Beterschap dan maar...quote:Op maandag 26 januari 2009 09:13 schreef Juicyhil het volgende:
Per ongeluk verkeerd in m`n agenda gezet, die kleine toetsjes op die mobiele telefoons zijn zo irritant.
Thanks, maar een beetje FOK!ken dan de hele dagquote:Op maandag 26 januari 2009 09:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
Beterschap dan maar...
geniet maar van je extra vrije dag dan
Ik zei alleen maar hoi...quote:
quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo'n tyfus bende daar? Echt ik ben blij dat ik daar weg ben gegaan, wat een bagger organisatie.
Jeeeej mijn favoriete user Florian is weer onlinequote:Op maandag 26 januari 2009 09:28 schreef Florian_ het volgende:
Jeeeej mijn favoriete user bobbyb en Juicyhil is weer online
Bij Media Markt kost ie 7,99 euro.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:29 schreef Florian_ het volgende:
Echt lomp. Koop ik zo'n durex play ding voor 8 euro, doet ie het niet
Had je gekocht dan? Zo'n vibrating cockring?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:29 schreef Florian_ het volgende:
Echt lomp. Koop ik zo'n durex play ding voor 8 euro, doet ie het niet
jaquote:Op maandag 26 januari 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo'n tyfus bende daar? Echt ik ben blij dat ik daar weg ben gegaan, wat een bagger organisatie.
HAN = Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ik zou mijn propedeuse niet gehaald hebben, terwijl dat gewoon kwam omdat leraren te laks waren de cijfers fatsoenlijk bij te werken. Toen ben ik maar meteen doorgegaan naar de uitschrijf balie, gelukkig was ik niet de enigequote:Op maandag 26 januari 2009 09:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Hoeren Academie Nederland?
Nee, de Dikke Lul Band.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is die titel in de TT ook alweer van. Band zonder Banaan ?
En welke opleiding heb je toen gedaan?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAN = Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ik zou mijn propedeuse niet gehaald hebben, terwijl dat gewoon kwam omdat leraren te laks waren de cijfers fatsoenlijk bij te werken. Toen ben ik maar meteen doorgegaan naar de uitschrijf balie, gelukkig was ik niet de enige![]()
Meer dan de helft van mijn klas stond daar plus nog een aantal van andere klassen
Hey Flori!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:28 schreef Florian_ het volgende:
Jeeeej mijn favoriete user bobbyb is weer online
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAN = Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ik zou mijn propedeuse niet gehaald hebben, terwijl dat gewoon kwam omdat leraren te laks waren de cijfers fatsoenlijk bij te werken. Toen ben ik maar meteen doorgegaan naar de uitschrijf balie, gelukkig was ik niet de enige![]()
Meer dan de helft van mijn klas stond daar plus nog een aantal van andere klassen
Communicatie & Multimedia Design. Zou best kunnen dat andere opleidingen wel goed waren, maar deze was dat totaal niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En welke opleiding heb je toen gedaan?
Waar heb je CMD gedaan ? Eindhoven ?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Communicatie & Multimedia Design. Zou best kunnen dat andere opleidingen wel goed waren, maar deze was dat totaal niet.
Die wel afgemaakt? Maar heb je nu wel een toffe baan dan, of dat ook niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Communicatie & Multimedia Design. Zou best kunnen dat andere opleidingen wel goed waren, maar deze was dat totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |