Op zoek naar DE broek dusquote:Op maandag 26 januari 2009 12:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die eigen identiteit ben ik ook nog mee bezigMoeilijk hoor, de wijde pijpen en hip shirtje, kan dat nog wel, op mijn leeftijd....
Hier bestel je gewoon per week, je betaald een week van te voren zeg maar.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef huuphuup het volgende:
Oeh trouwens p_iglet, kun je die groentetasjes niet ook een tijdje proberen ofzo? Of zit je gelijk voor een jaar ofzo aan zo'n abonnement vast? Ik vind het wel wat om te proberen, en als we een kleintje nemen ofzo dan moet je toch nog bij kopen dus kan ik ook nog naar lief zn voorkeuren koken
Ik zeg gerust tegen de mijne als iets niet kan. Zo heb ik haar nu al gezegd dat ze niet haar buikrol in een broek moet proppen, truitje erbij en dan een riem om die broekquote:Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef simmu het volgende:
broeken en tshirts kunnen altijd wel, het wordt lastiger wanneer je 50+ moeder in een sexy outfitje voor je neus staat en je mening vraagt
Mijn nichtje heeft een dergelijk figuurprobleem, en zij heeft het opgelost door een coupeuse een voor haar perfect passend basispatroon voor een broek te laten tekenen. Ze maakt nu al haar broeken zelf en ziet er altijd geweldig uit. (Ze is net als jij handig met de naaimachine en varieert op dat basispatroon als ze eens iets anders wil.)quote:Op maandag 26 januari 2009 13:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn pens is maat 48 en m`n benen maat 42/44
Ik zal eens kijken wat die Dyanne heeft want ik vertik het echt om in Miss Etamspul te lopen
Wat tofquote:Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft een dergelijk figuurprobleem, en zij heeft het opgelost door een coupeuse een voor haar perfect passend basispatroon voor een broek te laten tekenen. Ze maakt nu al haar broeken zelf en ziet er altijd geweldig uit. (Ze is net als jij handig met de naaimachine en varieert op dat basispatroon als ze eens iets anders wil.)
Tja....ik zei nog zo "trek je rompertje dan ook aan"quote:Op maandag 26 januari 2009 13:52 schreef freecell het volgende:
Ik zit nu dus een koude rug te hebben...
Ik vind heupbroeken helemaal geweldig juist. Dan kan ik meteen een maatje kleiner aan, dan dat ik mijn middel erin moet proppen. Ben van maat 46 naar maat 38 gegaan sinds de geboorte van Milo, dus ben nu superblij. Mijn buik is nog steeds slobbidewobbie, maar mijn heupen zijn maat 38. Lang leve de heupbroekenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef p_iglet het volgende:
brrr heupbroeken, dat vind ik dus echt een verschrikkelijk uitvinding.
een nieuwe broek kopenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
groter groeien, landleven, ZOOM.nl en HCC. Oh en meteen de jonge gezinnenpas ook maar opgezegd
Jeuj..wat zal ik eens gaan doen met al dat geld?
stretchbroek dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
eerst interen, anders is het zonde van het geld
Ik aanbid m'n leggingsquote:Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef simmu het volgende:
[..]
stretchbroek dan?
(wel van spijkerstof, anders wordt het zo'n legging idee, en dat is zooooooooo jaren 80 en ronduit evil)
beter dan mijn joggingbroekenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik aanbid m'n leggingsZaaaaalig onder een rokje of jurk. Stukken warmer als een panty, kriebelt niet en je staat geen uur te hijsen als je naar de wc bent geweest
Dat laatste zijn skibroeken! En die moest ik ook niet nee, ik wil juist niks aan mijn voeten. Behalve sokken dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef simmu het volgende:
[..]
beter dan mijn joggingbroeken
vooral de warmste is de lelijkste. wel van bjorn borg ofzo. maar lelijk! en beigeen mijn kont is groot in dat ding en het heeft onderaan van die stieken rond de pijpjes! maar ik heb het zooooo koud nu zo zonder sokken op blote voeten. als mijn voeten het koud hebben heeft de rest van mij het ook koud. helaas doen zelfs mijn sloffen zeer
ik bedoelde meer die leggings van vroeger. in van die schreeuwerige kleurtjes, en dan van die stieken onder je voeten door (zodat je daar ook blaren kreeg.....). ma bleef ze altijd maar kopen. die probeert me al een leven lang modebewust te krijgen, en het wordt hem niet.
Ik had een rodequote:Op maandag 26 januari 2009 15:12 schreef Memmel het volgende:
Oja! Damn die skibroeken....ik had volgens mij een pastel-groene. Shit zeg.....
In een pastel-groene skibroek naar MC Hammer. Wat was ik cool...
Is er geen andere diëtiste die je kunt bellen? Want dat duurt nog best lang!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:29 schreef Oxymoron het volgende:
En: ik moet ernstig afvallen, dus de dietiste gebeld. Een nieuwe, want ik woon nu al bijna 2 jaar in een andere plaats/provincie. Blijkt ze pas begin maart, te kunnenNog even lekker eten !
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:46 schreef Nijna het volgende:
Broeken kopen, breek me de bek niet open... Ik kan qua taille vaak nog iemand meenemen, maar maat kleiner past niet om mn kont...
Maar voorlopig kan ik even in positiespul nu.
slaat jouw 'ook' op het eerste of laatste deel van Nijna d'r post????quote:
* Brighteyes is ook benieuwd!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
slaat jouw 'ook' op het eerste of laatste deel van Nijna d'r post????
Of op beide, zou ook nog kunnen!quote:
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af...quote:Op maandag 26 januari 2009 17:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
slaat jouw 'ook' op het eerste of laatste deel van Nijna d'r post????
Ja hoor, en je hebt spijkerbroek maatje 28.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:42 schreef Ticootje het volgende:
ik heb trek in chocola, en ik heb net al een reep op. Zo gaat mn pens natuurlijk nooit weg. En dat van heupbroeken heb ik dus ook, dat er iets overheen flubbert. Bah, ik baal gewoon van mn figuur.
Hihi, ik dacht ook al of het niet zoiets kon zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:54 schreef huuphuup het volgende:
Happy wat kut!![]()
Misschien een stomme vraag hoor, maar weet je zeker dat je hem in de schuur hebt gezet? Ik heb wel es met veel drama mn ex gebeld dat mn fiets van het station was gejat en dat ik de betreffende junk wel eens ^$$#@@$@ en toen zei hij "euh, je fiets staat hier, je bent vanmorgen met de tram gegaan"
bah dat gevoel lijkt me heel naar dat er iemand in jouw huis is geweest (of in dit geval het verlengde van je huis). Brr.
oeh! ikke wel. maar er zijn ook inetsites met omrekeningstabellen hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb in mijn hebberigheid naar een speciaal kookboek niet langer kunnen wachten tot de Nederlandse versie uit kwam en dus de Engelse variant aangeschaft maar nu heb ik hem onaangeroerd in de kast liggen omdat ik alles om moet rekenen. Tsja call me lazy maar daar gaat bij mij al direct het plezier van bakken (ben totaal geen keukenprinses). Dus mochten er mensen zijn die interesse hebben in het overnemen van het boek "How to become a domestic goddess" van Nigella Lawson............
Dat hoort juist!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:
Mijn kookboeken zijn echt een rampeeuwig zonde natuurlijk maarja. Er zitten altijd vlekken in van datgene wat ik op dat moment aan het maken was enzo... dat soort taferelen.
Ik plak ze sinds een tijdje in een schriftje. Veel recepte van hier. ColdFeet's Wraps, CInnamongirls Curry, SHE's basis-saus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:11 schreef Chell het volgende:
Kookboeken horen idd beduimeld te zijn![]()
Ik heb ook overal geprinte recepten rondslingeren vol vlekken enzo...
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:11 schreef Chell het volgende:
Kookboeken horen idd beduimeld te zijn![]()
Ik heb ook overal geprinte recepten rondslingeren vol vlekken enzo...
Tip: koop een dummyboek bij de slegte en plak/schrijf daar je recepten inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja ik ook.
En dan heb ik het gros in één map. En die wordt dan weer te vol en dan ligt de helft er weer uit
Als er geen kop soep overheen gaat
Hopeloos
vergeet ook de her en der rondslingerende uit andere bladen gescheurde recepten nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja ik ook.
En dan heb ik het gros in één map. En die wordt dan weer te vol en dan ligt de helft er weer uit
Als er geen kop soep overheen gaat
Hopeloos
Heb ik ook geprobeerd, maar dat was niet echt een succes... (iets met een heel plakkerig recept en een omvallende schaalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tip: koop een dummyboek bij de slegte en plak/schrijf daar je recepten in.
Oja die ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:30 schreef simmu het volgende:
[..]
vergeet ook de her en der rondslingerende uit andere bladen gescheurde recepten nieten uitgeprintte versies van inet op cheapo papier.
En dat is?quote:ik heb vandaag een heul nieuwe term bedacht<<dinflatie>>
Staat al tijdens op mijn lijstje inderdaad!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk: ik doe een AH kookschrift voor dat doel. Scheelt ook bewaren enzo. Maar nu print ik alsnog alles uit.Of loop ik heen en weer. Nie handig.
Ik heb mijzelf een kookboekstandaard kado gedaan. en dát had ik echt jaren eerder moeten doen.
Scheelt vlekken en ergernis.
Ow?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef Chell het volgende:
Zoals mijn goddelijke brownierecept bijvoorbeeld, dat printje komt nooit zonder gigantische chocoladevlekken uit de strijd
Kookboekstandaard?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:35 schreef freecell het volgende:
Heb ik ook geprobeerd, maar dat was niet echt een succes... (iets met een heel plakkerig recept en een omvallende schaal)
Ik heb nu een map met papieren in snelhechters, redelijk vochtbestendig. Niet ideaal, maar tot nu toe het beste.
http://www.druppels.nl/2006/07/01/maxi-brownies/quote:
ah okay, had ik toch goed gegokt voor mezelfquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:38 schreef simmu het volgende:
idd wellicht wat suf om wel de term te noemen maar niet wat het dan voor moet stellen
de mate waarin in de vs (en hier, het is een globaal verschijnsel) nu waarde (geld) gecreeerd wordt, is gewoonweg ontoereikend t.o.v. de mate waarin waarde (schuld) wordt vernietigd. dan kan je emmeren over deflatie of inflatie, maar dat is dan slechts academisch definitie geneuzel. hence: dinflatie
ik had er één bij loods 5, voor 7 hele euro's.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, maar dat was niet echt een succes... (iets met een heel plakkerig recept en een omvallende schaal)
Ik heb nu een map met papieren in snelhechters, redelijk vochtbestendig. Niet ideaal, maar tot nu toe het beste.
[..]
Oja die ook
[..]
En dat is?
[..]
Staat al tijdens op mijn lijstje inderdaad!
Misschien moet ik er gewoon eens één marktplaatsen
shoarmasoep! Dat heb ik overal al zoveel gespamt dat je het nu ook weer terug kan vinden in het AH online kookdingesgebeuren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef huuphuup het volgende:
Wuah Chell!
*favorieten aanslingert!![]()
thnx
hebben mensen nog meer ergens hun favoriete recept online staan? Hartig, zoet? Ik ben benieuwd, vind het zo leuk om nieuwe dingen te proberen te maken.
En geprint, dankquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef Chell het volgende:
[..]
http://www.druppels.nl/2006/07/01/maxi-brownies/
Wel alleen lekker als je van donkere chocola houdt en ook écht van chocola houdt, want er gaat echt een enorme hoeveelheid inMaar lekker!
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef Chell het volgende:
ShoarmasoepKlinkt echt heel vies eigenlijk
ken je de BB&B - reeks? pas op, we zijn best fel somsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah okay, had ik toch goed gegokt voor mezelf![]()
Ja je hebt gelijk inderdaad. Het is het ene gat met het andere dichten en het slaat nergens op. Of nja, het slaat wel ergens op maar het theoretische geneuzel eromheen zet weinig zoden aan de dijk.
Nou, zo ging het mij ook, tót ik de pittige variant maakte. Echt lekker zeg!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:51 schreef PM-girl het volgende:
Pompoensoep leek me altijd helemaal geweldig en een paar maanden terug heb ik het eens gegeten, nadat ik hier ook allemaal enthousiaste reacties las daarover, maar ik vond het niet zo lekker. Hele typische smaak die mij niet helemaal aanstaat.
Ik ben zo makkelijk om te pratenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, zo ging het mij ook, tót ik de pittige variant maakte. Echt lekker zeg!En mijn man (type wat de boer niet kent dat vreet ie niet) vond het ook heerlijk. Kindjes ook trouwens, maar die zijn raar, die houden van pittig eten.
Het recept is wel vrij royaal trouwens. Wij konden er met 5 man twee dagen van eten. Of ik heb iets niet helemaal goed gedaan. Dat kan ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ben zo makkelijk om te pratenik ga het een keer proberen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simmu, ik ken het topic, lurk er wel eens, maar ik onthou me meestal van commentaar omdat ik te weinig van het onderwerp weet om er echt iets wezenlijks over te zeggen (voor mn gevoel althans.)
jaaa lekker hè?! ik vind de combi verse (rauwe) spinazie met frambozen zo lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef Sugar het volgende:
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan verse spinazie! Heerlijk als salade met zongedroogde tomaatjes, kip of magere spekjes en/of cashews erdoorheen!
er zijn vrij veel 'vaste' lui die de reeks al 2 jaar in stand houden (waaronder mijn persoontje). de meeste dingen hebben we al uitgevochten, er is zelfs consensus over de komende tijd (ik zou maar geen aandelen inkopen.). maar newbies \zijn welkom hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:01 schreef huuphuup het volgende:
Simmu, ik ken het topic, lurk er wel eens, maar ik onthou me meestal van commentaar omdat ik te weinig van het onderwerp weet om er echt iets wezenlijks over te zeggen (voor mn gevoel althans.)
ligt eraan waar je het voor wil gebruiken. als het uiteindelijk knapperig moet zijn lukt het niet. anders kan het wel. bamipakketten enzo vries ik gewoon inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef freecell het volgende:
Wow lekkere recepten allemaal (worden nu opgeslagen, uitgeprint en onhandig in mijn te volle map gestopt)
Kan je taugé invriezen? Heb een beetje veel gekocht op de markt vrijdag! (hoelang kan je het trouwens bewaren in de groentela?)
Oh, jij ook alquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef Saffier het volgende:
Buurvrouw zit je wer een beetje overeind? Hier gaat het wel, gistermiddag gewerkt maar dat was achteraf niet zo'n succes, nu tot vrijdag vrij hopelijk is het dan echt over, kaakholte-ontsteking sucks![]()
Wat een heerlijke recepten kom ik hier tegenkomt heel goed uit!! Mijn broer heeft een appartement gekocht en gaat volgende maand het huis uit, ik wil 'm daarom een kookboek/schrift kado geven maar dan met 'eigen recepten'. Mag ik jullie recepten er ook in doen? En hebben jullie nog meer tips?
Sugar ken jij het recept met roergebakken verse spinazie met o.a. spek, mini-gehaktballetjes en aardappelpuree al?is een AH-recept van vorig jaar november geloof ik, absoluut de moeite waard! Die krijgt broerlief ook mee
![]()
Over de DE (spijker)broek hou ik mijn mond, ik moet nodig nieuwe
Mijn salade is leuk voor iemand alleen of voor heel veel mensen, net zo je wilt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef Saffier het volgende:
Buurvrouw zit je wer een beetje overeind? Hier gaat het wel, gistermiddag gewerkt maar dat was achteraf niet zo'n succes, nu tot vrijdag vrij hopelijk is het dan echt over, kaakholte-ontsteking sucks![]()
Wat een heerlijke recepten kom ik hier tegenkomt heel goed uit!! Mijn broer heeft een appartement gekocht en gaat volgende maand het huis uit, ik wil 'm daarom een kookboek/schrift kado geven maar dan met 'eigen recepten'. Mag ik jullie recepten er ook in doen? En hebben jullie nog meer tips?
maar dat valt niet op tussen de bamiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef pinquit het volgende:
als je taugé gaat invriezen krijg je snot![]()
Dat is voor mannen een goed idee ja! Hoewel ik mijn broer blijer maak met een bakje stamp voor in de vriezerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef huuphuup het volgende:
Ik zou er voor mijn broertje denk ik ook wat basis recepten indoen. Bijvoorbeeld voor pindasaus of ehm, mama's overheerlijke gebakken aardappels, dat idee.
Misschien zijn showtassen iets voor jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:35 schreef freecell het volgende:
Ja zo heet ie echtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef Saffier het volgende:
Beterschap Rijstebuiltje!
Buurvrouw boeken van Midas Dekkers zijn briljantMaar of'ie na 17 jaar nog in de handel is is de vraag natuurlijk, heet het echt 'eten op je eigen'? Dan ga ik er even naar zoeken...
Dat boek heb ik ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kreeg van mijn vader het kookboek "eten op je eigen, van Midas Dekkers toen ik op kamers ging. Echt leuk basiskookboek. De paprikakip maak ik nog steeds wel eens. (oh, ik bedenk me nu pas dat dit al 17 jaar geleden isen die misschien al honderd jaar uit de roulatie is.
)
hier dan geruld gehakt met kant en klare saus, tis echt rennen en vliegen vandaag, moet straks ookw eer zelf door naar school.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef simmu het volgende:
en oh ironie: vanavond wordt het spaghetti met kant-en-klaar suas met kant-en-klaar gehaktballetjes van de aldiik ben helemaal gaar van het stomme eisprong gedoe.
al met al weten we nog niet wie dat wasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef Syrena het volgende:
Beterschap Rijstje!
Het zegt me niks LadyWRB. Staat er niks op de onderkant van de mok? Merkje ofzo?
Ik had trouwens kunnen zweren dat Rocka Georgette_Kloonie was![]()
Ik heb net vanalles zitten napluizen om te vinden waar ze uit de kast kwam
![]()
Meer beebs!
lekker toch!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef Syrena het volgende:
Ik heb net een workshop gegeven! Op mijn werk! Ik werd wel al drie dagen kotsmisselijk wakker er van, maar het viel me heel erg mee. Mijn collega ontnam me wel de halve tijd het woordmaar dan zei hij dingen die ik zelf ook zou bedenken. Dus ik denk dat ik het in mijn eentje ook wel zou kunnen. Yihaa, weer iets wat ik kan
Ik heb net broccoli gegetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:39 schreef Ynske het volgende:
hier net de gehaktballetjes gerold en gebakken. strakjes nog de aardappeltjes en de salade klaarmaken
verwarm je de taugé dan? die smul ik altijd rauw. eerst even wassen en dan kanenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb net broccoli gegetenAlleen broccoli wel te verstaan, 2 stronken
Mét een beetje ketchup.
En mijn Taugé was al snot, dus dat is opgelost
dat is altijd lekker... maareh heb je er wel een brief van gehad? ik vertrouw de BD niet zo als ze ineens zonder melding geld stortenquote:En ik kreeg zomaar 400,- van de belastingdienst, omdat we in 2007 te weinig hadden gekregen?Zomaar! En ik wist van niks! De leukere mazzeltjes!
Hehe, you iz pregnantquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:44 schreef RockabeIIa het volgende:
haha syrena
Ik heb lekker al gegeten. Spaghetti. Al wel 20 jaar niet gehad als het niet langer is want ik vond het altijd een vieze plakkerige zooi. Was het ook, maar ik had gewoon erg honger geloof ik.
nee, het was al snot in de koelkast, dus ik heb het weggegooidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
verwarm je de taugé dan? die smul ik altijd rauw. eerst even wassen en dan kanen
[..]
Nee, geen brief, ze stortten zomaar 815,-quote:dat is altijd lekker... maareh heb je er wel een brief van gehad? ik vertrouw de BD niet zo als ze ineens zonder melding geld storten
Gaatjes vullen, lekker uit eten en 200 op de spaar oidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:47 schreef huuphuup het volgende:
Freecell wat relax!oeh, heb je al bedacht wat je ermee gaat doen?
![]()
die is gewoon blanko, dus daar schiet je niks mee op. en op de schotels staat ook niks.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Lady-wrb, maak eens een foto van de onderkant van het kopje!
Ik zal in het vervolg jou van te voren even om toestemming vragen, ok?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb een heel lange lijst met mensen die ik verdenk van evt. klonen. Maar de eerste die ik altijd verdenk als er weer es een nieuwe nick rondzweeft is toch echt Troel.
Daar kan ik nu rustig ja op zeggen, maar ik weet niet hoe mijn hormonen zijn als ik die kloon wil gebruikenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Als ik dan nee antwoord laat je het dan,Queen of Clones?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar Troel, die gebruik je toch al weer sinds kort
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef simmu het volgende:
heh, deze link kreeg ik van sangdrax, hij's bruut maar wel leuk
Vervelend, ik heb het al achter de rugquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef huuphuup het volgende:
ik word nu geforced om koekjes te bakken![]()
bij gebrek aan ingredienten worden het zandkoekjes.
Hij zwangert goed mee zo te lezen met zijn plotselinge eet-behoeftes!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:45 schreef huuphuup het volgende:
Oooh PM das wel even heftig ja... haha, ik zou denk ik niet goed weten waar ik zou moeten kijken dan
ja die koekjes... er zit hier dus zo'n kerel hè, in mn huiskamer, en die probeert me subtiel richting benzinepomp te werken om koekjes te halenhij had alleen geen zin om mee te gaan (400 meter verderop...) en ik heb geen zin om naar buiten te gaan voor alleen koekjes voor hem dus dan maak k er wel een paar, net zo makkelijk.
ja erg hè?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hij zwangert goed mee zo te lezen met zijn plotselinge eet-behoeftes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |