dat gevoel ken ik...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:00 schreef Ciscostar het volgende:
zo stom he...
zit ik net trauma centrum te kijken een meisje (ik gok 20 ofzo) die heeft klachten na haar abortus
Verteld ze doodleuk dat ze al 3x zwanger is geweest... 2x abortus gedaan en 1x gehouden
Dan denk ik ook... wij willen een kind en zij haalt het gewoon 2x weg
Ik denk niet dat ik morgen ga testen, kon mezelf net namelijk al niet inhoudenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:41 schreef mijsje het volgende:
Fiemeeltjeben benieuwd voor je voor morgen, hoop zo dat er positief getest kan worden! (en anders dat
gauw komen... niks zo frustrerend dan lange cyclus terwijl je niet zwanger bent...) maar dus vooral het eerste!
Ik heb altijd 5 dagen voor NOD al een heel licht streepje gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:03 schreef mijsje het volgende:
Meimeltje, vroeger dan 1 dag voor NOD is toch lastig om te testen? dan wordt het toch bijna altijd sowieso negatief, al ben je misschien wel zwanger?ik kan me voorstellen dat het wachten killing is hoor, ik begin er een beetje ervaring in te krijgen...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:40 schreef Memmel het volgende:
Rocka! Helemaal super!![]()
Even een vraagje aan de dames hier. Ik vraag het me gewoon af: waarom zie ik bijna nooit iemand hier met een Predictor test testen? Zijn die in verhouding duur, onbetrouwbaar, onhandig? Heb het zelf nl wel gedaan, vandaar dat ik het me afvraag.
En ik hoop natuurlijk dat veel meiden hier ook snel verder kunnen!
Mail ze maar naar mij!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb net ook nog maar een testje ertegen aan gegooid
Wel foto's maar geen webspace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |