Jorien jij bent 1 van de beste Fifa spelers van NL dus ik sla maar overquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Zin om mee te spelen ?
Meld je aan
FIFA 09 Competitie + Playoffs (XBOX360)
dat gebitch erom heen bevalt me niet zo.. En nee ik kijk niemand in het bijzonder aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Zin om mee te spelen ?
Meld je aan
FIFA 09 Competitie + Playoffs (XBOX360)
Een soort GT5 voor de 360 dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef Wessiej het volgende:
[b]Need for Speed: Shift will launch on PC, Xbox 360, PS3 and PSP this autumn - as will Need for Speed: Nitro on Wii and DS. Need for Speed: World Online will be released to the Asian online PC market this summer, before heading West in the winter.
[/]b
[ afbeelding ]
Het is NFS, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
Zie al die vette knopjes in het dashboard! Is dat voor rook en kraaienpoten enzo? Of wordt dit gewoon een sim racer?
En OMGWTFBBQ!!! Check die driehoek jeweets! Das een triforce!!! Nieuwe Zelda op de PS3 en 360!!!quote:
Besturing is gewoon gelijk, behalve dat de schiet en herlaad knop zijn omgewisseld. Voor de rest geen problemen om de demo zonder moeite uit te spelen. Die vent met de grote bijl is zelfs makkelijk neer te krijgen voordat de helicopter er aan komt. Over die ene met de kettingzaag maak ik al helemaal geen woorden vuil.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:37 schreef Yankee_One het volgende:
Die besturing van RE 5 is echt kut
DIe van deel 4 vond ik prima
nee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:20 schreef Lamba het volgende:
iemand enig idee wanneer er weer een nieuwe dragonball z voor de xbox 360 / ps2 uitkomt?
Ik kan redelijk gamen,maar had echt moeite hierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Besturing is gewoon gelijk, behalve dat de schiet en herlaad knop zijn omgewisseld. Voor de rest geen problemen om de demo zonder moeite uit te spelen. Die vent met de grote bijl is zelfs makkelijk neer te krijgen voordat de helicopter er aan komt. Over die ene met de kettingzaag maak ik al helemaal geen woorden vuil.![]()
Nog 6 weken.
En dan is het jaar nog maar net begonnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
ResiFAIL Evil 5
FAILdent Evil 5
Resident FAIL 5
Resident Evil sinds 4 is niet echt moeilijk meer. Gewoon voldoende afstand houden, headshots maken en action commands misbruiken. Niet dat je in 4 makkelijk zonder ammo kwam te zitten en met het feit dat je je wapens kon upgraden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik kan redelijk gamen,maar had echt moeite hierIk mis een 'spring of duik naar achteren' knop zoals in GoW! Ben wel benieuwd naar het spel,... maar ik mis de RE ervaring wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |