Weet je het echt heel zeker, ben je ook niet een heel klein beetje gay?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
Helaas voor mij heb ik dus een MiTo in de bestelling staan.
En nee, ik ben geen homo, ook niet latent ofzo.
Alfa Rossoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:55 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Weet je het echt heel zeker, ben je ook niet een heel klein beetje gay?
En wat voor kleurtje heb je besteld...?
De voorkant van 't ding lijkt een beetje op een kikkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:57 schreef Athmozz het volgende:
gewoon bij de dealer laten staan, je verliest enkel je voorschot. Wat een lelijk hok trouwens
Kan niet, het is m'n nieuwe leasebak....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:57 schreef Athmozz het volgende:
gewoon bij de dealer laten staan, je verliest enkel je voorschot. Wat een lelijk hok trouwens
Je zult het nog druk krijgen op de nachtelijke donkere parkeerplaatsen aankomende zomer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alfa Rosso
* Netsplitter kruipt onder een steen en blijft heel stil liggen........
Hey, de eerste positievo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:08 schreef Godtje het volgende:
Alfa!
Die had je al kunnen verwachten.quote:
Ik hoopte al dat je zou komen om een fris tegengeluid hier te laten horen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die had je al kunnen verwachten.
Je bent waarschijnlijk niet vergeten dat ik al een tijdje alfa's heb.
Tsja, met zo'n auto hoop je natuurlijk dat de mannen komen hé..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je zou komen om een fris tegengeluid hier te laten horen.
Apart is wel dat jij weet dat dit de homo auto van het jaar is, vraag me serieus af op welke sites jij komt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
Het is weer zo ver, de homoseksuelen onder ons moeten zich weer profileren.
De nieuwe homo auto van het jaar is pas gekozen.
Vorig jaar was het de Fiat 500 en dit jaar is het geworden.........
De Alfa Romeo MiTo.
[ afbeelding ]
Dit leuk uitziende auto'tje kan dus nooit meer normaal bekeken worden omdat een paar relnichten aandacht te kort kwamen.
Helaas voor mij heb ik dus een MiTo in de bestelling staan.
En nee, ik ben geen homo, ook niet latent ofzo.
Ermee wegrijden kan iedere homo....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:17 schreef remlof het volgende:
Leuke wagen, ik zou er als hetero geen problemen mee hebben er in te rijden hoor
Kreeg het doorgemailt, heel toevallig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Apart is wel dat jij weet dat dit de homo auto van het jaar is, vraag me serieus af op welke sites jij komt.
Overigens heb ik deze ook besteld.Gewoon een gaaf wagentje....vind ik dan. En het is opeens logisch waarom ik dit wagentje leuk vind.
Zoek je een parkeerplaats relatie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Apart is wel dat jij weet dat dit de homo auto van het jaar is, vraag me serieus af op welke sites jij komt.
Overigens heb ik deze ook besteld.Gewoon een gaaf wagentje....vind ik dan. En het is opeens logisch waarom ik dit wagentje leuk vind.
Alleen als jij komt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:19 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zoek je een parkeerplaats relatie?
Meeste homo's zijn best goede bestuurders hoor, beetje bitchy soms en op 1 of andere manier houden ze van bumberkleven, maar verder goede rijders.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:18 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ermee wegrijden kan iedere homo....
Welnee, dat soort plekken zijn enkel voor in-de-kast-zittende-huisvaders, daar hoef ik niet aan mee te doen verder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:19 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zoek je een parkeerplaats relatie?
Jammer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:21 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik mag zo laat de inrichting niet meer verlaten..
Ja ja, ik geloof je.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kreeg het doorgemailt, heel toevallig.
Inderdaad. Vind hem wel geinig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:17 schreef remlof het volgende:
Leuke wagen, ik zou er als hetero geen problemen mee hebben er in te rijden hoor
Sexuele geaardheid koppelen aan rijvaardighedenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Meeste homo's zijn best goede bestuurders hoor, beetje bitchy soms en op 1 of andere manier houden ze van bumberkleven, maar verder goede rijders.
Zo vind ik 'm veel mooierquote:
Jij hebt de Fiat 500??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:31 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sexuele geaardheid koppelen aan rijvaardigheden
Mijn auto stond vorig jaar ook in de homo-auto-top-10
Nee, mijn auto stond niet op 1...quote:
Een golf een homo auto.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee, mijn auto stond niet op 1...
Ik rijd in een Golf
Ontopic: Best een geinige auto toch?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een golf een homo auto.![]()
Dan zijn er nog best veel homo's in dit land. Met name onder de turkse medemens
Ja zeg! Je moet het ook in het rood nemen in het geval van deze MITO, elke auto in het wit is lelijk imho.quote:
Damn, het Emoticon was geen hint genoeg dat ik het vooral heel serieus bedoelde.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:31 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sexuele geaardheid koppelen aan rijvaardigheden
Homo!quote:Mijn auto stond vorig jaar ook in de homo-auto-top-10
Type 1 tot en met 4 vallen er niet onder...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een golf een homo auto.![]()
Dan zijn er nog best veel homo's in dit land. Met name onder de turkse medemens
En dat is de kleur en uitvoering waarin ik het heb besteld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo vind ik 'm veel mooier
[ afbeelding ]
Kut. Ik heb over het clowntje heengelezen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Damn, het Emoticon was geen hint genoeg dat ik het vooral heel serieus bedoelde.
[..]
Homo!
Faghag!quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
En dat is de kleur en uitvoering waarin ik het heb besteld.
Leer lezen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Kut. Ik heb over het clowntje heengelezen...
Klopt.quote:Je bent zelf een homo
quote:
Daar is de MITO dan ook op gebaseerd, weet ik niet geheel toevallig.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:48 schreef Semisane het volgende:
[..]Goed zo, dat maakt je weer wat minder homo.
En daarvan is al eentje in het bezit van 1 van de prinsen. Volgens mij zelfs de eerste in het land.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Daar is de MITO dan ook op gebaseerd, weet ik niet geheel toevallig.Het is dat mijn lease-budget niet genoeg was voor de 8c en dat er maar 10 8c's in Nederland zijn, maar anders....
Je zit in KLB niet in PTA. Opzouten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:49 schreef KhaZ het volgende:
Hangt een beetje van de motor af, als je die 1.4turbo met 155pk hebt.. die rijdt als een malle, topwagen.
De diesel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Welke uitvoering heb jij besteld TS? Ik geloof dat er een aantal modellen in de 20% categorie vallen is het niet?
Wat voor een vervuilend bedrijf werk jij joh...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De diesel.
Mocht niks anders........
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat voor een vervuilend bedrijf werk jij joh...
Moderne diesels zijn net zo schoon als auto's die op gas rijden hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat voor een vervuilend bedrijf werk jij joh...
I know. Ik werk nu bij een detacheerder waar je mocht kiezen... Bij vorige werkgevers nooit gehad idd...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij de meeste bedrijven (zeker detachering) alleen maar diesel.
Ik heb het nog nooit anders meegemaakt terwijl ik nu 55.000 km in 4 jaar heb gereden
Relaxed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
I know. Ik werk nu bij een detacheerder waar je mocht kiezen... Bij vorige werkgevers nooit gehad idd...
Ja en 1is er in handen van de eigenaar van Kroymans onder andere Alfa dealer Die stond namelijk bij de dealership voor iets van onderhoud toen ik daar mijn proefritje ging maken, dus die C8 heb ik ook even van dichtbij mogen aanschouwen....ik was een beetje jaloers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daarvan is al eentje in het bezit van 1 van de prinsen. Volgens mij zelfs de eerste in het land.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja en 1is er in handen van de eigenaar van Kroymans onder andere Alfa dealer Die stond namelijk bij de dealership voor iets van onderhoud toen ik daar mijn proefritje ging maken, dus die C8 heb ik ook even van dichtbij mogen aanschouwen....ik was een beetje jaloers.![]()
Ga jij eens in PTA zitten trollen johquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moderne diesels zijn net zo schoon als auto's die op gas rijden hoor.
Geinig trouwens dat dit topic helemaal vol zit met detacheringskrachten die hele dagen betaald zitten te niksen Fok!ken...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Relaxed.
Bij diegene waar ik tot nu toe bij gewerkt heb was het diesel wat de klok sloeg.....
Ohw...wat gemeen bij jij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ga jij eens in PTA zitten trollen joh
Ik zou zeggen dat dat een ongezonde interesse is in homosexualiteit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef vipergts het volgende:
Voor de nieuwsgierige mensen ik rij er regelmatig langs en inmiddels haal ik de auto's op de snelweg eral uit die daar gaan stoppen. De saab 9-3 cabrio is ook zo'n model.
Ongesteld denk ik.quote:
Fok is niet niksen...is best hard werken hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Geinig trouwens dat dit topic helemaal vol zit met detacheringskrachten die hele dagen betaald zitten te niksen Fok!ken...
Apart dat de hetero's in dit topic toch zoveel over parkeerplaatsen weten te vertellen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef vipergts het volgende:
Op de A58 heb je bij tilburg een mooie parkeerplaats voor je De Leikant. Daar is het altijd druk met auto's waar niemand inzit of het nu 30 graden is of 7 graden vriest. Droog of harde regen. Wel even uitkijken voor de politie.
Dat zat het idd zijn ja. We geloven je...quote:Voor de nieuwsgierige mensen ik rij er regelmatig langs en inmiddels haal ik de auto's op de snelweg eral uit die daar gaan stoppen. De saab 9-3 cabrio is ook zo'n model.
Zoonlief vanochtend om 5:30: 'Papa, ik hoef niet meer te slapen, echt ben wakker hoor. Wil je spelen met de autootjes nu..?.'quote:
Had hem dan ook in de kelder opgesloten, prutser.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zoonlief vanochtend om 5:30: 'Papa, ik hoef niet meer te slapen, echt ben wakker hoor. Wil je spelen met de autootjes nu..?.'
Dus iets slaap te kort
Ik ben kapot als ik thuis kom...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Fok is niet niksen...is best hard werken hoor.
Hoezo, kan je er makkelijk onder liggen dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tja... voetgangersvriendelijk is ie dan wel
Hoge motorkap, zie je veel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hoezo, kan je er makkelijk onder liggen dan?
Is inderdaad mooi op heup hoogte.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoge motorkap, zie je veel tegenwoordig.
Bij een aanrijding minder dodelijk ofzo
Interessant is het wel ja ik vraag me echt af wat seks zo leuk maakt dat je met min 7 of in de stromende regen met je broek op je knieen daar gaat staan. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het plezier oplevert. Nu weet ik het niet van die parkeerplaats maar ook hetero stellen komen er.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:15 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dat een ongezonde interesse is in homosexualiteit.
Overduidelijk twijfel je al of je er zelf ook even zal stoppen.
Nee, zoals je wellicht in de OP gelezen hebt vind ik het bizar dat homo's zich blijkbaar op deze manier willen profileren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef Adelante het volgende:
Is de conclusie nou dat homo's een goede smaak hebben of dat het een wijvenauto is?
Dus homo's moeten gewoon niet in een auto rijden omdat ze dan altijd in een hokje zitten?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, zoals je wellicht in de OP gelezen hebt vind ik het bizar dat homo's zich blijkbaar op deze manier willen profileren.
Ze willen niet dat ze in een hokje geplaatst worden maar dit bevorderd dat niet.
Nee, maar waarom willen ze zo nodig een homo auto van het jaar....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus homo's moeten gewoon niet in een auto rijden omdat ze dan altijd in een hokje zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |