quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:08 schreef DSS24 het volgende:
Is er eigenlijk een reactie van Alfa Romeo terug te vinden over deze "award" ?
Ik zou er als fabrikant niet echt blij mee zijn i.v.m. misschien wel slechtere verkoop.
Dan zou Alfa misschien zelfs een versie op lpg overwegenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:13 schreef retuow82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je doet net alsof homo zijn een ziekte is, we leven niet meer in de jaren '50.
Als de nazi's nu zouden zeggen dat ze hem tot auto van het jaar kozen dan was het een ander verhaal...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan zou Alfa misschien zelfs een versie op lpg overwegen
Het is ook een ziekte! Met shocktherapie wel te genezen hoor, dus maak je geen zorgen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:08 schreef DSS24 het volgende:
Is er eigenlijk een reactie van Alfa Romeo terug te vinden over deze "award" ?
Ik zou er als fabrikant niet echt blij mee zijn i.v.m. misschien wel slechtere verkoop.
Ik heb nog nooit een verkiezing gezien voor de leukste hetero of bi auto van het haar...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
DaNeem daarbij dat "de hetero's" ook aan duizend en één lijstjes en tja dan zullen er ook homo's zijn die lijstjes helemaal geweldig vinden.
Dus zo bizar is het ook allemaal niet.
Die paar mensen kunnen dan wel bij de rest aanschuiven die toch al geen Alfa wilde, daar zal Alfa echt niet failliet door gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:22 schreef DSS24 het volgende:Jij hebt het gelijk over een ziekte...
Maar er zijn mensen op de wereld die serieus geen auto willen die homo auto van het jaar is.
Dan maar hopen dat de verkoop zich weer recht trekt door meer homo's die de auto dan misschien kopen.
Als je maar weet dat ik niets tegen homo's heb, maar als verkoper eraan moet denken hoe de gemiddelde bevolking er tegenover staat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Die paar mensen kunnen dan wel bij de rest aanschuiven die toch al geen Alfa wilde, daar zal Alfa echt niet failliet door gaan.
Maar mensen die zich zo makkelijk laten beinvloeden door zoiets zijn ook wel erg triest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:22 schreef DSS24 het volgende:
Maar er zijn mensen op de wereld die serieus geen auto willen die homo auto van het jaar is.
Dan maar hopen dat de verkoop zich weer recht trekt door meer homo's die de auto dan misschien kopen.
Ja dat zeg ik ook. In Nederland zit dat wel goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:35 schreef retuow82 het volgende:
Ik gok dat de gemiddelde Nederlander zich niet veel aantrekt van het feit dat een stel homo's de wagen hebben verkozen, we laten ze ook in bootjes door Amsterdam heen dobberen zonder problemen![]()
Een echte alfa liefhebber moet zich toch altijd verdedigen tegen de rest van autorijdend Nederland...
Klopt, maar neemt niet weg dat deze simpele mensen bestaan. Maar hier in Nederland geldt dat niet. In andere landen zijn ze soms veel kortzichtiger wat homo's betreft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar mensen die zich zo makkelijk laten beinvloeden door zoiets zijn ook wel erg triest.
Wat een homo wagen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Zit ff de vorige "winnaars" te bekijken en in 2006 was dat dus de Aston Martin DB9 Volante ......
[ afbeelding ]
Tussen de homo stelletjes zitten waarschijnlijk veel 2 verdieners zonder kinderen die zo'n bak kunnen betalenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
Zit ff de vorige "winnaars" te bekijken en in 2006 was dat dus de Aston Martin DB9 Volante ......
[ afbeelding ]
Welneeeee joh, je bent hastikke realistisch, echt waar hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:31 schreef DSS24 het volgende:
Het is wel een beetje vergezocht door mij ja.
Nou nee hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:01 schreef john_ven24 het volgende:
Wat een flauwekul weer, dit zijn homo auto's:
- Smart
- VW fox
Ik moest lachen.quote:En audi a3 rijders moeten nog uit de kast komen.
idd. * Semisane heeft het ook in donkerrood besteldquote:Maar je hebt 'm toch wel in donkerrood genomen, in het wit ziet ie er niet uit!
Dat zeg ik nou ook altijd tegen een vriendin van me, ze heeft een Smart, maar het zijn net als van de Multipla rijders, dat zijn net een soort van religieuze fanatici.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:41 schreef Echo99 het volgende:
Overigens vind ik niet dat je als weldenkend mens in een Smart kan rijden...
In jouw geval? Dat maakt niks uit, je bent en blijft een luser.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:04 schreef Yggie het volgende:
....Je hebt toch geen benoeming van Homo auto 2009 van een zooitje relnichten nodig om te zien dat het een homo auto is?
Gecondoleerd :s
edit: Ik rij een vrouwenauto, ik zit me nu af te vragen, wat is erger? Een homo auto of een vrouwen auto? :s
Ook net wakker??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
TS is homo/vrouw
Ja toch.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Voor mij bedoel ik dan natuurlijk
En voor mannen die graag mannen nueqen!
Ach je komt er wel overheen hoor, het is even wennen, maar je gaat het vast er fijn vinden.quote:
Rij jij 1 van die bakken dan?quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Welneeeee joh, je bent hastikke realistisch, echt waar hoor.
Nee, dat lijkt me niet, ik denk dat jij niet geheel snapt wat ik bedoel.quote:
Dan zitten we weer op 1 lijn, ik dacht even dat je misschien zelf een Fox reed want dan had je niet mogen klagen over de keuze van TSquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet, ik denk dat jij niet geheel snapt wat ik bedoel.
Ik klaag helemaal niet over de keuze van de TS, sterker nog ik heb het zelf ook besteld, ik ging alleen even in tegen jouw uitspraak dat een WV Fox of Smart "homo wagens" zouden zijn, want dat zijn ze absoluut niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:52 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dan zitten we weer op 1 lijn, ik dacht even dat je misschien zelf een Fox reed want dan had je niet mogen klagen over de keuze van TS
Weet ik.quote:En ik blijf erbij, de keuze van TS is en blijft een goede keuze! Prachtige wagen die MiTo.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
Helaas voor mij heb ik dus een MiTo in de bestelling staan.
Kon gelukkig niet.quote:
hehe, homo's hebben dan ook een goede smaak hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:17 schreef remlof het volgende:
Leuke wagen, ik zou er als hetero geen problemen mee hebben er in te rijden hoor
Mwah, deze is het ook geweest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
hehe, homo's hebben dan ook een goede smaak heik iig
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef Radio-silence het volgende:
Waren extra opties nog mogelijk?
Zoals:
Darkroom inrichting...?
Voorverwarmde reet kussens etc?
Glory holes?
Wauw, ik vroeg me al af of iemand zo'n soort simplistische poging tot humor kon waarderen...dus toch.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |