Yup. http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Jan_Rens Zie onderaan het eerste artikel.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2011 10:43 schreef Roguee het volgende:
The hunt, wat een meesterlijk programma was dat ook!
quote:Op zondag 18 september 2011 10:19 schreef Nielsch het volgende:
We hadden gisteren 6 vrienden te eten en toen hadden we het toevallig nog over Rolf. Hij speelde ook in Flodder trouwens:
Ja die was mooi!quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
Deze was geniaal:
Ik geloof dat Marco Borsato door het meel dat hij binnengekregen had drie dagen niet heeft kunnen zingen
Overigens kostte dit geintje de regisseur destijds bijna zijn baan
Dit was afgesproken werk hoor, kijk maar, je ziet een kruisje op de vloer waar ze moeten staan om op die knop te drukken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
Deze was geniaal:
Ik geloof dat Marco Borsato door het meel dat hij binnengekregen had drie dagen niet heeft kunnen zingen
Overigens kostte dit geintje de regisseur destijds bijna zijn baan
zeker, alleen het was een keer zoveel meel als gepland was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit was afgesproken werk hoor, kijk maar, je ziet een kruisje op de vloer waar ze moeten staan om op die knop te drukken.
Laat die man met rust joh. Bah. Heeft hij toen toch al aangegeven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:05 schreef rubbereend het volgende:
Ja dat weten ze, maar ze zoeken verder
Yep. Om die stem weer te horen was echt gaafquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:43 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ik heb eigenlijk niet meegekregen of Coen en Sander hem nog gesproken hebben.
Ze hadden wel Meneer Sjon aan de lijn gekregen, maar daarna heb ik het niet echt meer gevolgd.
Dus, hebben ze Rolf nog gesproken?
drie posts boven je, daar staat dat gesprekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vroeger wat shows van hem gezien. Zoals de tandenborstelshow. Kreeg altijd medelijden met meneer Sjon. Laatst toen ik t op comedy central family zag weer trouwens. Zoekactie bij de Coen & Sander show vond ik ook wel gaaf. Alleen t gesprek met hemzelf gemist.
Had t gezienja maar zit mobiel onlinequote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
drie posts boven je, daar staat dat gesprek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |