quote:
Je hebt geen kanker? Da's goed nieuws..maaruh...was daar sprake van dat je dat zou hebben, of gewoon een heel erg slechte grap van je?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is hier super relaxed, zonnetje schijnt, ik heb geen kanker, straks mijn nieuwe auto ophalen
life is perfect
klein maar fijnquote:
dan zal ik de komende 40 jaar maar verklappenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mogguh bitches
hoe is het werkende leven ?
nee, ik had een verdachte moedervlek en een rare bult onder mijn huid, dus vanochtend ff langs de dokter geweest !quote:Op maandag 26 januari 2009 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt geen kanker? Da's goed nieuws..maaruh...was daar sprake van dat je dat zou hebben, of gewoon een heel erg slechte grap van je?
Mogguh Moozz!
maar het is net zo kut als je het zelf maaktquote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zal ik de komende 40 jaar maar verklappen
werken = kut!
Goed nieuws dan!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik had een verdachte moedervlek en een rare bult onder mijn huid, dus vanochtend ff langs de dokter geweest !
quote:
nee je verwart het met vrije tijd.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar het is net zo kut als je het zelf maakt
Dan ist idd goed nieuwsquote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik had een verdachte moedervlek en een rare bult onder mijn huid, dus vanochtend ff langs de dokter geweest !
bij debs gekocht?quote:
Hey sgelequote:Op maandag 26 januari 2009 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt geen kanker? Da's goed nieuws..maaruh...was daar sprake van dat je dat zou hebben, of gewoon een heel erg slechte grap van je?
Mogguh Moozz!
vrije tijd is niet kut....quote:Op maandag 26 januari 2009 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee je verwart het met vrije tijd.
joah, maar die moedervlek laat ik sowieso weg halenquote:
Tja, als ie in de weg zitquote:Op maandag 26 januari 2009 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
joah, maar die moedervlek laat ik sowieso weg halen
bij de "unknown"-dealer...quote:
het houdt niet opquote:
nee daarom juist! werken wel.quote:
quote:
alleen maar vrij zijn zou me ook gaan vervelen denk ik... heb wel behoefte aan een uitdaging op zn tijd...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee daarom juist! werken wel.
althans dat is mijn mening. ik ben liever vrij dan dat ik werk. jij blijkbaar niet dus
wel netjes maar niet mijn smaakquote:Op maandag 26 januari 2009 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]wat vind jij mooi dan ? renault, peugeot, citroen ?
daar werk ik hoor op zaterdag
http://www.huiskes-kokkel(...)wagen-Golf-2.0-116PK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |