Hm, dat is wel jammer. Wilde hem zelf ook volgende week gaan uitproberen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb die leifheit raamwasding gekocht. Net uitgeprobeerd maar ben niet enthousiast ik blijf heel veel strepen houden. Zels met spiritus in de emmer.
ik heb gisteren uit pure wanhoop maar een vaatwasserblokje in het water opgelost! Ziet er nu wel netjes uit maar pas als het zonnetje schijnt zie ik of er strepen zijn!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb die leifheit raamwasding gekocht. Net uitgeprobeerd maar ben niet enthousiast ik blijf heel veel strepen houden. Zels met spiritus in de emmer.
dasty ontvettersprayspul, ook van de wibra 1,70 ofzo, is ook helemaal te geweldigquote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb een geweldig middeltje ontdekt tegen kalk:
CASA van de WIBRA![]()
Het kost maar 1,19 en wanneer je t in de douchebak / toilet spuit, is de kalk binnen no-time verdwenen.
Ik had nogal last van kalksporen in t toilet (hardnekkig) maar nu is de pot blinkend wit!!!
Gefeliciteerd en succes met het vinden van een baan! En het schema natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben nu geslaagd dus moet dat schema ook maar gaan maken en verder natuurlijk op zoek naar een baan.
Oeh, heerlijk... vakantie! Waar ben je geweest? En terug in het ritme komt vast weer goed. Je taken vandaag zijn wel te doen en dan heb je al snel de swing weer te pakken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:27 schreef maok het volgende:
Ik ben een paar dagen op vakantie geweest en nu een beetje uit mijn ritme.![]()
Maar ik pak het gewoon weer op, het ging zo lekker.
Vandaag hoef ik toch alleen maar:
- Beddengoed verschonen (in wasmachine gooien en op te hangen)
- Keukenvloer dweilen
- En de was op te ruimen (maar die hangt er niet door de vakantie)
Lekker hoor. Mooie pistes? Veel zon? Schijnt dat het nu wel echt rotweer is in Frankrijk. En weet je zeker dat je die tas niet nu even in 15 minuutjes kunt uitpakken en opruimen? Niet vooruit schuiven!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:03 schreef maok het volgende:
Ik ben wezen skien in Frankrijk![]()
Nu ligt er alleen nog een tas die uitgepakt en opgeruimd moet worden, en dat staat niet in mijn schema, ik denk dat ik dat er maar even voor morgen bij schrijf.
Mooie bruine teint is nooit mis!quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef maok het volgende:
op 10 minuten na geen zon gehad maar wel bruin geworden. Wel lekkere verse sneeuw op de pistes elke dag.
Maar ik ben pas om kwart over 5 thuis en moet dan een uur later al weer weg. (ik fok! af en toe even tussen mijn werkzaamheden door)
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben nu geslaagd dus moet dat schema ook maar gaan maken en verder natuurlijk op zoek naar een baan.
Goed bezig!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik heb mn schema deze week wat in de war gegooid ivm afspraken / verjaardag papa..
Maar heb in ieder geval mijn nichtje aangestookt met het Peggy Schema, ze kon geen zin en ritme vinden in het schoonhouden van haar huis en hoeft nu ook iedere dag maar een beetje te doen!!
Ik heb vandaag ook een beetje een fail dag. Ben pas een kwartiertje geleden begonnen met mijn taakjes. De afwas en de keukencheck is in ieder geval wel gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef maok het volgende:
Weer een fail, ik was later thuis dan gepland en ben inmiddels na weg geweest wel weer iets vroeger thuis, maar nu bekaf dat ik zo mijn bed in duik. Ach, het voelt toch een stuk minder erg om alles zo te laten dan toen het nog zo'n troep in huis was. Op het oog is het best prima.
Wen er nu maar vast aan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:52 schreef Mikkie het volgende:
Dit ga ik volgend jaar hard nodig hebben als ik zes dagen per week werk.
Ik heb m nu kunnen kopen, al is ie een soort van gerestyled, wel met dezelfde ovale emmer maar het wringsysteem is als bij de Picobello. Ben heel benieuwd hoe deze bevalt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de Marskramer? Daar heb ik mijn Leifheit ramenwis-stengel vandaan!
Dus daar hebben ze vast ook die dweilert!En ik weet zeker dat hij bij de Blokker ook weer komt!
Was nu vast uitverkocht door de aanbieding.
Kan je ze er vrij makkelijk afhalen? Dan even in de douche plat leggen, wat schoonmaakmeuk uit een spuitbus er op, even in laten trekken en schoonmaken en spoelen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Dandilion het volgende:
iemand handige tip hoe je luxaflex schoon kan maken?
Maar dat ding kan je toch best ver uitschuiven?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef Dandilion het volgende:
leifheit ding heb ik ook.. allleen zijn mijn woonakmer en keuken raam te groot ik kan er niet helemaal bij!
Ging perfect, is best makkelijk te doen, ik deed alleen maar aan stofzuigen op het laminaat maar was vandaag verbaasd hoeveel troep er nog op zo'n vloer zit danquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
Laat het even weten als je wilt Samson!![]()
Hier ging het wel aardig vandaag. Ik kwam ergggg moeilijk op gang (lees: bleef liever op de bank zitten) maar heb toch nog de vaatwasser leeggehaald, de groene bak van de straat in de tuin gezet, vuilnisbak geleegd en nieuwe zak er in, badkamer gedaan, gestofzuigd en de post uitgezocht.
ja maar ik ben 1.58 groot ;-) en mijn ramen zijn echt grootquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat ding kan je toch best ver uitschuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |