Weet je het echt heel zeker, ben je ook niet een heel klein beetje gay?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
Helaas voor mij heb ik dus een MiTo in de bestelling staan.
En nee, ik ben geen homo, ook niet latent ofzo.
Alfa Rossoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:55 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Weet je het echt heel zeker, ben je ook niet een heel klein beetje gay?
En wat voor kleurtje heb je besteld...?
De voorkant van 't ding lijkt een beetje op een kikkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:57 schreef Athmozz het volgende:
gewoon bij de dealer laten staan, je verliest enkel je voorschot. Wat een lelijk hok trouwens
Kan niet, het is m'n nieuwe leasebak....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:57 schreef Athmozz het volgende:
gewoon bij de dealer laten staan, je verliest enkel je voorschot. Wat een lelijk hok trouwens
Je zult het nog druk krijgen op de nachtelijke donkere parkeerplaatsen aankomende zomer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alfa Rosso
* Netsplitter kruipt onder een steen en blijft heel stil liggen........
Hey, de eerste positievo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:08 schreef Godtje het volgende:
Alfa!
Die had je al kunnen verwachten.quote:
Ik hoopte al dat je zou komen om een fris tegengeluid hier te laten horen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die had je al kunnen verwachten.
Je bent waarschijnlijk niet vergeten dat ik al een tijdje alfa's heb.
Tsja, met zo'n auto hoop je natuurlijk dat de mannen komen hé..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je zou komen om een fris tegengeluid hier te laten horen.
Apart is wel dat jij weet dat dit de homo auto van het jaar is, vraag me serieus af op welke sites jij komt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
Het is weer zo ver, de homoseksuelen onder ons moeten zich weer profileren.
De nieuwe homo auto van het jaar is pas gekozen.
Vorig jaar was het de Fiat 500 en dit jaar is het geworden.........
De Alfa Romeo MiTo.
[ afbeelding ]
Dit leuk uitziende auto'tje kan dus nooit meer normaal bekeken worden omdat een paar relnichten aandacht te kort kwamen.
En nee, ik ben geen homo, ook niet latent ofzo.
Ermee wegrijden kan iedere homo....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:17 schreef remlof het volgende:
Leuke wagen, ik zou er als hetero geen problemen mee hebben er in te rijden hoor
Kreeg het doorgemailt, heel toevallig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Apart is wel dat jij weet dat dit de homo auto van het jaar is, vraag me serieus af op welke sites jij komt.
Overigens heb ik deze ook besteld.Gewoon een gaaf wagentje....vind ik dan. En het is opeens logisch waarom ik dit wagentje leuk vind.
Zoek je een parkeerplaats relatie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Apart is wel dat jij weet dat dit de homo auto van het jaar is, vraag me serieus af op welke sites jij komt.
Overigens heb ik deze ook besteld.Gewoon een gaaf wagentje....vind ik dan. En het is opeens logisch waarom ik dit wagentje leuk vind.
Alleen als jij komt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:19 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zoek je een parkeerplaats relatie?
Meeste homo's zijn best goede bestuurders hoor, beetje bitchy soms en op 1 of andere manier houden ze van bumberkleven, maar verder goede rijders.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:18 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ermee wegrijden kan iedere homo....
Welnee, dat soort plekken zijn enkel voor in-de-kast-zittende-huisvaders, daar hoef ik niet aan mee te doen verder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:19 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zoek je een parkeerplaats relatie?
Jammer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:21 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik mag zo laat de inrichting niet meer verlaten..
Ja ja, ik geloof je.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kreeg het doorgemailt, heel toevallig.
Inderdaad. Vind hem wel geinig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:17 schreef remlof het volgende:
Leuke wagen, ik zou er als hetero geen problemen mee hebben er in te rijden hoor
Sexuele geaardheid koppelen aan rijvaardighedenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Meeste homo's zijn best goede bestuurders hoor, beetje bitchy soms en op 1 of andere manier houden ze van bumberkleven, maar verder goede rijders.
Zo vind ik 'm veel mooierquote:
Jij hebt de Fiat 500??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:31 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sexuele geaardheid koppelen aan rijvaardigheden
Mijn auto stond vorig jaar ook in de homo-auto-top-10
Nee, mijn auto stond niet op 1...quote:
Een golf een homo auto.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee, mijn auto stond niet op 1...
Ik rijd in een Golf
Ontopic: Best een geinige auto toch?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een golf een homo auto.![]()
Dan zijn er nog best veel homo's in dit land. Met name onder de turkse medemens
Ja zeg! Je moet het ook in het rood nemen in het geval van deze MITO, elke auto in het wit is lelijk imho.quote:
Damn, het Emoticon was geen hint genoeg dat ik het vooral heel serieus bedoelde.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:31 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sexuele geaardheid koppelen aan rijvaardigheden
Homo!quote:Mijn auto stond vorig jaar ook in de homo-auto-top-10
Type 1 tot en met 4 vallen er niet onder...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een golf een homo auto.![]()
Dan zijn er nog best veel homo's in dit land. Met name onder de turkse medemens
En dat is de kleur en uitvoering waarin ik het heb besteld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo vind ik 'm veel mooier
[ afbeelding ]
Kut. Ik heb over het clowntje heengelezen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Damn, het Emoticon was geen hint genoeg dat ik het vooral heel serieus bedoelde.
[..]
Homo!
Faghag!quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
En dat is de kleur en uitvoering waarin ik het heb besteld.
Leer lezen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Kut. Ik heb over het clowntje heengelezen...
Klopt.quote:Je bent zelf een homo
quote:
Daar is de MITO dan ook op gebaseerd, weet ik niet geheel toevallig.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:48 schreef Semisane het volgende:
[..]Goed zo, dat maakt je weer wat minder homo.
En daarvan is al eentje in het bezit van 1 van de prinsen. Volgens mij zelfs de eerste in het land.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Daar is de MITO dan ook op gebaseerd, weet ik niet geheel toevallig.Het is dat mijn lease-budget niet genoeg was voor de 8c en dat er maar 10 8c's in Nederland zijn, maar anders....
Je zit in KLB niet in PTA. Opzouten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:49 schreef KhaZ het volgende:
Hangt een beetje van de motor af, als je die 1.4turbo met 155pk hebt.. die rijdt als een malle, topwagen.
De diesel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Welke uitvoering heb jij besteld TS? Ik geloof dat er een aantal modellen in de 20% categorie vallen is het niet?
Wat voor een vervuilend bedrijf werk jij joh...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De diesel.
Mocht niks anders........
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat voor een vervuilend bedrijf werk jij joh...
Moderne diesels zijn net zo schoon als auto's die op gas rijden hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat voor een vervuilend bedrijf werk jij joh...
I know. Ik werk nu bij een detacheerder waar je mocht kiezen... Bij vorige werkgevers nooit gehad idd...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij de meeste bedrijven (zeker detachering) alleen maar diesel.
Ik heb het nog nooit anders meegemaakt terwijl ik nu 55.000 km in 4 jaar heb gereden
Relaxed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
I know. Ik werk nu bij een detacheerder waar je mocht kiezen... Bij vorige werkgevers nooit gehad idd...
Ja en 1is er in handen van de eigenaar van Kroymans onder andere Alfa dealer Die stond namelijk bij de dealership voor iets van onderhoud toen ik daar mijn proefritje ging maken, dus die C8 heb ik ook even van dichtbij mogen aanschouwen....ik was een beetje jaloers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daarvan is al eentje in het bezit van 1 van de prinsen. Volgens mij zelfs de eerste in het land.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja en 1is er in handen van de eigenaar van Kroymans onder andere Alfa dealer Die stond namelijk bij de dealership voor iets van onderhoud toen ik daar mijn proefritje ging maken, dus die C8 heb ik ook even van dichtbij mogen aanschouwen....ik was een beetje jaloers.![]()
Ga jij eens in PTA zitten trollen johquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moderne diesels zijn net zo schoon als auto's die op gas rijden hoor.
Geinig trouwens dat dit topic helemaal vol zit met detacheringskrachten die hele dagen betaald zitten te niksen Fok!ken...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Relaxed.
Bij diegene waar ik tot nu toe bij gewerkt heb was het diesel wat de klok sloeg.....
Ohw...wat gemeen bij jij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ga jij eens in PTA zitten trollen joh
Ik zou zeggen dat dat een ongezonde interesse is in homosexualiteit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef vipergts het volgende:
Voor de nieuwsgierige mensen ik rij er regelmatig langs en inmiddels haal ik de auto's op de snelweg eral uit die daar gaan stoppen. De saab 9-3 cabrio is ook zo'n model.
Ongesteld denk ik.quote:
Fok is niet niksen...is best hard werken hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Geinig trouwens dat dit topic helemaal vol zit met detacheringskrachten die hele dagen betaald zitten te niksen Fok!ken...
Apart dat de hetero's in dit topic toch zoveel over parkeerplaatsen weten te vertellen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef vipergts het volgende:
Op de A58 heb je bij tilburg een mooie parkeerplaats voor je De Leikant. Daar is het altijd druk met auto's waar niemand inzit of het nu 30 graden is of 7 graden vriest. Droog of harde regen. Wel even uitkijken voor de politie.
Dat zat het idd zijn ja. We geloven je...quote:Voor de nieuwsgierige mensen ik rij er regelmatig langs en inmiddels haal ik de auto's op de snelweg eral uit die daar gaan stoppen. De saab 9-3 cabrio is ook zo'n model.
Zoonlief vanochtend om 5:30: 'Papa, ik hoef niet meer te slapen, echt ben wakker hoor. Wil je spelen met de autootjes nu..?.'quote:
Had hem dan ook in de kelder opgesloten, prutser.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zoonlief vanochtend om 5:30: 'Papa, ik hoef niet meer te slapen, echt ben wakker hoor. Wil je spelen met de autootjes nu..?.'
Dus iets slaap te kort
Ik ben kapot als ik thuis kom...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Fok is niet niksen...is best hard werken hoor.
Hoezo, kan je er makkelijk onder liggen dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tja... voetgangersvriendelijk is ie dan wel
Hoge motorkap, zie je veel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hoezo, kan je er makkelijk onder liggen dan?
Is inderdaad mooi op heup hoogte.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoge motorkap, zie je veel tegenwoordig.
Bij een aanrijding minder dodelijk ofzo
Interessant is het wel ja ik vraag me echt af wat seks zo leuk maakt dat je met min 7 of in de stromende regen met je broek op je knieen daar gaat staan. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het plezier oplevert. Nu weet ik het niet van die parkeerplaats maar ook hetero stellen komen er.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:15 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dat een ongezonde interesse is in homosexualiteit.
Overduidelijk twijfel je al of je er zelf ook even zal stoppen.
Nee, zoals je wellicht in de OP gelezen hebt vind ik het bizar dat homo's zich blijkbaar op deze manier willen profileren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef Adelante het volgende:
Is de conclusie nou dat homo's een goede smaak hebben of dat het een wijvenauto is?
Dus homo's moeten gewoon niet in een auto rijden omdat ze dan altijd in een hokje zitten?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, zoals je wellicht in de OP gelezen hebt vind ik het bizar dat homo's zich blijkbaar op deze manier willen profileren.
Ze willen niet dat ze in een hokje geplaatst worden maar dit bevorderd dat niet.
Nee, maar waarom willen ze zo nodig een homo auto van het jaar....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus homo's moeten gewoon niet in een auto rijden omdat ze dan altijd in een hokje zitten?
Ach ja er zijn best wel homo's die wel in een hokje geplaatst willen worden hoor figuurlijk bedoel ik hier, hoewel het ook letterlijk opgevat kan wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, zoals je wellicht in de OP gelezen hebt vind ik het bizar dat homo's zich blijkbaar op deze manier willen profileren.
Ze willen niet dat ze in een hokje geplaatst worden maar dit bevorderd dat niet.
Dat sowieso, trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:08 schreef DSS24 het volgende:
Is er eigenlijk een reactie van Alfa Romeo terug te vinden over deze "award" ?
Ik zou er als fabrikant niet echt blij mee zijn i.v.m. misschien wel slechtere verkoop.
Dan zou Alfa misschien zelfs een versie op lpg overwegenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:13 schreef retuow82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je doet net alsof homo zijn een ziekte is, we leven niet meer in de jaren '50.
Als de nazi's nu zouden zeggen dat ze hem tot auto van het jaar kozen dan was het een ander verhaal...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan zou Alfa misschien zelfs een versie op lpg overwegen
Het is ook een ziekte! Met shocktherapie wel te genezen hoor, dus maak je geen zorgen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:08 schreef DSS24 het volgende:
Is er eigenlijk een reactie van Alfa Romeo terug te vinden over deze "award" ?
Ik zou er als fabrikant niet echt blij mee zijn i.v.m. misschien wel slechtere verkoop.
Ik heb nog nooit een verkiezing gezien voor de leukste hetero of bi auto van het haar...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
DaNeem daarbij dat "de hetero's" ook aan duizend en één lijstjes en tja dan zullen er ook homo's zijn die lijstjes helemaal geweldig vinden.
Dus zo bizar is het ook allemaal niet.
Die paar mensen kunnen dan wel bij de rest aanschuiven die toch al geen Alfa wilde, daar zal Alfa echt niet failliet door gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:22 schreef DSS24 het volgende:Jij hebt het gelijk over een ziekte...
Maar er zijn mensen op de wereld die serieus geen auto willen die homo auto van het jaar is.
Dan maar hopen dat de verkoop zich weer recht trekt door meer homo's die de auto dan misschien kopen.
Als je maar weet dat ik niets tegen homo's heb, maar als verkoper eraan moet denken hoe de gemiddelde bevolking er tegenover staat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Die paar mensen kunnen dan wel bij de rest aanschuiven die toch al geen Alfa wilde, daar zal Alfa echt niet failliet door gaan.
Maar mensen die zich zo makkelijk laten beinvloeden door zoiets zijn ook wel erg triest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:22 schreef DSS24 het volgende:
Maar er zijn mensen op de wereld die serieus geen auto willen die homo auto van het jaar is.
Dan maar hopen dat de verkoop zich weer recht trekt door meer homo's die de auto dan misschien kopen.
Ja dat zeg ik ook. In Nederland zit dat wel goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:35 schreef retuow82 het volgende:
Ik gok dat de gemiddelde Nederlander zich niet veel aantrekt van het feit dat een stel homo's de wagen hebben verkozen, we laten ze ook in bootjes door Amsterdam heen dobberen zonder problemen![]()
Een echte alfa liefhebber moet zich toch altijd verdedigen tegen de rest van autorijdend Nederland...
Klopt, maar neemt niet weg dat deze simpele mensen bestaan. Maar hier in Nederland geldt dat niet. In andere landen zijn ze soms veel kortzichtiger wat homo's betreft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar mensen die zich zo makkelijk laten beinvloeden door zoiets zijn ook wel erg triest.
Wat een homo wagen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Zit ff de vorige "winnaars" te bekijken en in 2006 was dat dus de Aston Martin DB9 Volante ......
[ afbeelding ]
Tussen de homo stelletjes zitten waarschijnlijk veel 2 verdieners zonder kinderen die zo'n bak kunnen betalenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Zit ff de vorige "winnaars" te bekijken en in 2006 was dat dus de Aston Martin DB9 Volante ......
[ afbeelding ]
Welneeeee joh, je bent hastikke realistisch, echt waar hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:31 schreef DSS24 het volgende:
Het is wel een beetje vergezocht door mij ja.
Nou nee hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:01 schreef john_ven24 het volgende:
Wat een flauwekul weer, dit zijn homo auto's:
- Smart
- VW fox
Ik moest lachen.quote:En audi a3 rijders moeten nog uit de kast komen.
idd. * Semisane heeft het ook in donkerrood besteldquote:Maar je hebt 'm toch wel in donkerrood genomen, in het wit ziet ie er niet uit!
Dat zeg ik nou ook altijd tegen een vriendin van me, ze heeft een Smart, maar het zijn net als van de Multipla rijders, dat zijn net een soort van religieuze fanatici.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:41 schreef Echo99 het volgende:
Overigens vind ik niet dat je als weldenkend mens in een Smart kan rijden...
In jouw geval? Dat maakt niks uit, je bent en blijft een luser.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:04 schreef Yggie het volgende:
....Je hebt toch geen benoeming van Homo auto 2009 van een zooitje relnichten nodig om te zien dat het een homo auto is?
Gecondoleerd :s
edit: Ik rij een vrouwenauto, ik zit me nu af te vragen, wat is erger? Een homo auto of een vrouwen auto? :s
Ook net wakker??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
TS is homo/vrouw
Ja toch.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Voor mij bedoel ik dan natuurlijk
En voor mannen die graag mannen nueqen!
Ach je komt er wel overheen hoor, het is even wennen, maar je gaat het vast er fijn vinden.quote:
Rij jij 1 van die bakken dan?quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Welneeeee joh, je bent hastikke realistisch, echt waar hoor.
Nee, dat lijkt me niet, ik denk dat jij niet geheel snapt wat ik bedoel.quote:
Dan zitten we weer op 1 lijn, ik dacht even dat je misschien zelf een Fox reed want dan had je niet mogen klagen over de keuze van TSquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet, ik denk dat jij niet geheel snapt wat ik bedoel.
Ik klaag helemaal niet over de keuze van de TS, sterker nog ik heb het zelf ook besteld, ik ging alleen even in tegen jouw uitspraak dat een WV Fox of Smart "homo wagens" zouden zijn, want dat zijn ze absoluut niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:52 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dan zitten we weer op 1 lijn, ik dacht even dat je misschien zelf een Fox reed want dan had je niet mogen klagen over de keuze van TS
Weet ik.quote:En ik blijf erbij, de keuze van TS is en blijft een goede keuze! Prachtige wagen die MiTo.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
Kon gelukkig niet.quote:
hehe, homo's hebben dan ook een goede smaak hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:17 schreef remlof het volgende:
Mwah, deze is het ook geweest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
hehe, homo's hebben dan ook een goede smaak heik iig
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef Radio-silence het volgende:
Waren extra opties nog mogelijk?
Zoals:
Darkroom inrichting...?
Voorverwarmde reet kussens etc?
Glory holes?
Wauw, ik vroeg me al af of iemand zo'n soort simplistische poging tot humor kon waarderen...dus toch.quote:
Je bedoeld rood met een goedkope marketingnaam?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alfa Rosso
* Netsplitter kruipt onder een steen en blijft heel stil liggen........
Rood met een paarse gloed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:56 schreef Rio het volgende:
[..]
Je bedoeld rood met een goedkope marketingnaam?
dat was mijn uitspraak heul niet....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik klaag helemaal niet over de keuze van de TS, sterker nog ik heb het zelf ook besteld, ik ging alleen even in tegen jouw uitspraak dat een WV Fox of Smart "homo wagens" zouden zijn, want dat zijn ze absoluut niet.Als in; ook homo's moeten die wrakken niet.
Maar bijvoorbeeld "gezinsauto van het jaar" is toch een heel gangbaar fenomeen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Echo99 het volgende:
Ik heb nog nooit een verkiezing gezien voor de leukste hetero of bi auto van het haar...![]()
Dat verbaast niemand, lesbo's hebben dan ook niet half zoveel goede smaak als homo's.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld "gezinsauto van het jaar" is toch een heel gangbaar fenomeen?
Ik had er trouwens nog nooit van gehoord, homo-auto van het jaar, en ik ben toch doelgroep.
Maar, als echte lesbeau ga ik natuurlijk niet in zo'n nichterig karretje zitten, dat lijkt me helder
Ik maak anders vet indruk bij de dames met m'n BMW 5-seriequote:Op woensdag 28 januari 2009 08:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat verbaast niemand, lesbo's hebben dan ook niet half zoveel goede smaak als homo's.
Pooierbak.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik maak anders vet indruk bij de dames met m'n BMW 5-serie![]()
Nee jij met je homo-ootooquote:
Wat ben jij voor jaren 30 lesbeau johquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld "gezinsauto van het jaar" is toch een heel gangbaar fenomeen?
Ik had er trouwens nog nooit van gehoord, homo-auto van het jaar, en ik ben toch doelgroep.
Maar, als echte lesbeau ga ik natuurlijk niet in zo'n nichterig karretje zitten, dat lijkt me helder
Vanuit evolutionair oogpunt bezien is het proberen indruk te maken bij hetzelfde geslacht met een voertuig een zinloze inspanning.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik maak anders vet indruk bij de dames met m'n BMW 5-serie![]()
Immitatie de hoogste vorm van eerbewijzen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:27 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Vanuit evolutionair oogpunt bezien is het proberen indruk te maken bij hetzelfde geslacht met een voertuig een zinloze inspanning.
Tot het produceren van nakomelingen zal het niet leiden.
Het is dus in wezen immitatie van gedrag dat anderen ten toon spreiden, in dit geval dus mannen.
Aangezien immitatie de hoogste vorm van eerbewijzen is ben je in wezen gewoon schatplichtig aan de man die je immiteert.
Overigens is je smaak qua auto's ook niet veel soeps.
Volgens mij heeft die wel gelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Immitatie de hoogste vorm van eerbewijzen...
Welk achterhaald psychologie boek is er vanochtend bij jou op je hoofd gevallen joh...
Mwaoh... Daar zijn de geleerden het nog niet over eens... Dat is een van de weinige dingen die er is blijven hangen van mijn 6 maanden sociaal pedagogische hulpverlening...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die wel gelijk.
Je mist een paar pi's geloof ik?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:27 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Vanuit evolutionair oogpunt bezien is het proberen indruk te maken bij hetzelfde geslacht met een voertuig een zinloze inspanning.
Tot het produceren van nakomelingen zal het niet leiden.
Het is dus in wezen immitatie van gedrag dat anderen ten toon spreiden, in dit geval dus mannen.
Aangezien immitatie de hoogste vorm van eerbewijzen is ben je in wezen gewoon schatplichtig aan de man die je immiteert.
Overigens is je smaak qua auto's ook niet veel soeps.
Je mist de licht sarcastische ondertoon geloof ik?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Je mist een paar pi's geloof ik?
Je bent zeker geen homo?
Ja, eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:48 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je mist de licht sarcastische ondertoon geloof ik?
Ben dan een vent en zeg wat je wel besteld hebtquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:35 schreef Doezelhaar het volgende:
die had ik ook bijna besteld maar toch maar voor iets anders gekozen..
thank god.
pi's zijn ook niet alles...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel ja
Ik verwacht dan op z'n minst een smiley of een pi
En tóch gebruik je ze hèquote:
Compenseert een typegebrek.quote:
Zeker geen, inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Je mist een paar pi's geloof ik?
Je bent zeker geen homo?
Klopt, maar ik vind deze echt geweldig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zeg netsplitter, er zijn meer smilies dan alleen "" hoor...
Daarom mis je het dolletje, ik was er al bang voor.quote:
Dat is ie ook...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind deze echt geweldig.
Kut, ben ik nu homo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Daarom mis je het dolletje, ik was er al bang voor.![]()
Maakt niet uit hoor
Ik vind jou ook lief hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Daarom mis je het dolletje, ik was er al bang voor.![]()
Maakt niet uit hoor
Seniel aan het worden??quote:
Beetje schizofreen aan het worden?quote:
ah.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef Echo99 het volgende:
@ Netsplitter en Semisane: Nee. Ik wilde alleen Netsplitters voorspelbare antwoord voor zijn
Dubbel
Je kan de pot op...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ah.
Maar dan kan je wel solliciteren voor president van IJsland.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja.![]()
Je kunt je melden bij de balie voor een inschrijfformulier.
Wel even mijn lidnummer vermelden (19763088) want ik doe mee aan de toasteroven spaaractie.
En nou maar hopen dat je deze inside joke écht snaptquote:
Member-get-member systemen... Daar baal ik altijd zo vanquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja.![]()
Je kunt je melden bij de balie voor een inschrijfformulier.
Wel even mijn lidnummer vermelden (19763088) want ik doe mee aan de toasteroven spaaractie.
Ten opzichte van welke nichtenmobiel bedoel je nu? Want als je nu de Alfa zegt dan spreekt niemand je tegen, je kunt namelijk 6 MiTo's kopen voor 1 van die bakken die je nu laat zien...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef Anus het volgende:
Ik zal vast wel weer afwijken ten opzichte van vrouwen, die dit soort auto's geweldig vinden, maar doe mij liever zoiets in plaats van zo'n nichtenmobiel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vervolgens heb je spontaan die leuke collega van je in zijn rectum genomen ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef Echo99 het volgende:
Ik zag em vanochtend op de snelweg...
Nee, ik had gehoopt jou eindelijk een keer te kunnen vernederen. PM je nummer evenquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En vervolgens heb je spontaan die leuke collega van je in zijn rectum genomen ?
Als ik jou daar een plezier mee kan doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:07 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee, ik had gehoopt jou eindelijk een keer te kunnen vernederen. PM je nummer even
Je bent ook zo lekker gewoon gebleven hequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als ik jou daar een plezier mee kan doen![]()
Mijn moeder heeft me echter altijd geleerd respect te hebben voor ouderen.
"gewoon" is my middle namequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:15 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je bent ook zo lekker gewoon gebleven he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |