Aegon is niet echt een bank, ik zou eerder in Aegon beleggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:36 schreef LXIV het volgende:
Hoe kan het nu zijn dat Aegon en bovenal fucking fortis net zoveel of meer stijgen dan ING. Wie heeft er nu steun gehad?
AEG deze week: +36%
ING deze week: ook +36%
Gelukkig heb ik beiden, maar vind het wel vreemd. Je zou verwachten dat ING toch wel een 20% meer zou stijgen dan AEG.
Morgen dus +7%.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:39 schreef Lemans24 het volgende:
257,16
En dat "impliceert 272". Het zal wel, maar ik geloof er geen klap van.
Mss dacht men dat aegon ook steun nodig zou hebben(en maandag is gebleken dat bos erg ver gaat om financials te redden). Persoonlijk zit ik ook veel liever in Aegon dan in ING.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:36 schreef LXIV het volgende:
Hoe kan het nu zijn dat Aegon en bovenal fucking fortis net zoveel of meer stijgen dan ING. Wie heeft er nu steun gehad?
AEG deze week: +36%
ING deze week: ook +36%
Gelukkig heb ik beiden, maar vind het wel vreemd. Je zou verwachten dat ING toch wel een 20% meer zou stijgen dan AEG.
Tsja, als de belastingbetaler hem om de maand centjes toe stopt dan is dat niet zo gek ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:00 schreef M.Melandri het volgende:
LIXV: Jij durft wel risico te nemen door vol in de financials te stappen (ING en Aegon)
Daar heeft hij uiteindelijk gelukg mee gehad. Had ook de andere kant op kunnen vallen. Zelf zit ik alleen maar voor korte ritjes in financials(zoals afgelopen maandag)....quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsja, als de belastingbetaler hem om de maand centjes toe stopt dan is dat niet zo gek ook.
Oorspronkelijk ben ik juist in ING gestapt omdat dit zo'n solide fonds was. Maar goed, nu heb ik ze voor ongeveer 60% in de porto zitten. Wel te veel naar mijn smaak, maar afbouwen doe ik pas op een hoger niveau (als dat goed gaat).quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:00 schreef M.Melandri het volgende:
LIXV: Jij durft wel risico te nemen door vol in de financials te stappen (ING en Aegon)
quote:
De rente kan weer omhoog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het zou me zeer verbazen als in de komende 3 maanden de rente gewijzigd wordt, ze kunnen daar niks meer mee nu.
Je bent zeker niet lid van de Marc Faber-nieuwsbrief?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:21 schreef LXIV het volgende:
Maar LT zitten we toch nog steeds op de bodem van het dal? Als we nu in een opgaande markt komen dan zien we die 250 misschien wel nooit meer terug!
Ik denk toch echt dat de afgelopen dip de langverwachtte "crash" was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |