quote:
oranjeboom is koppijn gegarandeerdquote:Op maandag 26 januari 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bier met een peuk erin>?
of oranjeboom?
sry telefoonquote:Op maandag 26 januari 2009 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jaja ben druk bezig... als jij nou ook eens wat meer post...
idd...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oranjeboom is koppijn gegarandeerd
lachen is gezondquote:
slecht excuus...quote:
Mission succeededquote:
Dat vind ik dus van Heinekenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oranjeboom is koppijn gegarandeerd
quote:
Allememachiesquote:
Das goed nieuws... dat werd bij ons altijd op schoolfeesten geschonken..quote:Op maandag 26 januari 2009 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mission succeeded
[..]
Dat vind ik dus van Heineken
Mooi dat Oranjeboom ook niet meer bestaat zeg maar
Heyquote:[b]Op maandag 26 januari 2009 10:06 schreef Sgele het volgende:Waar Debs bier dronk omdat ze lui was
quote:
Ik heb dus voor Oranjeboom (interbrew/InBev) gewerktquote:Op maandag 26 januari 2009 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das goed nieuws... dat werd bij ons altijd op schoolfeesten geschonken..
Godsamme m'n koffiequote:Op maandag 26 januari 2009 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Arie en Bastiaan
Arie en Bastiaan
Die lopen maar te gillen
Kom op met al die pillen
Bastiaan: Arie joh, die staat strak
Arie: In mijn acrobatenpak
Arie en Bastiaan
Arie en Bastiaan
Daar zie je Arie gaan
dan komt Bastiaan eraan
jij liever dan ikquote:Op maandag 26 januari 2009 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb dus voor Oranjeboom (interbrew/InBev) gewerkt
niet grappig...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
altijd blijven lachen
[ afbeelding ]
hoezo... ???quote:Op maandag 26 januari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
Cup a soup
uien
Arme collega's straks
goed punt...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
daarom hoef je niet altijd te lachen
ik ook nietquote:Op maandag 26 januari 2009 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed punt...
pfff ik heb geen zin meer...
misschien hebben je collegas wel chili con carne gegeten. dan wordt het arme jijquote:Op maandag 26 januari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
Cup a soup
uien
Arme collega's straks
Omdat ik sgeten ga latenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoezo... ???![]()
goed weekend gehad LL, lekker gewerkt, was t druk?
ow mn thee... o nee die was op...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien hebben je collegas wel chili con carne gegeten. dan wordt het arme jij
foei....quote:Op maandag 26 januari 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik sgeten ga laten
Ja hoor, yeps.. had pijn aan mn poten, twas lekker aan de drukke kant
Veel gelachenalleen was het TE gezellig, was een beeeetje dronken
hoi barraquote:Op maandag 26 januari 2009 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDEEEEE MORGEN!!!
toch geen dingen gedaan , waar je spijt van hebt gekregen ?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Veel gelachenalleen was het TE gezellig, was een beeeetje dronken
GOEDE MOOOOOOOOOOOORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN BARRAquote:Op maandag 26 januari 2009 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
καλημέραquote:Op maandag 26 januari 2009 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Spijt heb ik er niet vanquote:Op maandag 26 januari 2009 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch geen dingen gedaan , waar je spijt van hebt gekregen ?
dan wordt het voor herhaling vatbaar, das beterquote:
wrs welquote:Op maandag 26 januari 2009 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan wordt het voor herhaling vatbaar, das beter
maar kon je nog lopen dan ?quote:
* LL Trekt Friday op schootquote:
Nog net...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar kon je nog lopen dan ?![]()
het is maandagquote:Op maandag 26 januari 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Trekt Friday op schoot
Zeg het eens tegen mamma, wat scheelt er mijn jongen?
* schommelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |