Die vergelijking blijven mensen trekken, en ergens klopt ie wel, maar er is m.i. wel een essentieel verschil... Namelijk dat ik iemands hyves moet opzoeken om te kijken of en wat diegene uberhaupt in z'n WWW heeft gezet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:31 schreef BananaGiraffe het volgende:
Twitter is toch net als dat WieWatWaar op Hyves ?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die vergelijking blijven mensen trekken, en ergens klopt ie wel, maar er is m.i. wel een essentieel verschil... Namelijk dat ik iemands hyves moet opzoeken om te kijken of en wat diegene uberhaupt in z'n WWW heeft gezet.
Via Twitter krijg je vanzelf alle updates te zien van mensen die jij graag wil volgen.
Nou, top, heb je daar meteen het grootste voordeel opgenoemdquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:19 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hyves homepage ook. Tegenwoordig kan je zelfs op WWW's reageren. Ik denk dat twitter altijd meer voor 'nerds' zal zijn hier in Nederland. Hier zijn we toch wat visueler ingesteld dan daar in de VS denk ik en we hebben al foto's op profielensites sinds CU2 10 jaar terug. Ik denk niet dat twitter hier snel interessant gaat worden voor de 13/14 jarige breezahboys.
Wat is de toegevoegde waarde van jouw post?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:29 schreef Toad het volgende:
Maar wat is nou de toegevoegde waarde van Twitter?
Mwhoa, ik steek van Fok best wat op. Het is interessant om andere meningen te horen over een bep. onderwerp en leuk om te discussiëren. Ik zou het niet zinloos willen noemen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van jouw post?
Het is bedien gewoon zinloos tijdverdrijf op internet; net zoals je vroeger met de hele famillie om een sjoelbak heenhing.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nou, top, heb je daar meteen het grootste voordeel opgenoemd
Epic fail toch wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:02 schreef Ra-z het volgende:
Ik ga me plee twitterbaar maken zodat iedereen kan zien wanneer en hoeveel ik scheit!
LisaNova!quote:
probeer TwitterFon eensquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:20 schreef RHCPeter het volgende:
Ook twittert sinds 2007
Had toen 1 post geplaatstEn vandaag weer begonnen op de iPhone. Kijken hoe lang ik het volhoud. Is vooral leuk om andere bekenden te volgen zoals een michiel veenstra en dergelijke
![]()
Mijne is http://www.twitter.com/RHCPeter
Dat wil je censureren ofzo?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef Posdnous het volgende:
# nu naar de Bakker
# lekker wijf bij de bakker die me niet wil
# nu brood eten
# kutprogramma op TV
etc.
boeiend man.
Ik kan me voorstellen dat het idee voor mensen die daadwerkelijk iets te vertellen hebben, nieuwsmakers e.d., zeker wel nut kan hebben, maar iedere boerelul die tegenwoordig z'n compleet oninteressante ellende op twitter zet... dat kan toch niet de bedoeling zijn
quote:
Ik word zo moe van dit soort nietszeggende dooddoeners. Net als 'dan kijk je er toch niet naar' op TV. Maar voorlopig is er geen fatsoenlijk programma meer te zien. Hier word je er aan alle kanten mee doodgegooid. Elk forum of persoonlijke pagina of wat dan ook wordt geïntegreerd met die Twitter-ellende zodat je er niet echt aan ontkomt.quote:Als iemand niks zinnigs te melden heeft, volg 'm toch nietDa's ook een voordeel van twitter.
Geef eens 1 twitter van een persoon ( dus geen site of iemand die zijn blog updates er naartoe ramt om een paar extra views op zijn site te krijgen ) die een twitter heeft die interessant is om te volgenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:29 schreef LastRequest het volgende:
Mensen denken ook echt dat iedereen alleen maar meldt dat ie wat gaat eten, of naar de wc gaat, of whatever
Ik heb één iemand die zulke onzindingen tweet, de rest stuurt links die relevant zijn voor mijn studie (studiegenoten en docenten zijn dat dan) of vertelt over een congres oid waar ze op dat moment zijn. Vind ik interessant
nee, dat zijn geen dooddoeners, zo zit twitter nu eenmaal in elkaar. vrijwel niemand ziet hetzelfde op twitter aangezien vrijwel iedereen weer andere combinaties van mensen volgt. je volgt wat je leuk vindt en als iemand alleen maar onzin praat dan volg je die persoon niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef Posdnous het volgende:
[..]
eh.. hoezo?
[..]
Ik word zo moe van dit soort nietszeggende dooddoeners. Net als 'dan kijk je er toch niet naar' op TV. Maar voorlopig is er geen fatsoenlijk programma meer te zien. Hier word je er aan alle kanten mee doodgegooid. Elk forum of persoonlijke pagina of wat dan ook wordt geïntegreerd met die Twitter-ellende zodat je er niet echt aan ontkomt.
@vincentevertsquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Geef eens 1 twitter van een persoon ( dus geen site of iemand die zijn blog updates er naartoe ramt om een paar extra views op zijn site te krijgen ) die een twitter heeft die interessant is om te volgen90%
Ik heb nu seks2:01 AM Feb 13th from Tweetiequote:
ok ok er zitten wat interessante dingen tussen, maar nog steeds teveel "Net aangemeld bij 'mijn oxxio' handig! Geen inzicht in mijn energie prijzen, verbruik, jaaroverzicht etc. Alleen mijn adres+bankrekening :-(" of "'was weer een leuke dag! Iedereen welterusten. Morgen presentatie in zwolle bij seniorweb.nl dus om 7 uur weg :-("quote:
dan is twitter dus niets voor jou, ik vind het zelf namelijk wel leuk om te lezenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef Ra-z het volgende:
[..]
ok ok er zitten wat interessante dingen tussen, maar nog steeds teveel "Net aangemeld bij 'mijn oxxio' handig! Geen inzicht in mijn energie prijzen, verbruik, jaaroverzicht etc. Alleen mijn adres+bankrekening :-(" of "'was weer een leuke dag! Iedereen welterusten. Morgen presentatie in zwolle bij seniorweb.nl dus om 7 uur weg :-("
dat verneukt het compleet voor mij als dit soort dingen tussen 'serieuze' content heen staatdan volg ik wel zijn profiel op blip.tv want dan heb je dezelfde items zonder dat oninteressante gedoe ertussendoor
http://twitter.com/vincentequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:55 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ik heb nu seks2:01 AM Feb 13th from Tweetie
haha maar zal voor de rest wel leuk zijn
Ik ga het vanaf nu ook een beetje in de gaten houden.
@MaximeVerhagenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Geef eens 1 twitter van een persoon ( dus geen site of iemand die zijn blog updates er naartoe ramt om een paar extra views op zijn site te krijgen ) die een twitter heeft die interessant is om te volgen90%
oh fuck, bedoelde @vincente iddquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:07 schreef Ra-z het volgende:
[..]
http://twitter.com/vincente
bij http://twitter.com/vincenteverts staat vrij groot fake vincent everts in de titlebar
Iets met een gat in je schoen hebben enzo...quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:41 schreef Misan het volgende:
veel mensen gebruiken het daarnaast gewoon als slowchat en als je het niet interessant vindt dan volg je die mensen niet.
Dan volg je mensen met dat soort updates toch gewoon niet meerquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef Ra-z het volgende:
[..]
ok ok er zitten wat interessante dingen tussen, maar nog steeds teveel "Net aangemeld bij 'mijn oxxio' handig! Geen inzicht in mijn energie prijzen, verbruik, jaaroverzicht etc. Alleen mijn adres+bankrekening :-(" of "'was weer een leuke dag! Iedereen welterusten. Morgen presentatie in zwolle bij seniorweb.nl dus om 7 uur weg :-("
dat verneukt het compleet voor mij als dit soort dingen tussen 'serieuze' content heen staatdan volg ik wel zijn profiel op blip.tv want dan heb je dezelfde items zonder dat oninteressante gedoe ertussendoor
geef toe, best interessantquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets met een gat in je schoen hebben enzo...
Kekke sokken, dat dan weer welquote:
Meh valt reuze meequote:
Weer zo'n lichtquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:03 schreef Sgele het volgende:
Wat moet je nou met Twitter? Mensen laten weten dat je zit te schijten? Ik weet niet wat ik erger vind...Hyves of Twitter
nee, Twitter gebruik ik om mensen te laten weten dat ik op jou zou willen schijten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:03 schreef Sgele het volgende:
Wat moet je nou met Twitter? Mensen laten weten dat je zit te schijten? Ik weet niet wat ik erger vind...Hyves of Twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat leest best kutquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vier pagina's over Twitter in het FD van vandaag: http://pdfvia.com/showfile-925/twitter_in_fd.pdf
Zie het gewoon als een mini-blog, waar je verteld wat je aan het doen bent.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:03 schreef Sgele het volgende:
Of interessante linkjes en/of foto's posten etc.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:04 schreef laura_90 het volgende:
[..]
Zie het gewoon als een mini-blog, waar je verteld wat je aan het doen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |