Goudanees. Alicey is een Schiedamistanner.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:01 schreef Isegrim het volgende:
'Goudanees' lijkt me geen goed woord.Is het misschien 'Gouwenaar' ofzo?
Die 100 meter telt niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goudanees. Alicey is een Schiedamistanner.
Zeg, moet je eens luisteren, je komt uit Vlaardingen, de plaats waar ze moeders villen en je woont nu ook NIET in Rotterdam. Je kunt onmogelijk volhouden dat je Rotterdamse bent.quote:
Missed me.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald schopt terug.
Gouwenaar voor een m en Goudse voor een v.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:01 schreef Isegrim het volgende:
'Goudanees' lijkt me geen goed woord.Is het misschien 'Gouwenaar' ofzo?
Speciaal voor Alicey opgezocht: Schiedam #1 Jenever en molensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zeg, moet je eens luisteren, je komt uit Vlaardingen, de plaats waar ze moeders villen en je woont nu ook NIET in Rotterdam. Je kunt onmogelijk volhouden dat je Rotterdamse bent.
Alles boven Zeeland en vanaf Gouda en lager is toch Rotterdam?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zeg, moet je eens luisteren, je komt uit Vlaardingen, de plaats waar ze moeders villen en je woont nu ook NIET in Rotterdam. Je kunt onmogelijk volhouden dat je Rotterdamse bent.
* LeeHarveyOswald mental note maakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Missed me.
Zou je nog iets willen doen![]()
adhd ole olequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald mental note maakt.
Ik moest nog iets aanpassen/toevoegenwie of wat ben ik alleen vergeten :$
Gepost.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Speciaal voor Alicey opgezocht: Schiedam #1 Jenever en molens
Je bent er zelfs de TS, beetje van 2 walletjes eten he
Weet je dat wij gewoon tig ADHD-ers in onze vriendenkring hebben? Als ze er allemaal zijn, word je gillend gek.quote:
Jeroen, Jeroen, Maarten, om te beginnen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet je dat wij gewoon tig ADHD-ers in onze vriendenkring hebben? Als ze er allemaal zijn, word je gillend gek.
Nog wel een paar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jeroen, Jeroen, Maarten, om te beginnen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nog wel een paar.Ik weet niet hoe het komt dat de ADHD-ers oververtegenwoordigd zijn in onze vriendenkring.
Misschien dat heiden6 behoefte heeft aan een tegenhanger van zijn uiterst rustige en coole persoonlijkheid.
Nee hoor, hij werkt heel hard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]dat heet lui, dat is anders
En zeker ook heel goed in supervision and management remote control systems?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, hij werkt heel hard.Aan het managen van zijn virtuele voetbalteam o.a.
Ik heb volgens mij ook een note, maar weet t niet zeker, heb dr sowieso 2 gehad vandaag, wat het totaal op 12 brengt nuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo, en het was weer avond!
Volgens mij heeft het terugbaggeren mij een note opgeleverd![]()
![]()
maar he, ik ben geen Friezinquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
quote:
Gewoon netjes de hond aaien, dan krijg je vanzelf onderdak..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
Schiedam ... de stad waar je je eigen huis niet in kan, omdat bij aankomste de politie voor de deur staat met een gevaarlijke speurhond om een appartementje ergens boven ons af te zoeken ...
Zij niet nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim is toch behandeld voor Friezin? Daar heeft ze toch geen last meer van?
Tja, het leven kan nu eenmaal niet altijd een feest zijn..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben ook in Vlaardingen geboren.
Jullie kunnen een praatgroepje oprichtenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, het leven kan nu eenmaal niet altijd een feest zijn..
Maar ik wil er juist helemaal niet over praten!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jullie kunnen een praatgroepje oprichten![]()
Ik heb een volgelingquote:
Gaan jullie ook bommen leggen in de AH enzo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb een volgeling![]()
Nu nog hopen dat hij radicaliseert van AlbertHeijnofoob tot een Jumbo's Getuige.
Nee, jumbo's getuigen komen langs, kloppen s' ochtends vroeg aan, steken een boodschappenkarretje tussen de deur en vragen of de bewoner zich wel bewust is van Armageddon Heijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaan jullie ook bommen leggen in de AH enzo?
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar ik wil er juist helemaal niet over praten!
Ik heb er lang gewoond, maar zou er niet veel over willen vertellen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Heb er gelukkig ook maar een aantal maanden van m'n leven gewoond, dus veel valt er ook niet over te vertellen ;D
Dat staat allemaal geschreven?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, jumbo's getuigen komen langs, kloppen s' ochtends vroeg aan, steken een boodschappenkarretje tussen de deur en vragen of de bewoner zich wel bewust is van Armageddon Heijn.
Ja, dat lees je toch netquote:
Zouden ze in ieder hotel op het nachtkastje moeten leggen.quote:
Enkel door't gebed!quote:
Superliere staat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben voorstander van een scheiding van Staat en Supermarkt, jullie gaan te ver!
Ik shop waar ik wil. Puh!
Nog niet, maar heel erg bedankt voor het melden, ik ga zeker kijken morgenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Iemand dit nog gezien? Morgen is het ook nog.
Dat niet gezien. Wel projecties op dat bankgebouw op de Coolsingel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Op een aantal gebouwn in de stad zijn vanwege het filmfestival films geprojecteerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat niet gezien. Wel projecties op dat bankgebouw op de Coolsingel.Hoewel, gezien mijn gebrekkige oriëntatievermogen zou het ook best dat geweest kunnen zijn. Was gisteravond, gezien vanuit een heel hoge flat ergens achter de Blaak.
Daar leek het meer mee te maken te hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op een aantal gebouwn in de stad zijn vanwege het filmfestival films geprojecteerd
Volgens mij zijn TJ en heiden6 de enige kakkerlakken hier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef SingleCoil het volgende:
Hey, kakkerlakken! Nu gaan we zeker nooit meer naar de AH?
Poll: Wat is jouw favoriete supermarkt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef SingleCoil het volgende:
Hey!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij zijn TJ en heiden6 de enige kakkerlakken hier.
Wat tof.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het is anders geen beste tijd om nu Feyenoorder te worden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hey!Ik sta ook pal achter onze jongens, hoor! Hand in hand, kameraden!
mevrouw vergist zich...SingleCoil is (wél) een geboren en getogen rotterdammer, en is dus als feyenoordfan geboren...quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is anders geen beste tijd om nu Feyenoorder te worden.
En dan ga je hokken met een Vlaardingse Schiedammer?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
mevrouw vergist zich...SingleCoil is (wél) een geboren en getogen rotterdammer, en is dus als feyenoordfan geboren...
smerig hè?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dan ga je hokken met een Vlaardingse Schiedammer?
En Sparta / Excelsior dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
mevrouw vergist zich...SingleCoil is (wél) een geboren en getogen rotterdammer, en is dus als feyenoordfan geboren...
ja...maar jij bent dan ook geen rotterdammer...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En Sparta / Excelsior dan?
Ik vind Sparta eigenlijk een veel sympathieker clubje.
NSFW.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja...maar jij bent dan ook geen rotterdammer...
iets anders: ://www.gitaar.net/forum/index.php?read,8,346320,350784&feature=player_embedded
Ik zit wel op mn werk, een transcriptie is dus erg gewenstquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
NSFW.Gelukkig ben ik thuis, maar wat een ranzig filmpje.
Iets met seks en bloed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zit wel op mn werk, een transcriptie is dus erg gewenst
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
iets anders:
grrnbll naar wijfquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:25 schreef WHATSHESAID het volgende:Vanavond lekker feestje vieren in de stad vanwege het eind van de toetsweek
Rotterdam West = Rotterdam dus als je Rotterdammert bent dan ben je voor een echte Heeren Club/ een Kasteel club en dat is er maar één en dat is Spartaquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
iets anders:
Klopt helemaal. Opgesodemieterd met die hoerenzonen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:06 schreef SingleCoil het volgende:
Zozo, de voetbalfanatici zijn ook weer aanwezig zie ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Opgesodemieterd met die hoerenzonen!
Ja, de kakkerlakken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zozo, de voetbalfanatici zijn ook weer aanwezig zie ik
Nee! Ik zit al de hele ochend op een krukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]hebben ze stoelen in Gouda?
Heeft je leven niet veel meer betekenis sinds je door de weeks in Rotterdam zit?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:01 schreef outsidr het volgende:
Ik zit ook in rotterdam, van ma to vrij van 08.00 tot 16.30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |