quote:
quote:Tottenham koopt keeper Cudicini
Uitgegeven: 26 januari 2009 13:50
Laatst gewijzigd: 26 januari 2009 14:00
LONDEN - Tottenham Hotspur heeft doelman Carlo Cudicini overgenomen van Chelsea. Zijn huidige club heeft dit maandag bekendgemaakt.
De Italiaan stond vanaf 1999 onder contract bij Chelsea. Hij was de vaste keeper totdat de Tsjech Peter Cech in 2004 naar Londen kwam.
Cudicini mocht transfervrij vertrekken.Hij wordt bij Tottenham Hotspur concurrent van oud-PSV'er Heurelho Gomes.
Dus wellicht mag Gomes nu inderdaad vertrekken. Al breekt m'n klomp als Reker hem daadwerkelijk weer binnen fietst, helemaal in deze situatie....quote:... knip...
quote:Manco eerder terug bij PSV na mislukte missie Peru
26/01/2009 12:35
PSV kan Reimond Manco snel weer in Eindhoven begroeten. Het Zuid-Amerikaanse jeugdkampioenschap is op een teleurstelling uitgelopen voor de Peruaanse aanvaller.
Al na drie van de vier groepsduels was Peru uitgeschakeld voor een plaats in de volgende ronde. De beloftes van Peru gingen ook in hun vierde optreden ten onder. Het gastland Venezuela won met 3-1 van de formatie van coach Héctor Chumpitaz Dulanto.
Manco sloot een teleurstellend toernooi af met slechte beurt. De PSV-aanvaller kreeg tegen Venezuela zes minuten na rust een rode kaart voor zijn rol in een opstootje.
dat moet gewoon, daarna krijgen we AZ (thuis), FC Groningen (uit), Heerenveen (thuis), Twente (uit), Feyenoord (uit)............... dus denk dat in die serie wel wat punten verloren gaanquote:Op maandag 26 januari 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
De komende 3 wedstrijden moeten we gewoon 9 punten kunnen halen.
Niet vergeten dat Spurs net de 2de keeper aan Valencia heeft verkocht hequote:
dan moet er wel een plekje zijn bij de grote clubs en die is er volgens mij niet. Bovendien zullen de clubs niet direct in de rij staan na het afgelopen half jaarquote:Op maandag 26 januari 2009 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
Gomes moet gewoon eerst nog een echte grote club gaan doen in het buitenland, voor hij terugkomt naar PSV. Het is een fantastische keeper, en als het dan even tegenzit moet je niet meteen willen terugrennen naar je oude nest...
duhquote:Op maandag 26 januari 2009 13:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Gomes komt nu ook in het Ronaldo Romario rijtje
Heel goed Reker. Ga dan potdomme maar eens iets anders concreets doen om de situatie te doen omslaan.quote:Een oplossing is zo één, twee, drie niet voor handen. Een voortijdig vertrek van Stevens is volgens Jan Reker geen optie. Net zo min als paniekaankopen op de nog een dikke week geopende transfermarkt. ,,We moeten vooral geen gekke dingen doen,'' zegt de directeur
Mogen er allemaal vragen gesteld worden over zijn onverzorgde uiterlijk?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef neilpad het volgende:
Derksen beantwoordt vandaag wat vragen over Stevens, Derksen en Gomes op www.vi.nl.
Ben het in grote lijnen wel met hem eens.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:07 schreef -SG- het volgende:
De komende 15 wedstrijden moeten we gewoon 45 punten kunnen halen.
Op de site van de BBC ook nog een stukje over oa. Mancoquote:
Dat plaatje klopt niet bepaaldquote:Op maandag 26 januari 2009 16:32 schreef murpheh het volgende:
Trouwens, psv - heerenveen is toch op vrijdag 27 feb of niet? Aangezien in de op staat 28 feb en ik er heen wou maar op zaterdag niet kan ;p
volgens mij is het op vrijdag jaquote:Op maandag 26 januari 2009 16:32 schreef murpheh het volgende:
Trouwens, psv - heerenveen is toch op vrijdag 27 feb of niet? Aangezien in de op staat 28 feb en ik er heen wou maar op zaterdag niet kan ;p
Zoiets jaquote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Staan er nu maar 32 wedstrijden in het speelschema?
En als we nou met erg veel geluk gelijkspelen?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef GustavFTW het volgende:
Kaartje besteld voor de graafschap - psv, als ze nu weer gelijkspelen breng ik gewoon ongeluk *klopt af*
Tevens tvp
Er klopt verder ook niet veel vanquote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Staan er nu maar 32 wedstrijden in het speelschema?
Ik hoop dat-ie het niet vaker gaat doen in ieder gevalquote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
Wat vinden jullie van de uitspraken van Toivonen over dat schwalbes maken normaal is?
Schandalig en belachelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
Wat vinden jullie van de uitspraken van Toivonen over dat schwalbes maken normaal is?
Eerlijk en openhartig. En de jongen heeft gelijk, elke spits laat zich met enige regelmaat makkelijk vallen. Hypocriet gezever omdat er nou eens 1 iemand een keertje eerlijk isquote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
quote:
ben het volledig eens met de schrijver, voor zijn ontwikkeling had hij beter nog een jaartje of 2 bij Alianza Lima kunnen blijven, dan was hij nu verder geweest dan dat hij is. Ben echter blij dat PSV hem wel zo vroeg heeft opgepikt, want had hij daar langer gebleven en uitgegroeit tot een super spits dan had PSV hem nooit meer kunnen halen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Op de site van de BBC ook nog een stukje over oa. Manco
http://www.bbc.co.uk/blog(...)_two_years_with.html
Dat ze het allemaal doen (schwalbes maken) wil nog niet zeggen dat het normaal is.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk en openhartig. En de jongen heeft gelijk, elke spits laat zich met enige regelmaat makkelijk vallen. Hypocriet gezever omdat er nou eens 1 iemand een keertje eerlijk is
Schwalbes zijn blijkbaar de norm. Dat is dus ´normaal´. Onsportief maar dat is het vasthouden van een tegenspeler ook, daar hoor je nooit iemand over....quote:Op maandag 26 januari 2009 17:40 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Dat ze het allemaal doen (schwalbes maken) wil nog niet zeggen dat het normaal is.
Maar als schwalbes van Suarez veroordeeld worden, dan kun je schwalbes van Toivonen niet ineens goedkeuren (geen idee of jij dat doet, maar in het algemeen, veel PSV-supporters doen dat wel terwijl het wel geaccepteerd wordt van eigen spelers).quote:Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schwalbes zijn blijkbaar de norm. Dat is dus ´normaal´. Onsportief maar dat is het vasthouden van een tegenspeler ook, daar hoor je nooit iemand over....
Ik kom uit het straatvoetbal, en daar was je wel gek als je sowieso een schwalbe zou proberen. Toen ging ik bij een club spelen, in de spits, en toen kreeg ik kritiek van teamgenoten dat ik me nooit liet vallen maar op me benen bleef staan en doorging met de aanval, wanneer ik aangetikt werd....(!)quote:Op maandag 26 januari 2009 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk en openhartig. En de jongen heeft gelijk, elke spits laat zich met enige regelmaat makkelijk vallen. Hypocriet gezever omdat er nou eens 1 iemand een keertje eerlijk is
Wat jij vindt boeit dan ook niemand.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik kom uit het straatvoetbal, en daar was je wel gek als je sowieso een schwalbe zou proberen. Toen ging ik bij een club spelen, in de spits, en toen kreeg ik kritiek van teamgenoten dat ik me nooit liet vallen maar op me benen bleef staan en doorging met de aanval, wanneer ik aangetikt werd....(!)
Ik vind het gewoon absoluut niet horen bij een prof-sporter, als je op zo'n manier probeert te winnen. Zeer ZEER respectloos, niet alleen naar de tegenstander, maar ook naar het publiek, naar je club, en vooral naar je zelf.
Zolang het MIJ maar boeit wat ik te melden heb, blijf ik het gewoon hier neerdumpen...quote:Op maandag 26 januari 2009 18:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat jij vindt boeit dan ook niemand.
Ik ben het ook met hem eens hoor. Alleen ik zie vaak mensen vanuit PSV-kant schelden om schwalbes van bijvoorbeeld Suarez, dus ik vroeg me af hoe men op zo'n speler reageerde.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oneens. Het is een redelijke lijnkeeper (ook niet echt een goede), maar buiten de 5 meter is het nog steeds een ramp. Bij Jong PSV heeft hij het wat dat betreft ietsje makkelijk bij hoge ballen bijv. Hij speelt dan toch vaak tegen kleine aanvallertjes. En uitkomen kan hij ook niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:48 schreef djnospinzone het volgende:
Iemand een gifje van Reker die jankt?
VerrekteZakHooi, Ramos keept dit en vorig seizoen goed bij Jong PSV. Daarvoor inderdaad drama.
Ik vind Toivonen nu al een eikel en hoop dat 'ie veel gele kaarten haalt.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben het ook met hem eens hoor. Alleen ik zie vaak mensen vanuit PSV-kant schelden om schwalbes van bijvoorbeeld Suarez, dus ik vroeg me af hoe men op zo'n speler reageerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |