abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:21:52 #151
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65558071
Maok, hebben ze het plafond dan ook nog eerst gereinigd? Of gewoon meteen die latex erop gesmeerd?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:19:31 #152
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65560213
Mijn moeder kennende heeft ze gewoon eerst schoongemaakt met een sopje, maar ik zal het eens vragen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:20:06 #153
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65560234
Maar waarschijnlijk staat dat ook wel in de gebruiksaanwijzing van dat spul
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 januari 2009 @ 11:49:46 #154
163650 Greys
pi_65561358
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Groningen

Ik heb een Peggy speech nodig want ik maak er een potje van. Ik wilde me vanmorgen douchen maar toen kwam ik er achter dat ik geen handdoeken meer had. Toen bedacht ik me dat ik me dan wel even snel aan zou kleden, de honden naar buiten zou gooien en dan aan de was zou gaan maar toen kwam ik er achter dat ik ook geen sokken meer had.
En de afwas staat ook nog op het aanrecht. (en ik heb een vaatwasser )
Peggy says:

Hou je aan je schema, zoveel mogelijk! Dan grijp je nooit meer naast een schone handdoek en doet de vaatwasser tenminste waarvoor hij gemaakt is! Met een klein beetje moeite per dag heb je er zoveel lol van. Als ik het kan, kan jij het ook! Hell yeah!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:51:03 #155
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65561398
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:20 schreef maok het volgende:
Maar waarschijnlijk staat dat ook wel in de gebruiksaanwijzing van dat spul
Dat bedacht ik me later ook
pi_65572870
HG schimmel, vocht en weerplekken reiniger.

Recensies :
quote:
o Wij hebben getrommeld marmer in de badkamer. Dit is moeilijk schoon te maken en niets maar dan ook niets kon die vieze zwarte vlekken, naden en voegen verwijderen. Ik heb dit gekocht. Ingespoten en hele nacht in laten werken.Ook op het plafond waar schimmelplekken van douchen zaten. Alles is weg! brandschoon. Ik weet niet wat ik zie. Perfect! beste koop ooit. Stinkt wel enorm. Goed ventileren en inderdaad met oude kleren aan sprayen. Ik heb het standaar in huis nu. Geweldig. Al die andere dingen die alles beloven. Rommel is het. Dit kost niets en werkt top! ben dolgelukkig hiermee. Bedankt HG!!
REACTIE DOOR: Nadine DATUM: 15 januari 2009 WAARDERING: *****
o Echt SUPER reiniger. Alle schimmelplekken tussen de voegen op de badkamer zijn verdwenen! Alleen wel goed ventileren tijdens het schoonmaken want het sloeg op mijn longen en ik werd er knap benauwd van.
REACTIE DOOR: Els DATUM: 3 november 2008 WAARDERING: *****
o Superspul ! Even inspuiten, half uurtje laten inwerken en (in principe) afspoelen. Is het erg hardnekkig dan kun je het nog even met een spons afnemen voor het afspoelen. Een stralende douche hebben wij inmiddels weer ! 1 minpuntje : Er zit bleek in, dus pas op voor je kleren ;-)
REACTIE DOOR: Jolan DATUM: 16 april 2008 WAARDERING: *****
o Werkt super in de badkamer, op schimmels in de kitrand, zwarte voegen.
REACTIE DOOR: Esther Keuter DATUM: 10 oktober 2007 WAARDERING: *****
o Ik gebruik dit spul om mijn polyester zeilboot schoon te maken. Het werkt prima!
REACTIE DOOR: Jaap Santifort DATUM: 26 juli 2007 WAARDERING: *****
bron
pi_65574070
Tijdens het koken al de volgende dingen gedaan:

- Alle tafels leeggeruimd
- Toiletten glorix doekje
- Planten water gegeven
- Kleren/textiel opgeruimd

Vanavond nog even de afwas en dan ben ik wel weer klaar.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:02:48 #158
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65574093
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:16 schreef Mylene het volgende:

Recensies :
[..]

bron
Dat is precies wat ik zoek! Daar morgen even naar op zoek gaan
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 januari 2009 @ 18:36:51 #159
163650 Greys
pi_65575009
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Je hebt kans dat je niet eens hoeft te witten daarna, soms gaat het er echt af, dat zwarte!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65577048
Peggy Bundy als lichtend voorbeeld?
Liet die niet haar kinderen verhongeren, en rookte ze geen peuken boven de sla?
pi_65579975
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:44 schreef quirina het volgende:
Schitterend toch?

vrijdag 30 januari 2009 @ 21:14:33 #162
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65580049
Ik ben nu al bijna 2 weken bezig met mijn schema en het gaat nog steeds goed. Ik ben trots op mijzelf
pi_65580122
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:14 schreef maok het volgende:
Ik ben nu al bijna 2 weken bezig met mijn schema en het gaat nog steeds goed. Ik ben trots op mijzelf
Hier gaat het ook goed. Zo goed zelfs dat ik niets te doen heb nu Net heerlijk een ouderwetse film gekeken, Ghost. Lekker onder de deken op de bank een potje janken.

Voelt goed om 'huisvrouw' te zijn.
pi_65585233
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:

Dat moet ik ook hebben voor mijn badkamer!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65587455
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 11:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Peggy says:

Hou je aan je schema, zoveel mogelijk! Dan grijp je nooit meer naast een schone handdoek en doet de vaatwasser tenminste waarvoor hij gemaakt is! Met een klein beetje moeite per dag heb je er zoveel lol van. Als ik het kan, kan jij het ook! Hell yeah!

[ afbeelding ]

Zie, dat mis je toch bij FlyLady. De personal touch van Peggy.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65590855
Vandaag redelijk wat op de planning, maar het is een mooie en vrije dag dus ik heb de tijd.

- Rattenkooi schoonmaken (altijd een rotklusje, die tralies...)
- Keukenvloer/Badkamervloer dweilen (kan eindelijk mijn Leifheit gaan uitproberen!)
- Koken (prutje van gisteren)
- Klussen (IKEA-kast inelkaar zetten en hyacinten in de tuin gaan zetten)
- Stofraggen + stofzuigen (de slaapkamer + de hal)
- Toilet voorzien van een glorix doekje

[ Bericht 0% gewijzigd door Laniboekje op 01-02-2009 23:45:43 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 11:59:49 #167
163650 Greys
pi_65591594
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:44 schreef quirina het volgende:
Uhuh!
Dit is dan ook een schema voor de Peggy's onder ons, de vrouwen die niet van zichzelf al een wandelende witte tornado zijn zeg maar. Die niet voor hun plezier heel de dag poetsen en boenen. Die graag met zo min mogelijk moeite (hail Peggy!) het meeste resultaat boeken, zodat ze de rest van de dag Oprah kunnen kijken en bonbonnetjes kunnen eten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:01:48 #168
163650 Greys
pi_65591628
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:14 schreef maok het volgende:
Je hebt er geen reet aan, maar ik ben ook trots op je!
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:16 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Hier gaat het ook goed. Zo goed zelfs dat ik niets te doen heb nu Net heerlijk een ouderwetse film gekeken, Ghost. Lekker onder de deken op de bank een potje janken.

Voelt goed om 'huisvrouw' te zijn.
Woehoeeeeeeeeeeeeeee! Het moet niet té goed gaan voelen allemaal he, je moet er altijd wel een lichte tegenzin bij blijven voelen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65591657
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:01 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Woehoeeeeeeeeeeeeeee! Het moet niet té goed gaan voelen allemaal he, je moet er altijd wel een lichte tegenzin bij blijven voelen
Ik heb tegenzin om de rattenkooi schoon te gaan maken, telt dat?

Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:10:52 #170
163650 Greys
pi_65591809
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:03 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ik heb tegenzin om de rattenkooi schoon te gaan maken, telt dat?

Ja! Pfieuw. Gelukkig. Je bent en blijft een Peggy natuurlijk, dus je moet het niet té leuk gaan vinden allemaal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65591859
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! Pfieuw. Gelukkig. Je bent en blijft een Peggy natuurlijk, dus je moet het niet té leuk gaan vinden allemaal!
Ik vrees dat dat sowieso nooit gaat gebeuren. Schoonmaken is gewoon nooit leuk, maar je kan het je natuurlijk altijd net iets leuker en gemakkelijker maken. Ik heb nu al een gemeen plan... mijn 'schoonmoeder' heeft twee maanden geleden aangegeven dat ze wel wilde komen schoonmaken als ik helemaal verhuisd was. Komt goed uit dat binnenkort mijn ramen best gelapt mogen worden...

Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:14:18 #172
163650 Greys
pi_65591897
!

Ik zit hier ook moed te verzamelen om mijn ramen te gaan lappen zometeen
Da's echt al te lang niet gebeurd.
En booschappies doen zo. Het is gewoon te koud om naar buiten te willen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65592215
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:14 schreef Greys het volgende:
!

Ik zit hier ook moed te verzamelen om mijn ramen te gaan lappen zometeen
Da's echt al te lang niet gebeurd.
En booschappies doen zo. Het is gewoon te koud om naar buiten te willen
Oeh, ik moet je even motivatie gaan inspreken!

Ramen lappen
Ramen lappen hoef je natuurlijk niet iedere week te doen. Als je er nu even hard tegenaan gaat (ff muziek opzetten en keihard meezingen) dan ben je er van verzekerd dat het weer even gebeurd is en hoef je er de komende maand niet meer tegenop te zien. Een maand! Een maand zonder ramen lappen, heerlijk!

Boodschapjes
Ik weet niet hoe het weer bij jou is, maar bij mij komen er felle zonnestralen door de bomen heen. Het is echt heerlijk, wel fris maar dat is goed voor de gezondheid. Misschien kun je een lekker receptje voor vanavond bedenken om meneer Greys daar mee te verrassen en dan wordt boodschappen doen ook leuker natuurlijk, allemaal lekkere ingedriëntjes in huis halen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:45:24 #174
163650 Greys
pi_65592692
Jij bent goed!!!!

Dank!
Ik ga me eerst even fatsoenlijk aankleden ( ) en dan de ramen lappen!
En daarna de boodschapjes, dan bedenk ik onder het ramen lappen wat ik ga boodschappen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:56:32 #175
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65592995
K heb vanochtend al 2 gordijnen op maat gemaakt (van de 4, de vlieseline is op..) EN voordat die aan de haakjes gingen heb ik de ramen gewassen aan de binnen en buitenkant.. Super snel met 2 microvezeldoekjes (1 natte en 1 droge)
Zometeen ff nieuwe vlieseline halen en de rest vastmaken..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_65593206
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:45 schreef Greys het volgende:
Jij bent goed!!!!

Dank!
Ik ga me eerst even fatsoenlijk aankleden ( ) en dan de ramen lappen!
En daarna de boodschapjes, dan bedenk ik onder het ramen lappen wat ik ga boodschappen!
Je kan het! Wel even laten weten of het echt gelukt is en wat je vanavond gaat koken he?
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
K heb vanochtend al 2 gordijnen op maat gemaakt (van de 4, de vlieseline is op..) EN voordat die aan de haakjes gingen heb ik de ramen gewassen aan de binnen en buitenkant.. Super snel met 2 microvezeldoekjes (1 natte en 1 droge)
Zometeen ff nieuwe vlieseline halen en de rest vastmaken..
Jij bent ook goed aan de klus! Ik heb net 1 lade van mijn ladekast in elkaar gezet.. nog vijf te gaan.

pi_65593316
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:16 schreef Mylene het volgende:

Recensies :
[..]

bron
Ga ik zo halen.. als ik het gebruikt heb laat ik het jullie weten.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 13:36:17 #178
163650 Greys
pi_65593984
NouMooiNiet, wat goed! Lekker bezig!!!

De ramen zijn gelapt! Binnen en buiten! Lang leve weer een andere Leifheit stengel met aan de ene kant een spons en aan de andere kant een wissertttt! (Alleen beneden hoor, boven ga ik geen ramen lappen voorlopig).

En het eten wordt makkelijk (biefstukje, brood, lekkere salade) omdat we visite krijgen vanavond. Dus wel lekkere hapjes halen enzo En dan komt de visite in een opgeruimd schoon huis, zonder al teveel stress!
Normaal moest ik nu met het zweet op mijn rug het hele huis door om het enigszins toonbaar te maken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65594186
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
NouMooiNiet, wat goed! Lekker bezig!!!

De ramen zijn gelapt! Binnen en buiten! Lang leve weer een andere Leifheit stengel met aan de ene kant een spons en aan de andere kant een wissertttt! (Alleen beneden hoor, boven ga ik geen ramen lappen voorlopig).

En het eten wordt makkelijk (biefstukje, brood, lekkere salade) omdat we visite krijgen vanavond. Dus wel lekkere hapjes halen enzo En dan komt de visite in een opgeruimd schoon huis, zonder al teveel stress!
Normaal moest ik nu met het zweet op mijn rug het hele huis door om het enigszins toonbaar te maken
Heb je die zo kant en klaar kunnen kopen? Zo een ramenwasleifheitding? Dan wil ik er ook eentje! Maar goed bezig Greys, stuk rustiger wachten op visite als je alles al klaar hebt.

pi_65594522
Wat zijn jullie allemaal lekker bezig!

Lijstje vandaag:
* boven opruimen en afstoffen
* bedden afhalen
* boven stofzuigen
* boven dweilen
* badkamer soppen
* bedden opmaken

Ik ben halverwege
gaat niet zo snel met aandachtvragende kindjes
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65594592
Ik heb vandaag
Boodschappen gedaan
2 wassen gedraaid en opgehangen andere was opgeruimd van het wasrek.
gestofzuigd boven en beneden echt grondig
gedweild met de leifheit
En nu komt vriendlief thuis hij heeft met mijn vader gesleuteld aan de auto. Ik had het devorige keer zo koud dat hij nu een keer de pineut was.
pi_65594774
Toilet, badkamer en keuken zijn schoon.
Ik moet straks nog even stofzuigen en de vaatwasser leegpakken. Het hele huis ligt vol zand omdat we vanmorgen met de honden het bos in zijn geweest maar het heeft weinig zin om dat nu te doen want er valt vanmiddag vast nog wel meer uit die beesten.
Dus ik ga eerst shoppen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65595109
Woei, ik heb de ladekast helemaal alleen in elkaar gezet. Nu nog zorgen dat ik hem de slaapkamer in krijg... Begin mijn rug al een beetje te voelen.

Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 14:59:15 #184
163650 Greys
pi_65595794
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:46 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Heb je die zo kant en klaar kunnen kopen? Zo een ramenwasleifheitding? Dan wil ik er ook eentje! Maar goed bezig Greys, stuk rustiger wachten op visite als je alles al klaar hebt.

Ja! In dezelfde kleuren als onze andere stengel!
En het werkt echt supermakkelijk! Die had ik al een jaar ofzo, maar nog nooit gebruikt omdát ik dus geen ovalen emmer had waar hij in paste! En nu heb ik die emmer gehaald voor dat Leifheit dweilding en bedacht ik me ineens dat ik die ramenlapstengel ook heb! Het goede gereedschap is écht het halve werk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 15:02:16 #185
163650 Greys
pi_65595840
Fuente, ik vind het al knap dat je ook maar IETS gedaan krijgt qua huishouden met aandachtvragende kindjes!

Miss Mutsig, lekker shoppen! Dat heb je verdiend!

Ferrari ook al zo super bezig met haar Leifheit stengel!

Lani, jij Tim the Toolman Taylor! Is je slaapkamer gelijkvloers? Je hoeft er toch geen trap mee op he, met die kast?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65595971
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! In dezelfde kleuren als onze andere stengel!
En het werkt echt supermakkelijk! Die had ik al een jaar ofzo, maar nog nooit gebruikt omdát ik dus geen ovalen emmer had waar hij in paste! En nu heb ik die emmer gehaald voor dat Leifheit dweilding en bedacht ik me ineens dat ik die ramenlapstengel ook heb! Het goede gereedschap is écht het halve werk!
Cool, binnenkort maar eens gaan kijken voor zo een ding dan. Maak ik het mijn schoonmoeder wat makkelijker.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:02 schreef Greys het volgende:

Lani, jij Tim the Toolman Taylor! Is je slaapkamer gelijkvloers? Je hoeft er toch geen trap mee op he, met die kast?
Tim Toolman Taylor De kast staat nu echt op de slaapkamer (inderdaad gelijkvloers, gelukkig!) en de kast is zelfs al gevuld. Mijn boekenkastje die tijdelijk functioneerde als kledingkast staat nu weer in de woonkamer. Kan ik binnenkort een van mijn verhuisdozen uitpakken en die kast mooi aankleden. Schouderklopje voor mijzelf.. (en een warme kruik voor mijn rug!).

zaterdag 31 januari 2009 @ 15:32:48 #187
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65596426
Goed bezig dames!!

gordijnen zijn klaar
kattebak is schoon
toilet heeft een Glorix doekje gehad
keuken is schoon
mn spijkerbroeken hangen te drogen

Nu nog wat accessoires vervangen, zodat mn nieuwe gordijnen bij de rest passen
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_65596444
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
Kijk, deze Even ter inspiratie

[ afbeelding ]
Was net bij blokker, maar deze hebben ze helaas niet meer, is wel precies wat ik nodig heb, iemand tips waar je de combi van wisser en emmer nog wel kunt kopen? Volgens mij is het de piccolo
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_65596472
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:33 schreef Samson het volgende:

[..]

Was net bij blokker, maar deze hebben ze helaas niet meer, is wel precies wat ik nodig heb, iemand tips waar je de combi van wisser en emmer nog wel kunt kopen? Volgens mij is het de piccolo
De aanbieding bij de Blokker liep tot 28 januari, dus die heb je net gemist. Maar ik kan me niet anders voorstellen dat ze die nog wel in het assortiment hebben bij een Blokker, maar dan wellicht wat duurder.
pi_65596598
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:35 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

De aanbieding bij de Blokker liep tot 28 januari, dus die heb je net gemist. Maar ik kan me niet anders voorstellen dat ze die nog wel in het assortiment hebben bij een Blokker, maar dan wellicht wat duurder.
mm, binnenkort nog maar ns kijken dan, momenteel waren ze er helaas niet meer...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_65596957
Pfoe, de hyacintjes staan in de tuin. Hoop dat ze hun kans op een tweede leven pakken en weer mooi gaan bloeien.

Heb wel even een motiverend woordje nodig om echt aan die rattenkooi te beginnen. Ik heb nog een uurtje maar op dit moment spendeer ik dat uurtje liever aan voor pampus liggen op de bank. Help.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:07:56 #192
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65597364
Ik ben net de heletijd ergens anders aan het verfen geweest, dus nu ga ik maar eens aan het rooster beginnen.

Mijn lijstje van vandaag:

Post en rekeneningen afhandelen
Wasrek leeghalen en was opvouwen
Rondslingerende rommeltjes opruimen
gordijnen ophangen
Koken
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 16:26:18 #193
163650 Greys
pi_65597940
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:40 schreef Samson het volgende:

[..]

mm, binnenkort nog maar ns kijken dan, momenteel waren ze er helaas niet meer...
Bij de Marskramer? Daar heb ik mijn Leifheit ramenwis-stengel vandaan!
Dus daar hebben ze vast ook die dweilert! En ik weet zeker dat hij bij de Blokker ook weer komt!
Was nu vast uitverkocht door de aanbieding.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65598263
Rattenkooi toch ook schoon, ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om ze over te slaan en ik had nog een leuk hangmatje voor ze liggen dus die hangt nu ook in de kooi. De beestjes weer helemaal gelukkig. Straks even pannetje op zetten, douchen, tas pakken en dan zit het er weer op. Dan heb ik echt weekend! Zondag en maandag ben ik niet thuis dus dat is lekker makkelijk.
pi_65600937
Afwas ook gedaan. Fijn weekend dames, ik ben er dinsdag weer.

zaterdag 31 januari 2009 @ 18:40:22 #196
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65601856
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef maok het volgende:
Ik ben net de heletijd ergens anders aan het verfen geweest, dus nu ga ik maar eens aan het rooster beginnen.

Mijn lijstje van vandaag:

Post en rekeneningen afhandelen
Wasrek leeghalen en was opvouwen
Rondslingerende rommeltjes opruimen
gordijnen ophangen
Koken
Ik geloof niet echt dat hem wordt vandaag, ik moet al weer bijna weg. Gelukkig niet echt belangrijke dingen verder. Dat kom nog wel.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:26:32 #197
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65605352
Vandaag een goede schoonmaak dag gehad De douche is grondig gedaan (vriendlief was te eigenwijs en heeft toch chloor gebruikt voor het plafond, het effect was de lucht van 30 zwembaden en een stralend wit plafond!!), de studeerkamer is compleet opgeruimd, gestofd en gedweild (een logee is toch ergen goed voor ), beneden alles gezogen, deels gestofd en de keuken gedweild, de afwas 2 keer gedaan. Alleen de slaapkamer en de hal boven moet nog gezogen en dan is alles heerlijk schoon!
Met name de studeerkamer ruikt lekker fris! Heerlijk
En al met al kostte het me maar een half dagje, dat valt dus hartstikke mee
pi_65605406
tvp
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 1 februari 2009 @ 17:01:41 #199
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_65628841
De hele dag ben ik al druk. Ben nu net klaar met stofzuigen en dweilen. Ik zit nu uit te rusten op m'n 'eilandje'.

Wat ik me afvraag: ik heb HG laminaat-glansreiniger. Daar dweil ik de woonkamer, keuken en gang mee. Maar in de bijkeuken heb ik zeil (heel mooi zwart/wit geblokt ). Kan ik dan met dezelfde emmer ook de bijkeuken doen? Of moet ik daarvoor per se allesreiniger gebruiken? Kan dat laminaatspul het zeil aantasten ofzo?

Tjeez, ben helemaal kapot nu! Gelukkig komt zometteen een vriend voor me koken!
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_65630824
Ik gebruikte op ons oude zeil ook laminaatreiniger. Nu liggen er tegels in de keuken doe ik ook met laminaatreiniger. wij hadden ook zwart wit geblokt alleen geen succes met katten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')