Ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Starlie het volgende:
Vond het wel een beetje zielig die scene tussen Anita en Rik..
die verhaallijn s toch ook om te jankenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Starlie het volgende:
Vond het wel een beetje zielig die scene tussen Anita en Rik..
Ik had nog onder mijn mailtje gezet dat ik niet een standaard reactie terug wilde zoals ik al zo veel had gelezen. Dat ik opties bood om verandering door te voeren en allesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beetje standaard ja. Zo realistisch mogelijk? Waarom missen zij dan alle (belangrijke) details die wij wel zien?
Ik zal eens solliciteren voor schrijver daarzo.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef mirelia het volgende:
[..]
En dan schrijven ze je naam ook nog verkeerd
Nou ja, ze voelde zich gelijk een stuk zieker. Die mensen zijn irl ook zo leuk. Hebben nergens last van, je vraagt drie keer of ze zich wel lekker voelen omdat ze een beetje pips zijn en even later gaan ze ziek naar huisquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een onzin dit. Anita ziet er niet uit en gedraagt zich niet alsof ze die diagnose heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan ook positief uitpakken al geef ik ze weinig kans.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die spoilers beloven een hoop saaiheid en vooral mutserigheid![]()
Kortom ik kijk wel weer als de volgende veegweek wordt aangekondigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MikeTuinstra op 28-01-2009 02:33:14 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Was te verwachten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die spoilers beloven een hoop saaiheid en vooral mutserigheid![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef Lollifant het volgende:
Bleeeh zo saai allemaal.
Ik heb het gister niet gezien, maar ik denk dat ik het helemaal niet meer ga kijken.
Te suf allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo waar!
know'm sayin?
word? word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |