Mijn vriendin opperde het aanschaffen van dergelijke latjes ook al...quote:Op maandag 26 januari 2009 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Onze poes krabt ook niet echt aan de kabpaal. Wij hebben o.a. 2 van die latjes met krabspul aan de muur geschroefd, en met spelen (bijv. met een laserpointer of een touwtje oid) laten we haar die latje inklimmen. En ter stimulans leggen we er lekkere brokjes bovenop (van een ander merk dan wat ze normaal in d'r bakje heeft zitten, dus dat ziet ze echt als "snoepjes") die gooit ze er dan af om lekker te smikkelen. Maar hierdoor klimt ze ook regelmatig in de paal.
Misschien is het een optie om haar dus al spelend de paal op te lokken, of (wanneer dat mogelijk is) er lekkere snoepjes bovenop te leggen dan wil ze vast wel
Dan hoop ik dat het stiekem toch de krabpaal is, het zijn ieder geval niet mijn meubels/gordijnen e.d.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Dat is hoe kattennagels horen te zijn.
Ze raakt de hoesjes van de nagels kwijt, dus ze zal toch ergens wel aan krabben.
verreweg de meest zinlose opmerking...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:18 schreef nietzman het volgende:
Wilt, verreweg het lelijkste woord uit de Nederlandse taal.
Top! Ik zal dat vanavond eens proberenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:13 schreef Kentoet het volgende:
Ga met een doekje langs haar geurklier (plekje waar ze kopjes mee geeft) en wrijf die geur aan de krabpaal, grote kans dat het werkt.
Totaal geen reactiequote:
Alleen geen reactie bij gebruik van dat goedje, of heb je meerdere tips uit dit topic gebruikt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Totaal geen reactie
Hebben wel al gebruikt
Catnip, de overige tips uit dit topic moet ik nog gaan proberenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Alleen geen reactie bij gebruik van dat goedje, of heb je meerdere tips uit dit topic gebruikt?
Gewoon het formaat van een normale krabpaal. En waarom zou het een klimattribuut moeten worden?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:38 schreef Em.ster het volgende:
Hoe hoog is je krabpaal? Als je er een klimattribuut van maakt, is er niks meer aan de hand toch?
Onze kat laat het gelukkig wel toe dat je aan haar pootjes / kussentjes zit. Daar heeft ze helemaal geen moeite mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:46 schreef supkaa het volgende:
Laserpointer is inderdaad wel handig, als hij daar op jaagt grijpt hij vanzelf de krabpaal wel en dan zit z'n geur er ook aan. En knippen kun je het beste doen als je kat half in slaap is gevallen op je schoot en dan z'n pootje pakken en de nageltjes naar buiten duwen. Met zo'n schaartje van de dierenwinkel gaat dat prima
Als je gewoon aan z'n kussentjes zit vindt hij ook geen probleem maar als je dan z'n nagels gaat knippen trekt hij na een tijdje wel z'n pootje terug omdat hij het dan wel weer genoeg vindt. Als hij half slaapt laat hij echter zowat alles met zich doen, dus dan gaat het 100% zonder verzetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onze kat laat het gelukkig wel toe dat je aan haar pootjes / kussentjes zit. Daar heeft ze helemaal geen moeite mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |