quote:
oranjeboom is koppijn gegarandeerdquote:Op maandag 26 januari 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bier met een peuk erin>?
of oranjeboom?
sry telefoonquote:Op maandag 26 januari 2009 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jaja ben druk bezig... als jij nou ook eens wat meer post...
idd...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oranjeboom is koppijn gegarandeerd
lachen is gezondquote:
slecht excuus...quote:
Mission succeededquote:
Dat vind ik dus van Heinekenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oranjeboom is koppijn gegarandeerd
quote:
Allememachiesquote:
Das goed nieuws... dat werd bij ons altijd op schoolfeesten geschonken..quote:Op maandag 26 januari 2009 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mission succeeded
[..]
Dat vind ik dus van Heineken
Mooi dat Oranjeboom ook niet meer bestaat zeg maar
Heyquote:[b]Op maandag 26 januari 2009 10:06 schreef Sgele het volgende:Waar Debs bier dronk omdat ze lui was
quote:
Ik heb dus voor Oranjeboom (interbrew/InBev) gewerktquote:Op maandag 26 januari 2009 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das goed nieuws... dat werd bij ons altijd op schoolfeesten geschonken..
Godsamme m'n koffiequote:Op maandag 26 januari 2009 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Arie en Bastiaan
Arie en Bastiaan
Die lopen maar te gillen
Kom op met al die pillen
Bastiaan: Arie joh, die staat strak
Arie: In mijn acrobatenpak
Arie en Bastiaan
Arie en Bastiaan
Daar zie je Arie gaan
dan komt Bastiaan eraan
jij liever dan ikquote:Op maandag 26 januari 2009 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb dus voor Oranjeboom (interbrew/InBev) gewerkt
niet grappig...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
altijd blijven lachen
[ afbeelding ]
hoezo... ???quote:Op maandag 26 januari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
Cup a soup
uien
Arme collega's straks
goed punt...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
daarom hoef je niet altijd te lachen
ik ook nietquote:Op maandag 26 januari 2009 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed punt...
pfff ik heb geen zin meer...
misschien hebben je collegas wel chili con carne gegeten. dan wordt het arme jijquote:Op maandag 26 januari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
Cup a soup
uien
Arme collega's straks
Omdat ik sgeten ga latenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoezo... ???![]()
goed weekend gehad LL, lekker gewerkt, was t druk?
ow mn thee... o nee die was op...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien hebben je collegas wel chili con carne gegeten. dan wordt het arme jij
foei....quote:Op maandag 26 januari 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik sgeten ga laten
Ja hoor, yeps.. had pijn aan mn poten, twas lekker aan de drukke kant
Veel gelachenalleen was het TE gezellig, was een beeeetje dronken
hoi barraquote:Op maandag 26 januari 2009 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDEEEEE MORGEN!!!
toch geen dingen gedaan , waar je spijt van hebt gekregen ?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Veel gelachenalleen was het TE gezellig, was een beeeetje dronken
GOEDE MOOOOOOOOOOOORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN BARRAquote:Op maandag 26 januari 2009 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
καλημέραquote:Op maandag 26 januari 2009 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Spijt heb ik er niet vanquote:Op maandag 26 januari 2009 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch geen dingen gedaan , waar je spijt van hebt gekregen ?
dan wordt het voor herhaling vatbaar, das beterquote:
wrs welquote:Op maandag 26 januari 2009 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan wordt het voor herhaling vatbaar, das beter
maar kon je nog lopen dan ?quote:
* LL Trekt Friday op schootquote:
Nog net...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar kon je nog lopen dan ?![]()
het is maandagquote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Trekt Friday op schoot
Zeg het eens tegen mamma, wat scheelt er mijn jongen?
* schommelt
gedronken op andermans kosten zekerquote:
Dat komt wel vaker voorquote:Op maandag 26 januari 2009 10:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is maandag
* Friday12 slap LL met teddybeer![]()
Kosten van de baasquote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gedronken op andermans kosten zeker
autch...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat komt wel vaker voor
* LL steekt beer in reet van Friday
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat komt wel vaker voor
lukt je niet ik kan heul wel snel rennenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat komt wel vaker voor
en terechtquote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kosten van de baas
Ik hoef NOOIT te betalen als ik daar ben, of ik nou aant werk ben of dat ik daar uit ga
waar kwam die ook alweer vandaanquote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mam moet je nu eens raden wat ik in mn reet heb?
en mars?
nee een beer!
hans teeuwenquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en mars?
nee een beer!
Dan sla ik toe als je slaaptquote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
lukt je niet ik kan heul wel snel rennen
Tuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en terecht
maar je hebt je toch wel laten rijden naar huis?
marsquote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en mars?
nee een beer!
* Friday12 verhuist meteen uit huis en geeft niemand de sleutelsquote:Op maandag 26 januari 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan sla ik toe als je slaapt
[..]
Tuurlijk
DJ reed
Anders was ik niet dronken geworden
tot daar gelezenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
En het begon een beetje te smelten en ik begin zo te knijpen en ik voel zo tussen mijn vingers het caramel…En toen ben ik dus weer voor die spiegel gaan staan en…. huppakkee! Ik denk mooi, nou ga ik m’n moeder bellen! Dus ik bel m’n moeder, ik zeg: “Mam, jij raadt nóóit wat ik tussen mijn billetjes heb!” “Ja”, zei ze, “weet ik veel.” En ze begint te raden: “Eh, Bounty, Nuts, M&M’s” Ik zeg: “Ik ga toch geen M&M’s in m’n kont stoppen, denk eens na!” “Nou”, zei ze, “wat dan wel?” “Een Mars!” “Nou jongen, als jij dat lekker vind, moet je dat gewoon doen.” Das mijn moeder! Tof mens. Mijn vader is heel anders. Hele lieve man, maar heel anders. Was nog niet zo lang geleden, was ik op bezoek bij mijn vader, bij zijn woning, enne toen dacht ik van eh, ja god, het is mijn vader, we kennen elkaar, dus kleren uitgetrokken. En toen ben ik zo op handen en voeten door zijn huis gaan lopen en toen schreeuwde ik zo: “Ik ben een zwijn! Ik ben een zwijn!” Maar ja, m’n vader, die zei alleen maar van: “Ja, daar heb ik nou effe geen zin in.” Ja, is gewoon een heel ander type, heel ander type.
echt sommige mensen gebruiken gewoon teveel drugsquote:Op maandag 26 januari 2009 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
En het begon een beetje te smelten en ik begin zo te knijpen en ik voel zo tussen mijn vingers het caramel…En toen ben ik dus weer voor die spiegel gaan staan en…. huppakkee! Ik denk mooi, nou ga ik m’n moeder bellen! Dus ik bel m’n moeder, ik zeg: “Mam, jij raadt nóóit wat ik tussen mijn billetjes heb!” “Ja”, zei ze, “weet ik veel.” En ze begint te raden: “Eh, Bounty, Nuts, M&M’s” Ik zeg: “Ik ga toch geen M&M’s in m’n kont stoppen, denk eens na!” “Nou”, zei ze, “wat dan wel?” “Een Mars!” “Nou jongen, als jij dat lekker vind, moet je dat gewoon doen.” Das mijn moeder! Tof mens. Mijn vader is heel anders. Hele lieve man, maar heel anders. Was nog niet zo lang geleden, was ik op bezoek bij mijn vader, bij zijn woning, enne toen dacht ik van eh, ja god, het is mijn vader, we kennen elkaar, dus kleren uitgetrokken. En toen ben ik zo op handen en voeten door zijn huis gaan lopen en toen schreeuwde ik zo: “Ik ben een zwijn! Ik ben een zwijn!” Maar ja, m’n vader, die zei alleen maar van: “Ja, daar heb ik nou effe geen zin in.” Ja, is gewoon een heel ander type, heel ander type.
En? was ik de enige die aan iets anders dan een sigaret moest denken?quote:
hans is de beste!! einzweiroflcopter!!: )quote:Op maandag 26 januari 2009 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
echt sommige mensen gebruiken gewoon teveel drugs![]()
ik ben een zwijn ik ben een zwijn
toen was het het niet waard om verder te lezenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En? was ik de enige die aan iets anders dan een sigaret moest denken?
Whehehequote:Op maandag 26 januari 2009 10:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
toen was het het niet waard om verder te lezen
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat maar toch plaats ik even een post zodat ik dit topic terug kan vinden...
wij hebben geen automaatquote:Op maandag 26 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe
pffff wat een dag
Ik denk dat ik zo eens naar een automaat loop.. heb trek
Geef er niet aan toe!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe
pffff wat een dag
Ik denk dat ik zo eens naar een automaat loop.. heb trek
neuh dat niet maar hij is wel aardigquote:Op maandag 26 januari 2009 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hans is de beste!! einzweiroflcopter!!: )
Waarom niet?quote:
Ik kan mijn huis ook vanaf hier zien... Met behulp van Google Mapsquote:Op maandag 26 januari 2009 10:40 schreef debbie_19 het volgende:![]()
ik kan vanaf hier bijna me huis zien
als er geen snel weg tussen zat
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:40 schreef debbie_19 het volgende:![]()
doe dan maar voorzichtig met overstekenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:40 schreef debbie_19 het volgende:![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik kan mijn huis ook vanaf hier zien... Met behulp van Google Maps
tvp heet dat hierquote:Op maandag 26 januari 2009 10:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat maar toch plaats ik even een post zodat ik dit topic terug kan vinden...
maatje 34 is de mode tochquote:Op maandag 26 januari 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom niet?
heb net 2 nieuwe broeken... maatje 36... die zijn me nog vullig
tijd om juist wat vlees bij te eten
Geweldigquote:
je weet wat je moet doen om zwanger te wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geweldig
tijd dat ik weer zwanger wordkrijg ik iig weer wat meer vet
nja het is er dan toch weer binnen een maand af, maar het gaat om het idee
Neej vertelquote:Op maandag 26 januari 2009 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je weet wat je moet doen om zwanger te worden
uuhm... hoe moet ik dat nou eens simpel uitleggen...quote:
plaatje doet genoegquote:Op maandag 26 januari 2009 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
uuhm... hoe moet ik dat nou eens simpel uitleggen...
Slikken zegt mn manquote:Op maandag 26 januari 2009 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je weet wat je moet doen om zwanger te worden
ik zal het je wel ff uitleggenquote:
Dat was anders een van de meest relaxte baantjes die ik heb gehad hoorquote:
en jij elke avond maar slikkenquote:
nee de pil moet je juist niet slikkenquote:
quote:
Laat maar gewoon zienquote:Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zal het je wel ff uitleggen
wordt moeilijk met mn 1.95 m lengte...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Nee, het is tegenwoordig de mode om niet meer dan 50 kilo te wegen
idd, 1 plaatje kan meer zeggen dan 1000 woordenquote:
Dussss..dan ben ik net te zwaarquote:Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Nee, het is tegenwoordig de mode om niet meer dan 50 kilo te wegen
I'm getting therequote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en jij elke avond maar slikken
Ooooohquote:Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee de pil moet je juist niet slikken
Het is zelfs moeilijk met mijn lengte van 1m60quote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wordt moeilijk met mn 1.95 m lengte...
debs... hou dat maar tussen jullie... ik hoef het niet te zien...quote:
saaiquote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mogguh bitches
hoe is het werkende leven ?
Gaan we weer met lengte's gooien ja?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Het is zelfs moeilijk met mijn lengte van 1m60
goedemorgen meneer moozquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, 1 plaatje kan meer zeggen dan 1000 woorden
groot voorbeeld ->quote:
Mogguh Mads!quote:
gelukkig... ben ik niet de langstequote:Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gaan we weer met lengte's gooien ja?
1.98 hiero
dag meneer mads!quote:
het is hier super relaxed, zonnetje schijnt, ik heb geen kankerquote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Mads!
Alles best, hoeist daar?
Mijn vriend is 1.96quote:Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gaan we weer met lengte's gooien ja?
1.98 hiero
welke autoquote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is hier super relaxed, zonnetje schijnt, ik heb geen kanker, straks mijn nieuwe auto ophalen
life is perfect
best stereotypes hier... lange mannen, kleine vrouwenquote:
Hey fridayquote:Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
groot voorbeeld ->
mogge mooz![]()
golf 4quote:
quote:
Je hebt geen kanker? Da's goed nieuws..maaruh...was daar sprake van dat je dat zou hebben, of gewoon een heel erg slechte grap van je?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is hier super relaxed, zonnetje schijnt, ik heb geen kanker, straks mijn nieuwe auto ophalen
life is perfect
klein maar fijnquote:
dan zal ik de komende 40 jaar maar verklappenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mogguh bitches
hoe is het werkende leven ?
nee, ik had een verdachte moedervlek en een rare bult onder mijn huid, dus vanochtend ff langs de dokter geweest !quote:Op maandag 26 januari 2009 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt geen kanker? Da's goed nieuws..maaruh...was daar sprake van dat je dat zou hebben, of gewoon een heel erg slechte grap van je?
Mogguh Moozz!
maar het is net zo kut als je het zelf maaktquote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zal ik de komende 40 jaar maar verklappen
werken = kut!
Goed nieuws dan!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik had een verdachte moedervlek en een rare bult onder mijn huid, dus vanochtend ff langs de dokter geweest !
quote:
nee je verwart het met vrije tijd.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar het is net zo kut als je het zelf maakt
Dan ist idd goed nieuwsquote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik had een verdachte moedervlek en een rare bult onder mijn huid, dus vanochtend ff langs de dokter geweest !
bij debs gekocht?quote:
Hey sgelequote:Op maandag 26 januari 2009 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt geen kanker? Da's goed nieuws..maaruh...was daar sprake van dat je dat zou hebben, of gewoon een heel erg slechte grap van je?
Mogguh Moozz!
vrije tijd is niet kut....quote:Op maandag 26 januari 2009 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee je verwart het met vrije tijd.
joah, maar die moedervlek laat ik sowieso weg halenquote:
Tja, als ie in de weg zitquote:Op maandag 26 januari 2009 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
joah, maar die moedervlek laat ik sowieso weg halen
bij de "unknown"-dealer...quote:
het houdt niet opquote:
nee daarom juist! werken wel.quote:
quote:
alleen maar vrij zijn zou me ook gaan vervelen denk ik... heb wel behoefte aan een uitdaging op zn tijd...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee daarom juist! werken wel.
althans dat is mijn mening. ik ben liever vrij dan dat ik werk. jij blijkbaar niet dus
wel netjes maar niet mijn smaakquote:Op maandag 26 januari 2009 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]wat vind jij mooi dan ? renault, peugeot, citroen ?
daar werk ik hoor op zaterdag
http://www.huiskes-kokkel(...)wagen-Golf-2.0-116PK
ik niet hoor, heb zat hobbys, en kan ook wel nieuwere dingen verzinnen. nee ik hou mezelf wel bezig.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alleen maar vrij zijn zou me ook gaan vervelen denk ik... heb wel behoefte aan een uitdaging op zn tijd...
Neej want straks word ik gestalkedquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej want straks word ik gestalkeddoor een zeker persoon...de uber sherlock
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Adieu!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nou ja, mensen, werk ze nog heik ben er vandeur!
Latur madquote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Whahaha dudequote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zal ik je gewoon bloemen gaan sturen!
Waar is renedis eigenlijk?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij weet ook gewoon over wie ik het heb hequote:
Cyaquote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik weet te veelquote:Op maandag 26 januari 2009 11:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij weet ook gewoon over wie ik het heb he
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
< wie fotosoept dit ding met vergrootglas
Werk zequote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Watson aan het zoeken denkquote:
* Sgele gooit een doekjequote:
Godsammequote:
zeg jij viert toch carnaval ? nou , leuk pakkie toch ?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
< wie fotosoept dit ding met vergrootglas
Ik moet over 50 minuten al naar huisquote:
Ik ben volgens mij de enige Brabo, die een gruwelijke takkehekel aan Carnaval heeftquote:Op maandag 26 januari 2009 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg jij viert toch carnaval ? nou , leuk pakkie toch ?
tevens ook pedo smily met lolliequote:
quote:
meen je dat nou ? zo dan....... ben je een import brabander ?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige Brabo, die een gruwelijke takkehekel aan Carnaval heeft
Alsof jullie zelf niks dronkenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind carnaval ook niet meer leuk
Vorig jaar ben ik op mn gezicht gemept door een of andere dronken hollander (het was trouwens nog geen 9 uur 's avonds) en nou vind ik het wel goed geweest...
het feest is verpest door de zuiplappen
quote:
DaMart zei dat het topic-waard was nadat ik mijn antwoord in KSC gepost hadquote:
Amen!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
carnaval is kut
Ja ik las het netquote:Op maandag 26 januari 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DaMart zei dat het topic-waard was nadat ik mijn antwoord in KSC gepost had
quote:
quote:
Ik ga als vent zijnde geen vrouw meppen als ik gezopen hebquote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alsof jullie zelf niks dronken
Met je speciale *dit weerhoud ons van dronken worden* soep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |