weg ..)
pi_65589971
'Winkelbeleving'. Het is een supermarkt, geen pretpark.
pi_65590151
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 10:23 schreef Isegrim het volgende:
Het lijkt bij AH (en welke andere dan ook) door al die loslopende mormels soms wel een pretpark hoor
pi_65590197
quote:
De laatste keer dat ik bij de olifantensupermarkt was, leek het meer op een jungle in combinatie met een hindernisbaan, bij de blauwe supermarkt hier wordt tussen vijf en zeven meer geflirt dan op een schoolfeest, bij de + is het altijd zoeken naar voedsel waarvan je geen voedselvergiftiging op gaat lopen en bij de rode supermarkt met de voornaam stap je in een tijdmachine waarbij je nooit weet hoe laat je er weer uit komt.

Hoezo geen winkelbeleving
pi_65590253
... en nu gaat het toch weer over de plaatselijke grootgrutters ondanks mijn subtiel geplaatste spoiler
  zaterdag 31 januari 2009 @ 14:38:54 #165
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65595307
quote:
Juist daarom. Het leven is lol maken. Dan mag shoppen ook best leuk zijn
pi_65595415
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 10:45 schreef DutchTrain het volgende:
... en nu gaat het toch weer over de plaatselijke grootgrutters ondanks mijn subtiel geplaatste spoiler
Je deed het erom hé
pi_65599858
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:32 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Sahan???? Wat is het, wat doet het, waar zit het?
En betaald parkeren is echt zo'n sneue maatregel. Degene die het verzonnen heeft moeten ze echt een chipkaart in z'n reet steken en als het vriest vastbinden aan een parkeermeter. En zet de uitvinder van de OV-kutkaart er dan ook maar bij, als we toch beter zijn. Dé twee maatregelen die er samen voor zorgen dat ik nu nog meer autokilometers maak.
Ja, want stel je voor dat je met de chipkaart ineens minder zou betalen dan met dat strippenfosiel

Sahan is een turkse supermarkt hier aan de putsebocht. Goeiekoper dan Dunya, vooral de slager. Assortiment is iets anders. Minder (geen) tapas/mezes maar wel al het andere
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_65599920
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:48 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

En daar schiet je dus alleen niets mee op. Kan je zwartrijden met een vervalsde kaart. Krijgt de zwartrijder enkel een hogere boete / gevangenisstraf (fraude en zulks).
pi_65600036
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:59 schreef DutchTrain het volgende:
Voor LHO =>
SPOILER
De Jumbo dus de goedkoopste (AH haalt nog wat schade in op het vlees, en als je iets qua kwaliteit niet van de AH wilt hebben...) en dat zelfs op de merkproducten. Als je van alle merken de huismerk-vervanger neemt, zal de jumbo ivm AH nog goedkoper uitvallen (ook de C1000 zal dan wat terrein winnen).
pi_65600077
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 10:45 schreef DutchTrain het volgende:
en dat zonder dat ik er gepost heb
pi_65600145
Je gaat het niet geloven

Huis tegenover Isegrim en Heiden6, net nog eens bezichtigd. We moesten even wachten bij Elena de oostblokdame, want er was nog een complete Italiaanse familie aan het bezichtigen. Deze woning staat al 9 maanden leeg en staat erg hoog op ons verlanglijstje.

Familie deed er wat lang over, wij dus met Elena vragen aan die mensen of ze er last van hadden als wij ook een rondje zouden doen, geen probleem. Wij een rondje doen, alles nog eens uitgebreid bekijken/meten/op de foto zetten, en eigenlijk deze woning steeds hoger op de wishlist gezet.

Komen we beneden, heeft die Italiaanse kankerhoer een optie op die woning genomen

Ik eet nooit meer Pizza
pi_65600205
Een optie is nog geen koop.
pi_65600286
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je gaat het niet geloven

Huis tegenover Isegrim en Heiden6, net nog eens bezichtigd. We moesten even wachten bij Elena de oostblokdame, want er was nog een complete Italiaanse familie aan het bezichtigen. Deze woning staat al 9 maanden leeg en staat erg hoog op ons verlanglijstje.

Familie deed er wat lang over, wij dus met Elena vragen aan die mensen of ze er last van hadden als wij ook een rondje zouden doen, geen probleem. Wij een rondje doen, alles nog eens uitgebreid bekijken/meten/op de foto zetten, en eigenlijk deze woning steeds hoger op de wishlist gezet.

Komen we beneden, heeft die Italiaanse kankerhoer een optie op die woning genomen

Ik eet nooit meer Pizza
pi_65600295
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je gaat het niet geloven

Ik eet nooit meer Pizza
Tjah thats life...
pi_65600304
Stroveer 200 al bekeken? Of is twee kamers jullie te klein?
pi_65600393
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:48 schreef Isegrim het volgende:
Stroveer 200 al bekeken? Of is twee kamers jullie te klein?
we leveren dan een kamer en flink wat ruimte in. 2 slaapkamers en 65m2 of meer is waar we voor kijken, max hypotheek van 155.000.

Dinsdag komt een woningtype gelijk aan dat van jullie vrij. En idd, optie is nog geen koop.:)
pi_65600619
Vanavond maar weer eens de stad in
pi_65600713
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

we leveren dan een kamer en flink wat ruimte in. 2 slaapkamers en 65m2 of meer is waar we voor kijken, max hypotheek van 155.000.

Dinsdag komt een woningtype gelijk aan dat van jullie vrij. En idd, optie is nog geen koop.:)
Maar julie zoeken dus wel echt gericht in Heliport? Jullie willen natuurlijk graag vlak bij ons wonen om op elk gewenst moment te kunnen komen kapstokwerpen of waterpijproken.
pi_65600765
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:00 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Maar julie zoeken dus wel echt gericht in Heliport? Jullie willen natuurlijk graag vlak bij ons wonen om op elk gewenst moment te kunnen komen kapstokwerpen of waterpijproken.
Die kapstok was scheef beladen

Maar heliport is wel het enige wat op het moment nog overblijft ja mocht het niet lukken voor Mei (ik verwacht in mei in salaris omhoog te gaan - iets met van detacheerder naar de werkgever toe, in vaste dienst) dan zijn evt. de blokken rondom marktplein (Breuls zn hok, of dat glazending) ook niet erg om in te overleven
pi_65600852
Hofdame is denk ik wel wat prijziger.

Voordeel van Heliport is wel dat je heel dicht op het centrum zit, maar geen verkeer en drukte om je deur heen hebt. Alleen die kutkoters kan ik soms wel schieten.
pi_65600874
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:05 schreef Isegrim het volgende:
Hofdame is denk ik wel wat prijziger.

Voordeel van Heliport is wel dat je heel dicht op het centrum zit, maar geen verkeer en drukte om je deur heen hebt. Alleen die kutkoters kan ik soms wel schieten.
zag een berg marokkaantjes vanmiddag was me eerder nog niet opgevallen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_65600916
Ik weet niet wat hun etnische achtergrond is, maar ze hebben thuis in elk geval niet geleerd dat er mensen bestaan die van rust houden en die niet zitten te wachten op keihard gegil de hele dag.
pi_65601075
Mja, aan de andere kant, wat verwacht je dan met een speelpleintje onder je balkaon
pi_65601109
lief he kindertjes
pi_65601115
Gelukkig is het klimrek weggehaald, dat scheelt alweer, want er was een rotkind dat altijd met een metalen voorwerp op dat klimrek liep te meppen.
pi_65601160
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:14 schreef littledrummergirl het volgende:
lief he kindertjes
pi_65601240
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:16 schreef Isegrim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
In het kader van een beter milieu begint bij jezelf, laat je baarmoeder weghalen
pi_65601616
Nou, dat is wat rigoureus. Nu al in de overgang lijkt me niet helemaal de bedoeling.
pi_65601681
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:32 schreef Isegrim het volgende:
Nou, dat is wat rigoureus. Nu al in de overgang lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Hey, het heeft ook voordelen, scheelt je weer zo´n 30 jaar gerotzooi met tampons/maandverband
pi_65601705
Dat is waar. Als ik dát toch eens kon afschaffen.
pi_65602191
Wat zijn nou de betere wijken van rotterdam wat dicht bij het centrum is ? Ben op zoek naar een appartement dicht bij centrum waar ik na het stappen normaal naar huis kan lopen
pi_65602234
Dat verschilt per straat
pi_65602279
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:51 schreef Pacino88 het volgende:
Wat zijn nou de betere wijken van rotterdam wat dicht bij het centrum is ? Ben op zoek naar een appartement dicht bij centrum waar ik na het stappen normaal naar huis kan lopen
Nou ja, het Heliportcomplex natuurlijk dan.
pi_65603645
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:51 schreef Pacino88 het volgende:
delfshaven heeft ook leuke stukjes ( maar niet allemaal dicht bij het centrum)
pi_65603764
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

en ook zeker niet allemaal 'veilig'
pi_65603806
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

en ook zeker niet allemaal 'veilig'
tja maar waar is dat wel zo... noord is ook niet veilig lijkt me...

of je moet in kralingen gaan wonen maar dan moet je wel ff wat meer neertellen
pi_65603839
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:36 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Zoek dus echt iets dicht bij het centrum/snelweg , dacht zelf daar in de buurt van de Meent.
pi_65603878
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

tja maar waar is dat wel zo... noord is ook niet veilig lijkt me...

of je moet in kralingen gaan wonen maar dan moet je wel ff wat meer neertellen
Mjah tis en blijft de grote stad, dus hoe als je inderdaad echt heel veilig wil wonen moet je lekker ergens in de polder gaan wonen
pi_65603897
Deze jongen gaat misschien terug naar Rotterdam Ik zoek nog een huis!

Kun je brocolli trouwens in de vriezer bewaren? En hoe lang blijft dat goed in de koelkast?
pi_65605001
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:43 schreef Koewam het volgende:
Deze jongen gaat misschien terug naar Rotterdam Ik zoek nog een huis!
Mis je ons?
quote:
Kun je brocolli trouwens in de vriezer bewaren? En hoe lang blijft dat goed in de koelkast?
Gekookt of ongekookt? Blancheren en invriezen kan natuurlijk, maar echt lekkerder wordt het er niet van. En rauw blijft het wel een weekje goed in de koelkast, mits vers. Gekookt misschien twee of drie dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')