mij? met puistjes knijpen?quote:
er zitten heel veel verhalen achter maar we hebben eerst naaktfoto's van je zus(je) (18+) nodig.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb me eigg nooit afgevraagd waar dit topic voor is? gaat het om de stad eindhoven alleen of zit er een heel verhaal achter?
als ik 5 puistjes gehad heb in mijn puberteit is het al veelquote:Op maandag 26 januari 2009 18:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Viezerik!
Nee, met een nieuw topic openen.
Dit topic is een soort van BigBrother met een stel users. Het draait om het wel en wee en vooral en het wee van deze users.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb me eigg nooit afgevraagd waar dit topic voor is? gaat het om de stad eindhoven alleen of zit er een heel verhaal achter?
Dit is de kweekvijver voor alles in ONZ. Alle onderwerpen worden hier eerst getest door de creme de la creme, alvorens het mogelijk via de mindere goden geplaatst wordt in een apart topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Je kan er dus alleen bij als iemand anders weggaat.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit topic is een soort van BigBrother met een stel users. Het draait om het wel en wee en vooral en het wee van deze users.
Die krijg je tegenwoordig toch gratis bij 2 pakjes kaas?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:46 schreef Mex_ het volgende:
[TK] Lite on DVD recorder LVW-5002 compleet in doos - 50¤
sssssssssssssshtquote:Op maandag 26 januari 2009 18:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die krijg je tegenwoordig toch gratis bij 2 pakjes kaas?
'quote:Op maandag 26 januari 2009 18:20 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dit is de kweekvijver voor alles in ONZ. Alle onderwerpen worden hier eerst getest door de creme de la creme, alvorens het mogelijk via de mindere goden geplaatst wordt in een apart topic.
En voor naaktfoto's van je zusje (18+) inderdaad.
je begrijpt het niet goed denk ikquote:Op maandag 26 januari 2009 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'
Voor een miljoen euro zet ik ze erop
het is nuquote:
*druk*quote:
ga je vriendin maar eens wat aandacht gevenquote:
verkopen!quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:22 schreef Levitation het volgende:
hoi. Ben tentamen aan het leren, althans, ik doe voornamelijk alsof.
heb mijn reader Delphi voor mijn neus.quote:
Delphi?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
heb mijn reader Delphi voor mijn neus.
De Nokia N96 is een TV Phone, veel beter dan zo'n Iphonequote:
Fontys babyquote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Delphi?
Dat was bij mijn opleiding al verouderde stof
OOP![]()
Hoeveel aandelen Lego heb je?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, het meeste staat nog in de min. Dus ik twijfel.
Nullllquote:
de meisjes/vrouwen van mijn middelbare scholen zijn allemaal getrouwd/zwanger/kinderenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nullll.
Oef, door Hyves heen bladeren van meisjes die ik nog van de middelbare school ken.
Nostalgie. Al vraag ik me weer wel af waarom ze me toevoegt.
Rammelende eierstoksquote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de meisjes/vrouwen van mijn middelbare scholen zijn allemaal getrouwd/zwanger/kinderen
Ach, het gaat er om dat je leert programmeren... en de taal, tja... da's ondergeschikt in dit geval.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Delphi?
Dat was bij mijn opleiding al verouderde stof
OOP![]()
Dat komt vast bij de iPhone 2 welquote:Op maandag 26 januari 2009 21:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Nokia N96 is een TV Phone, veel beter dan zo'n Iphone
ze hebben bij mij in de klas gezeten...vandaarquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Dat komt vast bij de iPhone 2 wel. Nee zonder gekheid en even enigzins objectief bekeken ben ik er erg blij mee. Heerlijke interface en software (Appstore is echt briljant), ik had alleen wel graag een push mail functie gezien en een betere batterij, that's it.
Wie wie wiequote:Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nullll.
Oef, door Hyves heen bladeren van meisjes die ik nog van de middelbare school ken.
Nostalgie. Al vraag ik me weer wel af waarom ze me toevoegt.
Laat ik het zo zeggen, ik heb m'n Delphi dingen altijd netjes gehaald, maar programmeren kan ik voor geen meter, nee, ook niet een klein beetjequote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, het gaat er om dat je leert programmeren... en de taal, tja... da's ondergeschikt in dit geval.
Voor mij gaat het echt om het begrijpen van de denkwijze, het logisch denken en het gestructureerd problemen oplossen. Ik word toch geen programmeur.Lijkt me dodelijk saai.
Die van mij struinen met hoogblonde goed betiette vriendinnen rond op de universiteit, op Ibiza of op Hed Khandi feestenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de meisjes/vrouwen van mijn middelbare scholen zijn allemaal getrouwd/zwanger/kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |