Hm, dat is wel jammer. Wilde hem zelf ook volgende week gaan uitproberen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb die leifheit raamwasding gekocht. Net uitgeprobeerd maar ben niet enthousiast ik blijf heel veel strepen houden. Zels met spiritus in de emmer.
ik heb gisteren uit pure wanhoop maar een vaatwasserblokje in het water opgelost! Ziet er nu wel netjes uit maar pas als het zonnetje schijnt zie ik of er strepen zijn!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb die leifheit raamwasding gekocht. Net uitgeprobeerd maar ben niet enthousiast ik blijf heel veel strepen houden. Zels met spiritus in de emmer.
dasty ontvettersprayspul, ook van de wibra 1,70 ofzo, is ook helemaal te geweldigquote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb een geweldig middeltje ontdekt tegen kalk:
CASA van de WIBRA![]()
Het kost maar 1,19 en wanneer je t in de douchebak / toilet spuit, is de kalk binnen no-time verdwenen.
Ik had nogal last van kalksporen in t toilet (hardnekkig) maar nu is de pot blinkend wit!!!
Gefeliciteerd en succes met het vinden van een baan! En het schema natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben nu geslaagd dus moet dat schema ook maar gaan maken en verder natuurlijk op zoek naar een baan.
Oeh, heerlijk... vakantie! Waar ben je geweest? En terug in het ritme komt vast weer goed. Je taken vandaag zijn wel te doen en dan heb je al snel de swing weer te pakken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:27 schreef maok het volgende:
Ik ben een paar dagen op vakantie geweest en nu een beetje uit mijn ritme.![]()
Maar ik pak het gewoon weer op, het ging zo lekker.
Vandaag hoef ik toch alleen maar:
- Beddengoed verschonen (in wasmachine gooien en op te hangen)
- Keukenvloer dweilen
- En de was op te ruimen (maar die hangt er niet door de vakantie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |