Die hebben toch nog is een relatie gehadquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef Michellee het volgende:
Heb ik iets gemist?? Waarom geeft Jack zoveel om Anita?
Hmmm, dan was dat in één van mijn GTST stops...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die hebben toch nog is een relatie gehad
Enorm treurige aflevering verder, zal morgen ook wel weer zo zijn
Het einde met Dennis en Stefano was mooi. Ik hoop alleen dat we nog een hoop flashbacks en prachtige afscheidsmomenten mogen beleven. Hopelijk ook geen bestaande muziek meer overigens. Ik verlang naar de tune van Rik en Anita als ze samen zijn en zij sterft.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef Frey het volgende:
Vond het toch een mooie aflevering.![]()
Ben benieuwd naar morgen.
Laura werd door Noud overgehaald om er maar afstand van te doen (te groot, teveel herinneringen) en nu woont ze in een suite in De Rozenboom (waar meer mensen wonen dan dat er gasten zijn)quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:45 schreef GSMboy het volgende:
Trouwens, wat is er met het huis van laura gebeurd? Die zie je ook niks?
Was die nou verkocht ofzo??
Nou, Stefano is uit New York komen vliegen (een vlucht van 7 - 8 uur), en Dennis kwam aanvliegen uit Tokyo (een vlucht van 14 uur).quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:07 schreef Lychee_ het volgende:
Wat ik ook raar vind..
Anita ligt al dagen in het ziekenhuis en nu wordt iedereen pas opgetrommelt.
Toen moest ik inderdaad gelijk aan deze reeks op Fok denken haha.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Maareh, eindelijk iemand die zegt 'hou op met dat gelieffie'. Heerlijk
Idd.quote:
Ik had het meer over dat het nog even heeft geduurd dat Charlie is ingeseind.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef Perico het volgende:
[..]
Nou, Stefano is uit New York komen vliegen (een vlucht van 7 - 8 uur), en Dennis kwam aanvliegen uit Tokyo (een vlucht van 14 uur).
Stefano moest 6 uur tijdsverschil erbij optellen, terwijl Dennis juist 9 uur ervan af mocht trekken. Dus ze zijn om het even mee te spelen, best tijdig ingeseind.
(wel saillant detail, voor de fake begrafenis van Ludo kwam Stefano toen niet over, omdat Lucas oorpijn had en niet kon vliegen).
Dat vind ik ook raar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef kissa het volgende:
Ik zie Charlie ook niet meer in haar kap-/ beautysalon
Inderdaad! Moest gelijk aan dit topic denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Maareh, eindelijk iemand die zegt 'hou op met dat gelieffie'. Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |