8 juni!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik kom ook zelden verder dan die ene regel..
Wanneer is jullie dag, eigenlijk?
(en gefeliciteerd, volgens mij had ik dat al gedaan, maar ik weet niet of je dat nog gezien had)
Tientallen miljoenen, wel ja. Betaal mijn hypotheek gewoon even of zo. 2 ton is alles wat ik vraag.quote:De snelgroeiende microblogdienst Twitter heeft een investeerder gevonden die naar verluidt tientallen miljoenen in het bedrijf wil steken.
Dat meldt het doorgaans goed ingevoerde Techcrunch. Twitter is een dienst waar gebruikers elkaar via korte updates op de hoogte kunnen houden van hun doen en laten. De berichtjes kunnen ook worden geplaatst of gelezen met speciale software, per sms of met een mobiele telefoon.
Whehehequote:---------- Forwarded message ----------
From: Twitter <twitter-follow-xxxxx@postmaster.twitter.com>
Date: 2009/1/27
Subject: Barack Obama is now following you on Twitter!
To:xxxxxxxxxx@gmail.com
Hi, pieter020 (pieter020).
Barack Obama (BarackObama) is now following your updates on Twitter.
Check out Barack Obama's profile here:
http://twitter.com/BarackObama
Best,
--
Turn off these emails at: http://twitter.com/account/notifications
Net zoals hyvesquote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik vind twitter onzin. Krijg allemaal maar vlekken
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef Adfundum het volgende:
twitter:
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
ik pak koffie
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
ik pak bier
Dat zegt m.i. meer over jou, dan over twitter...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef Adfundum het volgende:
twitter:
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
ik pak koffie
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ik zit te FOK!ken
Ja en? Welkom in 2009. Elke werknemer gaat eerst Google/hyves/myspace door tegenwoordig. Dan zal een brei aan nutteloze Twitter berichtjes wel het laatste zijn om door te spitten lijkt mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja en je potentiele nieuwe werkgever leest heel je Twitter uit en weet gelijk hoe je werkt en denkt.
Goh ben je wel een serieus persoon?
Vergeet LinkedIn niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja en? Welkom in 2009. Elke werknemer gaat eerst Google/hyves/myspace door tegenwoordig. Dan zal een brei aan nutteloze Twitter berichtjes wel het laatste zijn om door te spitten lijkt me.
Soms zie ik mensen posten dat ze in de kroeg zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Megumi het volgende:
Ik zie het voor me.
Ik schijt nu
ik bel nu enz.
Maar hoe heb je zootje ingesteld dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:19 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Echt waar!!
http://twitter.com/pieter020/followers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |