Vermoedelijk wordt het net zo'n succes als de boycot van Nederlandse producten na het uitbrengen van Fitna.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mooi. Hopen dat dit vreselijk uit de klauwen loopt en er een massale boycot volgt in het geval dat Wilders veroordeeld wordt. Dan weet ik al wel wat de uitkomst van dat proces zal zijn.
Evenals de enorme boycot van Deense producten na de tekeningen.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:36 schreef Reya het volgende:
Vermoedelijk wordt het net zo'n succes als de boycot van Nederlandse producten na het uitbrengen van Fitna.
Met de linguïsten, nota bene.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee B-A vertelde al dat je vreemd ging.
baanloos zijn vind je niet heel erg, of wel?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef sigme het volgende:
Nee, de meppelerbaan werd bij nader inzien niet vacant gesteld want 'het rommelde in de organisatie'. Tot nader orde ben ik baanloos.
de nieuwe shirts zien er altijd snel en gelikt uit. maar ze staan bijna niemand.quote:Overigens is het momenteel soms rond de -5, laatst gelopen bij -10. En ik vind de katoentjes wel frisjes hoor. Gelukkig zweet ik niet.
Bijna alle organisaties rommelen momenteelquote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef sigme het volgende:
Nee, de meppelerbaan werd bij nader inzien niet vacant gesteld want 'het rommelde in de organisatie'. Tot nader orde ben ik baanloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |