Ik vond Charlie juist wel grappig zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:58 schreef vencodark het volgende:
Enne, Charlie met haar rare ideeën. Arme Vicky.
Weet je zeker dat het niet Joran was, vermomd als Rik?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:58 schreef vencodark het volgende:
Het ergste is, ik heb vanacht gedroomd over GTST. Dat Anita dus dood ging en Rik met haar nog wegging op zee door een bootje te huren. Zodat ze daar dood zou gaan.![]()
Vreemde droom.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet Joran was, vermomd als Rik?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond Charlie juist wel grappig zo [ afbeelding ]
Realistisch enzo
Twee gemiste kansen inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:37 schreef Inca het volgende:
stom einde van rene en een nog stommer einde voor anita
Nee, Charlie hoeft namelijk nooit ietsquote:
En vergeet haar onzichtbare kind niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, Charlie hoeft namelijk nooit ietsGeen huur betalen, geen hypotheek aflossen... Ze hoeft zelfs geen boek te lezen, maar ze doet het toch, wat een doorzettingsvermogen
![]()
Het gaat ook heel erg goed met het onzichtbare Fischer Events!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef vencodark het volgende:
En vergeet haar onzichtbare kind niet.
Ohja, dat Fisher Events wat ze met Robbert toch nog deed? Wat voor bedrijf is dat eigenlijk? Ik zie Barbara echt nooit iets van werken of iets nuttigs doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:13 schreef Perico het volgende:
[..]
Het gaat ook heel erg goed met het onzichtbare Fischer Events!![]()
En J-magazine vliegt de kiosken uit, en de kredietcrisis heeft ook geen vat op de netto winsten van Sanders Inc. en Van Houten International!![]()
En Teluma draait ook een super omzet! En the Rose Garden zit altijd tjokvol.![]()
Toch?
Nah ja, nu zit ik niet op een scene te wachten dat Charlie haar rekeningen aan het doornemen is en met Bar over geld praat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:50 schreef J-net het volgende:
Vooral Charlie die overal maar woont met dr zoontje en idd nooit vaste lasten hoeft te betalen enzo
Ja, de Rose Garden hotelketen is denkelijk vernoemd naar de Rozenboom, waar het allemaal ooit mee begon?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:25 schreef vencodark het volgende:
Die Rose Garden, is dat nou de Rozenboom of hoe zat dat ook alweer?
Beetje standaard ja. Zo realistisch mogelijk? Waarom missen zij dan alle (belangrijke) details die wij wel zien?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:02 schreef Puala het volgende:
Beste Paula,
Bedankt voor je mail! We vinden het natuurlijk jammer om te horen dat een aantal dingen je tegenvallen in GTST. De makers van GTST proberen een zo leuk en spannend mogelijke serie te maken en ze proberen de verhaallijnen zo goed en zo realistisch mogelijk neer te zetten.
We zullen je kritiek doorgeven. Ondanks je commentaar hopen we toch dat je blijft kijken naar GTST.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
www.gtst.nl
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |