quote:Op maandag 26 januari 2009 03:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sorry ik dwaalde even af. Ik ben een nieuwetijdskind, vandaar.
Symptomen van iemand die enkel leeft in een virtuele wereld?quote:Op maandag 26 januari 2009 03:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Herken jij je hierin:
- Je droomt vaak weg, en denkt eigenlijk nergens aan
- Vaak staar je voor je uit alsof je in een trance bent. Van wat er om je heen gebeurt merk je niks
- Je ervaart de realiteit vaak als een droomwereld, het lijkt niet echt
- Je ervaart dat de tijd niet klopt met jouw perceptie van de tijd
- Kijk naar een secondewijzer. Je hebt het idee dat een seconde langer duurt dan vroeger
- Je hebt een sterk rechtvaardigheidsgevoel
- Je bent gevoelig voor andermans pijn. Je voelt als het ware wat de ander voelt
- Als je in de spiegel kijkt, lijkt het of je naar een vreemde kijkt.
- Je stoort je aan hinderlijke geluiden, zoals bromtonen
- Je hebt bij absolute stilte een fluittoon in je hoofd, terwijl dit niet te wijten kan zijn aan harde muziek
- Je hebt behoefte aan rust
- Je bent geestelijk snel moe
- Je ervaart veel synchroniteiten (bijv. je ziet steeds dezelfde tijd op de klok, dezelfde getallen, of andere dingen die steeds terugkomen. Dingen die te toevalllig zijn)
- Je ervaart veel dé-ja-vu's, het gevoel dat je iets al eerder meegemaakt hebt
- Je hebt vaak een "valgevoel" in bed
Dit zijn de symptomen van de Nieuwetijdskinderen. Spoedig zullen zij zich voor 100% realiseren dat het leven een droom is, en we net als lucide dromen werkelijk alles kunnen, zoals telekinese en vliegen.
Grappig, dat komt in de buurt van borderline.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Herken jij je hierin:
- Je droomt vaak weg, en denkt eigenlijk nergens aan
- Vaak staar je voor je uit alsof je in een trance bent. Van wat er om je heen gebeurt merk je niks
- Je ervaart de realiteit vaak als een droomwereld, het lijkt niet echt
- Je ervaart dat de tijd niet klopt met jouw perceptie van de tijd
- Kijk naar een secondewijzer. Je hebt het idee dat een seconde langer duurt dan vroeger
- Je hebt een sterk rechtvaardigheidsgevoel
- Je bent gevoelig voor andermans pijn. Je voelt als het ware wat de ander voelt
- Als je in de spiegel kijkt, lijkt het of je naar een vreemde kijkt.
- Je stoort je aan hinderlijke geluiden, zoals bromtonen
- Je hebt bij absolute stilte een fluittoon in je hoofd, terwijl dit niet te wijten kan zijn aan harde muziek
- Je hebt behoefte aan rust
- Je bent geestelijk snel moe
- Je ervaart veel synchroniteiten (bijv. je ziet steeds dezelfde tijd op de klok, dezelfde getallen, of andere dingen die steeds terugkomen. Dingen die te toevalllig zijn)
- Je ervaart veel dé-ja-vu's, het gevoel dat je iets al eerder meegemaakt hebt
- Je hebt vaak een "valgevoel" in bed
Dit zijn de symptomen van de Nieuwetijdskinderen. Spoedig zullen zij zich voor 100% realiseren dat het leven een droom is, en we net als lucide dromen werkelijk alles kunnen, zoals telekinese en vliegen.
Opzich wel grappig dat bij hem niks mag behalve:quote:Op maandag 26 januari 2009 03:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zeg dat maar tegen hem:
Nieuwetijdskinderen
Ik ben dronken dus dont blame me.
Terwijl toch echt wordt aangeraden dat hooguit 2x per jaar te doen.quote:- Psychedelische paddestoelen zijn wel goed, en versnellen het proces, echter gebruik deze maximaal 1x per maand, en alleen als je je goed voelt.
Best dom om in het weekend ziek te zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:10 schreef Juicyhil het volgende:
Mogguh, ben ik verdoemme nog steeds ziek.
Dus vandaag maar van m`n werk ziekgemeld
Per ongeluk verkeerd in m`n agenda gezet, die kleine toetsjes op die mobiele telefoons zijn zo irritant.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:11 schreef Cybey het volgende:
[..]
Best dom om in het weekend ziek te zijn.
Beterschap dan maar...quote:Op maandag 26 januari 2009 09:13 schreef Juicyhil het volgende:
Per ongeluk verkeerd in m`n agenda gezet, die kleine toetsjes op die mobiele telefoons zijn zo irritant.
Thanks, maar een beetje FOK!ken dan de hele dagquote:Op maandag 26 januari 2009 09:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
Beterschap dan maar...
geniet maar van je extra vrije dag dan
Ik zei alleen maar hoi...quote:
quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo'n tyfus bende daar? Echt ik ben blij dat ik daar weg ben gegaan, wat een bagger organisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |