Hoezo niet. Werd er gebaggerd? Er werd iets voorgesteld en er werd door 90 % van de aanwezige mee gedaan. Geen offtopic gezwets of Tong80 schijt.quote:
ff overleg ok?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:46 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom ging deze op slot:
Interessante vraag.
?
Even de bagger wegmieteren, en je hebt een ''Paint hier wat er gebeurt als ongelovigen bij God aankomen'' topic.
Heeft er eindelijk een topic potentie, gebeurt er dit
Ik klaag er toch over in FB? Boem niet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 19:53 schreef Paul het volgende:
Wat een zeikerd ben je boem
Alsof het zo'n fantastisch topic was
Ik denk dat hij mijn flubberhond topic van vanmiddag bedoeld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik klaag er toch over in FB? Boem niet?
Alsof jouw topics zo goed zijn
Ja maar ik hou nog van je hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mijn flubberhond topic van vanmiddag bedoeld.
Wanneer heb jij mij zien klagen over slotjes?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik klaag er toch over in FB? Boem niet?
Alsof jouw topics zo goed zijn
Yvonne?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:02 schreef Het_hupt het volgende:
TS moet maar ff een nieuwe poging doen voor'n pareltje
Mag ie alsjeblieft weer open? Ik vind dit zo sneu voor de overige Fok!kers.. ik zal me gedragen, promise!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef Het_hupt het volgende:
Slotje, jullie blijven in de SC vast zitten
jammer, best wel
zal hem ff opruimen, dan nog maar eens kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mag ie alsjeblieft weer open? Ik vind dit zo sneu voor de overige Fok!kers.. ik zal me gedragen, promise!
Tnx huppel. Zallutniemeerdoenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zal hem ff opruimen, dan nog maar eens kijken.
bij de volgende SC istie echt dicht
Damn, jij bent snel met het middagslotjequote:
nieuwe slotjes van de baas gekregen, die zijn goed gesmeerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Damn, jij bent snel met het middagslotjeis dat wel nodig? Niet even 5 minuutjes respijt om elkaar even snel goeiemiddag te wensen?
ik vond mijn argument beter om hem te sluitenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef -SG- het volgende:
Ik vond het wel een geldige reden om het te openen.
Nee, jou topic is goed wil je zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik vond mijn argument beter om hem te sluiten
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, jou topic is goed wil je zeggen.
neequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:02 schreef -SG- het volgende:
Maar mijn topic kreeg nog geen eens de kans.
Mag ie wel open als ik erbij zet dat mijn hotmail adres vandaag 7 jaar is geworden
zag je graag dat het een 2e kans kreeg?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is Dit Was Het Nieuws: FOK!editie gesloten?
Het heeft potentie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zag je graag dat het een 2e kans kreeg?
ok, dan zie ik het probleem niet om het topic weer open te gooien hoorquote:
Ik vroeg me af waarom het in eerste instantie gesloten was? In mijn ogen is het namelijk een topic met potentie, waren de reacties ontopic en kon ik uit je sluitpost de reden tot sluiten niet achterhalen. Dat hij weer open is lijkt mij niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zag je graag dat het een 2e kans kreeg?
soms moet je gewoon iets een 2e kans geven imhoquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom het in eerste instantie gesloten was? In mijn ogen is het namelijk een topic met potentie, waren de reacties ontopic en kon ik uit je sluitpost de reden tot sluiten niet achterhalen. Dat hij weer open is lijkt mij niet meer dan logisch.
Wil je even je kloonbek houden met je gemekker?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:45 schreef Kurolon het volgende:
User ikJur heeft tubgirl in zijn signature
quote:
alsje, hij is idd mooiquote:Yvonne, o Yvonne
vele kerels hebt gij beklomme
Talrijk manspersoon voor u gewonne
o wat doet gij toch op fok!
Yvonne, o yvonne
van heilig bloed zijt gij doordronge
bedruip hiermee ene tamponne
en stop het in mijn kerstsok
Yvonne, o yvonne
Gij eerste wereldoorlogsche bomme
met u erbij was men in 1915 reeds gewonne
gij verjaagt den Duits met de fok!stok
Yvonne, o yvonne
de naam Brechtje ghebt hij verzonne
uit uw goudmijn is zij ontgonne
en meteen aangemeld op fok!
Yvonne, o yvonne
heldin van het kapsalonne
gij straalt gelijk de zonne
Ik toon mijn bifi voor een lok!
Yvonne, o yvonne
Des hemels zijt gij gezonde
om de goede zede te verkond'ge
althans hier bij ons op fok!
had gekund, maar je zag mn sluitpostquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[schokkend] she.rar > Ze heeft gelogen!
Topic heeft een paint, en een verder doel... beetje zonde om die nu al dicht te gooienKan zoveel moois uit komen
Creativiteit der fokkers en zulks
ik zag m ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
had gekund, maar je zag mn sluitpost
Dan maar hier.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als je het er niet eens mee bent, kun je naar forum@fok.nl mailen
omdat dat zo isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan maar hier.
Leg me eens uit waarom topics als deze van Tong niet gesloten worden. Als het een andere ts was geweest, was dit topic al na enkele minuten dichtgegooid. Waarom de voorkeursbehandeling van Tong?
ben blij dat het duidelijk voor je is, daar zijn we voorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Goed dat je het modbeleid hier nog eens mee duidelijk hebt gemaakt. En dan maar afvragen waarom ONZ niet meer is wat het voreger was, waarom er zoveel gebaggerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |