8 juni!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik kom ook zelden verder dan die ene regel..
Wanneer is jullie dag, eigenlijk?
(en gefeliciteerd, volgens mij had ik dat al gedaan, maar ik weet niet of je dat nog gezien had)

Tientallen miljoenen, wel ja. Betaal mijn hypotheek gewoon even of zo. 2 ton is alles wat ik vraag.quote:De snelgroeiende microblogdienst Twitter heeft een investeerder gevonden die naar verluidt tientallen miljoenen in het bedrijf wil steken.
Dat meldt het doorgaans goed ingevoerde Techcrunch. Twitter is een dienst waar gebruikers elkaar via korte updates op de hoogte kunnen houden van hun doen en laten. De berichtjes kunnen ook worden geplaatst of gelezen met speciale software, per sms of met een mobiele telefoon.

Whehehequote:---------- Forwarded message ----------
From: Twitter <twitter-follow-xxxxx@postmaster.twitter.com>
Date: 2009/1/27
Subject: Barack Obama is now following you on Twitter!
To:xxxxxxxxxx@gmail.com
Hi, pieter020 (pieter020).
Barack Obama (BarackObama) is now following your updates on Twitter.
Check out Barack Obama's profile here:
http://twitter.com/BarackObama
Best,
--
Turn off these emails at: http://twitter.com/account/notifications

Net zoals hyvesquote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik vind twitter onzin. Krijg allemaal maar vlekken

quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef Adfundum het volgende:
twitter:
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
ik pak koffie
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
ik pak bier

Dat zegt m.i. meer over jou, dan over twitter...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef Adfundum het volgende:
twitter:
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
ik pak koffie
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken

Ja en? Welkom in 2009. Elke werknemer gaat eerst Google/hyves/myspace door tegenwoordig. Dan zal een brei aan nutteloze Twitter berichtjes wel het laatste zijn om door te spitten lijkt mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja en je potentiele nieuwe werkgever leest heel je Twitter uit en weet gelijk hoe je werkt en denkt.
Goh ben je wel een serieus persoon?

Vergeet LinkedIn niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja en? Welkom in 2009. Elke werknemer gaat eerst Google/hyves/myspace door tegenwoordig. Dan zal een brei aan nutteloze Twitter berichtjes wel het laatste zijn om door te spitten lijkt me.

Soms zie ik mensen posten dat ze in de kroeg zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Megumi het volgende:
Ik zie het voor me.
Ik schijt nu
ik bel nu enz.

Maar hoe heb je zootje ingesteld dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Echt waar!!
http://twitter.com/pieter020/followers

Het is nķg kanslozer en stompzinniger dan heel de dag fokken, een volle msn-lijst hebben en op minstens 2 community sites 200+ vrienden hebben.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk. Wat is er tof aan? Wat voegt het toe?

Maar Obama heeft waarschijnlijk wel regelmatig wat interesants te melden. Als ik twitter had was het elke dag hetzelfde.quote:

Maar iemand zou dan kunnen zeggen: "goh, wat heb jij een toffe dag gehad" ofzo.........quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:50 schreef hypzer het volgende:
[..]
Maar Obama heeft waarschijnlijk wel regelmatig wat interesants te melden. Als ik twitter had was het elke dag hetzelfde.
05:00: Ik word wakker
05:10: Ik loopt met de hond
05:20: Brood smeren
05:30: Ik stap in de auto naar mijn werk
07:00: Ik ga aan het werk
15:30: Ik ben weer vrij
17:00: Ik ben weer thuis
17:15: Eten
23:00: Slapen,
Volgende dag hetzelfde
Lekker interesant

Voeg dan ook nog even interessante artikelen toe die je tegenkomt, leuke nieuwsberichten, dingen die je op je werk meemaakt die nuttig kunnen zijn voor anderen, en je bent al een heel eind op weg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:50 schreef hypzer het volgende:
[..]
Maar Obama heeft waarschijnlijk wel regelmatig wat interesants te melden. Als ik twitter had was het elke dag hetzelfde.
05:00: Ik word wakker
05:10: Ik loopt met de hond
05:20: Brood smeren
05:30: Ik stap in de auto naar mijn werk
07:00: Ik ga aan het werk
15:30: Ik ben weer vrij
17:00: Ik ben weer thuis
17:15: Eten
23:00: Slapen,
Volgende dag hetzelfde
Lekker interesant

jij gaat morgen naar spanjequote:Op maandag 23 februari 2009 13:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik probeer nu ook te twitteren maar als ik die berichten lees![]()
# Tvtjes kijken about 16 hours ago from web
# Buik ontploffing about 18 hours ago from web
# Indonesisch eten is best heet, joh. about 18 hours ago from web
# volgens mij stink ik uit mijn mond about 22 hours ago from web
![]()
Deze birchten zijn trouwens van een fok!ker die zijn twitter niet in z'n profiel heb staan![]()

Juahquote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jij gaat morgen naar spanje

Dat ligt er maar net aan wat je te melden hebtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:05 schreef Chaos-Zero het volgende:
Mede dankzij dit topic gister ook maar eens gaan kijken op Twitter. Maar wtf, het enige wat je kan is laten zien wat je aan het doen bent? Zoiets heb je toch ook op Hyves? Ik snap er niks van..

Ja maar kom op, waarom zou je dingen vertellen aan mensen die je niet kent. En over Gmail, mijn Gmail doet het hier prima. Opzich is het grappig, maar imo alleen als je vrienden er op zitten incl mobiel internet hebben. Dat ze thuis zijn en achter de pc/laptop zitten en dat melden tja..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je te melden hebt. Ik gebruik 't ook om via mobypicture foto's te laten zien, interessante linkjes te posten etc. En actueel: nu GMail down is, weet je meteen dat je niet de enige bent: http://search.twitter.com/search?q=gmail

Dat is met een website nog veel meer het geval. Waarom zou men dan nog een website makenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:12 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja maar kom op, waarom zou je dingen vertellen aan mensen die je niet kent.
Wat is het verschilquote:En over Gmail, mijn Gmail doet het hier prima. Opzich is het grappig, maar imo alleen als je vrienden er op zitten incl mobiel internet hebben. Dat ze thuis zijn en achter de pc/laptop zitten en dat melden tja..

Er zijn idd mensen die echt nutteloze dingen neerzetten.. a la "Even boodschappen doen" "Nu koken" "Ziet er lekker uit, ga nu eten" "Jammie zeg, wat was dat lekker" "Pff, ik zit nog steeds vol"quote:Op maandag 23 februari 2009 13:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik probeer nu ook te twitteren maar als ik die berichten lees![]()
# Tvtjes kijken about 16 hours ago from web
# Buik ontploffing about 18 hours ago from web
# Indonesisch eten is best heet, joh. about 18 hours ago from web
# volgens mij stink ik uit mijn mond about 22 hours ago from web
![]()
Deze birchten zijn trouwens van een fok!ker die zijn twitter niet in z'n profiel heb staan![]()

Het is zeker handig, je heb mij niet horen zeggen dat het niet handig is. Alleen ik vind het meer iets wat handiger is voor onderweg. Wat je ziet, doet, naar toe gaat etc..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is met een website nog veel meer het geval. Waarom zou men dan nog een website makenBovendien heb je de mogelijkheid om mensen te volgen en zij jou ook. Da's ook een soort van kennen dus.
[..]
Heb je gelijk in, maar ik snap niet dat je mensen wilt volgen die je eigenlijk helemaal niet kent aan de andere kant van de wereld. Het is natuurlijk wel grappig en een leuk, alleen ik zou het leuker vinden als er wat meer om heen zit. Maar goed, misschien heb ik het nog te kort gezien/gebruikt om er echt een ordeel over te geven. Ik geef het nog wel een kans. Ik ga nog wel even op zoek naar een applicatie voor m'n telefoon om het snel te kunnen benaderen.
Wat is het verschilJuist handig om ff te checken of een probleem alleen bij jou optreedt of bij iedereen.

Heb je gelijk in, maar ik snap niet dat je mensen wilt volgen die je eigenlijk helemaal niet kent aan de andere kant van de wereld. Het is natuurlijk wel grappig en een leuk, alleen ik zou het leuker vinden als er wat meer om heen zit. Maar goed, misschien heb ik het nog te kort gezien/gebruikt om er echt een ordeel over te geven. Ik geef het nog wel een kans. Ik ga nog wel even op zoek naar een applicatie voor m'n telefoon om het snel te kunnen benaderen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is met een website nog veel meer het geval. Waarom zou men dan nog een website makenBovendien heb je de mogelijkheid om mensen te volgen en zij jou ook. Da's ook een soort van kennen dus.
[..]
Wat is het verschilJuist handig om ff te checken of een probleem alleen bij jou optreedt of bij iedereen.

Ik volg bepaalde mensen die ik niet ken alleen maar omdat ze werken in hetzelfde vakgebied als ik, hetzelfde geldt voor mensen die ik niet ken die dezelfde hobby uitoefenen als ik. Verder volg ik eigenlijk alleen maar mensen die ik (via-via) kenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:24 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar ik snap niet dat je mensen wilt volgen die je eigenlijk helemaal niet kent aan de andere kant van de wereld. Het is natuurlijk wel grappig en een leuk, alleen ik zou het leuker vinden als er wat meer om heen zit. Maar goed, misschien heb ik het nog te kort gezien/gebruikt om er echt een ordeel over te geven. Ik geef het nog wel een kans. Ik ga nog wel even op zoek naar een applicatie voor m'n telefoon om het snel te kunnen benaderen.
Het is zeker handig, je heb mij niet horen zeggen dat het niet handig is. Alleen ik vind het meer iets wat handiger is voor onderweg. Wat je ziet, doet, naar toe gaat etc..

Twitter was vanmorgen 15 minuten eerder dan de BBC met het nieuws.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef F04 het volgende:
Twitter was wel behoorlijk snel met het nieuws vanmorgen.

Vliegtuig raakt de grond: 10:31 uurquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:16 schreef super-muffin het volgende:
Maar het eerste bericht op Twitter was net na een bericht op BNR nieuwsradio.

Je hebt ook meisjes die posten wat ze aanhebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:19 schreef LastRequest het volgende:
Er zijn idd mensen die echt nutteloze dingen neerzetten.. a la "Even boodschappen doen" "Nu koken" "Ziet er lekker uit, ga nu eten" "Jammie zeg, wat was dat lekker" "Pff, ik zit nog steeds vol"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |