mij? met puistjes knijpen?quote:
er zitten heel veel verhalen achter maar we hebben eerst naaktfoto's van je zus(je) (18+) nodig.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb me eigg nooit afgevraagd waar dit topic voor is? gaat het om de stad eindhoven alleen of zit er een heel verhaal achter?
als ik 5 puistjes gehad heb in mijn puberteit is het al veelquote:Op maandag 26 januari 2009 18:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Viezerik!
Nee, met een nieuw topic openen.
Dit topic is een soort van BigBrother met een stel users. Het draait om het wel en wee en vooral en het wee van deze users.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb me eigg nooit afgevraagd waar dit topic voor is? gaat het om de stad eindhoven alleen of zit er een heel verhaal achter?
Dit is de kweekvijver voor alles in ONZ. Alle onderwerpen worden hier eerst getest door de creme de la creme, alvorens het mogelijk via de mindere goden geplaatst wordt in een apart topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Je kan er dus alleen bij als iemand anders weggaat.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit topic is een soort van BigBrother met een stel users. Het draait om het wel en wee en vooral en het wee van deze users.
Die krijg je tegenwoordig toch gratis bij 2 pakjes kaas?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:46 schreef Mex_ het volgende:
[TK] Lite on DVD recorder LVW-5002 compleet in doos - 50¤
sssssssssssssshtquote:Op maandag 26 januari 2009 18:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die krijg je tegenwoordig toch gratis bij 2 pakjes kaas?
'quote:Op maandag 26 januari 2009 18:20 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dit is de kweekvijver voor alles in ONZ. Alle onderwerpen worden hier eerst getest door de creme de la creme, alvorens het mogelijk via de mindere goden geplaatst wordt in een apart topic.
En voor naaktfoto's van je zusje (18+) inderdaad.
je begrijpt het niet goed denk ikquote:Op maandag 26 januari 2009 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'
Voor een miljoen euro zet ik ze erop
het is nuquote:
*druk*quote:
ga je vriendin maar eens wat aandacht gevenquote:
verkopen!quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:22 schreef Levitation het volgende:
hoi. Ben tentamen aan het leren, althans, ik doe voornamelijk alsof.
heb mijn reader Delphi voor mijn neus.quote:
Delphi?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
heb mijn reader Delphi voor mijn neus.
De Nokia N96 is een TV Phone, veel beter dan zo'n Iphonequote:
Fontys babyquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Delphi?
Dat was bij mijn opleiding al verouderde stof
OOP![]()
Hoeveel aandelen Lego heb je?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, het meeste staat nog in de min. Dus ik twijfel.
Nullllquote:
de meisjes/vrouwen van mijn middelbare scholen zijn allemaal getrouwd/zwanger/kinderenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nullll.
Oef, door Hyves heen bladeren van meisjes die ik nog van de middelbare school ken.
Nostalgie. Al vraag ik me weer wel af waarom ze me toevoegt.
Rammelende eierstoksquote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de meisjes/vrouwen van mijn middelbare scholen zijn allemaal getrouwd/zwanger/kinderen
Ach, het gaat er om dat je leert programmeren... en de taal, tja... da's ondergeschikt in dit geval.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Delphi?
Dat was bij mijn opleiding al verouderde stof
OOP![]()
Dat komt vast bij de iPhone 2 welquote:Op maandag 26 januari 2009 21:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Nokia N96 is een TV Phone, veel beter dan zo'n Iphone
ze hebben bij mij in de klas gezeten...vandaarquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Dat komt vast bij de iPhone 2 wel. Nee zonder gekheid en even enigzins objectief bekeken ben ik er erg blij mee. Heerlijke interface en software (Appstore is echt briljant), ik had alleen wel graag een push mail functie gezien en een betere batterij, that's it.
Wie wie wiequote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nullll.
Oef, door Hyves heen bladeren van meisjes die ik nog van de middelbare school ken.
Nostalgie. Al vraag ik me weer wel af waarom ze me toevoegt.
Laat ik het zo zeggen, ik heb m'n Delphi dingen altijd netjes gehaald, maar programmeren kan ik voor geen meter, nee, ook niet een klein beetjequote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, het gaat er om dat je leert programmeren... en de taal, tja... da's ondergeschikt in dit geval.
Voor mij gaat het echt om het begrijpen van de denkwijze, het logisch denken en het gestructureerd problemen oplossen. Ik word toch geen programmeur.Lijkt me dodelijk saai.
Die van mij struinen met hoogblonde goed betiette vriendinnen rond op de universiteit, op Ibiza of op Hed Khandi feestenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de meisjes/vrouwen van mijn middelbare scholen zijn allemaal getrouwd/zwanger/kinderen
Kathelijnequote:
Programmeren is ook helemaal niet leuk, dus who cares.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb m'n Delphi dingen altijd netjes gehaald, maar programmeren kan ik voor geen meter, nee, ook niet een klein beetje
Anders komt ze nooit aan 300+ vriendenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom voegt ze me in godsnaam toe @ Hyves.
Zover ik dat kan dan he, en stiekum is dat voor mij ook weer niet mega moeilijk ofzoquote:
x2quote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb m'n Delphi dingen altijd netjes gehaald, maar programmeren kan ik voor geen meter, nee, ook niet een klein beetje
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die van mij struinen met hoogblonde goed betiette vriendinnen rond op de universiteit, op Ibiza of op Hed Khandi feesten(lichtjes overdreven schets van de realiteit
).
Nogmaals, waarom voegt ze me in godsnaam toe @ Hyves.
je hebt er zelf onderhand wel 300 ofzoquote:Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Anders komt ze nooit aan 300+ vrienden
Ah, dat is hetquote:Op maandag 26 januari 2009 21:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Anders komt ze nooit aan 300+ vrienden
Ik zit pas op 43 ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt er zelf onderhand wel 300 ofzo
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kathelijne.
Maar toen kwam ik uit op de Hyves van poppegezicht, en ja, dan struin je zo die VWO klas weer door.
ik heb er 26quote:Op maandag 26 januari 2009 21:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zit pas op 43 ofzo.
Om een vage reden wilde een knakker van de basisschool die me pestte ook toevoegen.
Gast.... Ga echte vrienden zoeken ofzo.
Poppengezicht is de lekkere. Neus is die andere. Lijkt me vrij simpel om uit elkaar te halen, hehehequote:Op maandag 26 januari 2009 21:42 schreef febster het volgende:
[..]..Kath
.. Poppengezicht (of die andere vriendin van haar) kom ik tegenwoordig weer regelmatig tegen in het Eindhovensche
je kent me onderhand wel goed genoeg dat ik om de link ga vragen he...post die dan meteenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Poppengezicht is de lekkere. Neus is die andere. Lijkt me vrij simpel om uit elkaar te halen, hehehe.
Maar als je naar die Hyves van poppengezicht gaat en dan die foto... Damn... Hooters. Daar komt ArTiC instant van klaar.
Maar goed, ik heb een vriendin die ook fokt. Dus als een puber op jonge grietjes geilen is eigenlijk verleden tijd. Al een jaar of 8.
Jij gaat voor een zalig verklaring?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Poppengezicht is de lekkere. Neus is die andere. Lijkt me vrij simpel om uit elkaar te halen, hehehe.
Maar als je naar die Hyves van poppengezicht gaat en dan die foto... Damn... Hooters. Daar komt ArTiC instant van klaar.
Maar goed, ik heb een vriendin die ook fokt. Dus als een puber op jonge grietjes geilen is eigenlijk verleden tijd. Al een jaar of 8. Soms denk ik nog wel eens met weemoed aan die tijd. Maar dan wordt het ook in +/- 10sec duidelijk waarom vrouwen niets van me moesten hebben.
Ik zal ff naar beneden smsenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:47 schreef Levitation het volgende:
BB is SQ in de buurt?
Heeft ze zin om vrijdagmiddag te gaan zwemmen op een nader te bepalen tijd?
quote:
amaranta & mex communicatiequote:
vrouwmensquote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef Levitation het volgende:
Ow drol... ik moet naar de tandarts en de rabo.Muts die ik ben.
Moet om 12.50 bij de tandarts zijn en om 15.30 bij de rabo. Tussendoor zwemmen wordt wat krap.doosje...
Bummer. Volgende week dan maar zwemmen ofzo.![]()
quote:
misschien kun je met delphi daar iets op verzinnenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Multitasken kan ik goed, maar op meerdere plaatsen tegelijk aanwezig zijn wil nog niet zo goed lukken.
Rome, Frankrijk, Praag...je heb zo geen tijd meer over om thuis te zijnquote:
gegroet gij vrouw met kiespijn van het snoepen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:07 schreef Levitation het volgende:
Zij die met kiespijn gaan slapen, groeten u.
IJsland is een mooie bestemmingquote:Op maandag 26 januari 2009 22:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je denkt, ik ga snel de wereld af reizen voordat mijn bank omvalt?
Crisis, en ik maar denken dat een vrijgezellenfeestje "gewoon leuk" is en max 100 euro pp kostquote:
ik maar denken dat je gewoon in de lokale kroeg gaat zuipen met zijn allen en een stripper laat komenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Crisis, en ik maar denken dat een vrijgezellenfeestje "gewoon leuk" is en max 100 euro pp kost.
Terwijl de aanstaande buiten in een lullig pak vastgebonden op een steekkarretje staatquote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik maar denken dat je gewoon in de lokale kroeg gaat zuipen met zijn allen en een stripper laat komen
in Praag zelf?quote:
Ben er 2x geweest en in Praag zelf heb je aardig west-europese prijzen, dagje naar een dorp buiten Praag geweest, dat is wel feestquote:Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Mex_ het volgende:
Er liggen geen lijken
Vriend van ons woont er en weet de goedkope restaurants etc te zitten.
Is van het snoepen van vorige week dan... heb al sinds vrijdag kiespijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gegroet gij vrouw met kiespijn van het snoepen.
Slaap lekker nerdjequote:Op maandag 26 januari 2009 22:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is van het snoepen van vorige week dan... heb al sinds vrijdag kiespijn.![]()
Ga nu slapen.
In 1930?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef Mex_ het volgende:
Ik ben er lang geleden ook al eens geweest, toen kon je nog voor 20 gulden met 4 eten
Ik ben er eens knock out van het bier gegaanquote:Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef Mex_ het volgende:
Ik ben er lang geleden ook al eens geweest, toen kon je nog voor 20 gulden met 4 eten
in '98 ook nietquote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
In 1930?Voor 20 gulden met z'n 4-en in Praag eten lukte in 1994 al amper.
sport...jij?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:30 schreef r8ality het volgende:
Lekker gesquashed. Morgen nog een keer, maar dan met een wat bekender iemand.
Want je vrouw is zwanger. Maar dan kun je beter zeggen dat Duch screwed isquote:
Die feestjes van 100 euro ken ik. Daarvan is dan 20 gereserveerd voor eten en drank.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Crisis, en ik maar denken dat een vrijgezellenfeestje "gewoon leuk" is en max 100 euro pp kost.
Dat zal eind jaren 80 geweest zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 22:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
In 1930?Voor 20 gulden met z'n 4-en in Praag eten lukte in 1994 al amper.
Makkelijk jonge sletjes scorenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:17 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Die feestjes van 100 euro ken ik. Daarvan is dan 20 gereserveerd voor eten en drank.
Ehhhh, lappen tot 150 dus. Misschien dit jaar Vrijgezellenfeest naar Rock Werchter, is ook wel wat.
Blablaquote:Op maandag 26 januari 2009 22:46 schreef ArTiC het volgende:
ik zal achteraf smakelijk lachen over de toch wel hoge prijzen en het verschrikkelijke appartement
Nog steeds. Vandaag en morgen nog en dan ben ik er vanafquote:
Nep-volvo-rijderquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:54 schreef bluebit het volgende:
[..]
tsja, dat eerste ben ik wel nog enigszins aan het overwegen, zo'n prachtige 260 of zo.
In feite had ik vrije keuze voor een lease auto tot een lease bedrag van ongeveer 600 euro.
Een C30 zou dus nog wel kunnen, maar ik vind ze te duur (dan zou mijn besteedbaar inkomen ongeveer gelijk blijven en ik wil er graag op vooruit gaan)
dus ik ga een Prius rijden (jaja, ik weet het!)
dus voortaan kan ik alleen maar jaloers kijken naar echte auto's met co2 uitstoot en me alleen troosten dat ik debiel weinig betaal aan bijtelling.
Volvo for lifequote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:32 schreef r8ality het volgende:
Op de vraag waarom iemand z'n trouwe Volvo dieseltje ging verkopen:
[..]
Nep-volvo-rijder.
En hij lijkt op iemand hier.
Persoonlijk zou ik niet kiezen voor zo'n fiets. Afgezien van 't feit dat ik ze persoonlijk heel lelijk vind (quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:38 schreef bleiblei het volgende:
Heb ik gelijk een vraag aan die iemand (of andere fietsexperts).
Is dit wat?
http://www.sparta.nl/nl/sparta-fiets.asp?bike=9414973&segment=54
Ik zoek gewoon een leuke hippe fiets voor afstandjes tussen de 1 en de 20km.
Maar het moet wel een beetje fatsoenlijk zijn en fijn fietsen natuurlijk.
Hoezo? Je hebt een fulltime baan, hokt samen met iemand en een eigen huis gekochtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:43 schreef bleiblei het volgende:
Naja, ik weiger me op mijn 25ste met rode windjack en kaarthouder op het stuur op dit soort units te verplaatsen.
[ afbeelding ]
Maar ik rij geen Prius!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt een fulltime baan, hokt samen met iemand en een eigen huis gekocht![]()
Je moet wel.
240's zijn al belastingvrij te koop, 740's en 940's zijn iets duurder in de wegenbelasting maar met een fulltime baan natuurlijk prima te betalen en eventueel wat nieuwere zijn via de lease te krijgen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:40 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Volvo for life![]()
Helaas zijn die auto's wel te duur voor mij
Nee, je reed tot voor kort een Puntoquote:
Wie is "ie"?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:49 schreef MrWilliams het volgende:
dan kan ie net zo goed meteen ook een hond en een astra station aanschaffen zeg...
Dat is inderdaad het toppunt van burgerlijkheidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, je reed tot voor kort een Punto.
Jij natuurlijkquote:
Maar kom op, dan is mijn 10 jaar oude Corsa nog gloednieuw in vergelijking met die oude type's...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
240's zijn al belastingvrij te koop, 740's en 940's zijn iets duurder in de wegenbelasting maar met een fulltime baan natuurlijk prima te betalen en eventueel wat nieuwere zijn via de lease te krijgen...
Nee dat is Floris' z'n 407SWquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het toppunt van burgerlijkheid.
Ahquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jij natuurlijk.
En Mr.W vergeet de 2.2 kinderen.
Ik rijd liever in een 15-20 jaar oude 740/940 dan in een 10 jaar oude Corsaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:50 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Maar kom op, dan is mijn 10 jaar oude Corsa nog gloednieuw in vergelijking met die oude type's...
Als het een oudje moet wezen geef mij dan maar een 440...
Dat was een steek onder water hè? Wel hè?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:52 schreef Mex_ het volgende:
Koop vooral zo'n dikke banden fiets als je wil afvallen
Ik denk juist een hele goede vergelijking aangezien ik ondertussen al bijna alles onder de motorkap heb vervangenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik rijd liever in een 15 jaar oude 740/940 dan in een 10 jaar oude Corsa. Dat is toch niet te vergelijken
.
440 kan ook. Hebben al meerdere mensen in mijn kennissenkring met veel plezier en cheap-ass mee gereden.
Nee, die Volvo's zijn inderdaad veel lelijkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik rijd liever in een 15 jaar oude 740/940 dan in een 10 jaar oude Corsa. Dat is toch niet te vergelijken
.
440 kan ook. Hebben al meerdere mensen in mijn kennissenkring met veel plezier en cheap-ass mee gereden.
Gast! Een 940 weegt 1300+ kg, dat is niet 'iets duurder' in wegenbelasting dan een gratis 240quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
240's zijn al belastingvrij te koop, 740's en 940's zijn iets duurder in de wegenbelasting maar met een fulltime baan natuurlijk prima te betalen en eventueel wat nieuwere zijn via de lease te krijgen...
Opel-kwaliteitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:53 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik denk juist een hele goede vergelijking aangezien ik ondertussen al bijna alles onder de motorkap heb vervangenhaha...
Sja, ik wil naast hardlopen nog meer gaan bewegen maar mij zal je toch nooit op een fiets krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor, maar het is wel gezond
Zal er vrijdag aan denken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:42 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen!
Succes bij de tandarts Levi
Een belastingvrije 240 kost meer aan aanschaf. Daar kun je al aardig wat wegenbelasting mee betalen....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:54 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Gast! Een 940 weegt 1300+ kg, dat is niet 'iets duurder' in wegenbelasting dan een gratis 240Je had auto verkoper moeten worden
Niet!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat was een steek onder water hè? Wel hè?.
Zeg maar niks..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Opel-kwaliteit.
Aan de gemiddelde 740/940 was je ook wel wat kwijt geweest, maar dan rijd je wel een stuk comfortabeler...
Koffie, goed idee!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
verkeerd gelezen.
Zal er maar eens een kopje koffie bij pakken
Ik ben in je hoofd dikker dan in realiteit waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat was een steek onder water hè? Wel hè?.
Mijn fiets heeft ongeveer 350 euro gekost. Is een Pointer (B-merk union). Maar die is na 6 jaar nu ook wel helemaal versleten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Eigenlijk zijn fietsen maar duur...
Mijn fietsje was 250¤ (met wat kleine puntjes lakschade..)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft ongeveer 350 euro gekost. Is een Pointer (B-merk union). Maar die is na 6 jaar nu ook wel helemaal versleten.
Je kunt ook goedkoop fietsen kopen, in China heb ik nieuwe fietsen voor 20 euro zien staan. Zijn wel van blik.
Ik moet zeggen dat ik ondertussen mijn Union een jaar of 12 heb en die is eigenlijk nog steeds in goede staat (maar dat kan ook komen omdat ik er eigenlijk nooit echt op heb gefietst)...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft ongeveer 350 euro gekost. Is een Pointer (B-merk union). Maar die is na 6 jaar nu ook wel helemaal versleten.
Je kunt ook goedkoop fietsen kopen, in China heb ik nieuwe fietsen voor 20 euro zien staan. Zijn wel van blik.
Als ik een vast contract krijg in september krijg ik van de baas ongeveer 780 euro om een fiets te kopen.Kan ik eindelijk mijn krot vervangen. Denk wel dat ik zelf nog een paar honderd euro bij ga leggen om écht een fatsoenlijke fiets te kopen, rij er nogal wat km op.
![]()
Dude relaxquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben in je hoofd dikker dan in realiteit waarschijnlijk.
Maar goed, met een "met je hoofd en en en dikke speknek"-huisgenoot en zelf een overgewichtje dat gecompenseerd moet worden door op andermans gewicht commentaar te hebben begrijp ik dat wel.
Gaan we weerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:25 schreef Mex_ het volgende:
Fietsen is relaxed, fietsen met Eva is helemaal fantastisch [ afbeelding ]
Tot dat ze zelf wil gaan fietsen en met 5km per uur over de weg slingert.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:25 schreef Mex_ het volgende:
Fietsen is relaxed, fietsen met Eva is helemaal fantastisch [ afbeelding ]
Mogge paquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:28 schreef Juup© het volgende:
Goedemorgen dames.
En dan op haar smoel valt en niet meer te stoppen is met jankenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tot dat ze zelf wil gaan fietsen en met 5km per uur over de weg slingert.
Tand door de lip, snotneus van t janken... oh wat zijn kinderen toch leukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:29 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
En dan op haar smoel valt en niet meer te stoppen is met janken
Ze heeft de pijngrens van d'r vaderquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:29 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
En dan op haar smoel valt en niet meer te stoppen is met janken
Eens kijken of ze dat op haar 16de ook nog heeftquote:
Nou, dat ligt er maar net aan waar de lezing over gaat hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef Juup© het volgende:
Vanmiddag ouders op bezoekMaar straks eerst een lezing bijwonen, dat is dan wel weer leuk.
Tegen die tijd ligt ze thuis aan de kettingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Eens kijken of ze dat op haar 16de ook nog heeft.
Is het hun eerste kleinkind?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef Juup© het volgende:
Vanmiddag ouders op bezoekMaar straks eerst een lezing bijwonen, dat is dan wel weer leuk.
Leven die nog?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:34 schreef Juup© het volgende:
Als ze een beetje op d'r moeder gaat lijken hoef je d'r niet vast te maken hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:36 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Tegen die tijd ligt ze thuis aan de ketting
Autisme: Plannen en organiserenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou, dat ligt er maar net aan waar de lezing over gaat he
Mjah, voor dat soort fietsen voel ik me nog ff een paar jaar te jongquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:09 schreef Mex_ het volgende:
Ik heb een half jaar geleden een mooie BSP gekocht bij de Bolderkar Prima fietske
Naïeviteit is een bitchquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik hoor net dat Colt 's ochtends altijd een date heeft met dezelfde vrouw.
Lopen ze gezellig samen een rondje
Rondjes of achtjes?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik hoor net dat Colt 's ochtends altijd een date heeft met dezelfde vrouw.
Lopen ze gezellig samen een rondje
Juup en zijn te serieuze antwoordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Blijkbaar, anders konden ze niet op bezoek komen.
Wij hebben hier een fietsplan, dwz. mensen die op de fiets naar hun werk gaan mogen van de aanschaf waarde 780 euro aftrekken van de belastingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik een vast contract krijg in september krijg ik van de baas ongeveer 780 euro om een fiets te kopen.Kan ik eindelijk mijn krot vervangen. Denk wel dat ik zelf nog een paar honderd euro bij ga leggen om écht een fatsoenlijke fiets te kopen, rij er nogal wat km op.
![]()
Derek Oglividinges en Char zijn het niet met je eens, en Robert 'genverbrander' wil graag even met je praten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Blijkbaar, anders konden ze niet op bezoek komen.
Het fiets goddelijk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mjah, voor dat soort fietsen voel ik me nog ff een paar jaar te jong.
Het is toch veel te koud in het bosquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren, zegt een spreekwoord.
Dat is hun probleem, ik praat niet met zulke oplichters.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Derek Oglividinges en Char zijn het niet met je eens, en Robert 'genverbrander' wil graag even met je praten.
Als je maar genoeg beweegt nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is toch veel te koud in het bos
Ik heb ook zo'n soort fiets en ben er ook blij mee. Fietst heerlijk met die vering in de voorvork en zadel en dan nog de 7 versnellingen. Het is alleen jammer dat mijn knieën zo verrot zijnquote:
D'r zijn ook honden bij, als man zou ik me toch Niet helemaal op m'n gemak voelen. Hap.quote:
En zij heeft een hond waar iedereen behalve Colt bang voor isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
D'r zijn ook honden bij, als man zou ik me toch Niet helemaal op m'n gemak voelen. Hap.
Dan moet je uitkijken dat je niet zoiets overkomt maar dan met een hond: Wasbeer hapt penis erafquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
D'r zijn ook honden bij, als man zou ik me toch Niet helemaal op m'n gemak voelen. Hap.
Dan ben ik toch benieuwd wat voor yorkshire terrier dat zal zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En zij heeft een hond waar iedereen behalve Colt bang voor is
Misschien:quote:
Des te meer energie moet ik verzetten om vooruit te komen, en dat betekend weer inspanning en dat betekend weer goed voor het lichaam en conditie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:55 schreef Mex_ het volgende:
Vering heb ik niet, is ook alleen maar verspillen van energie
Een Stafford (?)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd wat voor yorkshire terrier dat zal zijn.
Dat dan weer wel. Ik ga wel eens mountainbiken met mijn buurmannen, beide een low budget fiets met voor- en achtervering die je niet vast kan zetten, ze trappen zich helemaal de teringquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Des te meer energie moet ik verzetten om vooruit te komen, en dat betekend weer inspanning en dat betekend weer goed voor het lichaam en conditie.
Zonder vering gaan je banden/velgen/frame eerder naar de klote. Dus moet je meer werken om weer een nieuwe te kopen. Ergo, nog meer verspillen van energiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:55 schreef Mex_ het volgende:
Vering heb ik niet, is ook alleen maar verspillen van energie
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Misschien:
- slikt zij wel
- doet ze wel anaal
- of wil ze graag vastgebonden worden
.
Of misschien houd ze wel van SM (kan hij haar met de riem slaan)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Misschien:
- slikt zij wel
- doet ze wel anaal
- of wil ze graag vastgebonden worden
.
Dus? Ik ben regelmatig met staffords in de weer geweest en ben er in het geheel niet bang voor. Alleen als ze gaan vechten met elkaar is het even eng, maar een flinke waterstraal en trap met schoen willen wel eens helpen.quote:
Proxy Juup, proxy.quote:
Tijd om wat haken in de muur te gaan draaienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Of misschien houd ze wel van SM (kan hij haar met de riem slaan)![]()
oh, oh
Juup, daar gaat je dierenliefhebbers imagoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
maar een flinke waterstraal en trap met schoen willen wel eens helpen.
Probeer jij zulke beesten maar eens uit elkaar te krijgen met "foei niet doen hoor, loslaten" als die eenmaal in hun "vechtmodus" zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Juup, daar gaat je dierenliefhebbers imago
Nou wat goed van je.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus? Ik ben regelmatig met staffords in de weer geweest en ben er in het geheel niet bang voor. Alleen als ze gaan vechten met elkaar is het even eng, maar een flinke waterstraal en trap met schoen willen wel eens helpen.
Van die vrouw of van die hond?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou wat goed van je.![]()
Maar de mensen die zij 's ochtends in het bos tegenkomt zijn er bang voor
Ja, of een hond oppakken als ze aan het vechten zijn. Vervolgens dat z'n kreng in je duim bijt en het baasje van zijn eigen af gaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Probeer jij zulke beesten maar eens uit elkaar te krijgen met "foei niet doen hoor, loslaten" als die eenmaal in hun "vechtmodus" zijn
Dat zijn watjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, of een hond oppakken als ze aan het vechten zijn. Vervolgens dat z'n kreng in je duim bijt en het baasje van zijn eigen af gaat.![]()
Ik zie dat plaatje niet.quote:
Idd. ik snap mensen werkelijk niet die op die manier hun hond willen laten stoppen met vechten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, of een hond oppakken als ze aan het vechten zijn. Vervolgens dat z'n kreng in je duim bijt en het baasje van zijn eigen af gaat.![]()
Dat is dan jammerquote:
Ja en een Prius rijdt uitmuntend.quote:
Hele tijd hoor je niets van haar... de afkorting "sm" valt en madam meldt zich.quote:
Past dus precies bij jouquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zal het haar de volgende keer vragen. Ze stak vanmorgen een jointje op.
vraag dan gelijk of ze t ook met vrouwen doetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik zal het haar de volgende keer vragen. Ze stak vanmorgen een jointje op.
Dan heb IK er nog wat aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vraag dan gelijk of ze t ook met vrouwen doet
Heb je er nog wat aan
Ze lijkt zelf ook een beetje op een Stafford, lijkt mij dus niks.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vraag dan gelijk of ze t ook met vrouwen doet
Heb je er nog wat aan
Meer details! Wat maakt die vent eng? Hoe wordt ze vastgebonden, waarmee, waaraan? Hoe ziet ze eruit? Wat voor sfeer? Kom op, we moeten reaal's behoeften vervullen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is dan jammer
Is een vrouw die in een bos naakt vastgebonden wordt door een enge vent. Ohja zij is niet helemaal naakt maar draagt een doorzichtige panty
jammerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze lijkt zelf ook een beetje op een Stafford, lijkt mij dus niks.
Hij leest straks maar terug als hij thuis isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Meer details! Wat maakt die vent eng? Hoe wordt ze vastgebonden, waarmee, waaraan? Hoe ziet ze eruit? Wat voor sfeer? Kom op, we moeten reaal's behoeften vervullen!
Mij misschien welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze lijkt zelf ook een beetje op een Stafford, lijkt mij dus niks.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja en een Prius rijdt uitmuntend.
Het blijft er lullig uitzien en ik itt. verschillende mensen hier ben ik niet 142 dus wil ik nog WEL een beetje okee ende hip eruit zien![]()
.
touwquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Meer details! Wat maakt die vent eng? Hoe wordt ze vastgebonden, waarmee, waaraan? Hoe ziet ze eruit? Wat voor sfeer? Kom op, we moeten reaal's behoeften vervullen!
Oh? De wereld draait niet om hem? Ik ben nieuw hier, sorry.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij leest straks maar terug als hij thuis is
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Oh? De wereld draait niet om hem? Ik ben nieuw hier, sorry.
Je bent zo hip als jij jezelf voelt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef Levitation het volgende:
BB jij mag zo'n "stadfiets" een bejaardenfiets vinden, maar ik zou er maar wat graag een willen hebben! Voor die 16-20km per dag is het comfort echt wel belangrijker dan "hip" zijn.Besides: ik op een hippe fiets... wie hou ik dan voor de gek?
Ik heb vanmorgen de volgende woorden gehoord: tiefus, tering, kut hoeren, huiswijven, tering hond pokkewijf en kankerkut.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:21 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Je bent zo hip als jij jezelf voelt?
Ik zeg al, wat dat betreft past ze precies bij jou!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen de volgende woorden gehoord: tiefus, tering, kut hoeren, huiswijven, tering hond pokkewijf en kankerkut.![]()
Ow en ze heeft de eerste coffieshop van Eindhoven geopend.
Zelfkennisquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef Levitation het volgende:
BB jij mag zo'n "stadfiets" een bejaardenfiets vinden, maar ik zou er maar wat graag een willen hebben! Voor die 16-20km per dag is het comfort echt wel belangrijker dan "hip" zijn.Besides: ik op een hippe fiets... wie hou ik dan voor de gek?
Ok, dan ga jij maar iedere ochtend.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zeg al, wat dat betreft past ze precies bij jou!
Je mag 's ochtends niet meer naar het bos
Kan de weg niet vinden in het donkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ok, dan ga jij maar iedere ochtend.
Of jullie samen. Kun je ze meteen allebei vastbinden aan een boomquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ok, dan ga jij maar iedere ochtend.
Tja, dat ontbreekt er bij sommige anderen nog wel een beetje aan.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of jullie samen. Kun je ze meteen allebei vastbinden aan een boom.
Moet je die coffeeshophoudster achterna lopen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan de weg niet vinden in het donker
Volg de wietluchtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet je die coffeeshophoudster achterna lopen!
Juist! Mooi, probleem opgelost! Moppie laat de hond uit.quote:
Neej, tzijn geen bejaardenfietsen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef Levitation het volgende:
Groot probleem he...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en er vandoor gaat met die 45-jarige SM-dame
Ik zie je probleem
Ja, maar niet voordat je een pak slaag hebt gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Groot probleem he...
Mocht ie me achterlaten kom je me dan redden JB?!
Een pak slaag van JBquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar niet voordat je een pak slaag hebt gehad.
Oja, en ik film welquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Groot probleem he...
Mocht ie me achterlaten kom je me dan redden JB?!
Hou er ook niet zo van maar het moet van r8alityquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das niet mijn ding...
Maar als je persé wil, wil ik t wel proberen
Colt heeft natuurlijk wel voorrang in dezequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef r8ality het volgende:
Ik zal me wel weer opofferen. Geef ik jullie allebei een pak slaag.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hou er ook niet zo van maar het moet van r8ality
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Colt heeft natuurlijk wel voorrang in deze
Ja, iedereen doet altijd precies wat ik wilquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hou er ook niet zo van maar het moet van r8ality
lifestylequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej, tzijn geen bejaardenfietsen.
Maar ja, gewoon niet wat ik momenteel zoek.
Vink zo saai. Past niet bij mijn lifestyle.
ONZ is forum 49... die andere zal SEX wel zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vind je het erg raar dat ik niet begrijp wat je zegt?
Jeetje, daar is ie dan ook al goed van op de hoogte.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
ONZ is forum 49... die andere zal SEX wel zijn.
Laatst was er een discussie over het in kelders stoppen van partners, is dat geen optie?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jeetje, daar is ie dan ook al goed van op de hoogte.
Wat moet ik hier nu toch allemaal van denken
Dat is wel een idee, maar hij moet natuurlijk wel ook wat geld in het laatje brengen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Laatst was er een discussie over het in kelders stoppen van partners, is dat geen optie?
Als ik mijn laptop mee mag nemen heb ik er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Laatst was er een discussie over het in kelders stoppen van partners, is dat geen optie?
Dan zet ik wel plantjes om me heen. Ik heb al een afnemer gevonden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is wel een idee, maar hij moet natuurlijk wel ook wat geld in het laatje brengen.
JEZUSquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als ik mijn laptop mee mag nemen heb ik er geen problemen mee.
Als je je laptop mee mag nemen, kun je ook op andere manieren geld verdienenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan zet ik wel plantjes om me heen. Ik heb al een afnemer gevonden.
Foto's waarvan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je je laptop mee mag nemen, kun je ook op andere manieren geld verdienen
Okee, nu wil ik foto's
Ik ga er wel met JB vandoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:02 schreef MrWilliams het volgende:
ik zou m dumpen moppie.
dit kan zo toch niet langer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |