Ik weet hetquote:
ik koop gewoon nog raiders met de gulden!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mensen die het geen Twix willen noemen
Ik ken mensen die Center Parcs nog steeds Sporthuis Centrum noemen...quote:Op maandag 26 januari 2009 14:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mensen die het geen Twix willen noemen
Ze zeuren er altijd veel over ICT'ers, dus kijk maar uitquote:Op maandag 26 januari 2009 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezellig![]()
ik lees altijd enkel mee daar
Maar ik ben vrouwelijkquote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze zeuren er altijd veel over ICT'ers, dus kijk maar uit![]()
oh ja.. mijn moeder bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 januari 2009 14:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken mensen die Center Parcs nog steeds Sporthuis Centrum noemen...
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vrouw en ICT, where did it went wrong?
wat is er mis met ict?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vrouw en ICT, where did it went wrong?
Weet niet, ben er niet echt bekend mee. Maar de mensen die ik ken die ICT doen zijn altijd een beetje...apartquote:Op maandag 26 januari 2009 14:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het niet verkeerd hoor![]()
wat is er mis met ict?
ik ben er een keer geweest, toen het nog zo heette.. maar echt veel kan ik me er niet van herinneren.. ik was 3..quote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. mijn moeder bijvoorbeeld
Maar dat ken ik zelfs niet eens
* wilt nu meer uitleg over het puntje "apart"quote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Weet niet, ben er niet echt bekend mee. Maar de mensen die ik ken die ICT doen zijn altijd een beetje...apart
Tja, de meeste zijn ook een beetje apart...quote:Op maandag 26 januari 2009 14:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Weet niet, ben er niet echt bekend mee. Maar de mensen die ik ken die ICT doen zijn altijd een beetje...apart
Kies er maar één:quote:Op maandag 26 januari 2009 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
* wilt nu meer uitleg over het puntje "apart"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kies er maar één:Ik wilde geen uitleg van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zeker jaquote:Op maandag 26 januari 2009 14:28 schreef Milou__ het volgende:
Alle fok!kers zijn toch een beetje apart![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |