abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65438693
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef NJ het volgende:

[..]

Ik kom ook zelden verder dan die ene regel.

.
Wanneer is jullie dag, eigenlijk?
(en gefeliciteerd, volgens mij had ik dat al gedaan, maar ik weet niet of je dat nog gezien had)
8 juni!

& tnx, ik heb het volgens mij niet gezien! .
pi_65439210
Nou, ik vind twitter onzin. Krijg allemaal maar vlekken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_65439382
quote:
De snelgroeiende microblogdienst Twitter heeft een investeerder gevonden die naar verluidt tientallen miljoenen in het bedrijf wil steken.

Dat meldt het doorgaans goed ingevoerde Techcrunch. Twitter is een dienst waar gebruikers elkaar via korte updates op de hoogte kunnen houden van hun doen en laten. De berichtjes kunnen ook worden geplaatst of gelezen met speciale software, per sms of met een mobiele telefoon.
Tientallen miljoenen, wel ja. Betaal mijn hypotheek gewoon even of zo. 2 ton is alles wat ik vraag.
pi_65442794
quote:
---------- Forwarded message ----------
From: Twitter <twitter-follow-xxxxx@postmaster.twitter.com>
Date: 2009/1/27
Subject: Barack Obama is now following you on Twitter!
To:xxxxxxxxxx@gmail.com

Hi, pieter020 (pieter020).

Barack Obama (BarackObama) is now following your updates on Twitter.

Check out Barack Obama's profile here:

http://twitter.com/BarackObama

Best,
Twitter

--
Turn off these emails at: http://twitter.com/account/notifications
Whehehe
pi_65442957
Ja hoor
  dinsdag 27 januari 2009 @ 07:00:36 #56
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_65444253
Het is ergens eigenlijk wel komisch dat je van alle plaatsen, op FOK! gaat klagen over een nutteloos internet-medium
pi_65444287
Ach. Iemand die via Twitter zit te vertellen over elke koe die hij uit het treinraam ziet doet dat tenminste in stilte, in tegenstelling tot zo'n zinloze beller die het voor elkaar krijgt om dit soort crap een uur lang via een telefoongesprek rond te strooien.

Het is wat simpeler om te negeren. Dat is een voordeel.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:28:12 #58
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_65444793
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik vind twitter onzin. Krijg allemaal maar vlekken
Net zoals hyves

dinsdag 27 januari 2009 @ 08:28:24 #59
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_65452461
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
Ik Twitter gezellig mee trouwens
Ik heb zin om jou in je gezicht te twitteren!
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 13:21:38 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_65452707
Ik heb even zitten kijken, maar ik vat het niet zo. Volgens mij is het gewoon een soort van online dagboek.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_65453117
twitter:
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
ik pak koffie
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:21:07 #64
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_65454986
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef Adfundum het volgende:
twitter:
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
ik pak koffie
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
ik pak bier
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:38:43 #65
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_65455700
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef Adfundum het volgende:
twitter:
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
ik pak koffie
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Dat zegt m.i. meer over jou, dan over twitter...
pi_65457184
yep
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:28:42 #67
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_65457595
Ja en je potentiele nieuwe werkgever leest heel je Twitter uit en weet gelijk hoe je werkt en denkt.
Goh ben je wel een serieus persoon?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:30:37 #68
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65457678
Ik zie het voor me.

Ik schijt nu
ik bel nu enz.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:32:59 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65457777
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja en je potentiele nieuwe werkgever leest heel je Twitter uit en weet gelijk hoe je werkt en denkt.
Goh ben je wel een serieus persoon?
Ja en? Welkom in 2009. Elke werknemer gaat eerst Google/hyves/myspace door tegenwoordig. Dan zal een brei aan nutteloze Twitter berichtjes wel het laatste zijn om door te spitten lijkt me .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:50:44 #70
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_65464575
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja en? Welkom in 2009. Elke werknemer gaat eerst Google/hyves/myspace door tegenwoordig. Dan zal een brei aan nutteloze Twitter berichtjes wel het laatste zijn om door te spitten lijkt me .
Vergeet LinkedIn niet.
pi_65465461
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Megumi het volgende:
Ik zie het voor me.

Ik schijt nu
ik bel nu enz.
Soms zie ik mensen posten dat ze in de kroeg zijn
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_65465507
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor
Echt waar!!
http://twitter.com/pieter020/followers
  Admin dinsdag 27 januari 2009 @ 19:28:22 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65465781
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Echt waar!!
http://twitter.com/pieter020/followers
Maar hoe heb je zootje ingesteld dan?
ik zie nooit van die non informatie als ik moet poepen, piesen, kotsen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_65465913
Heb het een keer geprobeerd maar het bleef niet echt bepaald boeiend.
pi_65469627
Wat handig! Dat je met je 06 naar een pagina kan gaan waar een berichtje staat dat ook (op meerdere manieren ook nog eens) al met diezelfde 06 overgebracht had kunnen worden.

Da's net zoiets als een internetpagina zoeken waar je je SMSjes kan lezen. .
pi_65469707
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Leuk. Wat is er tof aan? Wat voegt het toe?
Het is nķg kanslozer en stompzinniger dan heel de dag fokken, een volle msn-lijst hebben en op minstens 2 community sites 200+ vrienden hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:41:58 #77
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_66178699
Twitter is de bom. Gebruik het al een jaar!
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_66199372
Twitter kan een toegevoegde waarde hebben als mensen ook echt iets te melden hebben.Nieuws bijvoorbeeld
pi_66207177
Mensen die op Hyves bashen maar wel Twitteren
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_66273540
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:42 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Obama is lid
Maar Obama heeft waarschijnlijk wel regelmatig wat interesants te melden. Als ik twitter had was het elke dag hetzelfde.

05:00: Ik word wakker
05:10: Ik loopt met de hond
05:20: Brood smeren
05:30: Ik stap in de auto naar mijn werk
07:00: Ik ga aan het werk
15:30: Ik ben weer vrij
17:00: Ik ben weer thuis
17:15: Eten
23:00: Slapen,

Volgende dag hetzelfde
Lekker interesant
pi_66370176
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:50 schreef hypzer het volgende:

[..]

Maar Obama heeft waarschijnlijk wel regelmatig wat interesants te melden. Als ik twitter had was het elke dag hetzelfde.

Volgende dag hetzelfde
Lekker interesant
Maar iemand zou dan kunnen zeggen: "goh, wat heb jij een toffe dag gehad" ofzo.........
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_66371585
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:50 schreef hypzer het volgende:

[..]

Volgende dag hetzelfde
Lekker interesant
Voeg dan ook nog even interessante artikelen toe die je tegenkomt, leuke nieuwsberichten, dingen die je op je werk meemaakt die nuttig kunnen zijn voor anderen, en je bent al een heel eind op weg.
pi_66371615
Ik probeer nu ook te twitteren maar als ik die berichten lees

# Tvtjes kijken about 16 hours ago from web

# Buik ontploffing about 18 hours ago from web

# Indonesisch eten is best heet, joh. about 18 hours ago from web

# volgens mij stink ik uit mijn mond about 22 hours ago from web

Deze birchten zijn trouwens van een fok!ker die zijn twitter niet in z'n profiel heb staan
pi_66371897
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

Deze birchten zijn trouwens van een fok!ker die zijn twitter niet in z'n profiel heb staan
jij gaat morgen naar spanje
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_66372275
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

jij gaat morgen naar spanje
Juah

Maar gelukkig heb ik door ook WiFi
pi_66405617
Mede dankzij dit topic gister ook maar eens gaan kijken op Twitter. Maar wtf, het enige wat je kan is laten zien wat je aan het doen bent? Zoiets heb je toch ook op Hyves? Ik snap er niks van..
pi_66405735
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:05 schreef Chaos-Zero het volgende:
Mede dankzij dit topic gister ook maar eens gaan kijken op Twitter. Maar wtf, het enige wat je kan is laten zien wat je aan het doen bent? Zoiets heb je toch ook op Hyves? Ik snap er niks van..
Dat ligt er maar net aan wat je te melden hebt . Ik gebruik 't ook om via mobypicture foto's te laten zien, interessante linkjes te posten etc. En actueel: nu GMail down is, weet je meteen dat je niet de enige bent: http://search.twitter.com/search?q=gmail
pi_66405843
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan wat je te melden hebt . Ik gebruik 't ook om via mobypicture foto's te laten zien, interessante linkjes te posten etc. En actueel: nu GMail down is, weet je meteen dat je niet de enige bent: http://search.twitter.com/search?q=gmail
Ja maar kom op, waarom zou je dingen vertellen aan mensen die je niet kent. En over Gmail, mijn Gmail doet het hier prima. Opzich is het grappig, maar imo alleen als je vrienden er op zitten incl mobiel internet hebben. Dat ze thuis zijn en achter de pc/laptop zitten en dat melden tja..
pi_66405991
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:12 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Ja maar kom op, waarom zou je dingen vertellen aan mensen die je niet kent.
Dat is met een website nog veel meer het geval. Waarom zou men dan nog een website maken Bovendien heb je de mogelijkheid om mensen te volgen en zij jou ook. Da's ook een soort van kennen dus.
quote:
En over Gmail, mijn Gmail doet het hier prima. Opzich is het grappig, maar imo alleen als je vrienden er op zitten incl mobiel internet hebben. Dat ze thuis zijn en achter de pc/laptop zitten en dat melden tja..
Wat is het verschil Juist handig om ff te checken of een probleem alleen bij jou optreedt of bij iedereen.
pi_66406091
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

Er zijn idd mensen die echt nutteloze dingen neerzetten.. a la "Even boodschappen doen" "Nu koken" "Ziet er lekker uit, ga nu eten" "Jammie zeg, wat was dat lekker" "Pff, ik zit nog steeds vol"

Er zijn echter ook nuttiger dingen.. mijn docenten en medestudenten twitteren ook, en zo krijg ik vaak interessante links door, of ik zie dingen uit de afstudeerprojecten van anderen.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_66406237
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat is met een website nog veel meer het geval. Waarom zou men dan nog een website maken Bovendien heb je de mogelijkheid om mensen te volgen en zij jou ook. Da's ook een soort van kennen dus.
[..]
Heb je gelijk in, maar ik snap niet dat je mensen wilt volgen die je eigenlijk helemaal niet kent aan de andere kant van de wereld. Het is natuurlijk wel grappig en een leuk, alleen ik zou het leuker vinden als er wat meer om heen zit. Maar goed, misschien heb ik het nog te kort gezien/gebruikt om er echt een ordeel over te geven. Ik geef het nog wel een kans. Ik ga nog wel even op zoek naar een applicatie voor m'n telefoon om het snel te kunnen benaderen.

Wat is het verschil Juist handig om ff te checken of een probleem alleen bij jou optreedt of bij iedereen.
Het is zeker handig, je heb mij niet horen zeggen dat het niet handig is. Alleen ik vind het meer iets wat handiger is voor onderweg. Wat je ziet, doet, naar toe gaat etc..
pi_66406254
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

[..]

Heb je gelijk in, maar ik snap niet dat je mensen wilt volgen die je eigenlijk helemaal niet kent aan de andere kant van de wereld. Het is natuurlijk wel grappig en een leuk, alleen ik zou het leuker vinden als er wat meer om heen zit. Maar goed, misschien heb ik het nog te kort gezien/gebruikt om er echt een ordeel over te geven. Ik geef het nog wel een kans. Ik ga nog wel even op zoek naar een applicatie voor m'n telefoon om het snel te kunnen benaderen.

Het is zeker handig, je heb mij niet horen zeggen dat het niet handig is. Alleen ik vind het meer iets wat handiger is voor onderweg. Wat je ziet, doet, naar toe gaat etc..
pi_66414817
tvp
pi_66416122
ik twitter ook. niet heel erg actief, maar ik probeer ook de berichtjes met het niveau van 'heb net gepoept' of 'rss feeds aan het lezen' te vermijden.
soms kom je wat leuks tegen via een van je followers, zoals een nieuwe film/serie/band ofzo. en het is stiekem wel leuk om te lezen waar andere mensen (vage/minder vage bekenden) mee bezig zijn.

oh, en mij kun je volgen op @danielpunt.
pi_66449504
Twitter was wel behoorlijk snel met het nieuws vanmorgen.
pi_66450276
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:24 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Ik volg bepaalde mensen die ik niet ken alleen maar omdat ze werken in hetzelfde vakgebied als ik, hetzelfde geldt voor mensen die ik niet ken die dezelfde hobby uitoefenen als ik. Verder volg ik eigenlijk alleen maar mensen die ik (via-via) ken

Welke telefoon heb je?
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:12:24 #97
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_66453922
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef F04 het volgende:
Twitter was wel behoorlijk snel met het nieuws vanmorgen.
Twitter was vanmorgen 15 minuten eerder dan de BBC met het nieuws.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_66454059
Maar het eerste bericht op Twitter was net na een bericht op BNR nieuwsradio.
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:20:22 #99
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_66454183
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:16 schreef super-muffin het volgende:
Maar het eerste bericht op Twitter was net na een bericht op BNR nieuwsradio.
Vliegtuig raakt de grond: 10:31 uur
Eerst twitter bericht: 10.37 uur
BNR maakt melding: 10.40 uur

Ik heb de mele morgen met twitterfall.com/schiphol open gezeten nadat ik Schiphol onwiijs groot zag worden op http://www.twitscoop.com.
pi_66455679
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:19 schreef LastRequest het volgende:

Er zijn idd mensen die echt nutteloze dingen neerzetten.. a la "Even boodschappen doen" "Nu koken" "Ziet er lekker uit, ga nu eten" "Jammie zeg, wat was dat lekker" "Pff, ik zit nog steeds vol"
Je hebt ook meisjes die posten wat ze aanhebben of "ik zit nu Lost te kijken"
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')