Dat lukt je toch nooitquote:Op maandag 26 januari 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahanou je zou het eigenlijk eens moeten doen ja, niet dat ik je drugs aan wil praten ofzo
We gingen met ons team na de wedstrijd naar de kantine en toen bestelden we dus bier en een iemand een fristi, voor vooraf zeg maar daarna bierde die wel mee. Maar toen hadden we een maand ofzo erna een vrijwilligersavond en mocht je gratis zuipen enzoquote:
I knowquote:
quote:
No way ! Ik ken bijna alles van ze welquote:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x(in de vorm van keer) 2quote:
Joah!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh nicee. Wat gaat 't snel, de sc
.
Alsof ik me daar wat van aantrek.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat doe je?! Nu komen er weer mensen die gaan roepen dat wijn "bah" is
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Zo te horen zit in dan aan het eind van de film boven de pot.
Ik moest hardop lachenquote:
Ik heb alle dvd's, cd's en platen van PF origineelquote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Zotheid het volgende:
Alsof ik me daar wat van aantrek.
*klik* Must have.
Voel je je ook kutquote:Op maandag 26 januari 2009 17:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
We gingen met ons team na de wedstrijd naar de kantine en toen bestelden we dus bier en een iemand een fristi, voor vooraf zeg maar daarna bierde die wel mee. Maar toen hadden we een maand ofzo erna een vrijwilligersavond en mocht je gratis zuipen enzoen toen deed die barman steeds rondjes voor ons halen (ik en 3 vrienden). En die fristi man was er dus ook bij en toen kreeg die steeds een fristi
_! [ afbeelding ]
Ik zweer bij fetherlight.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Florian_ het volgende:
Koop ik dus een Durex Play, doet ie het niet
8 euro verspild
Wat de neuk is dat eigenlijk voor ietsquote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Florian_ het volgende:
8 euro verspild
Kankerver manquote:Op maandag 26 januari 2009 17:27 schreef Skaff-a het volgende:
Wie heeft er zin om met mij naar Harderwijk te gaan om wiet te halen/roken
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:26 schreef Florian_ het volgende:
8 euro verspild
Ook deze in 720p?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb alle dvd's, cd's en platen van PF origineel
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat de neuk is dat eigenlijk voor iets
Ik van Metallica.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb alle dvd's, cd's en platen van PF origineel
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort fibo ding. Heel vaag natuurlijk, maar het leek ons wel grappig
Niet dus
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:28 schreef reetveter het volgende:
Kon ik ineens niet meer op fok![]()
[ afbeelding ]
Ik ben een flikker omdat ik een seksspeeltje koop? ZEGT DE MAAGD VAN HET STELquote:
Inderdaad. DeWalt voor het eckte werk!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom wil je dat uberhaupt? Goedkope krengen, die durex 'speeltjes'..
?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort fibo ding. Heel vaag natuurlijk, maar het leek ons wel grappig
Niet dus
Welk stel?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben een flikker omdat ik een seksspeeltje koop? ZEGT DE MAAGD VAN HET STEL![]()
![]()
Je bent een flikker omdat je er eentje koopt bij de trekpleister (toepasselijke naam overigensquote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben een flikker omdat ik een seksspeeltje koop? ZEGT DE MAAGD VAN HET STEL![]()
![]()
Jij bent diegene die op zijn moeder na nog nooit een meisje naakt heeft gezien (in het echt danquote:
HAHA..Haaha..haha...ha...h.. nee sorryquote:Op maandag 26 januari 2009 17:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
?
Jij en je vriend, of spreek je in meervoud omdat je denkt dat je pik ook een ziel heeft?
spatieishetverspillenvanlegetiepruimtezouallgorezeggenmanbearpigquote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke weg?
http://www.spatiegebruik.nl/
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke weg?
http://www.spatiegebruik.nl/
Je bent een flikker omdat je in het meervoud praat terwijl dat ding maar om 1 lul kan.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
![]()
Dit was meer als lolletjequote:Op maandag 26 januari 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent een flikker omdat je er eentje koopt bij de trekpleister (toepasselijke naam overigens)..
In de seksshop hebben ze pas leuke dingen!
Ik heb heul vroeger mijn nichtje naakt gezien.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij bent diegene die op zijn moeder na nog nooit een meisje naakt heeft gezien (in het echt dan).
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
?
Jij en je vriend, of spreek je in meervoud omdat je denkt dat je pik ook een ziel heeft?
exelsiorquote:Op maandag 26 januari 2009 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
spatieishetverspillenvanlegetiepruimtezouallgorezeggenmanbearpig
Je mocht haar als baby verschonen?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb heul vroeger mijn nichtje naakt gezien.
Met je kontknots!11!!EInz!21quote:Op maandag 26 januari 2009 17:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dit was meer als lolletje
Moet het alleen wel werken natuurlijk
Lollig joh. Ga je dan ook de hele tijd keihard lachen tijdens de seksquote:Op maandag 26 januari 2009 17:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dit was meer als lolletje
Moet het alleen wel werken natuurlijk
GOZAHquote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die dingen verkopen ze ook gewoon bij de etos heur.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent een flikker omdat je er eentje koopt bij de trekpleister (toepasselijke naam overigens)..
In de seksshop hebben ze pas leuke dingen!
om kutscheetjesquote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lollig joh. Ga je dan ook de hele tijd keihard lachen tijdens de seks?
Mwhehe, dat had ik laatst wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar zie je me in godsnaam allemaal voor aan?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mieters!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
omdat ik niet op mn vriendin mag wachten die bij een bedrijf aan de dan werkt. En ik kom haar met de auto ophalen.quote:
Ik bedoelde dan ook een willekeurige drogist.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die dingen verkopen ze ook gewoon bij de etos heur.
Net als de Play Inspiration.
BWEHEH, JIJ EN JE VRIEND? OF JE PIEMEL MET EEN ZIEL?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehe, dat had ik laatst wel.
Kregen we beide de slappe lach, ik kreeg er een slappe van tho'
quote:
Ja dat is dan weer balenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat wil je niet wetenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar zie je me in godsnaam allemaal voor aan?
Dat was nadat ze je piemol zag?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat je alleen maar plaste met je plasser en je nog geen interesse in meisjes toonde.quote:
Op je pik getrapt?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BWEHEH, JIJ EN JE VRIEND? OF JE PIEMEL MET EEN ZIEL?![]()
goeie garpen he
Vraagt om pics hequote:Op maandag 26 januari 2009 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat je alleen maar plaste met je plasser en je nog geen interesse in meisjes toonde.
Nu zou ik kunnen zeggen "If only I knew....." maar dat linkt niet erg lekker gezien het mijn nichtje was.
Die nu overigens heet is.
Kijk, dit zijn wel goede grappenquote:
Ow.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook een willekeurige drogist.
Ik ben te langzaam om Appeltje + R nodig te hebben.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:35 schreef behangplakker het volgende:
Ik betrap me de laatste tijd steeds meer op F5, dat gebruikte ik echt nooit eerst
Wedden van niet, RV draagt thuis altijd Karl Kani en G-unit (inclusief petten), en hij luistert ook nog eens 50 Centquote:Op maandag 26 januari 2009 17:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zin heb je opgezocht! Dat moet haast wel!
Seksshops zijn veel leuker. Daar hebben ze ook van die zieke dingen, kun je lachenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ow.
Ik koop dat soort spullen altijd bij de Etos.
Terwijl ik op 3 min lopen 2 seksshops heb zitten maar daar ben ik nog nooit naar binnen geweest.
[..]
Ik ben te langzaam om Appeltje + R nodig te hebben.
Ik moest hieraan denken.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn wel goede grappen
Ik weet nog de eerste keer dat ik m'n piemol een soort van kon laten bewegen.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat je alleen maar plaste met je plasser en je nog geen interesse in meisjes toonde.
Nu zou ik kunnen zeggen "If only I knew....." maar dat linkt niet erg lekker gezien het mijn nichtje was.
Die nu overigens heet is.
Spinazie met aardappelkroketjes en kip cordon bluequote:
Dat doe ik al van jongs af aan.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken.
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat ik m'n piemol een soort van kon laten bewegen.
*Huilend wegloopt*quote:Op maandag 26 januari 2009 17:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat kaas.
Hewwhhewhehaheaheae
quote:
Kip cordon bleuquote:Op maandag 26 januari 2009 17:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Spinazie met aardappelkroketjes en kip cordon blue
Ik wilde happen in een kans op succesquote:
Helegaar nietquote:Op maandag 26 januari 2009 17:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wedden van niet, RV draagt thuis altijd Karl Kani en G-unit (inclusief petten), en hij luistert ook nog eens 50 CentDus dat weet hij heus wel zelf
http://www.sexshop-hans.nl/quote:Op maandag 26 januari 2009 17:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Seksshops zijn veel leuker. Daar hebben ze ook van die zieke dingen, kun je lachen
Ze balt al iemand.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde happen in een kans op succes
Ach, ik doe niet aan vreemdgaan, maar wel aan mensen laten vreemdgaan. Dus het maakt mij niet uitquote:
"Hans"quote:Op maandag 26 januari 2009 17:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.sexshop-hans.nl/
Die zit hier in de buurt, met een dildo prontificaal in de etalage.
Gedempte gracht in Zaandam heeft ook een seksshop met een indrukwekkende etalage en een leuke stoepbordposter met een mênnus grote afbeelding van een tarzan.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zie, ze hebben zelfs elektro seks dingenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is het werkwoord ballen afgeleid van de corpsbal?quote:
Wat heb je er voor over?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ach, ik doe niet aan vreemdgaan, maar wel aan mensen laten vreemdgaan. Dus het maakt mij niet uit
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is het werkwoord ballen afgeleid van de corpsbal?
Mijn buurjongen (die op kamers is) woont vlakbij een snackbar sjors, waar overigens alleen maar chinezen werkenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef IQM het volgende:
[..]
"Hans"![]()
Zo noem je je seksshop toch niet.
Niets eigenlijkquote:
bwieeeeeeaaaaaaaaaaah, SMS nu scary AAN naar 6040, bewieeeeeeaaaaaaaaahquote:Op maandag 26 januari 2009 17:44 schreef reetveter het volgende:
Nieuw!! De scary ringtone!! Hij is grieeeeeeeeeeeeeeeeeeezeelig, patrick!!
Ik zie zo'n besnorde 50er met een brilletje voor me.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef IQM het volgende:
[..]
"Hans"![]()
Klinkt anders heul geil.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef IQM het volgende:
[..]
"Hans"![]()
Nee, afgeleid van het kletsen van de ballen tegen dat deel tussen kont en vagina (woord ervoor vergeten) tijdens het neuken van de vrouw natuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is het werkwoord ballen afgeleid van de corpsbal?
Joran ik vraag je, wat heb je met haar gedaan.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:44 schreef reetveter het volgende:
Nieuw!! De scary ringtone!! Hij is grieeeeeeeeeeeeeeeeeeezeelig, patrick!!
Ik snap je niet, Fok! is mennus snelquote:
Het perineum. Dat is echt zo ontzettend geil als een vrouw daar likt.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, afgeleid van het kletsen van de ballen tegen dat deel tussen kont en vagina (woord ervoor vergeten) tijdens het neuken van de vrouw natuurlijk
Gooch!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, afgeleid van het kletsen van de ballen tegen dat deel tussen kont en vagina (woord ervoor vergeten) tijdens het neuken van de vrouw natuurlijk
Bij mij hebben ze dan konthaar in hun bek..quote:Op maandag 26 januari 2009 17:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het perineum. Dat is echt zo ontzettend geil als een vrouw daar likt.
Dus jou konthaar laat los zodra een vrouw daar likt?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze dan konthaar in hun bek.. [ afbeelding ]
Als een vrouw daar eenmaal heeft gelikt wil je niks (of nouja weinig) anders meer.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja, really? Ik ben mn blowjobskills aan het verbeteren namelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 17:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het perineum. Dat is echt zo ontzettend geil als een vrouw daar likt.
liet het maar los als iemand daar likt..quote:Op maandag 26 januari 2009 17:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus jou konthaar laat los zodra een vrouw daar likt?
Als het goed is, heb je dat al lang gelezen in je .pdf's.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, really? Ik ben mn blowjobskills aan het verbeteren namelijk!
Wil jij dan daar likken op de meet?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als een vrouw daar eenmaal heeft gelikt wil je niks (of nouja weinig) anders meer.
Dat weet ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
*Gaat ook even kijken of er wat te bikken valtquote:Op maandag 26 januari 2009 17:54 schreef Silentalarm het volgende:
en daar ben ik weer, aan het fokkken onder het genot van een lekker bord macaroni met stokbroodjes,
Mac & Cheese.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:54 schreef Silentalarm het volgende:
en daar ben ik weer, aan het fokkken onder het genot van een lekker bord macaroni met stokbroodjes,
Ik durf niet naar de meet te komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wil jij dan daar likken op de meet?
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus jou konthaar laat los zodra een vrouw daar likt?
Ik ben nog steeds halverwege de oral sex guide, ga straks wel weer een stukje lezen..quote:Op maandag 26 januari 2009 17:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Als het goed is, heb je dat al lang gelezen in je .pdf's.
* belt vriendin opquote:Op maandag 26 januari 2009 17:54 schreef Zotheid het volgende:
Ja, ga een keer met je tong via het toompje langzaam naar beneden, voorbij de ballen en dan oraal het stukje net onder de balzak stimuleren. Goddelijk.
En waar oefen je op?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
eetsmakelijk btquote:Op maandag 26 januari 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds halverwege de oral sex guide, ga straks wel weer een stukje lezen..
Eerst eten![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:56 schreef reetveter het volgende:
Ik weet niet wat nou erger isDrugs gebruiken of je chick je bij je anus laten likken
En bier erbij dat wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voel je je ook kut1x voor de gein gratis fristi is wel leuk, maar steeds opnieuw
..
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:56 schreef reetveter het volgende:
Ik weet niet wat nou erger isDrugs gebruiken of je chick je bij je anus laten likken
Ik weet niet wat lekkerder voelt.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:56 schreef reetveter het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]Je anus zit lager!
Of hoger, het is maar hoe je er naar kijkt.
Links rechts?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]Je anus zit lager!
Ik kan me dat gesprek nu al voorstellenquote:
quote:Hoogstaande: Hee schat !
Vriendin: Hee HS
Hoogstaande: Zin om hier te komen? Dan mag je een deel van mijn konthaar likken?
Vrienin hangt op![]()
ik hang meestal niet op de kop tijdens het neuken.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]Je anus zit lager!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonge, ook al likt ze je perineum ipv je anus, het scheetje ruikt ze toch welquote:
Wat? Dit soort dingen krijg je gewoon tijdens geneeskunde en andere studies met (functionele) anatomie.quote:
Dan is het aangekondigdquote:Op maandag 26 januari 2009 18:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat? Dit soort dingen krijg je gewoon tijdens geneeskunde en andere studies met (functionele) anatomie.
Als ik een slechte/goede dag heb ruikt ze hem ook wel als ze gewoon op me zit.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jonge, ook al likt ze je perineum ipv je anus, het scheetje ruikt ze toch wel
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan is het aangekondigd
Ik schrok me de tering man
Hehehe dat is waarquote:Op maandag 26 januari 2009 18:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik een slechte/goede dag heb ruikt zee hem ook wel als ze gewoon op me zit.
Het eten smaakt echt stukken beter tijdens zo'n gesprek als deze, over anussen enzulks.quote:
Oke. Ik heb nog nooit een scheet gelaten tijdens de seks. Niet merkbaar in elk geval.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hehehe dat is waar
Maargoed, hem ruiken of recht in je gezicht krijgen vind ik toch wel twee verschillende dingen
Oh, dat maakt mij niet uit hoor, ik kan zelfs met een drol voor mijn neus etenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het eten smaakt echt stukken beter tijdens zo'n gesprek als deze, over anussen enzulks.
Dat gaat niet lukkenquote:Succes met trainen
en als ik je kom ophalen?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mac & Cheese.
[..]
Ik durf niet naar de meet te komen.
oh dus jij laat gewoon stiekem van die ongelovelijke ranzige stille scheten tijdens de sex en zegt daarna dat het de kut van je vriendin is die zo stinkt?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke. Ik heb nog nooit een scheet gelaten tijdens de seks. Niet merkbaar in elk geval.
Welk boek is dat? Niet Atlas of Anatomy toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat? Dit soort dingen krijg je gewoon tijdens geneeskunde en andere studies met (functionele) anatomie.
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh, dat maakt mij niet uit hoor, ik kan zelfs met een drol voor mijn neus eten![]()
[..]
Dat gaat niet lukken
Ik welquote:Op maandag 26 januari 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke. Ik heb nog nooit een scheet gelaten tijdens de seks. Niet merkbaar in elk geval.
Het is koud, en ik en de trainer liggen elkaar niet zoquote:
anussen zijn veel geiler.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen we van anus weer een paar cm terugschuiven naar the pussy?
haha, had je verteld ja. Nou sterkte dan maarquote:Op maandag 26 januari 2009 18:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is koud, en ik en de trainer liggen elkaar niet zo
Nee.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oh dus jij laat gewoon stiekem van die ongelovelijke ranzige stille scheten tijdens de sex en zegt daarna dat het de kut van je vriendin is die zo stinkt?
Nee, dit plaatje is van google. Maar in Netter's Anatomy staat dezelfde afbeelding.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welk boek is dat? Niet Atlas of Anatomy toch?
Ik kan een heel verhaal vertellen dat het anders werkt maar dat zal je toch niks interesseren.quote:
Hihi.quote:
wt die kende ik niet en ik vind het fucking goed.quote:
Onderschat nummer.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wt die kende ik niet en ik vind het fucking goed.
Doe maarquote:Op maandag 26 januari 2009 18:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan een heel verhaal vertellen dat het anders werkt maar dat zal je toch niks interesseren.
quote:What I dream I had:
Pressed in organdy;
Clothed in crinoline of smoky Burgundy;
Softer than the rain.
I wandered empty streets
Down past the shop displays.
I heard cathedral bells
Tripping down the alley ways,
As I walked on.
And when you ran to me
Your cheeks flushed with the night.
We walked on frosted fields of juniper and lamplight,
I held your hand.
And when I awoke and felt you warm and near,
I kissed your honey hair with my grateful tears.
Oh I love you, girl.
Oh, I love you.
De meeste mensen denken dat een volle maag aangeeft dat ze teveel gegeten hebben, in feite komt dit signaal van de hersenen.quote:
Doe het dan niet zo verbaasdquote:Op maandag 26 januari 2009 18:18 schreef McFearless het volgende:
Hahaha, ik heb net een slotje uitgedeeld!1!1!1
Sorry.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe het dan niet zo verbaasd [ afbeelding ].
Oke! Wie gaan er nog meer?quote:
Ik moest aan Red Cat denken.quote:
Was dat niet de eerste videoclip?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik word altijd zo vrolijk van dit nummer.![]()
Ik moet keihard lachen om die herhalingquote:
Geen idee. Maar die clip vind mijn zusje geweldig.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Was dat niet de eerste videoclip?
Tof nummer.![]()
Oke, nu moest ik wel giechelen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik hoop dat allure een beetje zoet smaakt. Maar dat moet haast wel na al die breezers
Ik prefereer toch (een) echte gitaar(meisjes).quote:
Pics?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die clip vind mijn zusje geweldig.
Sterf.quote:
quote:
Hoezo dat weet jequote:Op maandag 26 januari 2009 17:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ja, ga een keer met je tong via het toompje langzaam naar beneden, voorbij de ballen en dan oraal het stukje net onder de balzak stimuleren. Goddelijk.
ze is toch niet verkeerdquote:Op maandag 26 januari 2009 18:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik prefereer toch (een) echte gitaar(meisjes).
Ik moest heel hard lachenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:15 schreef Skaff-a het volgende:
Fok!: Nog één keer F5
Ik: Maar ik moet zo nodig!
Fok!: Ben je niet nieuwsgierig naar de nieuwe posts?
Ik: Ja maar...
Fok!: Niet zo ''maaren'', druk gewoon op F5
Ik: *drukt F5''
Fok!: Zie je wel, lekker gevoel hea
Ik: Ja, mag ik nu poepen?
Fok!: Druk gewoon nog één keer op F5![]()
![]()
Lieffquote:Op maandag 26 januari 2009 18:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Iedereen mag van mij dood op den duur.
D_b leest geen kranten!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
Wie ? Wat ? Hoe ?
Tot dan slotje. Meld je maar in de FB.
GODVERDOMME WAT LEKKERquote:Op maandag 26 januari 2009 19:02 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ervaringsdeskundige enzo.quote:
zei mag mij balletjes wel grabbelenquote:
Dat is die smerige kutlijer toch?quote:
Ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is die smerige kutlijer toch?
Wauw die mensen in dat topic reageren zijn wel heel triest dus.quote:
Bwoh, weet nietquote:Op maandag 26 januari 2009 19:09 schreef Zotheid het volgende:
Ga je nou naar de meet Matthijs?
Ik zal erover nadenken.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, weet niet
Alleen als BP, BobbyB en jij ook komen
Tja. Ik weet natuurlijk niet of ik wel met al dat gepeupel gezien wil wordenquote:
jeetjequote:Op maandag 26 januari 2009 19:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Mwhehe, vergeten het raam open te zetten, leek net of de hele keuken in de fik stond [ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:21 schreef Skaff-a het volgende:
Nog steeds geen vrijwilligers die wiet willen halen/roken samen met mijeenzame ik
Aight check mijn lange fibula.quote:
Pfft.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kankerop met je hersenscheten.
Ik wil mijn stage terug!1!!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:37 schreef bloodysunday het volgende:
kut school, ken nu nog ff een heel verslag gaan schrijven :S
Noh...quote:Op maandag 26 januari 2009 19:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Nohnohnoh.
Meid toch.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:37 schreef bloodysunday het volgende:
kut school, ken nu nog ff een heel verslag gaan schrijven :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |