Hoezo niet. Werd er gebaggerd? Er werd iets voorgesteld en er werd door 90 % van de aanwezige mee gedaan. Geen offtopic gezwets of Tong80 schijt.quote:
ff overleg ok?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:46 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom ging deze op slot:
Interessante vraag.
?
Even de bagger wegmieteren, en je hebt een ''Paint hier wat er gebeurt als ongelovigen bij God aankomen'' topic.
Heeft er eindelijk een topic potentie, gebeurt er dit
Ik klaag er toch over in FB? Boem niet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 19:53 schreef Paul het volgende:
Wat een zeikerd ben je boem
Alsof het zo'n fantastisch topic was
Ik denk dat hij mijn flubberhond topic van vanmiddag bedoeld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik klaag er toch over in FB? Boem niet?
Alsof jouw topics zo goed zijn
Ja maar ik hou nog van je hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mijn flubberhond topic van vanmiddag bedoeld.
Wanneer heb jij mij zien klagen over slotjes?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik klaag er toch over in FB? Boem niet?
Alsof jouw topics zo goed zijn
Yvonne?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:02 schreef Het_hupt het volgende:
TS moet maar ff een nieuwe poging doen voor'n pareltje
Mag ie alsjeblieft weer open? Ik vind dit zo sneu voor de overige Fok!kers.. ik zal me gedragen, promise!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Het_hupt het volgende:
Slotje, jullie blijven in de SC vast zitten
jammer, best wel
zal hem ff opruimen, dan nog maar eens kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mag ie alsjeblieft weer open? Ik vind dit zo sneu voor de overige Fok!kers.. ik zal me gedragen, promise!
Tnx huppel. Zallutniemeerdoenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zal hem ff opruimen, dan nog maar eens kijken.
bij de volgende SC istie echt dicht
Damn, jij bent snel met het middagslotjequote:
nieuwe slotjes van de baas gekregen, die zijn goed gesmeerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Damn, jij bent snel met het middagslotjeis dat wel nodig? Niet even 5 minuutjes respijt om elkaar even snel goeiemiddag te wensen?
ik vond mijn argument beter om hem te sluitenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef -SG- het volgende:
Ik vond het wel een geldige reden om het te openen.
Nee, jou topic is goed wil je zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik vond mijn argument beter om hem te sluiten
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, jou topic is goed wil je zeggen.
neequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:02 schreef -SG- het volgende:
Maar mijn topic kreeg nog geen eens de kans.
Mag ie wel open als ik erbij zet dat mijn hotmail adres vandaag 7 jaar is geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |