Tweetdeck is wel aardig, maar ik vind hem veeeeel te veel ruimte op m'n desktop innemen. Het zou bijvoorbeeld handig zijn als je alles in 1 kolom zou kunnen zetten, en zelf bepalen hoe hoog elk blokje dan wordt. Nu zie je OF maar een deel van wat je wilt zien, OF je hele scherm staat vol met zooi.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:39 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Het gaat denk ik ook tussen Twhirl en TweetDeck.
TweetDeck is nogal een geheugenslurper en Twhirl mist de columns vind ik. Beide zijn nog in bčta fase dus zal wel opgelost zijn.
Ik denk dat als TweetDeck die Memory Leak oplost dat ik voor TweetDeck ga.

ja CeTwit werkt dus niet bij mij, krijg hem al niet opgestartquote:Op maandag 23 maart 2009 08:03 schreef Metatron het volgende:
[..]
Tweetdeck is wel aardig, maar ik vind hem veeeeel te veel ruimte op m'n desktop innemen. Het zou bijvoorbeeld handig zijn als je alles in 1 kolom zou kunnen zetten, en zelf bepalen hoe hoog elk blokje dan wordt. Nu zie je OF maar een deel van wat je wilt zien, OF je hele scherm staat vol met zooi.
Dat je kunt groupen en widgets als Twitscoop er in kan hangen is handig, maar ik zie het allemaal liever wat compacter.
Ik gebruik tegenwoordig op de PC Digsby. Daar kun je van alles in kwijt, van IM accounts van MSN, Yahoo, Jabber, ICQ etc. tot GMail en LinkedIn notifications. En Twitter.
Mobiel gebruik ik ceTwit. Heeft meteen een mogelijkheid om foto's te uploaden naar twitpic.

Wat voor mobieltje probeer je het? Ik heb ene HTC Touch Pro, en daar werkt-ie prima op.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:16 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
ja CeTwit werkt dus niet bij mij, krijg hem al niet opgestart

Ik heb HTC S740 met Windows Mobile en gebruik TinyTwitter, werkt prima en heeft ook een foto-optie.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:16 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
ja CeTwit werkt dus niet bij mij, krijg hem al niet opgestart

Heb ik gehad, heeft dus een giga memory leak, bij WM6.1 prof iig.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik heb HTC S740 met Windows Mobile en gebruik TinyTwitter, werkt prima en heeft ook een foto-optie.

"Dus ik besta?"quote:

Memory leak?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:36 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Heb ik gehad, heeft dus een giga memory leak, bij WM6.1 prof iig.
En die foto optie heb ik nooit aan de praat gekregen, kreeg telkens een OutOfMemoryException.

op mijn s710 heb ik ook standaard, werkt toch heel anders dan professional. (htc touch pro)quote:Op maandag 23 maart 2009 16:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Memory leak?
Heb zelf WM 6.1 Standaard en daar werkt het prima mee.

Ahkeej, dat zou kunnen ja. Maar wat bedoelde je met die memory leak? (ken 't begrip niet)quote:Op maandag 23 maart 2009 16:58 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
op mijn s710 heb ik ook standaard, werkt toch heel anders dan professional. (htc touch pro)

Dat het programma niet goed met het geheugen om kan gaan. Elke keer als ik TinyTwitter afsloot bleef hij wel in het geheugen hangen met als gevolg dan als ik hem 6 keer opstarten ik mijn telefoon kon resetten omdat het geheugen vol zat.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Ahkeej, dat zou kunnen ja. Maar wat bedoelde je met die memory leak? (ken 't begrip niet)

Duidelijkquote:Op maandag 23 maart 2009 17:04 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Dat het programma niet goed met het geheugen om kan gaan. Elke keer als ik TinyTwitter afsloot bleef hij wel in het geheugen hangen met als gevolg dan als ik hem 6 keer opstarten ik mijn telefoon kon resetten omdat het geheugen vol zat.

quote:Op maandag 26 januari 2009 21:20 schreef LudoSanders het volgende:
Twitter, ik zie de toegevoegde waarde er niet van in?

Ja, vast wel, net als Hyves... echt een hype, alleen jammer dat bijna heel internettend NL het ondertussen heeft. (beetje overdrijven moet kunnen)quote:Op maandag 23 maart 2009 19:41 schreef ASroma het volgende:
is het niet gewoon weer zo'n hype? waar zogenaamd hippe mensen dan aan meedoen....

ja maar een echte meerwaarde heeft het nog niet bewezen, toch? en die propaganda dat twitter het eerste nieuws had, like yeah right 2 minutenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, vast wel, net als Hyves... echt een hype, alleen jammer dat bijna heel internettend NL het ondertussen heeft. (beetje overdrijven moet kunnen)
Natuurlijk zitten er hypes tussen dingen die je op internet tegenkomt, maar als je ziet hoeveel het wereldwijd al gebruikt wordt kan ik me niet voorstellen dat dit een hype is.

Tsja, maar het hebben van mobieltjes werd op een gegeven moment ook een hype, nu is het de normaalste zaak van de wereld.. Iedere nieuwe technologie die massaal gebruikt begint te worden kun je een hype noemen, dat zegt verder niks over het nut van die technologie of over de toekomst ervan..quote:Op maandag 23 maart 2009 19:41 schreef ASroma het volgende:
is het niet gewoon weer zo'n hype? waar zogenaamd hippe mensen dan aan meedoen....

Die vergelijkingquote:
quote:echt een hype, alleen jammer dat bijna heel internettend NL het ondertussen heeft.
Hoezo niet? Wellicht is het geen hype, misschien ook wel niet. Maar dat heel veel mensen het doen, kan toch nog wel een hype zijn. Vroeger speelde iedereen met flippo'squote:Natuurlijk zitten er hypes tussen dingen die je op internet tegenkomt, maar als je ziet hoeveel het wereldwijd al gebruikt wordt kan ik me niet voorstellen dat dit een hype is.

en een antwoordapparaat dan? "Antwoord apparaat van de Fam. Kees, wij zijn er even niet."quote:Op maandag 23 maart 2009 22:30 schreef leipelullo het volgende:
Je kan wel makkelijk inbreken zo...
"Ik ben naar Truus tot vanavond laat."
Nou huppakee raampje inslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |