abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65796211
Vandaag een vrije dag maar zit ook bij mijn ouders in Breda. Hoef vanavond dus niet te koken. Enige wat ik doe vandaag aan taakjes is mijn kleren wassen (bij mijn ouders ) en als ik vanavond thuis ben doe ik even de plantjes water geven en thats it.

- Afwas doen (bij mijn ouders afwasmachine inruimen)
- Koken (doet stiefmoeder)

- Planten water geven
- Kleren wassen

[ Bericht 9% gewijzigd door Laniboekje op 06-02-2009 23:24:52 ]
pi_65797908
Ik heb die leifheit raamwasding gekocht. Net uitgeprobeerd maar ben niet enthousiast ik blijf heel veel strepen houden. Zels met spiritus in de emmer.
pi_65801192
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb die leifheit raamwasding gekocht. Net uitgeprobeerd maar ben niet enthousiast ik blijf heel veel strepen houden. Zels met spiritus in de emmer.
Hm, dat is wel jammer. Wilde hem zelf ook volgende week gaan uitproberen.

Misschien toch maar oma's tip volgen: alleen een ui in het hete water doen? Schijnt erg goed te helpen tegen strepen op de ramen.
pi_65818881
Het takenlijstje voor morgen (zaterdag):

- Rattenkooi schoonmaken
- Badkamer- + keukenvloer dweilen
- Klussen (beetje schilderen)
- Stofraggen / stofzuigen
- Toilet voorzien van Glorix doekje
- Afwassen

Moet ook nog werken van 16.00u tot 21.00u en 's avonds ben ik niet thuis dus ik ben stiekem benieuwd hoe ver ik ga komen aangezien ik ook gewoon lekker uit wil slapen.

EDIT: All done. Ik zie jullie dinsdag weer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Laniboekje op 07-02-2009 14:32:10 ]
pi_65873144
zo, ik heb mn best weer gedaan en heb even pauze verdiend, vind ik.
de was draait hier want ik hoef niet te werken vandaag, dus die krijg ik nog wel weg en verder ben ik druk bezig met allemaal officiële papieren en kopieën ivm de keuken, telefoontjes plegen enzo. verder vandaag de kinderkamers doen en de huiskamer, dan vind ik het wel weer goed!
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 10:45:45 #256
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_65873937
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb gisteren uit pure wanhoop maar een vaatwasserblokje in het water opgelost! Ziet er nu wel netjes uit maar pas als het zonnetje schijnt zie ik of er strepen zijn!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_65874814
een kamer done, one to go!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 12:15:46 #258
163650 Greys
pi_65876718
Ik had helemaal geen strepen met mijn Leifheit raamwisding! En ook geen ui of andere dingen gebruikt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? maandag 9 februari 2009 @ 12:17:00 #259
70532 loveli
N
pi_65876756
Kont schop post...
crap in = crap out
pi_65878553
en, loveli, heeft die schop geholpen?
  maandag 9 februari 2009 @ 14:00:53 #261
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65879490
Ik heb een geweldig middeltje ontdekt tegen kalk:
CASA van de WIBRA

Het kost maar 1,19 en wanneer je t in de douchebak / toilet spuit, is de kalk binnen no-time verdwenen.
Ik had nogal last van kalksporen in t toilet (hardnekkig) maar nu is de pot blinkend wit!!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_65881032
Ik ben nou met mn schema bezig maar hoe haal je ook al weer de kleurtjes weg?

Edit: zulke dingen moet je eerder posten Dip, zodra je het post gaat het ineens per ongeluk goed
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 15:26:03 #263
163650 Greys
pi_65882424
En het staat ook ergens in de OP als het goed is Dippie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65883114
Ja maar ik ben lui, anders kwam ik hier niet
pi_65889089
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb een geweldig middeltje ontdekt tegen kalk:
CASA van de WIBRA

Het kost maar 1,19 en wanneer je t in de douchebak / toilet spuit, is de kalk binnen no-time verdwenen.
Ik had nogal last van kalksporen in t toilet (hardnekkig) maar nu is de pot blinkend wit!!!
dasty ontvettersprayspul, ook van de wibra 1,70 ofzo, is ook helemaal te geweldig
volgende keer dat spulletje van jou ook maar es meenemen
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_65889563
Dasty ( wibra) is ook superspul!
Daar poets ik mijn keukentje mee
pi_65890237
Houd er wel rekening mee dat Dasty je verf kan aantasten. Gelijk uitpoetsen dus. En het laat ook een zepig laagje achter, waar ik niet van houd......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_65898050
Druk dagje morgen, hoop dat er wat van de taakjes komt:

- Badkamer grote beurt
- Planten water geven
- Toilet grote beurt
- Vuilnisbakken legen
- Stofzuigen / stofraggen
- Boodschappen doen
- Koken
- Afwassen

Maar moet ook gewoon werken dus ik verdeel het denk ik ook een beetje over de woensdag, dan hoef ik toch pas om 15.00u weg.

EDIT:

[ Bericht 4% gewijzigd door Laniboekje op 10-02-2009 22:22:29 ]
pi_65915858
Kijk Greys
pi_65940030
Beetje stil in het topic! Hoop dat het bij iedereen gewoon goed gaat en dat niemand wat te klagen heeft.

Vandaag te doen:
- Badkamer glorix doekje
- Deuren (ook voordeur en bordesje vegen)
- Keukencheck
- Koken
- Afwassen

[ Bericht 1% gewijzigd door Laniboekje op 11-02-2009 22:21:45 ]
pi_65940856
Ik ben nu geslaagd dus moet dat schema ook maar gaan maken en verder natuurlijk op zoek naar een baan.
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:27:35 #272
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65943062
Ik ben een paar dagen op vakantie geweest en nu een beetje uit mijn ritme.

Maar ik pak het gewoon weer op, het ging zo lekker.
Vandaag hoef ik toch alleen maar:
- Beddengoed verschonen (in wasmachine gooien en op te hangen)
- Keukenvloer dweilen
- En de was op te ruimen (maar die hangt er niet door de vakantie)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:28:36 #273
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65943103
ow en ferrari_rood gefeliciteerd (met je studie?)
pi_65943835
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben nu geslaagd dus moet dat schema ook maar gaan maken en verder natuurlijk op zoek naar een baan.
Gefeliciteerd en succes met het vinden van een baan! En het schema natuurlijk.

quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:27 schreef maok het volgende:
Ik ben een paar dagen op vakantie geweest en nu een beetje uit mijn ritme.

Maar ik pak het gewoon weer op, het ging zo lekker.
Vandaag hoef ik toch alleen maar:
- Beddengoed verschonen (in wasmachine gooien en op te hangen)
- Keukenvloer dweilen
- En de was op te ruimen (maar die hangt er niet door de vakantie)
Oeh, heerlijk... vakantie! Waar ben je geweest? En terug in het ritme komt vast weer goed. Je taken vandaag zijn wel te doen en dan heb je al snel de swing weer te pakken.
  woensdag 11 februari 2009 @ 12:03:49 #275
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65944251
Ik ben wezen skien in Frankrijk

Nu ligt er alleen nog een tas die uitgepakt en opgeruimd moet worden, en dat staat niet in mijn schema, ik denk dat ik dat er maar even voor morgen bij schrijf.
pi_65944492
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:03 schreef maok het volgende:
Ik ben wezen skien in Frankrijk

Nu ligt er alleen nog een tas die uitgepakt en opgeruimd moet worden, en dat staat niet in mijn schema, ik denk dat ik dat er maar even voor morgen bij schrijf.
Lekker hoor. Mooie pistes? Veel zon? Schijnt dat het nu wel echt rotweer is in Frankrijk. En weet je zeker dat je die tas niet nu even in 15 minuutjes kunt uitpakken en opruimen? Niet vooruit schuiven!
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:05:35 #277
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65946107
op 10 minuten na geen zon gehad maar wel bruin geworden . Wel lekkere verse sneeuw op de pistes elke dag.
Maar ik ben pas om kwart over 5 thuis en moet dan een uur later al weer weg. (ik fok! af en toe even tussen mijn werkzaamheden door)
pi_65949373
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef maok het volgende:
op 10 minuten na geen zon gehad maar wel bruin geworden . Wel lekkere verse sneeuw op de pistes elke dag.
Maar ik ben pas om kwart over 5 thuis en moet dan een uur later al weer weg. (ik fok! af en toe even tussen mijn werkzaamheden door)
Mooie bruine teint is nooit mis!

Ah oke, als je maar een uurtje hebt is het misschien beter om het morgen te doen. Ik had vandaag eigenlijk het plan om vanmiddag mijn taakjes te doen (op koken en afwassen na), maar ik heb de hele middag op de bank gelegen met de PSP. Ik ben lui.

En nu moet ik even naar een vergadering toe en dan schup ik mijzelf vanavond wel even onder mijn kont om aan het schema te werken. Hoop ik...
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:42:12 #279
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65951578
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd!!

Ik heb mn schema deze week wat in de war gegooid ivm afspraken / verjaardag papa..
Maar heb in ieder geval mijn nichtje aangestookt met het Peggy Schema, ze kon geen zin en ritme vinden in het schoonhouden van haar huis en hoeft nu ook iedere dag maar een beetje te doen!!
pi_65956132
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:42 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!

Ik heb mn schema deze week wat in de war gegooid ivm afspraken / verjaardag papa..
Maar heb in ieder geval mijn nichtje aangestookt met het Peggy Schema, ze kon geen zin en ritme vinden in het schoonhouden van haar huis en hoeft nu ook iedere dag maar een beetje te doen!!
Goed bezig!

Ik ben nu ook weer thuis van de vergadering. Zal maar eens gaan koken en terwijl de aardappeltjes opstaan kan ik best even een kijkje nemen in de badkamer.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 februari 2009 @ 19:59:50 #281
163650 Greys
pi_65960821
Peggy's!

Ik ga morgen ook weer braaf volgens het schema.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:38:20 #282
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65964781
Weer een fail , ik was later thuis dan gepland en ben inmiddels na weg geweest wel weer iets vroeger thuis, maar nu bekaf dat ik zo mijn bed in duik. Ach, het voelt toch een stuk minder erg om alles zo te laten dan toen het nog zo'n troep in huis was. Op het oog is het best prima.
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:52:41 #283
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_65965407
Dit ga ik volgend jaar hard nodig hebben als ik zes dagen per week werk .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_65965817
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef maok het volgende:
Weer een fail , ik was later thuis dan gepland en ben inmiddels na weg geweest wel weer iets vroeger thuis, maar nu bekaf dat ik zo mijn bed in duik. Ach, het voelt toch een stuk minder erg om alles zo te laten dan toen het nog zo'n troep in huis was. Op het oog is het best prima.
Ik heb vandaag ook een beetje een fail dag. Ben pas een kwartiertje geleden begonnen met mijn taakjes. De afwas en de keukencheck is in ieder geval wel gedaan.

Maar het is inderdaad net iets fijner om een faildag te hebben terwijl je woonruimte er toch best netjes uitziet dan dat het een grote chaos is en je de schoonmaak laat liggen.
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:52 schreef Mikkie het volgende:
Dit ga ik volgend jaar hard nodig hebben als ik zes dagen per week werk .
Wen er nu maar vast aan.

pi_65966869
Nou, toch nog een schop onder mijn kont zo rond 22.00u. Even een muziekje opgezet en als een razende tekeer gegaan. Alle taakjes zijn toch echt gedaan nou, met pijn en moeite. Nu kan ik weer lekker lui zijn.
pi_65995135
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij de Marskramer? Daar heb ik mijn Leifheit ramenwis-stengel vandaan!
Dus daar hebben ze vast ook die dweilert! En ik weet zeker dat hij bij de Blokker ook weer komt!
Was nu vast uitverkocht door de aanbieding.
Ik heb m nu kunnen kopen, al is ie een soort van gerestyled, wel met dezelfde ovale emmer maar het wringsysteem is als bij de Picobello. Ben heel benieuwd hoe deze bevalt.

Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 februari 2009 @ 18:43:48 #287
163650 Greys
pi_65995203
Laat het even weten als je wilt Samson!

Hier ging het wel aardig vandaag. Ik kwam ergggg moeilijk op gang (lees: bleef liever op de bank zitten ) maar heb toch nog de vaatwasser leeggehaald, de groene bak van de straat in de tuin gezet, vuilnisbak geleegd en nieuwe zak er in, badkamer gedaan, gestofzuigd en de post uitgezocht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66005570
ahh een topic naar mijn hart, schoonmaken is niet echt mijn hobby, maar van wie wel?
ik heb er niet echt een schema inzitten, ik ben 3 dagen in de wek vrij, in het weekend staat wasmachine aan, lekker goedkope stroom, morgen ben ik vrij en ga ik stoffen, stofzuigen, kleren wegvouwen en strijken (echt hekel aan)

ramen zemen, hoe vaak doen jullie dat per jaar, of doen jullie dat maandelijks binnen/buitenkant? hier is het echt al bijna een jaar geleden dat de buitenkant is gedaan... en binnen denk toch wel aantal maanden 3/ 5 maanden ofzo.

iemand handige tip hoe je luxaflex schoon kan maken?
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 februari 2009 @ 23:43:05 #289
163650 Greys
pi_66006629
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Dandilion het volgende:
iemand handige tip hoe je luxaflex schoon kan maken?
Kan je ze er vrij makkelijk afhalen? Dan even in de douche plat leggen, wat schoonmaakmeuk uit een spuitbus er op, even in laten trekken en schoonmaken en spoelen.
Anders kan dat ook hangend. Dicht draaien, beetje Cillit Bang o.i.d. er op spuiten en daarna met een doekje afnemen. En dan de andere richting op draaien voor de andere kant!

Ramen wassen deed ik hier echt nooit Tot ik die leuke Leifheit raamwas stengel kocht en nu vind ik het een soort-van leuk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66006846
leifheit ding heb ik ook.. allleen zijn mijn woonakmer en keuken raam te groot ik kan er niet helemaal bij!
You can make it ?
pi_66011438
Vandaag lekker makkelijk dagje:

- Wassen (doe ik nu al op mijn werk)
- Koken
- Afwassen

Misschien dat ik ook wel ga stofzuigen vanavond, scheelt me morgen weer wat werk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Laniboekje op 14-02-2009 11:08:07 ]
pi_66012220
Ik ga vandaag in kamer 1:
- stofzuigen
- heel veel spullen opbergen/nieuw plekje voor zoeken die in kasten stonden die verhuisd zijn

Morgen in kamer 2:
- stofzuigen
- rampen wassen met wonder doekje
- bank ophalen evt. bed uitzoeken. En dan opnieuw inrichten

En verder weet ik even niets Moet eerst alles toch nog ordenen..
pi_66012296
Gestofzaugt en gedweilt
Oh dat is niet echt een schema
En ik heb er een bloedhekel aan
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_66012378
Haha, ik heb ook nog geen schema omdat ik eerst alles een beetje op orde moet krijgen
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:34:17 #295
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66014996
Vandaag:
boven en beneden stoffen en zuigen
badkamer grote beurt
boodschappen

ooh die badkamer poetsen heb ik zo'n hekel aan..

goeie tip van die luxaflex, die heb ik ook eentje in de keuken! Eens kijken of die te verwijderen is..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 februari 2009 @ 12:17:52 #296
163650 Greys
pi_66016478
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef Dandilion het volgende:
leifheit ding heb ik ook.. allleen zijn mijn woonakmer en keuken raam te groot ik kan er niet helemaal bij!
Maar dat ding kan je toch best ver uitschuiven?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66016575
Greys, jij bent 1,85! Als je 1,60 bent met korte armen lukt dat amper (nou ja, mijn moeder zou het niet lukken!)
pi_66028541
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
Laat het even weten als je wilt Samson!

Hier ging het wel aardig vandaag. Ik kwam ergggg moeilijk op gang (lees: bleef liever op de bank zitten ) maar heb toch nog de vaatwasser leeggehaald, de groene bak van de straat in de tuin gezet, vuilnisbak geleegd en nieuwe zak er in, badkamer gedaan, gestofzuigd en de post uitgezocht.
Ging perfect, is best makkelijk te doen, ik deed alleen maar aan stofzuigen op het laminaat maar was vandaag verbaasd hoeveel troep er nog op zo'n vloer zit dan
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_66031681
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dat ding kan je toch best ver uitschuiven?
ja maar ik ben 1.58 groot ;-) en mijn ramen zijn echt groot
You can make it ?
pi_66049162
Ik heb vandaag zo geen zin om aan de slag te gaan.

Op de planning vandaag:
- Rattenkooi schoonmaken
- Badkamer- + keukenvloer dweilen
- Stofzuigen + stofraggen
- Toilet schoonmaken
- Boodschappen

Blegh...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')