Rotterdam is me tweede stad gewordenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Heeft je leven niet veel meer betekenis sinds je door de weeks in Rotterdam zit?
Snackbar Noord-West?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef outsidr het volgende:
[..]
Rotterdam is me tweede stad geworden
Eerst in Delfshaven gezeten, sinds 1.5 jaar in de Spaanse Polder / R'dam Noord-West
Zit hier echt een geweldige snacktent![]()
Ik heb er ook vrij dichtbij gewerkt. En ze bezorgenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:16 schreef Isegrim het volgende:
Noord-West is okay.Ik kom er ook vaak, werk er ook vlakbij.
Hoi drolquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef outsidr het volgende:
[..]
Rotterdam is me tweede stad geworden
Eerst in Delfshaven gezeten, sinds 1.5 jaar in de Spaanse Polder / R'dam Noord-West
Zit hier echt een geweldige snacktent![]()
Ja, maar wel altijd een half uur te laat.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb er ook vrij dichtbij gewerkt. En ze bezorgen
Daarom moet je al bestellen als je weet dat je zo honger gaat krijgenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar wel altijd een half uur te laat.
Die jaquote:
Vrijdag vetdagquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:16 schreef Isegrim het volgende:
Noord-West is okay.Ik kom er ook vaak, werk er ook vlakbij.
Is goed ^^quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoi drolmijn camera komt vandaag binnen
DUS! Ik weet niet hoe laat ik bij je ben want ik wil eerst mijn camera en er mee spelen!![]()
Je kan ook hierheen komen
Ik ga standaard altijd een halfuur voor de lunch er naartoe...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Daarom moet je al bestellen als je weet dat je zo honger gaat krijgen
Over te laat komen gesproken, Heiden mag er dan wel geen zin meer in hebben, in zn werk, maar om nu mij te stalken zodattie zn tram mistquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar wel altijd een half uur te laat.
Wat is goed? Dat jij hierheen komt? Weet nog niet wat ik ga maken enzo he!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:21 schreef outsidr het volgende:
[..]
Die ja
Ik werk er precies tegenover
[..]
Vrijdag vetdag
[..]
Is goed ^^
Ik ben er maar 1 keer binnen geweest. En toen was het idd druk. Daarom bestelde ik daarna altijdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:22 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ga standaard altijd een halfuur van te voren er naartoe...
Tis er altijd megadruk
Ik kom naar jou toequote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat is goed? Dat jij hierheen komt? Weet nog niet wat ik ga maken enzo he!
Ennehij is er waarschijnlijk dadelijk al
staat: 'Chauffeur is onderweg'
Heb 1x telefonisch besteld, na 2 uur wachten was me bestelling nog steeds niet gereedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben er maar 1 keer binnen geweest. En toen was het idd druk. Daarom bestelde ik daarna altijd
Zo gek hebben ze het bij mij nog niet gemaakt. Naja werk nu dus in Gouda. Daar hebben we een bedrijfskantine die altijd veel te druk is...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:24 schreef outsidr het volgende:
[..]
Heb 1x telefonisch besteld, na 2 uur wachten was me bestelling nog steeds niet gereed
Met vieze oploskoffiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zo gek hebben ze het bij mij nog niet gemaakt. Naja werk nu dus in Gouda. Daar hebben we een bedrijfskantine die altijd veel te druk is...
Zal ik maar ff meehelpen dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo komen we wel aan deel 50 voor februari
Niet huilen, je vindt het leukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:26 schreef outsidr het volgende:
Maargoed... ik moet weer verder, eventjes 10 sterkteberekeningen maken
Vertel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Over te laat komen gesproken, Heiden mag er dan wel geen zin meer in hebben, in zn werk, maar om nu mij te stalken zodattie zn tram mist![]()
Hij kwam mij tegen. Ik was min of meer aan het slaapwandelen en vroeg me af waarom iemand op mn schouder tiktequote:
Hij was sowieso al te laat volgens mij.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij kwam mij tegen. Ik was min of meer aan het slaapwandelen en vroeg me af waarom iemand op mn schouder tikte![]()
* LeeHarveyOswald heeft altijd een uurtje of wat nodig om wakker te worden
WOG2quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij was sowieso al te laat volgens mij.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef DutchTrain het volgende:
Bijna een heel deel gemist![]()
Maar gelukkig kwam UPC netjes de afspraak na en heb ik precies op de afgesproken tijd weer internet enzo in m'n nieuwe huis
heeyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef DutchTrain het volgende:
Bijna een heel deel gemist![]()
Maar gelukkig kwam UPC netjes de afspraak na en heb ik precies op de afgesproken tijd weer internet enzo in m'n nieuwe huis
Ik ben Rotterdammer dus zeik nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:00 schreef Isegrim het volgende:
Hij is beter in werkwoordsvormen dan jij, dat scheelt.
Sahan???? Wat is het, wat doet het, waar zit het?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ipv Dunya zou je ook naar Sahan kunnen gaan, die is volgens mij voor jou iets dichterbij (slinge woon je toch?) en meer parkeerplek (wel ook betaald). C1000 rijnhaven heeft idd bagger vers. Daarvoor ga ik naar Sahan en de markt. De rest eigenlijk bij de jumbo, stukkie goedkoper en veel keus..
Zitten hier trouwens 2 lidls, waarvan 1 verstopt vlak achter onsvorige week pas gevonden..
Als jou! Het is tenslotte wel het Rotterdamtopic!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:00 schreef Isegrim het volgende:
Hij is beter in werkwoordsvormen dan jij, dat scheelt.
je vraagt je af hoe iemand het 60 jaar met iemand uithoudt... hoe deden ze dat vroeger toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:01 schreef Isegrim het volgende:
De vraag is trouwens eerder hoe ik het met heiden uithoud.
Ik snap dat gezeik over die chipkaart écht niet. Het ding is hartstikke handig...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:32 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Sahan???? Wat is het, wat doet het, waar zit het?
En betaald parkeren is echt zo'n sneue maatregel. Degene die het verzonnen heeft moeten ze echt een chipkaart in z'n reet steken en als het vriest vastbinden aan een parkeermeter. En zet de uitvinder van de OV-kutkaart er dan ook maar bij, als we toch beter zijn. Dé twee maatregelen die er samen voor zorgen dat ik nu nog meer autokilometers maak.
Er zijn nog steeds mensen die het zo lang uithouden hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
je vraagt je af hoe iemand het 60 jaar met iemand uithoudt... hoe deden ze dat vroeger toch?
Er zijn gewoon anonieme kaarten te koop.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
Het idee is goed en handig. de uitwerking ervan minder ... kraken ok, maar privacy schending is dan weer minder.
zo een heb ik er maar mijn pinpas wordt geweigerd bij de oploaadautomatenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn gewoon anonieme kaarten te koop.
is dat zo? Hoe weet je dat? De nieuwe mensen waarover wij spreken in deze samenleving leven nog niet zo lang en niet zo lang samen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die het zo lang uithouden hoor.Kwestie van waar een wil is, is een weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |