Zou ik niet doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:33 schreef eleusis het volgende:
Lijkt me niet nee. Doorlopend kredietje aanvragen? 30 jaar en dan al 4 kinderen, damn.
Dat dus..... dat gebedel om geld altijd.....quote:Op maandag 26 januari 2009 09:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ze kiezen toch zelf voor die vier kinderen op een salaris ? Waarom zou ik dat dan moeten betalen ?
Ja allemaal leuk en aardig, maar daar is dus de stufi regeling voor, en als ze die al helemaal heeft uitgeput dan had ze gewoon zelf wat achter de hand moeten hebben. je WEET vantevoren dat de stufi niet eeuwigdurend is...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:17 schreef maok het volgende:
Misschien kun je het op omscholen gooien (van een lager naar hoger niveau), misschien is daar een potje voor. (bij het uwv?)
En voor de zeurders over 'hun' geld. Zij probeert tenminste te investeren in de maatschappij. Ze had ook thuis kunnen gaan zitten maar blijkbaar wil ze aan het werk nog in de zorg ook, daar hebben we allemaal wat aan. Als ze arts is betaald ze ook genoeg belasting, dat heft elkaar straks zeker weer op.
Na je 30e mag je dus ook niet meer lenen bij IBGquote:Op maandag 26 januari 2009 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar daar is dus de stufi regeling voor, en als ze die al helemaal heeft uitgeput dan had ze gewoon zelf wat achter de hand moeten hebben. je WEET vantevoren dat de stufi niet eeuwigdurend is...
Sowieso, waarom leent ze niet gewoon van het IBG dan? Supergoeiekope lening en mag je heel lang doen over terugbetalen
Ik ben blij dat ze achteraf nadenkt. Er zijn genoeg mensen die wel hun opleiding afmaken, maar daarna 4 kinderen krijgen en thuis blijven. Deze vrouw heeft vier kinderen en zal wel als arts gaan werken. Mijn respect. Dat staat los van het feit of ze wel of geen geld zou moeten krijgen.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:31 schreef danos het volgende:
En mischien is het ook wel ff handig om na te denken voor je er vier kinderen uit popt?
Het is niet alsof je als (hopelijk) toekomstig arts slechte kansen hebt. Lenen voor een opleiding is prima te rechtvaardigen.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.
Moet je toch weer aflossen.
Das waar, maar dan moet je ook nog iemand z'n praktijk kunnen overnemen, of geluk hebben dat ze iemand zoeken in een hood.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is niet alsof je als (hopelijk) toekomstig arts slechte kansen hebt. Lenen voor een opleiding is prima te rechtvaardigen.
Opvallend dat het altijd van die "broekies" zijn zonder enige of amper werkervaring met de sterkste bewoordingen...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
Dus zij gaat studeren, gooit vier kinderen op de wereld, studeert dus al dusdanig lang dat ze geen stufi meer krijgt, dan zou ik dat als belastingbetaler nog eens extra moeten sponseren terwijl haar man al fulltime baan heeft en ze al tegemoet gekomen worden in de kosten van de opvang van die 4 kwijlbakken
Gelukkig werk ik al jaren en heb ik dus gewoon recht van spreken.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef Brad het volgende:
[..]
Opvallend dat het altijd van die "broekies" zijn zonder enige of amper werkervaring met de sterkste bewoordingen...
Wat weet jij nou van? Ik heb toevallig beide kanten meegemaakt, en gestudeerd en werk al aantale jaren fulltime waarbij ik gewoon netjes op mezelf woon en mn eigen boontjes dop hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef Brad het volgende:
[..]
Opvallend dat het altijd van die "broekies" zijn zonder enige of amper werkervaring met de sterkste bewoordingen...
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van? Ik heb toevallig beide kanten meegemaakt, en gestudeerd en werk al aantale jaren fulltime waarbij ik gewoon netjes op mezelf woon en mn eigen boontjes dop hoor.
Beetje zomaar wat roepen, faler
Oh, ik wil ook nog wel even zeggen dat ik het volkomen onnodig vind dat zo iemand (nog verder) gesponsord wordt hoor. Met 30 jaar, 4 kinderen en een FT werkende partner moet je m.i. in staat zijn om je eigen boontjes te doppen. Kun je dat niet, dan leef je gewoon boven je stand.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef Brad het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel weer met je eensquote:Op maandag 26 januari 2009 11:14 schreef Metatron het volgende:
[..]
Oh, ik wil ook nog wel even zeggen dat ik het volkomen onnodig vind dat zo iemand (nog verder) gesponsord wordt hoor. Met 30 jaar, 4 kinderen en een FT werkende partner moet je m.i. in staat zijn om je eigen boontjes te doppen. Kun je dat niet, dan leef je gewoon boven je stand.
Zo groot is ons verschil van mening nou ook weer nietquote:Op maandag 26 januari 2009 11:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel weer met je eens
Anders kanker je gewoon ff op uit dit topic als je niks nuttigs toe kan voegen en alleen maar gaat lopen ouwehoeren over de mensen die hier reacties postenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:06 schreef Brad het volgende:
[..]Je hebt inderdaad een bak aan levenservaring en draait echt mee in de maatschappij.
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Metatron het volgende:
[..]
Zo groot is ons verschil van mening nou ook weer niet.
Rustig aan, blijven ademhalen. Je moet je niet laten opnaaien door een ander.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders kanker je gewoon ff op uit dit topic als je niks nuttigs toe kan voegen en alleen maar gaat lopen ouwehoeren over de mensen die hier reacties posten![]()
Het gaat om een wijf van 30. Dertig! Met een fulltime werkende kerel en 4 koters... DIe moet toch voor zichzelf kunnen zorgen, en wat doet mijn situatie er toe als ik zoiets vind en hier post?
truequote:Op maandag 26 januari 2009 11:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Rustig aan, blijven ademhalen. Je moet je niet laten opnaaien door een ander.
En ook al laat je je opnaaien, dan hoef je je nog niet zo te laten kennenquote:
oh curiosity,quote:Op maandag 26 januari 2009 14:23 schreef Levitation het volgende:
Ik vermoed dat ik dit stel ken.
Al het zijn wie ik denk dat het zijn, wens ik ze veel succes.![]()
Zo zit ik niet in elkaar. Dit pretje hou ik verder voor mezelf.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh curiosity,
vertel de zoetsappige roddels aan ons
vertel op!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar. Dit pretje hou ik verder voor mezelf.
Nou vooruit... ik ken gewoon een stel met 4 kinders waarbij zij arts in opleiding is en heeft besloten haar co-schappen af te maken. Hij werkt fulltime.quote:
Omdat ze het niet nodig hebben. Die potjes kunnen beter gebruikt worden door mensen die het wel nodig hebben.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:23 schreef Eveningbreez het volgende:
Het is alleen zo dat er vaak pottjes zijn waar niemand gebruik van maakt...
en dus blijft staanEn tja als ze er dan tog zijn... waarom er dan geen gebruik van maken!
Nah. Een 'vriendin'quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:43 schreef Lienekien het volgende:
Jij bent zeker de echtgenoot?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |