Zeker geen, inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Je mist een paar pi's geloof ik?
Je bent zeker geen homo?
Klopt, maar ik vind deze echt geweldig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zeg netsplitter, er zijn meer smilies dan alleen "" hoor...
Daarom mis je het dolletje, ik was er al bang voor.quote:
Dat is ie ook...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind deze echt geweldig.
Kut, ben ik nu homo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Daarom mis je het dolletje, ik was er al bang voor.![]()
Maakt niet uit hoor
Ik vind jou ook lief hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Daarom mis je het dolletje, ik was er al bang voor.![]()
Maakt niet uit hoor
Seniel aan het worden??quote:
Beetje schizofreen aan het worden?quote:
ah.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef Echo99 het volgende:
@ Netsplitter en Semisane: Nee. Ik wilde alleen Netsplitters voorspelbare antwoord voor zijn
Dubbel
Je kan de pot op...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ah.
Maar dan kan je wel solliciteren voor president van IJsland.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja.![]()
Je kunt je melden bij de balie voor een inschrijfformulier.
Wel even mijn lidnummer vermelden (19763088) want ik doe mee aan de toasteroven spaaractie.
En nou maar hopen dat je deze inside joke écht snaptquote:
Member-get-member systemen... Daar baal ik altijd zo vanquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja.![]()
Je kunt je melden bij de balie voor een inschrijfformulier.
Wel even mijn lidnummer vermelden (19763088) want ik doe mee aan de toasteroven spaaractie.
Ten opzichte van welke nichtenmobiel bedoel je nu? Want als je nu de Alfa zegt dan spreekt niemand je tegen, je kunt namelijk 6 MiTo's kopen voor 1 van die bakken die je nu laat zien...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:58 schreef Anus het volgende:
Ik zal vast wel weer afwijken ten opzichte van vrouwen, die dit soort auto's geweldig vinden, maar doe mij liever zoiets in plaats van zo'n nichtenmobiel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vervolgens heb je spontaan die leuke collega van je in zijn rectum genomen ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:50 schreef Echo99 het volgende:
Ik zag em vanochtend op de snelweg...
Nee, ik had gehoopt jou eindelijk een keer te kunnen vernederen. PM je nummer evenquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En vervolgens heb je spontaan die leuke collega van je in zijn rectum genomen ?
Als ik jou daar een plezier mee kan doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:07 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee, ik had gehoopt jou eindelijk een keer te kunnen vernederen. PM je nummer even
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |