Ole moet meedoenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:04 schreef rubbereend het volgende:
wie uit Hools gaan er nog meedoen met de Miss en mistter FOK! verkiezingen? Talent genoeg toch hier?
Mistter Fok!? Die hult zich vast in nevelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:04 schreef rubbereend het volgende:
wie uit Hools gaan er nog meedoen met de Miss en mistter FOK! verkiezingen? Talent genoeg toch hier?
dat zal wel het thema van volgend jaar wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mistter Fok!? Die hult zich vast in nevelen.
Ik had ook niet kunnen kijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ole moet meedoen.
Zo op tijd thuis voor Federer - Del Potro.
Beetje machtsvertoon, zo te zien aan de uitslag.quote:
14 punten tegen in de laatste 2 setsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje machtsvertoon, zo te zien aan de uitslag.
Anderen moeten ook een kans krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:04 schreef rubbereend het volgende:
Ah, nu snap ik je extreem slechte ondertitels iedere keer. Je gunt anderen ook wat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Anderen moeten ook een kans krijgen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik je extreem slechte ondertitels iedere keer. Je gunt anderen ook wat.
Je kan beter in de schaduw zitten met een lekker koud biertjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:56 schreef rubbereend het volgende:
da's toch niet gezond daar, met dik 40 graden in de zon gaan staan tenissen
Waarvan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:15 schreef SCH het volgende:
Wie is djorkovic?
Ik ga seizoen 4 aflevering 3 bekijken
De tijdelijke contracten worden niet verlengdquote:
Avond vierdaagse Bluezzie ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De tijdelijke contracten worden niet verlengd
Gesprek ging goed, vlg week meelopen en afwachten maar
wat moet ik dan doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ole moet meedoen.
Zo op tijd thuis voor Federer - Del Potro.
De aarde is ps plat als Hans Spekman volledig in pak de tweede kamer binnen komt wandelen.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef Ole het volgende:
Een SP-er met een stropdas, het moet toch niet gekker worden zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |