Hahahaha, mongool, wie gaat er nou om half negen uit!?!?!? Slet.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:52 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga fappen en slapen tot half 9kusjessss
Hallo,quote:Op maandag 26 januari 2009 02:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hahahaha, mongool, wie gaat er nou om half negen uit!?!?!? Slet.
Geen ene tyfusmoer.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hallo,
Wat doe jij zoal in het dagelijks leven?
Doei.
quote:Op maandag 26 januari 2009 03:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sorry ik dwaalde even af. Ik ben een nieuwetijdskind, vandaar.
Symptomen van iemand die enkel leeft in een virtuele wereld?quote:Op maandag 26 januari 2009 03:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Herken jij je hierin:
- Je droomt vaak weg, en denkt eigenlijk nergens aan
- Vaak staar je voor je uit alsof je in een trance bent. Van wat er om je heen gebeurt merk je niks
- Je ervaart de realiteit vaak als een droomwereld, het lijkt niet echt
- Je ervaart dat de tijd niet klopt met jouw perceptie van de tijd
- Kijk naar een secondewijzer. Je hebt het idee dat een seconde langer duurt dan vroeger
- Je hebt een sterk rechtvaardigheidsgevoel
- Je bent gevoelig voor andermans pijn. Je voelt als het ware wat de ander voelt
- Als je in de spiegel kijkt, lijkt het of je naar een vreemde kijkt.
- Je stoort je aan hinderlijke geluiden, zoals bromtonen
- Je hebt bij absolute stilte een fluittoon in je hoofd, terwijl dit niet te wijten kan zijn aan harde muziek
- Je hebt behoefte aan rust
- Je bent geestelijk snel moe
- Je ervaart veel synchroniteiten (bijv. je ziet steeds dezelfde tijd op de klok, dezelfde getallen, of andere dingen die steeds terugkomen. Dingen die te toevalllig zijn)
- Je ervaart veel dé-ja-vu's, het gevoel dat je iets al eerder meegemaakt hebt
- Je hebt vaak een "valgevoel" in bed
Dit zijn de symptomen van de Nieuwetijdskinderen. Spoedig zullen zij zich voor 100% realiseren dat het leven een droom is, en we net als lucide dromen werkelijk alles kunnen, zoals telekinese en vliegen.
Grappig, dat komt in de buurt van borderline.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Herken jij je hierin:
- Je droomt vaak weg, en denkt eigenlijk nergens aan
- Vaak staar je voor je uit alsof je in een trance bent. Van wat er om je heen gebeurt merk je niks
- Je ervaart de realiteit vaak als een droomwereld, het lijkt niet echt
- Je ervaart dat de tijd niet klopt met jouw perceptie van de tijd
- Kijk naar een secondewijzer. Je hebt het idee dat een seconde langer duurt dan vroeger
- Je hebt een sterk rechtvaardigheidsgevoel
- Je bent gevoelig voor andermans pijn. Je voelt als het ware wat de ander voelt
- Als je in de spiegel kijkt, lijkt het of je naar een vreemde kijkt.
- Je stoort je aan hinderlijke geluiden, zoals bromtonen
- Je hebt bij absolute stilte een fluittoon in je hoofd, terwijl dit niet te wijten kan zijn aan harde muziek
- Je hebt behoefte aan rust
- Je bent geestelijk snel moe
- Je ervaart veel synchroniteiten (bijv. je ziet steeds dezelfde tijd op de klok, dezelfde getallen, of andere dingen die steeds terugkomen. Dingen die te toevalllig zijn)
- Je ervaart veel dé-ja-vu's, het gevoel dat je iets al eerder meegemaakt hebt
- Je hebt vaak een "valgevoel" in bed
Dit zijn de symptomen van de Nieuwetijdskinderen. Spoedig zullen zij zich voor 100% realiseren dat het leven een droom is, en we net als lucide dromen werkelijk alles kunnen, zoals telekinese en vliegen.
Opzich wel grappig dat bij hem niks mag behalve:quote:Op maandag 26 januari 2009 03:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zeg dat maar tegen hem:
Nieuwetijdskinderen
Ik ben dronken dus dont blame me.
Terwijl toch echt wordt aangeraden dat hooguit 2x per jaar te doen.quote:- Psychedelische paddestoelen zijn wel goed, en versnellen het proces, echter gebruik deze maximaal 1x per maand, en alleen als je je goed voelt.
Best dom om in het weekend ziek te zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:10 schreef Juicyhil het volgende:
Mogguh, ben ik verdoemme nog steeds ziek.
Dus vandaag maar van m`n werk ziekgemeld
Per ongeluk verkeerd in m`n agenda gezet, die kleine toetsjes op die mobiele telefoons zijn zo irritant.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:11 schreef Cybey het volgende:
[..]
Best dom om in het weekend ziek te zijn.
Beterschap dan maar...quote:Op maandag 26 januari 2009 09:13 schreef Juicyhil het volgende:
Per ongeluk verkeerd in m`n agenda gezet, die kleine toetsjes op die mobiele telefoons zijn zo irritant.
Thanks, maar een beetje FOK!ken dan de hele dagquote:Op maandag 26 januari 2009 09:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
Beterschap dan maar...
geniet maar van je extra vrije dag dan
Ik zei alleen maar hoi...quote:
quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo'n tyfus bende daar? Echt ik ben blij dat ik daar weg ben gegaan, wat een bagger organisatie.
Jeeeej mijn favoriete user Florian is weer onlinequote:Op maandag 26 januari 2009 09:28 schreef Florian_ het volgende:
Jeeeej mijn favoriete user bobbyb en Juicyhil is weer online
Bij Media Markt kost ie 7,99 euro.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:29 schreef Florian_ het volgende:
Echt lomp. Koop ik zo'n durex play ding voor 8 euro, doet ie het niet
Had je gekocht dan? Zo'n vibrating cockring?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:29 schreef Florian_ het volgende:
Echt lomp. Koop ik zo'n durex play ding voor 8 euro, doet ie het niet
jaquote:Op maandag 26 januari 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo'n tyfus bende daar? Echt ik ben blij dat ik daar weg ben gegaan, wat een bagger organisatie.
HAN = Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ik zou mijn propedeuse niet gehaald hebben, terwijl dat gewoon kwam omdat leraren te laks waren de cijfers fatsoenlijk bij te werken. Toen ben ik maar meteen doorgegaan naar de uitschrijf balie, gelukkig was ik niet de enigequote:Op maandag 26 januari 2009 09:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Hoeren Academie Nederland?
Nee, de Dikke Lul Band.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is die titel in de TT ook alweer van. Band zonder Banaan ?
En welke opleiding heb je toen gedaan?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAN = Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ik zou mijn propedeuse niet gehaald hebben, terwijl dat gewoon kwam omdat leraren te laks waren de cijfers fatsoenlijk bij te werken. Toen ben ik maar meteen doorgegaan naar de uitschrijf balie, gelukkig was ik niet de enige![]()
Meer dan de helft van mijn klas stond daar plus nog een aantal van andere klassen
Hey Flori!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:28 schreef Florian_ het volgende:
Jeeeej mijn favoriete user bobbyb is weer online
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAN = Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ik zou mijn propedeuse niet gehaald hebben, terwijl dat gewoon kwam omdat leraren te laks waren de cijfers fatsoenlijk bij te werken. Toen ben ik maar meteen doorgegaan naar de uitschrijf balie, gelukkig was ik niet de enige![]()
Meer dan de helft van mijn klas stond daar plus nog een aantal van andere klassen
Communicatie & Multimedia Design. Zou best kunnen dat andere opleidingen wel goed waren, maar deze was dat totaal niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En welke opleiding heb je toen gedaan?
Waar heb je CMD gedaan ? Eindhoven ?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Communicatie & Multimedia Design. Zou best kunnen dat andere opleidingen wel goed waren, maar deze was dat totaal niet.
Die wel afgemaakt? Maar heb je nu wel een toffe baan dan, of dat ook niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Communicatie & Multimedia Design. Zou best kunnen dat andere opleidingen wel goed waren, maar deze was dat totaal niet.
Mwa, dat gebeurt wel vaker. Ik heb 3 dagen in de verkeerde klas gezeten.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:34 schreef gers het volgende:
[..]
ja![]()
ze vonden het niet nodig om te melden in welke nieuwe klas ik zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door padlarf op 26-01-2009 10:18:37 ]Ok stelletje hokboeren
ow bedankt je stelt me gerustquote:Op maandag 26 januari 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, dat gebeurt wel vaker. Ik heb 3 dagen in de verkeerde klas gezeten.
Nee, ik ben gestopt met die opleiding en toen ben ik gaan werken en heb me gewoon daar dingen aangeleerd. Officieel was ik een communicatie medewerker, maar ik deed eigenlijk meer met websites en het intranet en zo. Dus ben gewoon daar doorgegroeid en inmiddels werk ik bij een webdesign bureau. Uiteindelijk die opleiding dus ook helemaal niet nodig gehad.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die wel afgemaakt? Maar heb je nu wel een toffe baan dan, of dat ook niet?
Nee, op de HAN in Arnhem.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar heb je CMD gedaan ? Eindhoven ?
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:39 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door padlarf op 26-01-2009 10:18:07 ]Ok stelletje hokboeren
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:48 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zometeen nog maar wat plaatjes uploaden dan
[ Bericht 36% gewijzigd door padlarf op 26-01-2009 10:17:34 ]Ok stelletje hokboeren
Die is lekkah!quote:
Neequote:
Je moet niet naar Jitse luisteren.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Heb het al gedaan![]()
Nu kun je kiekeboe spelen!
Neen, niemand wilde met me meequote:Op maandag 26 januari 2009 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg Florian, mafketel, was je nog naar dusseldorf gegaan?
Wa ge zeg ben u zelluf!quote:
ging NG niet meequote:Op maandag 26 januari 2009 10:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen, niemand wilde met me mee
Jij wel?
Wel Keeley Hazell danquote:Op maandag 26 januari 2009 10:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
De volgende plaatjes komen weer gewoon open en bloot te staan oke>?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |