ja joh, laten we topics gaan openen met alleen een plaatje in de OPquote:Op zondag 1 februari 2009 16:05 schreef jimmyrodgers het volgende:
Ben ik nog op tijd?
Dat waren lieve egels, waarom mag dat niet?
mwah, als je dr een mooi topic van kan maken, met een mooie OP, ga je gang zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef jimmyrodgers het volgende:
Mag ik dan een centraal lieve beestjes plaatjes openen?
Nee ik ga er geen werk ik stoppenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, als je dr een mooi topic van kan maken, met een mooie OP, ga je gaan zou ik zeggen.
hoe mn collega's dr over denken, weet ik niet
Huh? MSN? Ik post hier in een forum, wat heeft jouw MSN hier mee te maken? Waarom gaat dat topic op slot? Mist er een plaatje in de OP?quote:
schat, bans worden niet besproken en als je iets tegen een FA of A heb kan je beter een topic openen in FB om serieus genomen te wordenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huh? MSN? Ik post hier in een forum, wat heeft jouw MSN hier mee te maken? Waarom gaat dat topic op slot? Mist er een plaatje in de OP?
schatquote:Op maandag 2 februari 2009 19:44 schreef murp het volgende:
[..]
schat, bans worden niet besproken en als je iets tegen een FA of A heb kan je beter een topic openen in FB om serieus genomen te worden
je wilt een unban bespreken, omdat je dat niet tof vind... die worden ook niet besproken op het forum.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
schat![]()
Ik bespreek geen ban, ik bespreek helemaal niks. Ik vraag Remlof wat.
Als jij vindt dat het topic in FB hoort, dan zou je hem kunnen verplaatsen, ik open het in ONZ omdat ik vindt dat het hier het beste past. Maar nee, het slotje is snel gezet.
Oh ja, maar wel keihard roepen dat je on-topic moet blijven in Snakeyquote:Op maandag 2 februari 2009 19:50 schreef murp het volgende:
[..]
je wilt een unban bespreken, omdat je dat niet tof vind... die worden ook niet besproken op het forum.
Als je remlof wilt spreken kan dat via PM en waarschijnlijk ook op MSN
maar schat, je qoute nu mijn qoute daar staan weer andere dingen in dat je nu weer aanhaaltquote:Op maandag 2 februari 2009 19:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, maar wel keihard roepen dat je on-topic moet blijven in Snakey
Tja, tegen zoveel domheid kan ik niet op.
Maar kick het topic dan naar het forum waar jij, oh godheid zelve, denkt dat het hoort.
Take a hint!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:59 schreef murp het volgende:
[..]
naja geowned
ik heb ook niets te vertellen hier he?
FAIL
Welnee johquote:Op maandag 2 februari 2009 19:59 schreef murp het volgende:
[..]
naja geowned
ik heb ook niets te vertellen hier he?
FAIL
ik vind roze mooi, maar dat gaat ook niet lukkenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als dat je favo kleur is, maar sommigen vinden wit mooi, of gewoon grenen.
tnx, al wat aan gedaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:10 schreef Homp_Vet het volgende:
Gadverdamme!
Ik kan hier niet mee omgaan.
Deze chick
Tsja, ach. Ik heb ook wel eens wat geilers gezien dan dat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:10 schreef Homp_Vet het volgende:
Gadverdamme!
Ik kan hier niet mee omgaan.
Deze chick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |