Ben ik een keer aardig..quote:
Doet mn moeder ook nog welquote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken mensen die Center Parcs nog steeds Sporthuis Centrum noemen...
Ok:quote:Op maandag 26 januari 2009 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
* wilt nu meer uitleg over het puntje "apart"
U riep?quote:
Aaaaah, je kent enkel die ICT-ersquote:Op maandag 26 januari 2009 14:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok:
Uiterlijk: Onaantrekkelijk
Hobbies: Computeren (WoW, UT) en....eeh...dat was het al!
Niet echt sociaal aangelegd
Ohquote:Op maandag 26 januari 2009 14:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Aaaaah, je kent enkel die ICT-ers. Vind mezelf daar niet zo tussen passen eigenlijk
Non stop enerydrank drinken op een LANquote:Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh
Wat doe je dan precies als ICT-er?
Nu ben ik bezig om mijn MBO diploma ICT beheerder te krijgen en hierna wil ik hoogst waarschijnlijk CMD (communicatie en multimedia design) gaan doen op de HANquote:Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh
Wat doe je dan precies als ICT-er?
Ah. Iemand van de KLB SC (waar ik normaliter altijd zit) heeft dat gedaan, en vond het een gigantische kutopleiding.. Maar hij is al 26 dus is er wss al een tijd vanaf. Misschien is het nu beterquote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Nu ben ik bezig om mijn MBO diploma ICT beheerder te krijgen en hierna wil ik hoogst waarschijnlijk CMD (communicatie en multimedia design) gaan doen op de HAN
Maar ben wel ICT'erquote:Op maandag 26 januari 2009 14:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok:
Uiterlijk: Onaantrekkelijk (check)
Hobbies: Computeren (WoW, UT) en....eeh...dat was het al! (nah.. Fifa 09 / GTA IV ook goed)
Niet echt sociaal aangelegd (nah... ik heb een sociaal leven)
Sociaal minder aangelegd inderdaad. Daarnaast kunnen ze weleens aparte humor hebben. Qua uiterlijk.. Tja, vaak inderdaad een simpele T-shirt/trui. Computeren van ICT-ers.. Tja, websites designen enzo denk ik dan aan, en dingen als diep in HTML en C++ rommelen..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok:
Uiterlijk: Onaantrekkelijk
Hobbies: Computeren (WoW, UT) en....eeh...dat was het al!
Niet echt sociaal aangelegd
van Red Bull krijg ik wel vleugel.. naar de plee..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Non stop enerydrank drinken op een LAN
Het moet je persoonlijk wel liggen natuurlijk. Ken er wel meer die het een goeie opleiding vonden, dus het is maar net wat je zoektquote:Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah. Iemand van de KLB SC (waar ik normaliter altijd zit) heeft dat gedaan, en vond het een gigantische kutopleiding.. Maar hij is al 26 dus is er wss al een tijd vanaf. Misschien is het nu beter
hehe.. dat is wel altijd leukquote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ben er een keer geweest, toen het nog zo heette.. maar echt veel kan ik me er niet van herinneren.. ik was 3..
Zag laatst wel de foto's.. met zo'n oranje zwembandje om..
Het was volgens hem vooral organisatorisch drama. Maar dat is het op veel opleidingen natuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Het moet je persoonlijk wel liggen natuurlijk. Ken er wel meer die het een goeie opleiding vonden, dus het is maar net wat je zoekt.
en dan van de kleine wildwaterbaan afgaan.quote:
Dat is overalquote:Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het was volgens hem vooral organisatorisch drama. Maar dat is het op veel opleidingen natuurlijk
MBO ICT Academie.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het was volgens hem vooral organisatorisch drama. Maar dat is het op veel opleidingen natuurlijk
Dit is echt werkelijk overal. Daar moet je gewoon aan wennen, simpel als watquote:Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben er in '96 ofzo nog eens geweest. Dat was wel tof. Daar heb ik ook nog ergens wat foto's van. Staan zelfs nog wat leuke vrouwen op.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ben er een keer geweest, toen het nog zo heette.. maar echt veel kan ik me er niet van herinneren.. ik was 3..
Zag laatst wel de foto's.. met zo'n oranje zwembandje om..
Euhm, de echte ICT-student gamed alleen maarquote:Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sociaal minder aangelegd inderdaad. Daarnaast kunnen ze weleens aparte humor hebben. Qua uiterlijk.. Tja, vaak inderdaad een simpele T-shirt/trui. Computeren van ICT-ers.. Tja, websites designen enzo denk ik dan aan, en dingen als diep in HTML en C++ rommelen..
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan van de kleine wildwaterbaan afgaan.
geen taalnazi's hiero?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vrouw en ICT, where did it went wrong?
Die dingen zijn tofquote:
Jawel, maar dan blijf ik natuurlijk bezig, als ik alle fouten hier moet verbeteren (ik lees al niet eens elk bericht).quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die dingen zijn tof![]()
Ik was 3.. ik kon amper zwemmen, laat staan dat ik het water in durfde..
kloptquote:Op maandag 26 januari 2009 14:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jawel, maar dan blijf ik natuurlijk bezig, als ik alle fouten hier moet verbeteren (ik lees al niet eens elk bericht).
Met de Jägermeister-red bullquote:Op maandag 26 januari 2009 14:43 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben met Bootje en een aantal gasten in 2004 naar Center Parcs geweest.. was er een wespenplaag, kon je 2 minuten buiten zitten..
de wildwaterbanen zijn nog steeds favoriet bij ons.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan van de kleine wildwaterbaan afgaan.
Je riep lieverd?quote:
Ja, dat klopt, maar dat bericht had ik dus niet gelezen. En anders had ik waarschijnlijk ook niet gereageerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt
maar dit is wel een mega grammatica fout!
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hm. Klopt inderdaad niet helemaal niet
HET SPIJT ME
jij bent de nederlandse nep taalnaziquote:
dat betekend blijkbaar ook niet veel....quote:Op maandag 26 januari 2009 14:47 schreef Florian_ het volgende:
Heb wel Cambridge CAE grade A, dus zo erg zal het wel niet met me gesteld zijn
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:48 schreef Californium het volgende:
[..]
dat betekend blijkbaar ook niet veel....
O hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |