abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65415584
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die eigen identiteit ben ik ook nog mee bezig Moeilijk hoor, de wijde pijpen en hip shirtje, kan dat nog wel, op mijn leeftijd....
Op zoek naar DE broek dus
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65415703
broeken en tshirts kunnen altijd wel, het wordt lastiger wanneer je 50+ moeder in een sexy outfitje voor je neus staat en je mening vraagt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 26 januari 2009 @ 12:31:31 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65415707
En identiteit. Dus. Laat het me weten als jij het gevonden hebt, Syrena.
pi_65416527
Ja, haha identiteit.... ik ben ooit ook kei-skater geweest nouja, ach, ik was ook wel echt zo toen, een fase in je leven I guess... maar als ik die foto's terug zie... oei. haha.
Mijn zusje zit nu een beetje in die fase, al een paar jaar wel. Het oh-ik-ben-zo-hip idee. En ze is ook heul hip hoor. Maar nadeel is wel dat mn mama en zijzelf enzo dat ook heel erg vinden en dat ze het dan nodig vinden om te zeggen dat mijn 'stijl' maar saai is en dat ik wat meer moet 'durven'
dat ik me prettig voel in mn kleding en dat ik ook nog werk heb enzo waar k redelijk netjes voor moet komen doet er nie toe.

Oeh trouwens p_iglet, kun je die groentetasjes niet ook een tijdje proberen ofzo? Of zit je gelijk voor een jaar ofzo aan zo'n abonnement vast? Ik vind het wel wat om te proberen, en als we een kleintje nemen ofzo dan moet je toch nog bij kopen dus kan ik ook nog naar lief zn voorkeuren koken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65416606
Dé broek..laat iemand me even weten wanneer hij gevonden is?
Mijn figuur is zo ongelooflijk oncourant dat ik in positiemode terecht zou komen voor een beetje een lekker zittende broek
Saartje
pi_65416643
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:59 schreef huuphuup het volgende:

Oeh trouwens p_iglet, kun je die groentetasjes niet ook een tijdje proberen ofzo? Of zit je gelijk voor een jaar ofzo aan zo'n abonnement vast? Ik vind het wel wat om te proberen, en als we een kleintje nemen ofzo dan moet je toch nog bij kopen dus kan ik ook nog naar lief zn voorkeuren koken
Hier bestel je gewoon per week, je betaald een week van te voren zeg maar.
En als ik volgende week niet wil, dan sla ik een weekje over. En als ik niet meer wil of voorlopig niet meer wil dan laat je je kaartje (tijdelijk) uit de kaartenbak halen.
Maar weet niet of dat overal zo werkt. Jaarabonnementen enzo zijn het zeker niet.
Wij hebben een combitas van vitatas, www.vitatas.nl, www.odin.nl is een andere grote aanbieder van biologische groententassen.
pi_65416744
Ah okay, thanks, dan ga ik het even nakijken. Misschien doe ik het maar gewoon. Hij moet er maar es aan wennen dat ie uiteindelijk toch niets te vertellen heeft haha.

Maneki, mijn buik is in verhouding met mn benen echt enorm, echt het scheelt een maat ongeveer, soms heb ik zelfs van benen maat 36 maar om de knoop ook daadwerkelijk dicht te krijgen heb k dan een 40 nodig maar die broeken van dat vreselijke mens, Dyanne ofzo van de C&A die zijn echt heerlijk, hebben iets meer ruimte bij de buik. Ze zijn ook niet zo duur. Je moet er wel rekening mee houden dat ze wel nog uitlopen. (en niet eigenwijs zijn zoals ik...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65416800
jullie hebben het allemaal over groentetasjes maar daar heb ik dus nog nooit van gehoord
pi_65416804
Mijn pens is maat 48 en m`n benen maat 42/44
Ik zal eens kijken wat die Dyanne heeft want ik vertik het echt om in Miss Etamspul te lopen
Saartje
pi_65416907
trek me de bek niet open, broeken passen is een ware nachtmerrie. Ik kan ook nooit een broek vinden die goed zit. Ergens in de buurt van Haarlem zit een heuse "broekenboerderij" en daar ben ik ooit lang geleden geslaagd voor 1 jeans (zeg maar eind 2006) en daar loop ik nog steeds in. Moet serieus eens op zoek naar een nieuwe. Wil ook zo graag een witte jeans voor de zomer, alleen ben ik iemand die zo een broek na 5 minuten al weer zwart heeft of vol met vlekken.
pi_65416914
Mja, ik vond het echt een uitvinding die broeken haha. Maar dat komt ook omdat ik echt een afschuw heb van rollen die over mn broek heen komen. Daarom is bijna alles bij mij een no-go uiteindelijk. Ze hebben ze ook bij wehkamp en de meesta C&A's hebben ze. En ze gaan tot maat groot gelukkig.

Oeh ik geloof dat ik weinig keus heb haha, alleen die Odin wordt in Wateringen aangeboden. De rest is weer in Rijswijk maar ik weet niet of die dan ook in De Boogaard zitten zeg maar. Jan de Groenteman it is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65416974
Succes.... !
DE broek bestaat volgens mij niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 januari 2009 @ 13:16:36 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65417059
Mijn moeder haalt broeken op de donderdagmarkt in Haarlem-Noord, model dikkebuikkortebenen. Kosten een tientje en ze zitten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65417108
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:31 schreef simmu het volgende:
broeken en tshirts kunnen altijd wel, het wordt lastiger wanneer je 50+ moeder in een sexy outfitje voor je neus staat en je mening vraagt
Ik zeg gerust tegen de mijne als iets niet kan. Zo heb ik haar nu al gezegd dat ze niet haar buikrol in een broek moet proppen, truitje erbij en dan een riem om die broek laat in godsnaam dat truitje over riem & rol heen hangen. En ze mag ook niet meer winkelen bij de MS Zeker niet als ik er niet bij ben, ze gaat me ineens te vaak voor truttig
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65417193
Witte broeken en witte rokken passen niet bij mijn identiteit Ik voel me er zoooo ongelukkig in om de 1 of andere reden (dat ik een vleeschkleurige onderbroek aanmoet enzo. En vlekken ja )

Ik ben echt een fan van zwart. Het staat me goed en ik voel me er zalig in. Behalve in de volle zon.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:29:02 #16
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_65417454
Ik koop, mijn broeken altijd bij Didi of Miss Etam. Alle andere kleren ook.
Bij Didi heb ik maat 46 en, bij MIss Etam 44/46.
Bij de C&A zijn de modellen vaak te laag of veel te strak.

En als ik werk heb ik echte werkkleding aan.

En: ik moet ernstig afvallen, dus de dietiste gebeld. Een nieuwe, want ik woon nu al bijna 2 jaar in een andere plaats/provincie. Blijkt ze pas begin maart, te kunnen Nog even lekker eten !
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_65417675
Ik heb nu spijkerbroekmaat 28, en die zakt van mn kont af...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65417724
Ga jij lekker ff een bankje verder op het draadnagelbankje zitten dan
Saartje
pi_65417747
spijkerbroeken Indiana Rose
En overige kleding toch vaak Stella Nova, Thelin,Kyra&Co, Essentieel, Eamon Brown, Yarn Unit.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:37:45 #20
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65417758
Neem het er nog maar even van Oxy! Maar niet teveel natuurlijk, anders moet je eerst weer nieuwe broeken gaan kopen voordat je naar de diëtiste gaat.

Tico...maat 28...
nog bedankt voor je aanbod voor de skibroek, maar het moet eerder een 46/48 zijn.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65417869
ik ben wel makkelijk met kleren zwart is goed, alto of zweefteef is goed en het maakt me vrij weinig uit wat de mode zegt, die volg ik toch niet. ever.

verder hou ik nu ff wijselijk mijn mond, speciaal over ma
  maandag 26 januari 2009 @ 13:41:12 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65417885
Heeft Didi maat 46 dan? Dat is nieuws voor mij.
Vroegah hadden ze 3 maten 1-2-3 en die 3 was volgens mij toen iets van 42 ofzo.
  maandag 26 januari 2009 @ 13:42:41 #23
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_65417928
Nu hebben ze, gewone maten in de kleding gezet, zoals 40, 42, 46 dus ook. Dat is de grootste maat.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  maandag 26 januari 2009 @ 13:45:21 #24
108648 cattie
lieve moeder
pi_65418003
Ik hou het nog maar even bij zwangerschapsbroeken... Ik hoop dat als ik weer moet werken, vanaf 1 april, dat ik dan weer in mijn eigen kleding kan. Maar als ik nu in de spiegel kijk, moet er dan wel in 2 maanden een wonder plaatsvinden bij mijn buik...
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 13:47:18 #25
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_65418066
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn pens is maat 48 en m`n benen maat 42/44
Ik zal eens kijken wat die Dyanne heeft want ik vertik het echt om in Miss Etamspul te lopen
Mijn nichtje heeft een dergelijk figuurprobleem, en zij heeft het opgelost door een coupeuse een voor haar perfect passend basispatroon voor een broek te laten tekenen. Ze maakt nu al haar broeken zelf en ziet er altijd geweldig uit. (Ze is net als jij handig met de naaimachine en varieert op dat basispatroon als ze eens iets anders wil.)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_65418181
Zelf maken is wel een idee..als ik niet zo gruwelijk laks en lui was
Maar nog 4 weken dan ga ik op crackerdieet, hoop dat ik dan weer in de buurt van een normaal figuur kom
Saartje
pi_65418203
tsja. verschillende maten. och.

voorgevel: flinke D (oftwel, blouses ed maatje 46. minstens)
kont: stevig maat 44
lengte: ik haal de 1.60! maat 36 dus
buik: tsja... laten we het op 44 houden
linkervoet: 36. rechtervoet: 37 *zucht*. en nee: ondanks verwoedde pogingen van mijn moeder en diverse cursussen in mijn jeugd kan ik niet naaien. wordt hem niet. ooit!
pi_65418251
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Mijn nichtje heeft een dergelijk figuurprobleem, en zij heeft het opgelost door een coupeuse een voor haar perfect passend basispatroon voor een broek te laten tekenen. Ze maakt nu al haar broeken zelf en ziet er altijd geweldig uit. (Ze is net als jij handig met de naaimachine en varieert op dat basispatroon als ze eens iets anders wil.)
Wat tof

Ik heb de mazzel gewoon in H&M broeken te passen, maar die hebben momenteel alleen maar heupbroeken
Ik zit nu dus een koude rug te hebben...
pi_65418526
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:52 schreef freecell het volgende:

Ik zit nu dus een koude rug te hebben...
Tja....ik zei nog zo "trek je rompertje dan ook aan"
pi_65418873
brrr heupbroeken, dat vind ik dus echt een verschrikkelijk uitvinding.

mijn bovenbenen/heupen en buik hebben ook nooit dezelfde maat helaas.
Maar ach ik ben ook niet heel modebewust ofzo, dus dat scheelt

Moet echt nodig nieuwe kleding, maar heb er gewoon echt geen zin in.
Ik haat kleding shoppen voor mezelf. Vind het voor Pepijn een stuk leuker! Zijn kast puilt dus ook uit
  maandag 26 januari 2009 @ 14:11:32 #31
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65418939
Of je wollen borstrok.

Ik zit hier te vergaan van de pijn in mijn linkerheup. HA kan ik vrijdag pas terecht. Zou ik de fysio gewoon al kunnen bellen? Ik ga zo naar huis. Die bureaustoel doet me geen goed. (nooit eigenlijk, maar nu helemaal niet)
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65419088
Je kan gewoon een afspraak maken bij de fysio zonder een verwijskaart van de huisarts tegenwoordig
  maandag 26 januari 2009 @ 14:17:11 #33
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65419144
Volgens de - uitermate vriendelijke - assistente hing dat 'nog maar helemaal af van de polisvoorwaarden'. Ik dacht nl ook dat het kon, maar ik wilde het zo nodig weer even navragen. In plaats van dat ik nou gelijk die fysio bel....
pi_65419448
Gewoon een fysio bellen, die weten zelf wel wat er vergoed wordt en op welke voorwaarden
Saartje
pi_65419511
Zo pfft ik heb mezelf even een flinke schop onder den kont gegeven en wat telefoontjes gepleegd. Even wat abonnementen opgezegd waarvan er zo`n beetje driekwart ongelezen blijft liggen op de tijdschriftenstapel
Scheelt me weer 150 euro per jaar
Saartje
pi_65419541
volgens mag je tegenwoordig sowieso zonder verwijzing naar een fysiotherapeut. het hangt wel van de verzekering af hoeveel sessies je vergoed krijgt, maar de eerste zoveel horen bij het basispakket.
pi_65419555
maneki, welke tijdschriften dan??
pi_65419632
groter groeien, landleven, ZOOM.nl en HCC. Oh en meteen de jonge gezinnenpas ook maar opgezegd
Jeuj..wat zal ik eens gaan doen met al dat geld?
Saartje
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 14:31:28 #39
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65419641
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef p_iglet het volgende:
brrr heupbroeken, dat vind ik dus echt een verschrikkelijk uitvinding.
Ik vind heupbroeken helemaal geweldig juist. Dan kan ik meteen een maatje kleiner aan, dan dat ik mijn middel erin moet proppen. Ben van maat 46 naar maat 38 gegaan sinds de geboorte van Milo, dus ben nu superblij. Mijn buik is nog steeds slobbidewobbie, maar mijn heupen zijn maat 38. Lang leve de heupbroeken
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 26 januari 2009 @ 14:33:20 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65419711
THanks Oxy, ik zal eens gaan kijken daar, als ik weer ontplooid ben na deze zwangerschap.
pi_65419751
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
groter groeien, landleven, ZOOM.nl en HCC. Oh en meteen de jonge gezinnenpas ook maar opgezegd
Jeuj..wat zal ik eens gaan doen met al dat geld?
een nieuwe broek kopen
pi_65419786
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef simmu het volgende:

[..]

een nieuwe broek kopen

eerst interen, anders is het zonde van het geld
Saartje
pi_65419940
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

eerst interen, anders is het zonde van het geld
stretchbroek dan?
(wel van spijkerstof, anders wordt het zo'n legging idee, en dat is zooooooooo jaren 80 en ronduit evil)
pi_65420243
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:40 schreef simmu het volgende:

[..]

stretchbroek dan?
(wel van spijkerstof, anders wordt het zo'n legging idee, en dat is zooooooooo jaren 80 en ronduit evil)
Ik aanbid m'n leggings Zaaaaalig onder een rokje of jurk. Stukken warmer als een panty, kriebelt niet en je staat geen uur te hijsen als je naar de wc bent geweest
pi_65420671
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik aanbid m'n leggings Zaaaaalig onder een rokje of jurk. Stukken warmer als een panty, kriebelt niet en je staat geen uur te hijsen als je naar de wc bent geweest
beter dan mijn joggingbroeken
vooral de warmste is de lelijkste. wel van bjorn borg ofzo. maar lelijk! en beige en mijn kont is groot in dat ding en het heeft onderaan van die stieken rond de pijpjes! maar ik heb het zooooo koud nu zo zonder sokken op blote voeten. als mijn voeten het koud hebben heeft de rest van mij het ook koud. helaas doen zelfs mijn sloffen zeer

ik bedoelde meer die leggings van vroeger. in van die schreeuwerige kleurtjes, en dan van die stieken onder je voeten door (zodat je daar ook blaren kreeg.....). ma bleef ze altijd maar kopen. die probeert me al een leven lang modebewust te krijgen, en het wordt hem niet.
pi_65420834
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef simmu het volgende:

[..]

beter dan mijn joggingbroeken
vooral de warmste is de lelijkste. wel van bjorn borg ofzo. maar lelijk! en beige en mijn kont is groot in dat ding en het heeft onderaan van die stieken rond de pijpjes! maar ik heb het zooooo koud nu zo zonder sokken op blote voeten. als mijn voeten het koud hebben heeft de rest van mij het ook koud. helaas doen zelfs mijn sloffen zeer

ik bedoelde meer die leggings van vroeger. in van die schreeuwerige kleurtjes, en dan van die stieken onder je voeten door (zodat je daar ook blaren kreeg.....). ma bleef ze altijd maar kopen. die probeert me al een leven lang modebewust te krijgen, en het wordt hem niet.
Dat laatste zijn skibroeken! En die moest ik ook niet nee, ik wil juist niks aan mijn voeten. Behalve sokken dan.
Bodystocking dan, zoiets Ik mot niks dat knelt in m'n kruis of tussen m'n billen gaat zitten
  maandag 26 januari 2009 @ 15:12:28 #47
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65420955
Oja! Damn die skibroeken....ik had volgens mij een pastel-groene. Shit zeg.....
In een pastel-groene skibroek naar MC Hammer. Wat was ik cool...
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 15:19:04 #48
7074 moussy
kuttekop
pi_65421201
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:12 schreef Memmel het volgende:
Oja! Damn die skibroeken....ik had volgens mij een pastel-groene. Shit zeg.....
In een pastel-groene skibroek naar MC Hammer. Wat was ik cool...
Ik had een rode en net als MC Hammer broeken met het (mega) kruis tussen je knieën maar die schijnen weer hip te zijn.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_65421239
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:29 schreef Oxymoron het volgende:
En: ik moet ernstig afvallen, dus de dietiste gebeld. Een nieuwe, want ik woon nu al bijna 2 jaar in een andere plaats/provincie. Blijkt ze pas begin maart, te kunnen Nog even lekker eten !
Is er geen andere diëtiste die je kunt bellen? Want dat duurt nog best lang!
Als je echt zo lang moet wachten, het is echt niet zo moeilijk om te beginnen met verantwoord eten (heb ik gemerkt). Je kunt het zelf ook, gewoon bewust inkopen en snoep al in de winkel bijv. laten liggen. Dat scheelt al een hoop! Dan kom je in ieder geval vanaf nu niet nog een hele boel aan, dat is allemaal steeds lastiger om eraf te krijgen.
Wat je ook kunt doen is je inschrijven bij www.valtaf.nl - daar geven ze ook al veel info die mijn diëtiste wel onderschreef.
pi_65421325
Oh ja, en broeken kopen praat me er niet van...
Ik ben pas wel geslaagd bij de Wehkamp, twee broeken van de C&A. Maar ik moet er wel echt een riem overheen aan, want ze zakken anders af. Mijn probleem: te dikke billen voor maat 44, te smal middel voor maat 46 (nou ja, smal.... )
  maandag 26 januari 2009 @ 15:33:07 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_65421690
enige wat ik momenteel ruk vind om te kopen zijn topjes oid wat niet stretch is.
Ik oet de bovenlkant wel stretch want anders ist helemaal ruk.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 januari 2009 @ 16:26:11 #52
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65423844
livelink, nouja weinig lusten... bij een ander probeer ik wel
en verder eet ik meestal wortels,bonen,erwten,sla,rodekoolsla, spinazi, enkele keer spruiten, tomaten, komkommer, broccoli, rauwe bloemkool, radijzen, mais, kidneybonen, hariconvertes, rettig. dus opzich valt dat ook wel mee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 26 januari 2009 @ 16:42:21 #53
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65424549
Zo, wij zijn er weer. Mét een horend kind, altijd makkelijk. Wel een slijtageslag voor mijn nog ontgriepende lijf. Er werden gewoon twee kinderen naar huis gestuurd, die hadden nog gegeten.
Dat snap ik écht niet hè? het staat er echt heel duidelijk. Ja, zegt die vader, moet ze dan verhongeren op school?

Ik zat echt zo en inwendig niet eten tussen 8 en half 1. En dan verhongeren? aanstellen is ook een vak
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_65424672
Broeken kopen, breek me de bek niet open... Ik kan qua taille vaak nog iemand meenemen, maar maat kleiner past niet om mn kont...
Maar voorlopig kan ik even in positiespul nu .
Fake it till you make it...
pi_65425777
tis zo warmer weer, en dan kunnen de broeken weg en komen de jurkjes en rokjes. kan je ook veel meer mee wegmoffelen
pi_65425807
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:46 schreef Nijna het volgende:
Broeken kopen, breek me de bek niet open... Ik kan qua taille vaak nog iemand meenemen, maar maat kleiner past niet om mn kont...
Maar voorlopig kan ik even in positiespul nu .
hier ook...
pi_65425823
Pfft nou doe mij maar een dikke winterjas om de boel mee te verhullen hoor
Saartje
pi_65425953
mijn onderste knoop is een paar maanden terug van (zeeman)winterjas gevallen kwaliteit man haha. En niet eens eraf gesprongen ofzo (goddank) maar het draadje liet gewoon los. En ik ben te lam om hem er weer aan te zetten en ik merk nu dat blijkbaar toch een beetje een buik begin te krijgen dus nouja, laat nog maar heel even zitten.
Ik ga binnenkort maar weer kijken voor een mooie voorjaarsjas die k een tijdje aan kan ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 januari 2009 @ 17:22:46 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65426088
voorjaarsjas... zoiets draag ik echt maar weinig. heb vaak liever een trui aan buiten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65426294
Meh ik draag ze juist heel veel eigenlijk. Het hele voorjaar, de hele herfts, in de zomer als het fris is. En ik ben ook zo'n doos die dat jasje dan veel te vroeg begint te dragen en veel te lang doordraagt dus uiteindelijk heb ik mn winterjas alleen van nov. t/m feb. aan, de rest een dunnere.

Winterjassen kopen vind ik ook echt een crime, maar die komt omdat ik een sloeber ben en alles te duur vind eigenlijk zou ik eens moeten investeren in een goede basisgarderobe ofzo...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65426565
Ik kom even binnen vallen.. om mijn hart te luchten.
Mijn buurvrouw (50 pas...) is vandaag plotseling overleden...
Ik weet niet waardoor, en ik kan er ook echt niet bij... zo raar. Ik heb 'r een paar dagen geleden nog gesproken, heeft ze Thomas staan bewonderen, even gezellig gekletst en nu is ze opeens dood...
  maandag 26 januari 2009 @ 17:37:26 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65426603
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef Suzanna het volgende:

[..]

hier ook...
slaat jouw 'ook' op het eerste of laatste deel van Nijna d'r post????
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 januari 2009 @ 17:38:11 #63
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65426626
jeetje, das niet fijn Reinhilde
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65426640
Ah god Reinhilde wat naar
Bah zo plotseling.

* huuphuup knuffelt Reinhilde
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65426858
Lief Yns en huup. Ik ga denk ik even verhuizen naar het 'hoe gaat het met de moeders' topic, het hoort hier niet zo thuis denk ik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 januari 2009 @ 17:46:58 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65426883
k had vrijdag gereageerd op een vacature van een fotograaf... kreeg net reactie, ze wilde nog wat extra uitleg. en zouden mits nog interesse telefonisch contact opnemen...
spannend
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65427076
spannend Yns!
pi_65427767
Spannend Ynske.

DE broek blijft voor mij een lekkere g-star, en dan het liefste een lage heupbroek durf t bijna niet te zeggen maar zelfs met 24 weken zwanger pas ik nog in maatje 28 in de wijdte alleen de knoop haalt het dan niet omdat de buik puilt maar verder deze ronde nog geen gram vet op de kont of benen *lucky me tot dusver* de rest van de 40 weken wachten we dus af wat het nu met mijn reet gaat doen ..... vorige keer zakte die in als plumpudding
Maar een g-star is het eerste wat ik weer nieuw koop als deze kleine eruit gepoept is
Mama van Isa en Ties
  maandag 26 januari 2009 @ 18:17:37 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65427787
Wat schrikken Reinhilde, zo onverwacht.
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:37 schreef E.T. het volgende:

[..]

* Brighteyes is ook benieuwd!
  maandag 26 januari 2009 @ 18:19:10 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65427842
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

* Brighteyes is ook benieuwd!
Of op beide, zou ook nog kunnen!

Wat een schrik Reinhilde, lijkt me heel onwerkelijk!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_65429416
Memmel, als je fysio vergoedt krijgt, gewoon een fysio bellen voor een afspraak. Ik heb een vaste fysio die ik altijd kan bellen. Als het dan langer dan een half jaar geleden is, moet ik een nieuwe vragenlijst invullen over mijn klachten en dan is het oke. Niet te lang mee blijven lopen, doet meer kwaad dan goed. (overigens, de eerst dagen na de fysio zijn ook niet prettig, ik kon vandaag eigenlijk ook nog niet echt lekker zitten en ben donderdagavond naar de fysio geweest).

Reinhilde, das schrikken...lijkt me erg naar.

Hier ook zo'n onmogelijk figuur. Lang, brede schouders, heupen, geen kont, wel kwabjes net boven mijn kont en sinds de miskraam iets te veel buik. Conclusie: heupbroeken werken niet omdat er dan boven zo'n randje hangt en hogere broeken moet ik in een belachelijk grote maat waardoor ze bij mijn kont niet zitten. En door mijn lengtemaat (minimaal 34 maar 36 is vaak mooier) zijn de meeste standaardbroeken echt te kort. En helaas, niet alleen mijn benen zijn lang, bovenkant ook, dus ik moet ook nog lange schirts hebben, anders krijg ik een koude rug. Maar he, ik mag voorlopig (lekker) niet lijnen, dus we doen het er maar mee.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65430425
Het is ook heel onwerkelijk .

En Thomas is ontroostbaar om een reden die ik niet kan achterhalen, dus de sfeer hier in huis is .
pi_65430582
Ahw
misschien is ie wel ontroostbaar juist omdat de sfeer bleh is. Zou kunnen toch? Dat Thomas voelt dat mama zich blah voelt en dat hij daarop reageert? Misschien anders even buiten een rondje gaan lopen met Nixxx en Thomas, even de frisse wind door je koppie en even weg uit die omgeving van je buren.

Sterkte meid
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65432201
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:37 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me eigenlijk ook af...

Reinhilde, wat naar en zo opeens .
Misschien voelt Thomas wel aan dat je verdrietig bent .

Ynske, spannend!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:25:36 #75
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65432309
reinhilde wat enorm verdrietig, troost en knuffel Thomas maar extra veel nu
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65433092
Reinhilde

En kleren kopen.. ik haat het.. Broeken vind ik al een ramp omdat ik ook niet een van de dunste ben en ik stevige bovenbenen heb. Ik heb daarom ook meestal stretchspijkerbroeken. Die vind ik het lekkerste zitten.
Truitjes kopen vind ik helemaal een ramp. Dan heb je een leuk truitje gezien, maatje xl gepakt, trek je 'm aan, krijg je 'm niet over je bovenarmen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65433169
ik vind alle truitjes zo kort, ik draag af en toe nog hemdjes van de h&m mama-lijn.
pi_65433211
Ik vind het echt heerlijk om kleding te kopen. Ik koop alles in 1 winkel, echt geweldig!
2x per jaar voor de uitverkoop en 2x om mezelf te verwennen !

wat een verhaal, Reinhilde. Onwijs veel sterkte !
pi_65433842
Ticootje, dat vind ik nou ook vaak. Alles lijkt zo kort...

Ik vind het leuker om voor mn kind te shoppen dan voor mezelf... makkelijker ook
pi_65433931
Ja K_P jij noemde aan het begin van dit bankje ook Essentiel geloof ik toch? Of was dat iemand anders... Nouja, dat vind ik zo'n leuk merk hè, net als NoaNoa, Day, Oasis, Bikbok, By Malene Birger en dr was er nog eentje die een beetje op Essentiel lijkt. Alleen het meeste vind ik gewoon echt te duur

laatst een mooie sjaal gezien, kost 119,- en een truitje en dat moest 89,- kosten, een gewoon simpel dun topje met korte mouwtjes, niets bijzonders verder. Het is nou niet zo dat ik helemaal niets te besteden heb per maand ofzo maar zulke bedragen vind ik gewoon zonde van mn geld. Ik ben zo gierig met dat haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 26 januari 2009 @ 21:06:24 #81
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65433958
Reinhilde, wat verdrietig! Sterkte!

Ben nog even benieuwd naar de kdv's vandaag, hebben jullie verschillen gemerkt? Deuren beter dicht bijvoorbeeld?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 26 januari 2009 @ 21:14:32 #82
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65434323
Reinhilde, wat een naar bericht. Veel sterkte!
pi_65434433
nee, gewoon aanbellen en ze deed open.
  maandag 26 januari 2009 @ 21:31:35 #84
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65435140
Is snoep op vakantie? Weer ergens in Toscane zeker?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 26 januari 2009 @ 21:31:43 #85
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65435145
Er hingen briefjes dat om redenen van veiligheid de deuren goed gesloten moesten worden, maar verder niet.

Reinhilde, sterkte joh. Wat een naar iets.

Ik heb daarnet zo vreselijk klem gezeten met mijn vinger, dat ik er gewoon van moest janken. Ook omdat ik natuurlijk boos was op iedereen die die stomme tafel niet had opgeruimd (behalve mezelf natuurlijk). En omdat ik stond te janken met mijn vinger onder de kraan, begon Anna ook te huilen. Wat een feest weer. Nu lig ik veilig in mijn bedje met een glas drinken en een appelflap.
pi_65435344
grinnik Sugar, ik hoor jaloezie?
ik wil ook op vakantie. Mn ma werkt op een reisbureau en ik mag ieder jaar een week in het laagseizoen (tot eind juni) in een mobile-home van Vacansoleil. Zo leuk alleen we weten nog niet of we dit jaar gaan. Ik wil wel, maar mn lief durft niet. "je bent zwanger! dan mag je niet naar België hoor!"

Memmel, kusje op je pootje gemeen zulke pijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65435512
huup, je bent zwanger, niet ziek. Gaan dus!

Nog 4 weekjes, en dan zit ik in de sneeuw.
  maandag 26 januari 2009 @ 21:38:43 #88
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65435518
Bij gelegenheid doe ik graag mijn vinger-tussen-de-verkeerde-kant-van-de-perforator verhaal uit de doeken. Ik heb gewoon iets met mijn vingers.
Klinkt goed Huup een weekje op vakantie! En je liefie is wel heul zorgzaam! hahaha
pi_65435666
ik heb trek in chocola, en ik heb net al een reep op. Zo gaat mn pens natuurlijk nooit weg. En dat van heupbroeken heb ik dus ook, dat er iets overheen flubbert. Bah, ik baal gewoon van mn figuur.
pi_65435688
Ja beetje te haha, maar geeft niet. Hij s echt een schatje nu. Zorgt ervoor dat ik genoeg fruitjes en vitamientjes krijg enzo en als ik zeg dat ik misselijk wordt van de afwas (echt!) lacht ie me uit maar doet daarna toch de afwas
Maarja, dat weekje weg is gratis dus en ik wil eigenlijk gewoon wel heel erg graag. En hij weet ook wel dat ie me nie op kan sluiten dus ik denk dat we gewoon gaan. In mei ofzo

Lekker Ticoo! Wintersport! Trouwens bij Daka in de boogaard hingen dus heel veel wintersportspul voor weinig hè, onder andere jacks broeken en vesten en pulli's enzo.

Perforator? Auw!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65436108
de daka had bijna niets meer. M. moest en zou iets nieuw kopen, ik heb de schade nog kunnen beperken tot een skibroek met vest. Maar niet bij de daka, de perry had ook uitverkoop.
pi_65436228
oh okay, ja, het zal wel hard gaan ja. Ik was er vorige week ofzo voor het laatst en toen ging het nog wel. Maar de 31e gaan ze al dicht dus het zal wel al minder worden. Jammer.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 26 januari 2009 @ 22:01:00 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65436490
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:42 schreef Ticootje het volgende:
ik heb trek in chocola, en ik heb net al een reep op. Zo gaat mn pens natuurlijk nooit weg. En dat van heupbroeken heb ik dus ook, dat er iets overheen flubbert. Bah, ik baal gewoon van mn figuur.
Ja hoor, en je hebt spijkerbroek maatje 28.
Trek een maatje groter aan, dan flubbert er ook niks overheen en ben je klaar.

Hoe was het ook alweer? Eet een mars en leef een beetje!
pi_65436731
soms is het niet je reet die dik is. Een maatje groter verzuip ik in. En dan hangt de flubberbuik nog steeds. Daar heb ik zelfs geen broek voor nodig.
pi_65437076
Ja dat heb ik ook wel hoor. Ik weet dat ik niet superdik ben ofzo en in dat opzicht klaag ik ook niet echt. Maar ik baal wel van mn figuur, van de manier waarop ik gebouwd ben zeg maar. Ik word niet egaal dik en zelfs als ik maat 36 heb ofzo dan komen er nog rollen over mn broek heen. Maarja ik ga dan maar gewoon op zoek naar een fijne broek (ooit) en lang leve die vacuum-zuig-hemdjes van de hema voor een feestje enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65437150
broeken kopen
als ik dan een goede spijkerbroek vind, koop ik er 2. maar mijn 2 broeken zijn nu zo erg aan het slijten, dunne knieën. dusja moet weer iets nieuws.
voor mij zijn stretch broeken juist niet fijn, dikke bovenbenen worden dan lekker benadrukt. de broek is het beste bij de knieën maar ietsje minder wijd dan bij de bovenbenen. bij mijn buik heb ik gelukkig geen last.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65437229
Hey Pinq!
Gefeli nog met je verjaardag! Leuke dag gehad?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65437279
Ik zag de topic titel en dacht........pfffff jaahhhh wanneer pas ik nou eens DE broek!!! Maar gelukkig hebben meer er last van
Ik heb vandaag een Espit broek gekocht (maat 33), maar iets te klein Ik hoop gewoon dat het me stimuleert om af te vallen. Voor die broeken hoeven er maar een paar kilo's af hoor, een hele te kleine broek durf ik niet te kopen
Heb ook altijd problemen met de lengte, aangezien ik niet zo lang ben...maar ik heb een hasndige moeder die ze wel korter maakt En sommige broeken lukt me tegenwoordig zelf.
pi_65437293
jeej dankje nee ik heb niet echt een leuke dag gehad, maar mijn verjaardag heb ik een weekje uitgesteld. (was nog ziek )

ik heb sexy nieuw haar! maar morgen heb ik pas een foto
pi_65437356
Ahw vervelend. inmiddels wel een beetje opgeknapt dan? Oeh nice nieuw haar, ben benieuwd!
Ik moet eigenlijk ook nodig naar de kapper bedenk ik me net...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 26 januari 2009 @ 22:20:58 #101
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65437451
ja het gaat nu wel weer beter eindelijk! vandaag voor het eerst weer eens buiten geweest, maar ben zo snel moe nog! ben echt nog niet helemaal fit. morgen maar weer mn rijles afbellen denk ik, ik denk niet dat het echt veel nut heeft.

een vriendinnetje van vroeger die ook de dochter is van een kennis/collega van mn moeder komt lekker thuisknippen bij ons dat is zo relaxed! 8,50 maar en ze heeft ons alle 4 geknipt
  maandag 26 januari 2009 @ 22:23:10 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65437552
Dussss....
Ik koop vanmiddag bij de hema een pyjamabroek die ook voor trainingsbroek door kan gaan en die trok ik dus vanavond aan om te gaan zwemmen.
Zit ik net een beete over mijn been te aaien, kom ik de sticker op de buitenkant tegen. De sticker waar wel een keer of 8 op staat... XL.

Dussss...
  maandag 26 januari 2009 @ 22:26:41 #103
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65437709
hahaha, ja stomme stickers, ze zijn ook doorzichtig!!

en waarom ga je zwemmen in een trainingsbroek?!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 januari 2009 @ 22:27:19 #104
13151 crew  Rewimo
pi_65437741
Hee BE, weet je dat XL de maat is die altijd het snelste op is? Oftewel: je bent niet de enige met XL

Kapper, ja. Morgen na mijn werk. Vrijdag een bruiloft dus ik moet wel weer toonbaar worden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65438197
BE hihi.
Ach, grote kans dat het niemand is opgevallen verder.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 26 januari 2009 @ 22:48:44 #106
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_65438634
oh broeken passen heb ik ook een hekel aan.
en ik slaag eigelijk altijd op de markt voor een broek voor 15 euro kun je niet tobben vind ik

En Vrijdag hebben we te horen gekregen dat alles rond is voor ons huis dus over 3 weken tekenen en dan hebben we de sleutel
ik vond het zenuwslopend zeg maar nu kunnen we lekker shoppen
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:21:15 #107
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65442144
dat drama in be is hier echt letterlijk net de grens over.... word je niet happy van.

hier nooit geen problemen gehad met broeken
  dinsdag 27 januari 2009 @ 07:11:44 #108
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65444284
Oh, Ticootje, maat 28 is wel lekker klein in elk geval!

Oeh, onze nieuwe bank werd nét geleverd! Wennen!!! HIj is groot en we waren gewend geraakt aan de ruimte! Maar hij is wel mooi!!! Wennen echt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 07:16:39 #109
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65444304
BE!!!! Hahaha!

Sugar, plaats eens een foto!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 07:47:55 #110
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65444454
Ik moet even schuiven en wennen nog echt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 08:19:34 #111
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65444702
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 08:21:34 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65444718
Het wennen is wel duidelijk Sugar Over een paar weken weet je niet beter!

Ik mag straks lekker naar de tandarts Loop al 4 dagen met verbluffend veel kiespijn dus ik ben heeeeeeeeeel erg blij dat ik naar de man die ik soms vaker zie dan mijn eigen mag
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65444895
Hihi, ben benieuwd Sugar!

Oei Lois als je zo blij bent om te gaan zul je inderdaad wel pijn in je bakkes hebben ja... succes! Bij ons is "naar de tandarts gaan" altijd bijna een familie-uitje we gaan nog steeds met het hele gezin zeg maar. Ik denk dat ik toch maar eens op zoek ga naar een tandarts hier. Ik heb echt een supergoeie tandarts nu maar 2 uur reizen is me toch teveel. Wat als er wat is...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:37:31 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65444913
Rewimo, het is wel waar idd, ik grijp heel vaak mis.
Oh, en het is ook niet dat men zonder sticker zou twijfelen over mijn maat hoor, maar toch.

Sugar, foto?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:41:32 #115
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65444956
Grrrr.... wil ik vanmorgen mijn fiets pakken uit de schuur om naar mijn werk te gaan..... fiets gejat

Ja tuurlijk, schuur EN fiets niet op slot, dus eigenlijk is het mijn eigen stomme schuld maar ja, er is gewoon iemand achterom, door de poort, door de tuin de schuur in gegaan en zo mijn fiets meegenomen en het was nog een mooie ook

Ok... ik ben dus

Oh en broeken kopen gaat tegenwoordig weer een stuk makkelijker met 4 maten kleiner al heb ik ook het probleem van veel te wijde tailles.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:50:38 #116
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65445079
Door deze topic titel heb ik de hele tijd een verschrikkelijk liedje in mijn hoofd

Zoek, zoek, zoek waar is mijn onderbroek
Liedje van sesamstraat Ienemienie

Happy das klote
pi_65445148
Happy wat kut!
Misschien een stomme vraag hoor, maar weet je zeker dat je hem in de schuur hebt gezet? Ik heb wel es met veel drama mn ex gebeld dat mn fiets van het station was gejat en dat ik de betreffende junk wel eens ^$$#@@$@ en toen zei hij "euh, je fiets staat hier, je bent vanmorgen met de tram gegaan "
bah dat gevoel lijkt me heel naar dat er iemand in jouw huis is geweest (of in dit geval het verlengde van je huis). Brr.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65445341
Happy dat is balen zeg...

Lief heeft er een handje van om de schuur niet op slot te doen als hij weg gaat met de fiets. Ik zet die van mij altijd maar op slot, in elk geval 1 hindernis meer dan...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:11:46 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65445424
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:54 schreef huuphuup het volgende:
Happy wat kut!
Misschien een stomme vraag hoor, maar weet je zeker dat je hem in de schuur hebt gezet? Ik heb wel es met veel drama mn ex gebeld dat mn fiets van het station was gejat en dat ik de betreffende junk wel eens ^$$#@@$@ en toen zei hij "euh, je fiets staat hier, je bent vanmorgen met de tram gegaan "
bah dat gevoel lijkt me heel naar dat er iemand in jouw huis is geweest (of in dit geval het verlengde van je huis). Brr.
Hihi, ik dacht ook al of het niet zoiets kon zijn.
Wat balen Happy!
pi_65445638
Goedemorgen. Mag ik hier nog even mededelen dat ik graag mailadressen per PM ontvang van mensen die mee doen met het geheime valentijns topic.

Oh en ik heb ook een heel leuk kaartje gekocht vanmorgen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 januari 2009 @ 09:24:40 #121
13151 crew  Rewimo
pi_65445684
Ow happy, dat is echt Ik ben ook weleens helemaal geweest om een gestolen fiets. Tot ik me realiseerde dat ik van de Hema naar huis gelopen was en mijn fiets daar dus nog stond (Hema was om de hoek maar ik kwam vanuit mijn werk gefietst)

Babyfeet Waar gaan jullie heen verhuizen?

Sjoeg, foto!
pi_65445772
ik heb weleens gehad dat mijn fiets gejat was thuis (studentencomplex op campus) en ik hem een week later terugvond bij een ingang van een faculteit die ik normaal nooit gebruikte.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:51:01 #123
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65446271
Ha, ik ben al blijer! Misschien gaan we wel de kamer spiegelen, dat zou misschien allemaal mooier uitkomen, maar ik ben nu wel blij met De Bank.

dinsdag 27 januari 2009 @ 09:51:50 #124
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65446290
Ik had nog een kleine hoop dat we zo verstrooid waren en ik mijn fiets op mijn werk had laten staan terwijl mijn man me had opgehaald ofzo... maar helaas... fietsenhok was leeg hier op de zaak

Vrees echt dat ik op zoek moet naar een nieuwe... althans... andere. Het wordt niet meer zo'n mooie als ik had, maar ja, als ik maar een fiets heb.

Lois.. wat een enthousiasme over de tandarts. Ik ben zo bang voor die vent dat ik nog liever met pijn blijf lopen dan dat ik er naar toe ga. Ja heeeel erg, mijn man moet me er echt naartoe slepen. Als hij geen afspraak maakt ga ik nooit.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:53:56 #125
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65446340
He bah, (un)happy, wat balen!!!
pi_65446368
Heb jij geen salontafel? Waar laat je dan je glas?
pi_65446421
dat gymbankje! Wat tof!

En je bank is mooi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:59:46 #128
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65446491
Sugar leuk! Mooie kleur ook. Misschien is het inderdaad leuk om die bank te wisselen met die turnkast (? of wat is het) zodat je meer uitzicht naar buiten hebt.
pi_65446597
Tico ik heb wel een salontafel maar daar staat overdag als Nathan wakker is slechts zijn fles op, mijn glazen zet ik altijd hoger weg (keukentafel of aanrecht) anders ligt het zo op de grond. Alleen 's avonds gebruiken we de salontafel voor glazen en bekers. Eigenlijk is het een grote onzin dus zo een tafel.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:04:29 #130
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65446607
Nee, geel salontafel. Op randjes, zijtafeltjes en in handen laten we ons glas!

En Happyme, we zouden het echt spiegelen dan, dus de bruine bank met gispenleuningen naar links. Daar is een langer stuk muur en een stukje geen raam, dat staat misschien mooier.
pi_65446999
Ik vind het gymbankje echt heel leuk gevonden. Dat is wel een idee. Maar waar haal je zoiets vandaan??

Ja, ik leg eigenlijk altijd mn voeten op tafel. En ik kan me mijn kamer niet voorstellen zonder salontafel. Al scheelt het enorm veel ruimte!

Als we straks vakantiegeld hebben, dan gaan we wat nieuwe meubeltjes kopen. Onze stoelen en de bank zijn total loss door de katten. En het is wel eens tijd voor wat anders.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:25:01 #132
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65447224
Leuke kamer Sugar en leuke bank!

Ik heb Anna zojuist ingeschreven op de basisschool...nog maar 2,5 jaar en dan gaat ze "al".
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:05:21 #133
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65448489
mijn haarrrr:

ik kijk heel gemaakt blij maar ben wel echt blij

dat van max is ook geknipt de eerste keer door de kapper. je ziet t alleen niet zo goed, want ik heb er nog niks aan gedaan
pi_65448519
Ik heb in mijn hebberigheid naar een speciaal kookboek niet langer kunnen wachten tot de Nederlandse versie uit kwam en dus de Engelse variant aangeschaft maar nu heb ik hem onaangeroerd in de kast liggen omdat ik alles om moet rekenen . Tsja call me lazy maar daar gaat bij mij al direct het plezier van bakken (ben totaal geen keukenprinses). Dus mochten er mensen zijn die interesse hebben in het overnemen van het boek "How to become a domestic goddess" van Nigella Lawson............
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:06:43 #135
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65448530
Leuk pinquit
pi_65448572
Jaaa Pinq!! Superleuk! Het staat je erg goed zeg

sexy woman!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65448598
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb in mijn hebberigheid naar een speciaal kookboek niet langer kunnen wachten tot de Nederlandse versie uit kwam en dus de Engelse variant aangeschaft maar nu heb ik hem onaangeroerd in de kast liggen omdat ik alles om moet rekenen . Tsja call me lazy maar daar gaat bij mij al direct het plezier van bakken (ben totaal geen keukenprinses). Dus mochten er mensen zijn die interesse hebben in het overnemen van het boek "How to become a domestic goddess" van Nigella Lawson............
oeh! ikke wel. maar er zijn ook inetsites met omrekeningstabellen hoor.

bah. eisprong. ik heb al 3 paracetamolletjes op, maar het helpt geen zak
om half 6 komt sangdrax pas thuis, maar dan is het al over.
pi_65448630
Wat lijkt Max sprekend op zijn moeder!
pi_65448670
leuk Pinq!

Oh Faja jammer is dat! Schrijf jij in je boeken of niet? Anders kun je wat recepten opzoeken welke je wil maken en daar in potlood ofzo, de omgerekende hoeveelheden bijzetten?
Saartje
pi_65448690
Simmu je mag me een PM sturen als je interesse hebt, ben niet zo van het omrekenen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:13:53 #141
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65448744
jeeej dankjulliewel

en faja! dankje, ik hou er altijd van als mensen dat zeggen de meeste mensen zien blond haar en denken: wow die lijkt eeecht niet op jou!
pi_65448882
Whut? Jawel man, Max lijkt júíst op mama die ogen en dat koppie zijn psies pinq!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65448908
Nee ik ben dus echt superzuinig op mijn boeken altijd. Ik schrijf daar dus never nooit in.
pi_65448983
Mijn kookboeken zijn echt een ramp eeuwig zonde natuurlijk maarja. Er zitten altijd vlekken in van datgene wat ik op dat moment aan het maken was enzo... dat soort taferelen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:22:26 #145
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65449049
Hoi meiden.
KuikenGuppy
pi_65449185
Hoi Burdie
Saartje
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:26:48 #147
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_65449186
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:22 schreef Burdie het volgende:
Hoi meiden.

happy balen van je fiets joh..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:28:39 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65449263
Ik verveel me, dus kom even buurten .
Eigelijk zou ik wat nuttigs moeten doen, maar ja... voor 'eigenlijk' koop je niks .
KuikenGuppy
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:29:14 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_65449282
pinq wat is je haar goed woeiiii
en max lijkt echt wel op jou!
stormy waters...
sailin'
pi_65449419
max is gewoon echt 2 druppels water zijn moeder, mensen die zeggen van niet moeten hoog nodig naar een opticien
pi_65450273
Max lijkt inderdaad 2 druppels water op zijn mam.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:03:45 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65450361
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:
Mijn kookboeken zijn echt een ramp eeuwig zonde natuurlijk maarja. Er zitten altijd vlekken in van datgene wat ik op dat moment aan het maken was enzo... dat soort taferelen.
Dat hoort juist!

Pinq, leuk!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:45:47 #153
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65451557
leuke bank sugar.

happy wat balen van je fiets.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 januari 2009 @ 13:11:56 #154
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65452394
Kookboeken horen idd beduimeld te zijn

Ik heb ook overal geprinte recepten rondslingeren vol vlekken enzo...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:14:39 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65452471
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:11 schreef Chell het volgende:

Ik plak ze sinds een tijdje in een schriftje. Veel recepte van hier. ColdFeet's Wraps, CInnamongirls Curry, SHE's basis-saus.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:19:42 #156
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65452649
Lekker pittig koppie pinq
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:20:46 #157
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65452686
Maneki heb je al die leuke kleertjes met taartjes en cupcakes bij H&M al gezien? Ik was er net, op zoek naar DE broek maar ik zag zulke lieve kleine meisjesspullen en natuurlijk vond ik DE broek er niet.
pi_65452854
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:11 schreef Chell het volgende:

Ja ik ook.
En dan heb ik het gros in één map. En die wordt dan weer te vol en dan ligt de helft er weer uit
Als er geen kop soep overheen gaat

Hopeloos
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:29:18 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65452958
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja ik ook.
En dan heb ik het gros in één map. En die wordt dan weer te vol en dan ligt de helft er weer uit

Hopeloos
Tip: koop een dummyboek bij de slegte en plak/schrijf daar je recepten in .
KuikenGuppy
pi_65453002
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja ik ook.

Hopeloos
vergeet ook de her en der rondslingerende uit andere bladen gescheurde recepten niet en uitgeprintte versies van inet op cheapo papier. en uiteraard mijn half handgeschreven, half ingeplakt eigen kookboekje

ik heb vandaag een heul nieuwe term bedacht <<dinflatie>>
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:31:09 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65453022
Ik denk: ik doe een AH kookschrift voor dat doel. Scheelt ook bewaren enzo. Maar nu print ik alsnog alles uit. Of loop ik heen en weer. Nie handig. Ik heb mijzelf een kookboekstandaard kado gedaan. en dát had ik echt jaren eerder moeten doen. Scheelt vlekken en ergernis.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 januari 2009 @ 13:33:42 #162
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65453112
Ik heb ook een map, maar meestal halen de printjes de map niet, omdat ze dan al te ranzig zijn Veel recepten staan dus gewoon op m'n PC en die print ik elke keer opnieuw als ik het ga maken. Zoals mijn goddelijke brownierecept bijvoorbeeld, dat printje komt nooit zonder gigantische chocoladevlekken uit de strijd
pi_65453159
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Tip: koop een dummyboek bij de slegte en plak/schrijf daar je recepten in .
Heb ik ook geprobeerd, maar dat was niet echt een succes... (iets met een heel plakkerig recept en een omvallende schaal )
Ik heb nu een map met papieren in snelhechters, redelijk vochtbestendig. Niet ideaal, maar tot nu toe het beste.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:30 schreef simmu het volgende:

[..]

vergeet ook de her en der rondslingerende uit andere bladen gescheurde recepten niet en uitgeprintte versies van inet op cheapo papier.
Oja die ook
quote:
ik heb vandaag een heul nieuwe term bedacht <<dinflatie>>
En dat is?
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk: ik doe een AH kookschrift voor dat doel. Scheelt ook bewaren enzo. Maar nu print ik alsnog alles uit. Of loop ik heen en weer. Nie handig. Ik heb mijzelf een kookboekstandaard kado gedaan. en dát had ik echt jaren eerder moeten doen. Scheelt vlekken en ergernis.
Staat al tijdens op mijn lijstje inderdaad!
Misschien moet ik er gewoon eens één marktplaatsen
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:35:17 #164
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65453162
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef Chell het volgende:
Zoals mijn goddelijke brownierecept bijvoorbeeld, dat printje komt nooit zonder gigantische chocoladevlekken uit de strijd
Ow? .
KuikenGuppy
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:36:21 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65453208
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:35 schreef freecell het volgende:
Heb ik ook geprobeerd, maar dat was niet echt een succes... (iets met een heel plakkerig recept en een omvallende schaal )
Ik heb nu een map met papieren in snelhechters, redelijk vochtbestendig. Niet ideaal, maar tot nu toe het beste.
Kookboekstandaard? .
KuikenGuppy
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 januari 2009 @ 13:37:12 #166
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65453241
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:35 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ow? .
http://www.druppels.nl/2006/07/01/maxi-brownies/

Wel alleen lekker als je van donkere chocola houdt en ook écht van chocola houdt, want er gaat echt een enorme hoeveelheid in Maar lekker!
pi_65453250
Oh die dummyboeken van de Slechte heb ik ook. Ik gebruik ze altijd als mijn alles boekjes na een half jaar vallen ze uit elkaar en zijn ze ook vol. Ik doe er echt alles in. Bonnetjes van leuke dingen (nieuw shirtje, kapper, uit lunchen met broertje), dagboekdingetjes, als ik iets van me af moet schrijven. Notities, dingen die me te binnen schieten, websites die iemand noemt, receptenkaarten van de AH; tekeningen; stickers die ik vind, fruitstickers enzo en nog veel meer. (en college aantekeningen als k mn papier vergeet.)

Ik heb vanaf mn veertiende schriftjes voor de allerhande recepten. Dan zat ik elke maand nauwkeurig de dingen die ik lekker vond uit te knippen en in te plakken enzo en bij mn moeder te zeveren of ik het mocht maken. En ik ben echt gek op kookboeken. dat is zo'n altijd-goed-kado bij mij.

Simmu, dinflatie? wasda?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65453300
idd wellicht wat suf om wel de term te noemen maar niet wat het dan voor moet stellen

de mate waarin in de vs (en hier, het is een globaal verschijnsel) nu waarde (geld) gecreeerd wordt, is gewoonweg ontoereikend t.o.v. de mate waarin waarde (schuld) wordt vernietigd. dan kan je emmeren over deflatie of inflatie, maar dat is dan slechts academisch definitie geneuzel. hence: dinflatie
pi_65453391
Wuah Chell!
*favorieten aanslingert!
thnx

hebben mensen nog meer ergens hun favoriete recept online staan? Hartig, zoet? Ik ben benieuwd, vind het zo leuk om nieuwe dingen te proberen te maken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:41:25 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_65453414
Ik ben gewoon heel blij met mijn lamineerapparaat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65453473
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:38 schreef simmu het volgende:
idd wellicht wat suf om wel de term te noemen maar niet wat het dan voor moet stellen

de mate waarin in de vs (en hier, het is een globaal verschijnsel) nu waarde (geld) gecreeerd wordt, is gewoonweg ontoereikend t.o.v. de mate waarin waarde (schuld) wordt vernietigd. dan kan je emmeren over deflatie of inflatie, maar dat is dan slechts academisch definitie geneuzel. hence: dinflatie
ah okay, had ik toch goed gegokt voor mezelf
Ja je hebt gelijk inderdaad. Het is het ene gat met het andere dichten en het slaat nergens op. Of nja, het slaat wel ergens op maar het theoretische geneuzel eromheen zet weinig zoden aan de dijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:43:39 #172
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65453513
quote:

[..]

[..]

Oja die ook
[..]

En dat is?
[..]

Staat al tijdens op mijn lijstje inderdaad!
Misschien moet ik er gewoon eens één marktplaatsen
ik had er één bij loods 5, voor 7 hele euro's.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 13:44:30 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_65453552
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef huuphuup het volgende:
Wuah Chell!
*favorieten aanslingert!
thnx

hebben mensen nog meer ergens hun favoriete recept online staan? Hartig, zoet? Ik ben benieuwd, vind het zo leuk om nieuwe dingen te proberen te maken.
shoarmasoep! Dat heb ik overal al zoveel gespamt dat je het nu ook weer terug kan vinden in het AH online kookdingesgebeuren.
pi_65453591
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef Chell het volgende:

[..]

http://www.druppels.nl/2006/07/01/maxi-brownies/

Wel alleen lekker als je van donkere chocola houdt en ook écht van chocola houdt, want er gaat echt een enorme hoeveelheid in Maar lekker!
En geprint, dank
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 januari 2009 @ 13:45:38 #175
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65453596
Shoarmasoep Klinkt echt heel vies eigenlijk
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 13:46:44 #176
7074 moussy
kuttekop
pi_65453639
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef Chell het volgende:
Shoarmasoep Klinkt echt heel vies eigenlijk
mijn versie maar ik ben niet Ria Kramer
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:47:00 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65453651
Ik maak veel gebruik van www.Nigella.com. De lemon merengue-pie is echt heeeeeeeeerlijk! en spicy pompoensoep http://eten-en-drinken.in(...)icy-pompoensoep.html
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 januari 2009 @ 13:47:03 #178
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65453655
Er staat trouwens op diezelfde site ook een recept voor lichte brownies, voor hen die wat minder chocola willen Ik heb dat recept nog nooit gemaakt, want ik zweer bij de dark brownies
pi_65453687
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:48:46 #180
94046 PM-girl
pi_65453725
Yeah, Chell, dat is een goed recept! Er is geen andere chocola dan superpure chocola, de rest is nep
Bedankt voor de link!

Mijn successalade is een eigen verzinsel, maar ik blijf hem maken. Vanavond ook!
*
pi_65453738
Oeh Buuf! Ik wil graag een keer wat gaan proberen met pompoen. Maar ik moet voorzichtig beginnen geloof ik, zie het verhaal over mn lief die denkt dat ie alles lust van een bankje terug zo'n soepje lijkt me wel wat.

Shoarmasoep klinkt dan wel weer als iets wat ie zo naar binnen zou werken beetje goulashsoep idee?

Nice, thnx!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65453804
Ooooh Simmu zulke maakte ik vroeger vet vaak met camembert uit de oven! Echt goddelijk. (nu weet ik waar streetlife hun dish vandaan hebben gepikt )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:51:15 #183
94046 PM-girl
pi_65453816
Pompoensoep leek me altijd helemaal geweldig en een paar maanden terug heb ik het eens gegeten, nadat ik hier ook allemaal enthousiaste reacties las daarover, maar ik vond het niet zo lekker. Hele typische smaak die mij niet helemaal aanstaat.
*
pi_65453834
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ah okay, had ik toch goed gegokt voor mezelf
Ja je hebt gelijk inderdaad. Het is het ene gat met het andere dichten en het slaat nergens op. Of nja, het slaat wel ergens op maar het theoretische geneuzel eromheen zet weinig zoden aan de dijk.
ken je de BB&B - reeks? pas op, we zijn best fel soms
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:54:40 #185
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65453930
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:51 schreef PM-girl het volgende:
Pompoensoep leek me altijd helemaal geweldig en een paar maanden terug heb ik het eens gegeten, nadat ik hier ook allemaal enthousiaste reacties las daarover, maar ik vond het niet zo lekker. Hele typische smaak die mij niet helemaal aanstaat.
Nou, zo ging het mij ook, tót ik de pittige variant maakte. Echt lekker zeg! En mijn man (type wat de boer niet kent dat vreet ie niet) vond het ook heerlijk. Kindjes ook trouwens, maar die zijn raar, die houden van pittig eten.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:55:47 #186
94046 PM-girl
pi_65453975
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou, zo ging het mij ook, tót ik de pittige variant maakte. Echt lekker zeg! En mijn man (type wat de boer niet kent dat vreet ie niet) vond het ook heerlijk. Kindjes ook trouwens, maar die zijn raar, die houden van pittig eten.
Ik ben zo makkelijk om te praten ik ga het een keer proberen!
*
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 januari 2009 @ 13:58:17 #187
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65454063
Oh een pittige pompoensoep klinkt wel goed. Ik vind het vaak zo weeïg. Ik zie het mezelf alleen nog niet zo snel maken, lijkt me zo'n gedoe!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:59:09 #188
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65454097
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:55 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik ben zo makkelijk om te praten ik ga het een keer proberen!
Het recept is wel vrij royaal trouwens. Wij konden er met 5 man twee dagen van eten. Of ik heb iets niet helemaal goed gedaan. Dat kan ook.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:00:04 #189
94046 PM-girl
pi_65454135
Ik denk dat AH toch wel pompoenvlees verkoopt, zodat je zelf niet hoeft te hakken?

Buuf, het leken mij ook al flinke hoeveelheden, maar daarvoor heeft men vriezers uitgevonden!
*
pi_65454182
Dit is mijn never-fail-recipe voor Gon Bao kip, echt vet lekker.

en ik heb zelf een recept uitgevogeld voor pasta met tonijn en die s echt zalig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simmu, ik ken het topic, lurk er wel eens, maar ik onthou me meestal van commentaar omdat ik te weinig van het onderwerp weet om er echt iets wezenlijks over te zeggen (voor mn gevoel althans.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65454324
Ik heb altijd als ik pasta eet dat ik zo snel vol zit en een uurtje later heb ik al weer honger. Ik ben meer een rijst klant geloof ik.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:04:46 #192
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65454340
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan verse spinazie! Heerlijk als salade met zongedroogde tomaatjes, kip of magere spekjes en/of cashews erdoorheen!
pi_65454350
nou kan ik het niet laten hoor voor de liefhebbers van echt spicey hier een recept:

nodig:
10 rode spaanse pepers in stukjes geen zaadjes!
10 rode chilipepertjes (die kleintjes) in stukjes geen zaadjes
10 groene chilipepertjes in stukjes geen zaadjes
1 rode paprika in stukjes geen zaadjes
350 gram kipfilet in stukjes
sherry
ketjap
2 lepels maizena

papje maken van de maizena en 4 lepels water. kipfilet erin, goed roeren. wok op vuur, flink heet, scheutje olie erin. kip ff bakken groentenspul erbij, eventjes wokken nog. afblussen met een scheutje sherry en flinke dot ketjap. lekker met notenrijst
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:05:32 #194
94046 PM-girl
pi_65454371
Spaghetti eet ik altijd te veel. En daarna dan buikpijn
*
pi_65454457
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef Sugar het volgende:
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan verse spinazie! Heerlijk als salade met zongedroogde tomaatjes, kip of magere spekjes en/of cashews erdoorheen!
jaaa lekker hè?! ik vind de combi verse (rauwe) spinazie met frambozen zo lekker echt dat is heerlijk. Samen met gegrilde kipfilet die eerst is gemarineerd in kruidenolie/frambozenazijn marinade.

Oh en bij prêt-a-manger (mijn favoriete zaak in engeland ) hebben ze een goddelijke wrap met rauwe spinazie erin en avocado/komkommer/zongedroogde tomaatjes. Zo lekker. Volgens mij staan hun recepten ook ergens online ofzo. Ff zoeken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65454476
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:01 schreef huuphuup het volgende:
Simmu, ik ken het topic, lurk er wel eens, maar ik onthou me meestal van commentaar omdat ik te weinig van het onderwerp weet om er echt iets wezenlijks over te zeggen (voor mn gevoel althans.)
er zijn vrij veel 'vaste' lui die de reeks al 2 jaar in stand houden (waaronder mijn persoontje). de meeste dingen hebben we al uitgevochten, er is zelfs consensus over de komende tijd (ik zou maar geen aandelen inkopen.). maar newbies \zijn welkom hoor zolang ze maar niet gaan doen alsof ze alles weten dat wordt afgestraft.
pi_65454543
Ahja, de website, pret
en ik vind die foto's ook zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:09:58 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65454549
Klinkt lekker, huup!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:11:39 #199
94046 PM-girl
pi_65454608
Ik wil straks nog even koekjes bakken, welk eenvoudig zandkoekjes recept raden jullie aan?
Bij mij zijn ze meestal iets te zompig, welk recept ik ook google.
*
pi_65454719
Het pret kookboek is ook bij bol te krijgen
ik moet echt op mn handen zitten om het niet direct te bestellen

Sugar als je het recept wilt van die eerste laat me maar ff weten dan maak k even een foto van het recept uit mn kookboek
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:15:54 #201
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65454756
Oh, dat vind ik wel leuk, huup!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:16:30 #202
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65454780
Buurvrouw zit je wer een beetje overeind? Hier gaat het wel, gistermiddag gewerkt maar dat was achteraf niet zo'n succes, nu tot vrijdag vrij hopelijk is het dan echt over, kaakholte-ontsteking sucks

Wat een heerlijke recepten kom ik hier tegen komt heel goed uit!! Mijn broer heeft een appartement gekocht en gaat volgende maand het huis uit, ik wil 'm daarom een kookboek/schrift kado geven maar dan met 'eigen recepten'. Mag ik jullie recepten er ook in doen? En hebben jullie nog meer tips?

Sugar ken jij het recept met roergebakken verse spinazie met o.a. spek, mini-gehaktballetjes en aardappelpuree al? is een AH-recept van vorig jaar november geloof ik, absoluut de moeite waard! Die krijgt broerlief ook mee

Over de DE (spijker)broek hou ik mijn mond, ik moet nodig nieuwe
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_65454803
Wow lekkere recepten allemaal (worden nu opgeslagen, uitgeprint en onhandig in mijn te volle map gestopt )

Kan je taugé invriezen? Heb een beetje veel gekocht op de markt vrijdag! (hoelang kan je het trouwens bewaren in de groentela?)
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:20:34 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65454960
Huup als je dan toch aan de slag gaat voor Sugar, gooi je dan ook een pm-etje mijn kant uit?
Ylana
pi_65454969
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef freecell het volgende:
Wow lekkere recepten allemaal (worden nu opgeslagen, uitgeprint en onhandig in mijn te volle map gestopt )

Kan je taugé invriezen? Heb een beetje veel gekocht op de markt vrijdag! (hoelang kan je het trouwens bewaren in de groentela?)
ligt eraan waar je het voor wil gebruiken. als het uiteindelijk knapperig moet zijn lukt het niet. anders kan het wel. bamipakketten enzo vries ik gewoon in
pi_65454987
Oh Saffier, als je nog langs Ikea komt, voor 4 euro nog wat ofzo hebben ze daar het "mannenkookboek" haha. Daar staan een hoop wat stoerdere gerechten in zeg maar. Lamsrack enzo, dingen waar nog bot aanzit veel vlees, dat idee. Zo'n zelfgemaakt boek is wel heel leuk zeg

Ik zou er voor mijn broertje denk ik ook wat basis recepten indoen. Bijvoorbeeld voor pindasaus of ehm, mama's overheerlijke gebakken aardappels, dat idee.

Freecell, de Chinees waar ik werkte bewaarde taugé altijd in grote emmers koud water, zodat het onder stond, dan blijft het knapperig zeg maar. Anders in open zak. Maar taugé blijft niet zo gek lang goed hoor, een dag of twee hooguit denk ik.
Invriezen zou ik denk ik niet doen. Dikke kans dat je slappe taugé hebt na ontdooien.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:21:30 #207
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65455005
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef Saffier het volgende:
Buurvrouw zit je wer een beetje overeind? Hier gaat het wel, gistermiddag gewerkt maar dat was achteraf niet zo'n succes, nu tot vrijdag vrij hopelijk is het dan echt over, kaakholte-ontsteking sucks

Wat een heerlijke recepten kom ik hier tegen komt heel goed uit!! Mijn broer heeft een appartement gekocht en gaat volgende maand het huis uit, ik wil 'm daarom een kookboek/schrift kado geven maar dan met 'eigen recepten'. Mag ik jullie recepten er ook in doen? En hebben jullie nog meer tips?

Sugar ken jij het recept met roergebakken verse spinazie met o.a. spek, mini-gehaktballetjes en aardappelpuree al? is een AH-recept van vorig jaar november geloof ik, absoluut de moeite waard! Die krijgt broerlief ook mee

Over de DE (spijker)broek hou ik mijn mond, ik moet nodig nieuwe
Oh, jij ook al nou, ik moet zeggen dat het wel verdomd langzaam gaat Gister de hele middag in het ziekenhuis gezeten voor buisjes van jongste en om 18.00 kon je me weg dragen. en vandaag ben ik nog steeds kapot. Echt de energie van een bejaarde. En die koude wind vandaag dat vinden mijn holtes heeeeeeeeeeeeelemaal niet fijn. Niet alleen het inademen, maar het feit dat de wind me aanraakt. Ouch. Kijk het morgen nog even aan, anders maar weer terug naar de dokter. Het zou zo aan het eind van mijn kuur toch over moeten zijn.

Leuk idee van dat kookschrift! en van die spijkerbroek is ook herkenbaar.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:22:08 #208
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65455033
als je taugé gaat invriezen krijg je snot
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:22:13 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65455038
Huupje, mag ik het frambozenrecept ook? Het klinkt echt heel lekker!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:22:24 #210
94046 PM-girl
pi_65455046
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef Saffier het volgende:

Mijn salade is leuk voor iemand alleen of voor heel veel mensen, net zo je wilt.
Groene sla, stukjes komkommer, geroosterde pijnboompitjes, krokant gebakken ontbijtspek, stukjes gebakken kipfilet, stukjes ananas, stukjes jonge kaas en croutons. Olie, azijn en geperste knoflook mengen, peper en zout erbij en dat samen als dressing eroverheen. Serveren met stokbrood (evt. met van die kruidenboter er al in).
*
pi_65455063
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef pinquit het volgende:
als je taugé gaat invriezen krijg je snot
maar dat valt niet op tussen de bami
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:24:46 #212
94046 PM-girl
pi_65455146
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef huuphuup het volgende:
Ik zou er voor mijn broertje denk ik ook wat basis recepten indoen. Bijvoorbeeld voor pindasaus of ehm, mama's overheerlijke gebakken aardappels, dat idee.
Dat is voor mannen een goed idee ja! Hoewel ik mijn broer blijer maak met een bakje stamp voor in de vriezer

Van Nigella heb ik pas de perfect gebakken aardappels gemaakt, die waren ook wel ok!
*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 januari 2009 @ 14:26:34 #213
13151 crew  Rewimo
pi_65455218
quote:

Misschien zijn showtassen iets voor je

Recept erin schuiven en knoeien maar
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_65455364
Haha, en ik dacht dat ik raar was dat ik die combi lekker vond maar gelukkig vinden meer mensen het lekker. Ik heb even gedubbelcheckt met mn kookboekje, maar hij staat ook gewoon online!
Hier

Saffier ik heb nog een lekker gebakken aardappeltjes recept gevonden, even uploaden. K vind ze dr wel mannelijk uitzien haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:31:15 #215
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65455398
Die koude wind echt, ik ga door de grond zodra ik naar buiten moet zóóó pijnlijk. Ik ben heel blij met mijn zelfgemaakte secretsantasjaal van jelief, die houdt het een heel eind tegen. Ben het echt zat en ja energie van een luiaard ik ben echt heel ongezellig voor mijn man al anderhalve week, ik ga bijna tegelijk met met zoon naar bed, ik ben gewoon op. Nu zou ik het liefst een tuk meedoen maar een week in bed doorbrengen betekend ook een week huishouden laten liggen. Als ik de was gevouwen heb ga ik tóch even plat anders haal ik vanavond 20 uur niet eens

De basisdingen staan al in 'Het kookboek voor een broer' maar geen enkele van moeders recepten, die kan niet koken waarom denk je dat ik een kookboek voor 'm maak Huup ? Mannenkookboek heeftie al, maar daar staan geen wekelijkse makkelijke dingen in zeg maar. Ik wil er het recept van spaghetti-saus (wie pm-t het SHE-recept naar me toe?) en nasi en die lekkere spinazie in hebben en bloemkool á la Saffier, gewoon dat hij een soort week(maand)menu kan maken en lekkere en gevarieerde (liefst redelijk snel klaar te maken) recepten heeft. Als opstart zeg maar. De stoofpotjes enzo komtie wel bij zijn zus eten had hij zelf al bedacht
Ylana
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:34:57 #216
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65455549
Kijk met dat soort recepten ben ik (namens broer) helemaal blij, die gaan erbij Huup en PM, btw PM die aardappels van Nigella, heb je daar een recept van?
Ylana
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:35:59 #217
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65455590
Oi.. dat klinkt allemaal wel erg lekker al die recepten !

Ik mag me om 4 uur melden bij mijn huisarts ..
Ik voel het constant knappen in mijn oor.. en het steekt en doet pijn ..
Vermoed een oorontsteking ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:36:07 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65455594
Ik kreeg van mijn vader het kookboek "eten op je eigen, van Midas Dekkers toen ik op kamers ging. Echt leuk basiskookboek. De paprikakip maak ik nog steeds wel eens. (oh, ik bedenk me nu pas dat dit al 17 jaar geleden is en die misschien al honderd jaar uit de roulatie is. )
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:38:54 #219
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65455708
Beterschap Rijstebuiltje!
Buurvrouw boeken van Midas Dekkers zijn briljant Maar of'ie na 17 jaar nog in de handel is is de vraag natuurlijk, heet het echt 'eten op je eigen'? Dan ga ik er even naar zoeken...
Ylana
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:42:36 #220
94046 PM-girl
pi_65455855
Saffier, hier staat een linkje:
http://www.iensrecepten.n(...)gebakken-aardappelen

Semolina is griesmeel (te vinden bij de bakproducten). Ik heb geen ganzenvet gebruikt, want te lui om dat te gaan kopen, ik heb gewoon een flinke laag bakboter gebruikt.
*
pi_65455857
Mensen hou eens op met al die lekkere dingen !
LB ik heb ze gezien ja, de cakejeskleertjes Ik heb ze ook bijna allemaal gekocht, zit zelfs te twijfelen of ik ze ook een maatje groter moet kopen alvast
Saartje
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:45:24 #222
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65455963
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef Saffier het volgende:
Beterschap Rijstebuiltje!
Buurvrouw boeken van Midas Dekkers zijn briljant Maar of'ie na 17 jaar nog in de handel is is de vraag natuurlijk, heet het echt 'eten op je eigen'? Dan ga ik er even naar zoeken...
Ja zo heet ie echt
http://www.bol.com/nl/p/2(...)666764136/index.html

vond ook nog het studenkookboek van Berty van Essen met achterin ruimte voor eigen recepten. Die heb ik ook veel gebruikt. ook handig met maten en gewichten, ovenstanden, magnetronstanden. Leerzaam wel.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:52:47 #223
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65456258
Oeh wat een prijs
En nu ga ik echt was vouwen anders kan ik zo niet meer plat
Ylana
pi_65456330
Zoooo en toen liep mn pc finaal vast bij het uploaden haha.
Hier alvast een plaatje van de aardappels (waarschijnlijk groot... sorry)

recept edit k er later wel bij!

en voor de liefhebbers, een plaatje van de spinazie-frambozen salade
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65456423
ojee
Morgen dus maar iets maken met een boel taugé
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:58:17 #226
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65456493
Huup! Die wraps van pret zijn echt zo vreselijk lekker! Als ik voor mijn werk in Londen zat, ging er altijd een stuk Pret-carrot-cake en zo'n spinazie wrap mee naar huis!

Zou iemand mij ook de SHE-saus willen PM-en?
pi_65456799
Jaaaaa die cake oeh, lekker zeg. En die ene wrap met hoisin-duck is ook té lekker. Hahaha ik heb met mn lief tijdens een romantisch lang weekend echt drie dagen 's morgens en 's middags bij Pret gegeten

De SHE-saus staat hier voor andere geinteresseerden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65456940
voor wie de aardappels wat slanker wil (of iets makkelijks wil doen met een restje aardappels): je kan ook gewoon een scheutje olijfolie over gekookte aardappels doen, uitspreiden en dat een uurtje in de oven doen (halverwege wat husselen)

en oh ironie: vanavond wordt het spaghetti met kant-en-klaar suas met kant-en-klaar gehaktballetjes van de aldi ik ben helemaal gaar van het stomme eisprong gedoe.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:14:05 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65457088
Ik heb vrijdag chili gemaakt met de SHE saus... lekker laten staan tot zaterdag en smullen maar.
Nadeel is dat hij zo lekker is dat ik het niet bij 1 bord kan laten.
pi_65457154
vervelend dat je zo'n last hebt van die eisprong zeg.

Hier wordt het vanavond Tajine. Ik mag eindelijk mn nieuwe tajine uitproberen! heb hem bijna twee dagen laten weken (in de wasbak en de dweilemmer ) en hij staat nu olie op te zuigen op een laag pitje. Daarna moet k em als het goed is kunnen gaan gebruiken. Ben benieuwd! Ik heb runderlappen, kikkererwten, tasty-tom-trostomaatjes, paprika en ui. Oh en ik denk dat ik het rundvlees marineer met gewone ras-al-hanout. Eerst dat eens even proberen voor ik exotisch ga
Iemand nog tips?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:22:24 #231
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65457382
Huup, als je eens in de buurt bent hier (alhoewel we volgens mij dicht bij elkaar wonen), mag je wel een potje thabel kruiden komen halen hoor! Heb genoeg voor een weeshuis en in april weer nieuwe aanvoer!
pi_65457520
oooeeeeeh! nice, dan kom ik bij (wees)huize Memmel wel es koffie lurken als k (eindelijk ) een autootje bemachtigd heb.

Ik sta me altijd zo enorm te verlekkeren aan die hopen kruiden enzo in toko's en die toko-mannetjes kunnen altijd zo lekker enthousiast vertellen over wat je er allemaal mee kan en dan wil ik het weer allemaal hebben
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65457572
oeh oeh oeh.. lekkere recepten mogen ook deze kant op hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:28:42 #234
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65457594
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kreeg van mijn vader het kookboek "eten op je eigen, van Midas Dekkers toen ik op kamers ging. Echt leuk basiskookboek. De paprikakip maak ik nog steeds wel eens. (oh, ik bedenk me nu pas dat dit al 17 jaar geleden is en die misschien al honderd jaar uit de roulatie is. )
Dat boek heb ik ook!
pi_65460356
Oooooh de Tajine staat op het vuur te pruttelen en het ruikt me toch een partij lekker! hopen dat het net zo lekker smaakt haha. Ik ben benieuwd.

Yay tajine
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65460709
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Dat boek heb ik ook!
Ik heb em ook ergens in een doos op zolder denk ik...
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 17:09:32 #237
7074 moussy
kuttekop
pi_65461396
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef simmu het volgende:
en oh ironie: vanavond wordt het spaghetti met kant-en-klaar suas met kant-en-klaar gehaktballetjes van de aldi ik ben helemaal gaar van het stomme eisprong gedoe.
hier dan geruld gehakt met kant en klare saus, tis echt rennen en vliegen vandaag, moet straks ookw eer zelf door naar school.
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 17:11:14 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65461461
ik vond vandaag in de kringloopwinkel een doos met 4 kop en schotels en ik vind ze zoooo leuk dat ik me afvraag of iemand het herkent en weet of er meer van te koop is.
in engeland hebben ze er in elk geval mokken van, vond ik, maar het verzenden is een beetje prijzig maar het gaat dus om dit spul (dit is dus de mok-variant, met de doos op de achtergrond)

dinsdag 27 januari 2009 @ 17:17:12 #239
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65461656
Ziet er leuk uit Lady.. ik ken het helaas niet ..

En hier weer terug van de huisarts ..
Ik heb inderdaad oorontsteking .. druppels en een neusspray gekregen.. hopelijk werkt ut !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_65461719
Wat schattig
bij de primark hadden ze volgens mij ook een tijd terug zo'n doos met mokken maar ik weet niet of ze dat nog steeds hebben. Staat er een merk op de onderkant?
Misschien anders eens bij V&D of de Bijenkorf kijken ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65461738
Beterschap Rijstje!
Het zegt me niks LadyWRB. Staat er niks op de onderkant van de mok? Merkje ofzo?

Ik had trouwens kunnen zweren dat Rocka Georgette_Kloonie was Ik heb net vanalles zitten napluizen om te vinden waar ze uit de kast kwam Meer beebs!
pi_65461990
Wat een leuk spul mevrouw met de rode schoenen! !
Ik alles met taartjes
Saartje
pi_65462112
Ik heb net een workshop gegeven! Op mijn werk! Ik werd wel al drie dagen kotsmisselijk wakker er van, maar het viel me heel erg mee. Mijn collega ontnam me wel de halve tijd het woord maar dan zei hij dingen die ik zelf ook zou bedenken. Dus ik denk dat ik het in mijn eentje ook wel zou kunnen. Yihaa, weer iets wat ik kan
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:34:33 #244
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65462288
Lady-wrb, maak eens een foto van de onderkant van het kopje!
I'm so glamourous I piss glitter!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 17:38:03 #245
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65462405
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef Syrena het volgende:
Beterschap Rijstje!
Het zegt me niks LadyWRB. Staat er niks op de onderkant van de mok? Merkje ofzo?

Ik had trouwens kunnen zweren dat Rocka Georgette_Kloonie was Ik heb net vanalles zitten napluizen om te vinden waar ze uit de kast kwam Meer beebs!
al met al weten we nog niet wie dat was
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 17:38:22 #246
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65462416
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef Syrena het volgende:
Ik heb net een workshop gegeven! Op mijn werk! Ik werd wel al drie dagen kotsmisselijk wakker er van, maar het viel me heel erg mee. Mijn collega ontnam me wel de halve tijd het woord maar dan zei hij dingen die ik zelf ook zou bedenken. Dus ik denk dat ik het in mijn eentje ook wel zou kunnen. Yihaa, weer iets wat ik kan
lekker toch!
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 17:39:11 #247
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65462447
hier net de gehaktballetjes gerold en gebakken. strakjes nog de aardappeltjes en de salade klaarmaken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65462577
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:39 schreef Ynske het volgende:
hier net de gehaktballetjes gerold en gebakken. strakjes nog de aardappeltjes en de salade klaarmaken
Ik heb net broccoli gegeten Alleen broccoli wel te verstaan, 2 stronken Mét een beetje ketchup.
En mijn Taugé was al snot, dus dat is opgelost

En ik kreeg zomaar 400,- van de belastingdienst, omdat we in 2007 te weinig hadden gekregen? Zomaar! En ik wist van niks! De leukere mazzeltjes!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:44:11 #249
190853 RockabeIIa
pi_65462596
haha syrena

Ik heb lekker al gegeten. Spaghetti. Al wel 20 jaar niet gehad als het niet langer is want ik vond het altijd een vieze plakkerige zooi. Was het ook, maar ik had gewoon erg honger geloof ik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 17:45:09 #250
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65462627
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:43 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb net broccoli gegeten Alleen broccoli wel te verstaan, 2 stronken Mét een beetje ketchup.
En mijn Taugé was al snot, dus dat is opgelost
verwarm je de taugé dan? die smul ik altijd rauw. eerst even wassen en dan kanen
quote:
En ik kreeg zomaar 400,- van de belastingdienst, omdat we in 2007 te weinig hadden gekregen? Zomaar! En ik wist van niks! De leukere mazzeltjes!
dat is altijd lekker... maareh heb je er wel een brief van gehad? ik vertrouw de BD niet zo als ze ineens zonder melding geld storten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65462703
Freecell wat relax! oeh, heb je al bedacht wat je ermee gaat doen?

Ik krijg komend jaar bijna 2000 euro terug maar daar moet k wel bijzeggen dat ik het hele afgelopen jaar geen loonheffingskorting heb gehad, omslachtig sparen dus verbazingwekkend hoeveel van je salaris er dan naar de fiscus gaat zeg...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65462721
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:44 schreef RockabeIIa het volgende:
haha syrena

Ik heb lekker al gegeten. Spaghetti. Al wel 20 jaar niet gehad als het niet langer is want ik vond het altijd een vieze plakkerige zooi. Was het ook, maar ik had gewoon erg honger geloof ik.
Hehe, you iz pregnant En het wordt een meisje (Betty Spaghetti!)
Ik had BE ook al als Georgette staan. En Vivi. Maar die waren het niet.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:49:45 #253
190853 RockabeIIa
pi_65462746
Brent & Betty I like!
pi_65462790
Ik had SHE staan als Georgette! haha. Sjors, Georgette ik vond hem wel slim van mezelf, maar die was het dus niet

Aaaah Brent & Betty klinkt best leuk eigenlijk haha!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65462859
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:45 schreef Ynske het volgende:

[..]

verwarm je de taugé dan? die smul ik altijd rauw. eerst even wassen en dan kanen
[..]
nee, het was al snot in de koelkast, dus ik heb het weggegooid
quote:
dat is altijd lekker... maareh heb je er wel een brief van gehad? ik vertrouw de BD niet zo als ze ineens zonder melding geld storten
Nee, geen brief, ze stortten zomaar 815,-
Toen heb ik maar even gebeld en is het me uitgelegd. Het kwam er op neer dat ik toeslagpartner was geworden bij ons trouwen en dat we daarom meer kregen en dat TARA nu zijn deel van 2007 moest terugbetalen (430,-) en ik het gezamelijke deel erbij kreeg.
385 winst dus
Ik heb het goed nagevraagd en het klopt wel
pi_65462881
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:47 schreef huuphuup het volgende:
Freecell wat relax! oeh, heb je al bedacht wat je ermee gaat doen?
Gaatjes vullen, lekker uit eten en 200 op de spaar oid
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 17:55:02 #257
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65462888
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Lady-wrb, maak eens een foto van de onderkant van het kopje!
die is gewoon blanko, dus daar schiet je niks mee op. en op de schotels staat ook niks.
en onder op de doos staat dat het uit china komt.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:55:29 #258
190853 RockabeIIa
pi_65462903
Ik heb een heel lange lijst met mensen die ik verdenk van evt. klonen. Maar de eerste die ik altijd verdenk als er weer es een nieuwe nick rondzweeft is toch echt Troel.
pi_65462944
Och ja SHE! Maar Georgette had er al eentje
Brent & Betty, inderdaad

We gaan as. zondag op kraambezoek bij de beste vriendin van mijn vriend. Ik ben nog nooit officieel op kraambezoek geweest En het bevallingsverhaal was ook wel horror (HELPP en keizersnee) dus ik denk niet dat ik hoef te komen klonen voorlopig
pi_65463114
Brent en Betty Da`s wel beter dan sponsbob
Saartje
pi_65463171
Ik denk dat ik niet eens met een kloon zou gaan werken, daar ben ik echt slecht in
Dus: vertellen als ik het wil vertellen en gewoon mijn mond houden als ik het nog niet wil vertellen

Maar voorlopig nog láng geen sprake van (volgens mij kan het nog niet eens weer hier )
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:20:20 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65463680
Ik was Georgette iig zeker niet. Ik kan dat niet joh. Zou mezelf al tig keer prijs gegeven hebben.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:31:12 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_65463967
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb een heel lange lijst met mensen die ik verdenk van evt. klonen. Maar de eerste die ik altijd verdenk als er weer es een nieuwe nick rondzweeft is toch echt Troel.
Ik zal in het vervolg jou van te voren even om toestemming vragen, ok?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:32:55 #264
190853 RockabeIIa
pi_65464018
Als ik dan nee antwoord laat je het dan, Queen of Clones?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:35:09 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_65464081
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Als ik dan nee antwoord laat je het dan, Queen of Clones?
Daar kan ik nu rustig ja op zeggen, maar ik weet niet hoe mijn hormonen zijn als ik die kloon wil gebruiken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65464119
blame it on zeh clone!

Oeh ik heb zo lekker gegeten een uitvinding die tajine!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:40:55 #267
190853 RockabeIIa
pi_65464279
Maar Troel, die gebruik je toch al weer sinds kort
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:47:05 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_65464459
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar Troel, die gebruik je toch al weer sinds kort

Stttt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65464968
heh, deze link kreeg ik van sangdrax, hij's bruut maar wel leuk
pi_65465581
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef simmu het volgende:
heh, deze link kreeg ik van sangdrax, hij's bruut maar wel leuk

ik moest lachen...

[wakker wordt en verder leest...]
Rocka, gefeliciteerd!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:28:20 #271
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65465780
Klinkt erg verzonnen, maar meesterlijk. Te wreed, dat wel.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:15:49 #272
94046 PM-girl
pi_65467656
Ik heb lekker kipsalade gegeten met daarna een heeerrrrlijk toetje!
*
pi_65467876
ik word nu geforced om koekjes te bakken
bij gebrek aan ingredienten worden het zandkoekjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:28:56 #274
94046 PM-girl
pi_65468201
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef huuphuup het volgende:
ik word nu geforced om koekjes te bakken
bij gebrek aan ingredienten worden het zandkoekjes.
Vervelend, ik heb het al achter de rug

Dat verhaal in het linkje van Simmu, zo heb ik ooit een studiegenoot gehad. We kregen een module over seksualliteit, waarbij iedereen zich voor kon stellen. Iedereen deed heel beknopt het rondje naam, leeftijd, seksuele voorkeur en relatie. Maar een jongen ging een half levensverhaal vertellen, ook over zijn reis naar griekenland en onveilige seks daar, gevolg: hiv.
Heel de klas viel stil, niemand kende hem echt dus het was heel pijnlijk. Na een hele lange minuut zei hij:
"Dit had mijn verhaal kunnen zijn, zo zijn er velen in Nederland..."
*
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:31:58 #275
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65468325
Rockabella, gooi 's wat weg uit je PM box!

Ooo, al die lekkere dingen hier! Wij zijn aan het SHE-en geslagen, vooral om een beter eetpatroon te krijgen. Dadelijk moet ik de kip gaan vullen voor morgen (Gets, ik weet nog niet of ik het durf....) We eten al 2 dagen heerlijk! (En de koelkast staat vol met lekkere dingen in bakjes, voor tussen de middag en als tussendoor.) Ben er nu achter dat wij gewoon luie kokers en eters zijn. Maar nu nie meer.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65468900
Oooh PM das wel even heftig ja... haha, ik zou denk ik niet goed weten waar ik zou moeten kijken dan

ja die koekjes... er zit hier dus zo'n kerel hè, in mn huiskamer, en die probeert me subtiel richting benzinepomp te werken om koekjes te halen hij had alleen geen zin om mee te gaan (400 meter verderop...) en ik heb geen zin om naar buiten te gaan voor alleen koekjes voor hem dus dan maak k er wel een paar, net zo makkelijk.

Oeh gevulde kip Lishe? klinkt lekker! Ik ben ook lui, weet ik. Als ik een drukke dag heb gehad dan heb ik gewoon geen zin meer om na te denken over zoiets als eten. En dat terwijl ik het heerlijk ontspannend vind om te koken. Zo stom.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:02:32 #277
94046 PM-girl
pi_65469675
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:45 schreef huuphuup het volgende:
Oooh PM das wel even heftig ja... haha, ik zou denk ik niet goed weten waar ik zou moeten kijken dan

ja die koekjes... er zit hier dus zo'n kerel hè, in mn huiskamer, en die probeert me subtiel richting benzinepomp te werken om koekjes te halen hij had alleen geen zin om mee te gaan (400 meter verderop...) en ik heb geen zin om naar buiten te gaan voor alleen koekjes voor hem dus dan maak k er wel een paar, net zo makkelijk.
Hij zwangert goed mee zo te lezen met zijn plotselinge eet-behoeftes!
*
pi_65469902
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:02 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Hij zwangert goed mee zo te lezen met zijn plotselinge eet-behoeftes!
ja erg hè?!

maar het scheelt dat ik het niet zo erg vind om die koekjes straks gezellig samen met hem voor de tv op te eten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 januari 2009 @ 21:10:43 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65470016
koekjes bakken, das idd leuk om te doen, maar net als bij cake als hij klaar is, heb ik er geen zin meer in
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65470155
cake is lekker als die mislukt.
pi_65470156
Vage dubbele post.

[ Bericht 64% gewijzigd door Ticootje op 27-01-2009 22:13:21 ]
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:36:32 #282
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_65471179
Da's twee keer Tico .

Rocka!!! Gefeliciteerd!!!!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:46:06 #283
190853 RockabeIIa
pi_65471558
Thanks Leah

Ik geloof dat ik nu echt effe es moet PM-en!
zo da's duidelijker.... pardon pardon Leah!!!

[ Bericht 17% gewijzigd door RockabeIIa op 27-01-2009 23:22:56 ]
pi_65472737
nou ja zeg. Hoe kan dat nou weer?

Raar.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:20:41 #285
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_65475648
Hee was die PM voor mij bedoeld Rocka? Want dan heb ik 'm niet !
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:22:27 #286
190853 RockabeIIa
pi_65475705
Nee, voor PM, Leah
Maar ik wil je wel PM-en hoor. Ga ik eerst snel effe douchen ok? Ik zie nu waarom je dat dacht. Excusez-moi!!!!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:25:38 #287
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_65475810

Nee, geeft niet!! Ik dacht idd dat het voor mij bedoeld was, maar zie nu de spraakverwarring .
Laten we er maar lekker van uitgaan dat jij de PM functie wbt mij niet nodig hebt
  woensdag 28 januari 2009 @ 07:53:18 #288
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65480293
Oh, ik ben nu echt helemaal blij met de woonkamer. S heeft gisteren hasloverkop een kek oranje dressoir gekocht én afgehaald via Marktplaats en tot diep in de nacht alles erin zitten proppen (snoeren, audio e.d.)
Het is zo leuk, even spammen!

En de andere zijde:

woensdag 28 januari 2009 @ 08:01:00 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65480355
Mooi sugar!
pi_65480550
Het is héél erg anders dan mijn inrichting en ik zou ook nooit zoiets willen maar ik vind het wel heel mooi Sugar. Netjes, een geheel
Saartje
  woensdag 28 januari 2009 @ 08:38:42 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65480819

En zo herkenbaar, delen van die zinnen. Niet omdat ik ze zelf al gezegd heb, maar wel omdat ik ze al heeeeeeeeeeeel veel gehoord heb toen ik jong was.
  woensdag 28 januari 2009 @ 08:42:20 #292
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65480870
Ik probeer een afspraak te maken bij de huisarts, maar elke keer wordt de verbinding verbroken Schiet lekker op zo....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65480917
Oh bah wat een ramp weer
Oudste werd vannacht ziek..geeft een leuk effect dat spugen van uit een hoogslaper
Nu loopt manlief net binnen..ook ziek. Ik moet om 11 uur op het cb zijn voor de prikken van Bep dus hopen dat ik op tijd weer op school ben om middelste op te halen (cb loopt altijd enormelijk uit hier) en ik heb een hielspoor. Auw
Saartje
pi_65480941
Mooi hoor sugar
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:38:56 #295
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65482032
Vanmorgen samen met Swets op de scooter gezeten..
Voelde me net een puber

Het was alleen wel verdomde koud
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:47:16 #296
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65482222
oh sugar, wat een mooie kamer hebben jullie! zo lekker rustig en toch zo leuk. zo wil ik het ook later in mijn eigen droomhuis
pi_65482235
Kek dressoir hoor Sugar begrijp wel waarom je er happy mee bent, en tja lijkt totaal niet op onze kamer maar ik kan je smaak wel waarderen modern maar niet te

Blegh Maneki ik ben blij dat ik dat hoogslaap-spugen dan niet live hoef te zien.... lezen is fraai genoeg daar kan ik wel een beeld bij vormen *rent naar de plee*

ET en Swets als jonge pubers koud hé

Isa roept de hele dag *lees vanaf dat ze wakker wordt* Oemba (dat betekent Bumba) met als gevolg dat ze nu Bumba mag kijken en tis gewoon al 15 minuten muisstil ze lijkt wel in trance
Mama van Isa en Ties
pi_65482303
Herkenbaar Marlieske, hier is het ook "baaaaah" en dan gewoon heel geconcentreerd zitten kijken he .
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:51:56 #299
190853 RockabeIIa
pi_65482348
mogge <3
  Jubileum moderator woensdag 28 januari 2009 @ 10:04:21 #300
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65482699
Je ondertitel
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65482736
Ow Maneki
Er zijn betere dagen, heus! En ze komen weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')