Die hebben toch nog is een relatie gehadquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef Michellee het volgende:
Heb ik iets gemist?? Waarom geeft Jack zoveel om Anita?
Hmmm, dan was dat in één van mijn GTST stops...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die hebben toch nog is een relatie gehad
Enorm treurige aflevering verder, zal morgen ook wel weer zo zijn
Het einde met Dennis en Stefano was mooi. Ik hoop alleen dat we nog een hoop flashbacks en prachtige afscheidsmomenten mogen beleven. Hopelijk ook geen bestaande muziek meer overigens. Ik verlang naar de tune van Rik en Anita als ze samen zijn en zij sterft.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef Frey het volgende:
Vond het toch een mooie aflevering.![]()
Ben benieuwd naar morgen.
Laura werd door Noud overgehaald om er maar afstand van te doen (te groot, teveel herinneringen) en nu woont ze in een suite in De Rozenboom (waar meer mensen wonen dan dat er gasten zijn)quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:45 schreef GSMboy het volgende:
Trouwens, wat is er met het huis van laura gebeurd? Die zie je ook niks?
Was die nou verkocht ofzo??
Nou, Stefano is uit New York komen vliegen (een vlucht van 7 - 8 uur), en Dennis kwam aanvliegen uit Tokyo (een vlucht van 14 uur).quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:07 schreef Lychee_ het volgende:
Wat ik ook raar vind..
Anita ligt al dagen in het ziekenhuis en nu wordt iedereen pas opgetrommelt.
Toen moest ik inderdaad gelijk aan deze reeks op Fok denken haha.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Maareh, eindelijk iemand die zegt 'hou op met dat gelieffie'. Heerlijk
Idd.quote:
Ik had het meer over dat het nog even heeft geduurd dat Charlie is ingeseind.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef Perico het volgende:
[..]
Nou, Stefano is uit New York komen vliegen (een vlucht van 7 - 8 uur), en Dennis kwam aanvliegen uit Tokyo (een vlucht van 14 uur).
Stefano moest 6 uur tijdsverschil erbij optellen, terwijl Dennis juist 9 uur ervan af mocht trekken. Dus ze zijn om het even mee te spelen, best tijdig ingeseind.
(wel saillant detail, voor de fake begrafenis van Ludo kwam Stefano toen niet over, omdat Lucas oorpijn had en niet kon vliegen).
Dat vind ik ook raar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef kissa het volgende:
Ik zie Charlie ook niet meer in haar kap-/ beautysalon
Inderdaad! Moest gelijk aan dit topic denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Maareh, eindelijk iemand die zegt 'hou op met dat gelieffie'. Heerlijk
Ronja die voor Charlie gaat werken, alsof dat niet onder haar niveau is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:45 schreef NrSiX het volgende:
Denk dat de kapsalon gebeuren er strax nog wel weer bij komt ivm Ronya haar nieuwe baan
Alsof kapster niet een vak is waar je voor geleerd moet hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ronja die voor Charlie gaat werken, alsof dat niet onder haar niveau is.
Correctie, het was het huis van Jef en Slivia, ik snap ook niet dat Barbara er bleef wonen, in mijn ogen bleef het Jefs huis. Straks als Floris opgedonderd is blijft Barbara daar ook wonen, Barbara is behalve een overjarige bitch ook nog eens een huizendiefquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:21 schreef Puala het volgende:
Jeff en Barbara woonde eerst samen in dat huis. Daarna is het van Robert en Barbara geworden, maar deze gingen uit elkaar en toen ging Robert en Barbara er uit weg.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Barbara is behalve een overjarige bitch ook nog eens een huizendief
Wat zijn de gelijkenissen met de SapOase dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef Lychee_ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar.![]()
Die kapsalon hebben we alleen gezien met de opening.
Het zou wel weer een leuke set kunnen zijn voor een verhaal.
Hadden jullie trouwens gezien dat Charlie's eerst die Sappaoes (Of hoe je dat ook schrijft) was?
Of lijkt dat alleen zo?
hehe iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ronja die voor Charlie gaat werken, alsof dat niet onder haar niveau is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
Nee het oude huis van Janine werd even tijdelijk van Dennis en Anita die eruit moesten vanwege asbest. Het huis van Dian kwam er toen nieuw in, was daarna inderdaad van Jef en Dorothea, maar vanwege haar lovetreeschulden is het verkocht aan Janine.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:09 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wat zijn de gelijkenissen met de SapOase dan?
En het oude huis van Janine is volgens mij toen het huis van Dian geworden, en later die van Dorothea en Jef, en nu weer van Janine en Barbara....
De hal, preecies dezelfde indeling..
Ik zou best wel eens op de set willen kijken als dat kon
Toch presteert ze het wel om te huilenquote:
Ja, een van de pijlers waar ik al 18 jaar op loop te kotsen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:27 schreef TheVulture het volgende:
maar Anita is toch ook wel een van de pijlers van de serie geweest
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
Mooi einde zo, een waardig afscheid van iemand die toch belangrijk is geweest voor de serie!
En ook mooi hoe ze dat deden met de aftiteling, niet die schreeuwerige eindtune die ze tegenwoordig hebben.
Mij ook (weer), tot ergenis van mijn vriend, die zat maar: wat nep zeg.. wat nep... je weet toch dat het geacteerd is... ZUCHT........quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ze hebben me toch wel aan het janken gekregen
Ik vond het ook maar raar. Maar die hele exit is wel dubieus qua script.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:35 schreef MaLo het volgende:
Ben ik nou de enige die het maar een slecht einde vond? Je dochter op het moment supreme wegsturen? Het ene moment nog babbelen, het volgende moment dood zijn?
Het geheel kwam wel een beetje over alsof het op het laatste moment nog even bedacht was, vond ik. Maar als je de voorgeschiedenis van haar dood even buiten beschouwing laat, vond ik dit wel een mooi afscheid.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond het ook maar raar. Maar die hele exit is wel dubieus qua script.![]()
Toen ik roos zag was het eerste wat ik zei: die was gisteren in real 5 jaar dood... (misschien daarom ook wel voor flashback met haar gekozen)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:40 schreef YPPY het volgende:
10 jaar niet gekeken, maar die flashbacks vond ik wel erg gaaf, vooral met Roos
Dat was het ook volgens mij, ze heeft nogal plotseling besloten om te kappenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het geheel kwam wel een beetje over alsof het op het laatste moment nog even bedacht was, vond ik.
vond ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:40 schreef YPPY het volgende:
10 jaar niet gekeken, maar die flashbacks vond ik wel erg gaaf, vooral met Roos
Aan de ene begrijp ik het wel, zo een kind laten toekijken hoe je steft lijkt me ook niet echt relaxed namelijk..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:35 schreef MaLo het volgende:
Ben ik nou de enige die het maar een slecht einde vond? Je dochter op het moment supreme wegsturen? Het ene moment nog babbelen, het volgende moment dood zijn?
Zo kwam het op mij ook over. Het is dat ik weet dat het niet zo is, maar anders....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt net alsof de actrice zelf overleden is eigenlijk
Owh? Hoe komje erbij? gezien? Voorbeeld?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef Roberto258 het volgende:
Dat huis van Ludo nu werd toch ook gebruikt in Goudkust?
Ja he? Had van mij niet gehoeven eigenlijk, doe maar gewoon een normaal einde, het is maar een soapquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij ook over. Het is dat ik weet dat het niet zo is, maar anders....
HOe oud is dat? Zelfs ik ken dat nog: De echte Charlie, Mickey, etcquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:28 schreef GSMboy het volgende:
Nostalgie:
Die tune![]()
![]()
Die eindtune van vanavond leek er wel een beetje op...
Zo raar is het allemaal niet, hoor. Rikki is nog jong, die beseft niet goed wat er echt gebeurt. En van Jack is al uitgelegd dat het noodweer was en dat hij dus niet vervolgd zal worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:12 schreef Anneloortje het volgende:
Die Rikki die smilend een afscheidsbrief voorleest, vond dat een beetje ongeloofwaardig...
Dennis had van mij weg mogen blijven..
Zal er volgende week weer iets met René gebeuren? Of is dat klaar.
Ik vind hte ook raar dat Jack nog vrij rondloopt enzo.
Ja, en hij mag ook zo met een pistool rondlopen....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo raar is het allemaal niet, hoor. Rikki is nog jong, die beseft niet goed wat er echt gebeurt. En van Jack is al uitgelegd dat het noodweer was en dat hij dus niet vervolgd zal worden.
Ja mooi was het he.. ik zat me vooral in te leven van stel dat dit echt zou zijn... dan zie je gewoon voor de aller laatste keer je dochter.... ze ging wel mooi dood zeg maar... in het echt gaat dat natuurlijk niet zo...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:40 schreef J-net het volgende:
Heb vanaf de scene met het afscheid van charlie alleen nog maar liggen huilen, wel onwijs goed gedaan hoor.
Zelf had ik misschien Rikki erbij gelaten, maar ja aan de andere kant dan is dat kind meteen getraumatiseerd.
Als hij een vergunning heeft, wel ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, en hij mag ook zo met een pistool rondlopen....
wat weet jij daar nou van?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja mooi was het he.. ik zat me vooral in te leven van stel dat dit echt zou zijn... dan zie je gewoon voor de aller laatste keer je dochter.... ze ging wel mooi dood zeg maar... in het echt gaat dat natuurlijk niet zo...
Lastig of je je kind erbij moet laten... Rikki had nu een mooi momentje met Charlie..
Nee hoor, zelfs dan niet, dan mag je het alleen gebruiken op een schietbaan of zo en verder moet het afgesloten worden opgeborgen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij een vergunning heeft, wel ja.
Bij GTST niet!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs dan niet, dan mag je het alleen gebruiken op een schietbaan of zo en verder moet het afgesloten worden opgeborgen.
Zo voel jij je ff niet aangevallen... het spijt me hoor... laat ik het zo zeggen bij degene bij wie ik ben geweest ging het niet zo... kan echt pissig worden op iemand die zo reageert maar goed!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van?
bij mijn vader ging het wel zo.
Kan het zosnel niet vinden op Youtube ofzo, maar ben er 99% zeker van. Volgens mij weet Supertuxxx dat ook wel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:13 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Owh? Hoe komje erbij? gezien? Voorbeeld?
'Het leek Jezus wel, die stond ook op uit de dood'quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:28 schreef GSMboy het volgende:
Nostalgie:
Die tune![]()
![]()
Die eindtune van vanavond leek er wel een beetje op...
Er mag wel meer niet maar je moet wel reageren op de situatie. Jack heeft de samenleving een dienst bewezen door men van René te verlossen. Beredeneren met een psychopaat is geen optie. Met een vergunde wapen noodweer schieten is voor de autoriteiten een waterdicht pardon, wat zijn werkelijke intenties waren kun je niet met zekerheid stellen. Ook al mag aangenomen worden dat hij zich naar René snelde om hem met voorbedachte rade te assineren. Het is eigenlijk idem dito aan Ludo zijn positie door de jaren heen. Indirecte verantwoordelijkheid maar in dit geval directe actie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs dan niet, dan mag je het alleen gebruiken op een schietbaan of zo en verder moet het afgesloten worden opgeborgen.
Dat van dat ze zei Roos, toen werd ik ook wel emo t einde was goed alleen de aanloop vond ik slecht.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:21 schreef Frey het volgende:
De exit van Sylvia zal voor mij altijd op 1 blijven staan, maar wat was deze prachtig. En wie had dat nog verwacht na vrijdag? Na de teleurstellende ontknopingen in de "veegweek" was dit eindelijk weer even het GTST van toen. Die stilte ook op het eind... En om het helemaal af te maken die aftiteling waardoor ik na afloop met kippenvel voor de buis zat. En hoe mooi om haar naar Roos te laten gaan. Een ode aan Guusje die een dag voor de aflevering al 5 jaar niet meer onder ons was...
Zeker een waardig afscheid van Anita Dendermonde.
ik voel me niet aangevallen hoor, ik verbaasde me alleen over die opmerking.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zo voel jij je ff niet aangevallen... het spijt me hoor... laat ik het zo zeggen bij degene bij wie ik ben geweest ging het niet zo... kan echt pissig worden op iemand die zo reageert maar goed!
No offence, maar je hebt een keer eerder zo gereageerd in een ander (niet-gtst) topic, niemand heeft de monopoly op tw weten hoe iets wel of niet gebeurd is, een situatie kan voor persoon A de norm zijn, dit betekent niet direct dat hij persoon B ermee aanvalt of andersomquote:Op zondag 1 februari 2009 09:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik voel me niet aangevallen hoor, ik verbaasde me alleen over die opmerking.
volgens mij voel jij je aangevallen.
maak je niet zo druk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |