Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:31 schreef resque het volgende:
wat heb jij kutfilms gezien zeg! allemaal slechte cijfers...
MASH is geen kutfilmquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:31 schreef resque het volgende:
wat heb jij kutfilms gezien zeg! allemaal slechte cijfers...
Gisteren gekeken. Vond het een prima film. Genoeg actie, vaart en redelijk prima in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef Karina het volgende:
Outlander
Man van een andere planeet stort neer op aarde in Noorwegen, jaar 700 voor Christus. In zijn ruimteschip is een monster (een Morween) meegekomen dat nu de Noorse dorpjes aanvalt. Uiteraard wordt hij door de Vikingen eerst argwanend aangekeken maar daarna met open armen in de gemeenschap opgenomen.
Hij verslaat het monster en blijft bij de Vikingen, want hij is natuurlijk ook verliefd geworden.
Ik had me er meer van voorgesteld, vooral omdat Ron Perlman meedeed (ik ben wel een fan), maar hij had helaas maar een klein rolletje.
Ondanks het toch spannende verhaal, kon het me niet echt boeien, er miste iets, jammer,
[ afbeelding ]
Ik vond hem afschuwelijk. Echt zo'n film die je wilt vergeten, maar niet kunt vergetenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:03 schreef Kerol het volgende:
The girl next door [2007]
Nee niet de film met Elisha Cuthbert.
Een verschrikkelijk meeslepend en zielig verhaal, ik had bijna tranen in mijn ogen op het einde, zo zielig is deze film (en dat heb ik niet snel).
Achteraf had ik deze film liever niet gekeken omdat deze zo fucking zielig is en je getraumatiseerd achterlaat.. meest zielige film die ik ooit gezien heb...
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond hem afschuwelijk. Echt zo'n film die je wilt vergeten, maar niet kunt vergeten.
En dan te bedenken dat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:03 schreef Kerol het volgende:
The girl next door [2007]
Nee niet de film met Elisha Cuthbert.
Een verschrikkelijk meeslepend en zielig verhaal, ik had bijna tranen in mijn ogen op het einde, zo zielig is deze film (en dat heb ik niet snel).
Achteraf had ik deze film liever niet gekeken omdat deze zo fucking zielig is en je getraumatiseerd achterlaat.. meest zielige film die ik ooit gezien heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |