vandaag weer ff gespeeld bij de mediamarkt in Enschede, maar het spreekt me gewoon niet aan, hoeveel plezier je er ook aan beleefd hebt. Het is gewoon niet mijn ding.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef christvs het volgende:
Banjo N&B is echt leuk.
Onbegrijpelijk die 140.000 aan sales... Microsoft is ook wel wat te verwijten, als ze een beetje reclame hadden gemaakt met de vehicle-builder en stuff zouden ze vast heel wat meer verkocht hebben.
Erg jammer dat zo weinig mensen het spel een kans geven. De demo is inderdaad mwah, omdat je nog niet echt gave opdrachten hebt, en te weinig onderdelen. Zodra je de vehicle-builder door hebt wordt het echt leuk!
Ik vind het grootste punt van kritiek dat er niet echt een verhaal structuur in de game zit, maar ik ben dan ook iemand die Open-world wel vaker onnodig vindt, zoals in PoP.
Maar geef Banjo eens een kans, kost bij veel adresjes toch maar 30 euro, bevalt het je niet, verkoop je hem door!
Trouwens wel gaaf dat er nu eindelijk goede DLC begint te komen!
Fable 2 Knothole island is gaaf. Binnenkort GTA IV Lost & Damned, wordt echt goed!
Nieuwe Prince of Persia DLC lijkt me ook erg leuk. Alleen jammer dat het vaak zo duur moet!
als je de Naruto serie kent kun je een keuze maken uit beide delen. Als je niet bekend bent met de manga/anime, kan je beter voor rise gaan , aangezien beide delen elkaar opvolgen en de serie bijna letterlijk volgen, als je een van beide delen gespeeld hebt en de serie kent hoef je overigens niet aan het andere deel te beginnen, omdat er weinig afwisseling tussen de verschillende quests zit(waarvan er een aantal nodzakelijk zijn om te spelen) wat het zeker als je beide delen speelt een beetje een been there, done that gevoel krijgt. Rise gaat btw vanaf het begin tot aan de chuunin exams arc en broken begint met het gevecht tussen 4th hokage en orochimaru en duurt tot het einde van de sasuke retrieval arc.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:25 schreef Lamba het volgende:
Ninja gaiden 2 al gespeeld, top spel!
Je bedoeld wss Burst Limit voor de xbox 360. Vind m minder dan tenkaichi op ps2
Welke is dan van naruto het beste? Rise of a Ninja of The Broken Bond?
Kom er niet echt achter wat precies het verschil is..
thnx
Vast... Net als dat je van iedereen met skate wint?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef Edwinuss het volgende:
Niet te geleuven.
Die mensen op COD4 zijn nog slechter geworden.
Kom ik in een potje wat op de helft is, en kill ik 25 mensen en zelf 2 keer dood gegaan
Omdat je accu leeg isquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:36 schreef stinkie het volgende:
En waaom valt die kutcontroller steeds uit
probeer eens AA batterijen mocht je die in de buurt hebben liggen, als de controller dan goed werkt, weet je iig dat het aan je accu ligt.quote:
Die gebruik ik nu. 3e setje inmiddels. Hagelnieuw. DOet het nu al 15 minuten prima, maar de afgelopen dagen om de 30 seconden nientequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
probeer eens AA batterijen mocht je die in de buurt hebben liggen, als de controller dan goed werkt, weet je iig dat het aan je accu ligt.
Dat is vreemd, ik heb nl nog niet zo'n play & charge kit, en ik als ik regelmatig speel doe ik zo'n 10-15 uur met die euroshopper dingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die gebruik ik nu. 3e setje inmiddels. Hagelnieuw. DOet het nu al 15 minuten prima, maar de afgelopen dagen om de 30 seconden niente
Beste kun je zon play & Charge kit halen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die gebruik ik nu. 3e setje inmiddels. Hagelnieuw. DOet het nu al 15 minuten prima, maar de afgelopen dagen om de 30 seconden niente
Ik heb er wel flink meer mee uitgehaald met het eerste setje, maar met het 2e en huidige setje is het ruk. Denk niet dat het aan de batterijen ligtquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is vreemd, ik heb nl nog niet zo'n play & charge kit, en ik als ik regelmatig speel doe ik zo'n 10-15 uur met die euroshopper dingen.
Mocht je een tweede controller hebben, zou je het kunnen controleren zoniet zou het idd aan de controller kunnen liggen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb er wel flink meer mee uitgehaald met het eerste setje, maar met het 2e en huidige setje is het ruk. Denk niet dat het aan de batterijen ligt
oke thanks! is het dan niet leuker om broken bond te spelen? vooral omdat deze verder gaat in het verhaal (en dus betere moves heeft??) Heb jij ze zelf gespeeld en welke vind je überhaupt de moeite?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je de Naruto serie kent kun je een keuze maken uit beide delen. Als je niet bekend bent met de manga/anime, kan je beter voor rise gaan , aangezien beide delen elkaar opvolgen en de serie bijna letterlijk volgen, als je een van beide delen gespeeld hebt en de serie kent hoef je overigens niet aan het andere deel te beginnen, omdat er weinig afwisseling tussen de verschillende quests zit(waarvan er een aantal nodzakelijk zijn om te spelen) wat het zeker als je beide delen speelt een beetje een been there, done that gevoel krijgt. Rise gaat btw vanaf het begin tot aan de chuunin exams arc en broken begint met het gevecht tussen 4th hokage en orochimaru en duurt tot het einde van de sasuke retrieval arc.
Het hangt er puur vanaf welke gedeelte in de serie jij het leukste vond, qua gameplay maakt het vrij weinig uit, een van de twee is zeker de moeite waard, maar qua gameplay en (side)quests zijn ze vrijwel identiek.(ik heb ze beide gespeeld).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:20 schreef Lamba het volgende:
[..]
oke thanks! is het dan niet leuker om broken bond te spelen? vooral omdat deze verder gaat in het verhaal (en dus betere moves heeft??) Heb jij ze zelf gespeeld en welke vind je überhaupt de moeite?
L.
http://www.videogaming247(...)me-worlds-statement/quote:The project’s being called “Crackdown 1.5″ in the UK trade, and it’s set in the same city as the original Realtime Worlds 360 classic. Multiplayer’s going to play a massive part in the game, aparently, moreso than the new single-player stuff.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vast... Net als dat je van iedereen met skate wint?
Jorien jij bent 1 van de beste Fifa spelers van NL dus ik sla maar overquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Zin om mee te spelen ?
Meld je aan
FIFA 09 Competitie + Playoffs (XBOX360)
dat gebitch erom heen bevalt me niet zo.. En nee ik kijk niemand in het bijzonder aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Zin om mee te spelen ?
Meld je aan
FIFA 09 Competitie + Playoffs (XBOX360)
Een soort GT5 voor de 360 dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef Wessiej het volgende:
[b]Need for Speed: Shift will launch on PC, Xbox 360, PS3 and PSP this autumn - as will Need for Speed: Nitro on Wii and DS. Need for Speed: World Online will be released to the Asian online PC market this summer, before heading West in the winter.
[/]b
[ afbeelding ]
Het is NFS, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
Zie al die vette knopjes in het dashboard! Is dat voor rook en kraaienpoten enzo? Of wordt dit gewoon een sim racer?
En OMGWTFBBQ!!! Check die driehoek jeweets! Das een triforce!!! Nieuwe Zelda op de PS3 en 360!!!quote:
Besturing is gewoon gelijk, behalve dat de schiet en herlaad knop zijn omgewisseld. Voor de rest geen problemen om de demo zonder moeite uit te spelen. Die vent met de grote bijl is zelfs makkelijk neer te krijgen voordat de helicopter er aan komt. Over die ene met de kettingzaag maak ik al helemaal geen woorden vuil.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:37 schreef Yankee_One het volgende:
Die besturing van RE 5 is echt kut
DIe van deel 4 vond ik prima
nee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef Lamba het volgende:
iemand enig idee wanneer er weer een nieuwe dragonball z voor de xbox 360 / ps2 uitkomt?
Ik kan redelijk gamen,maar had echt moeite hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Besturing is gewoon gelijk, behalve dat de schiet en herlaad knop zijn omgewisseld. Voor de rest geen problemen om de demo zonder moeite uit te spelen. Die vent met de grote bijl is zelfs makkelijk neer te krijgen voordat de helicopter er aan komt. Over die ene met de kettingzaag maak ik al helemaal geen woorden vuil.![]()
Nog 6 weken.
En dan is het jaar nog maar net begonnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
ResiFAIL Evil 5
FAILdent Evil 5
Resident FAIL 5
Resident Evil sinds 4 is niet echt moeilijk meer. Gewoon voldoende afstand houden, headshots maken en action commands misbruiken. Niet dat je in 4 makkelijk zonder ammo kwam te zitten en met het feit dat je je wapens kon upgraden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik kan redelijk gamen,maar had echt moeite hierIk mis een 'spring of duik naar achteren' knop zoals in GoW! Ben wel benieuwd naar het spel,... maar ik mis de RE ervaring wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |